Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"kliendisuhe" - 28 õppematerjali

Õppeained

Kliendisuhete juhtimine -Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
Kliendisuhete juhtimine -Tallinna Tehnikakõrgkool
thumbnail
2
doc

Ärimudel

Tegevused: Toote näidiste valmistamine, toote reklaamimine/ tutvustamine, äriidee müük Oriflame'ile, toote kasutamise koolitused ja esitlused. Ressursid: Omakapital 200 ( näidiste valmistamiseks, reklaam) ja edaspidised kulud katab ettevõte Oriflame beauty ( valmistab edaspidi toodet, reklaamib) Pakutav lisaväärtus: Aja kokkuhoid, toodet on lihtne kasutada. Raha kokkuhoid, toode on jõukohase hinnaga. Peale kandmisel näeb välja identne mõlemal silmal. Kliendisuhe: Peamine kliendisuhe on rahaline suhe. Ärimudeli elluviimisel on kindlasti mitmeid koolitusi, reklaame ning ka tasuta testreid. Müügi- ja turunduskanal: Peamiseks turunduskanaliks on Oriflame beauty ( nende kataloogid, müügiagendid, interneti leheküljed). Lisaks on veel toote reklaam ning koolitused ( nt. kaubanduskeskustes) Võtmekulud: Reklaam: reklaamime oma toodet nii internetis kui ka kataloogis ja rahvarohketes kohtades. Koolitused: korraldame kaks korda kuus nädalavahetustel

Majandus → Ettevõtlus
183 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Müük ja marketing- turgude analüüs

individualiseerimine. Segmenteerimine kätkeb endas informatsiooni, mis jaotub kindlalt defineeritud klientide sihtrühmadele ja on lähenemisviisiks, mida kasutatakse üldjuhul aastaid. Seevastu individualiseerimine sisaldab informatsiooni, mis on kujundatud kliendi spetsiifiliste eelistuste põhjal üks-ühele. 8 Et suunata tavaline kliendisuhe üks-ühele turundussuhteks peavad olema täidetud 3 olulist punkti: · paigas peab olema kliendikeskne ärifilosoofia · kasutusele tuleb võtta uue ajastu turundustehnoloogiad (nt Internet) · tuleb õppida põhjalikult turgu tundma, et rakendada neid teadmisi kliendisuhte ülesehitamisel Siinjuures on kõige tähtsam luua kliendisuhe, mille käigus müüja ettevõte õpib iga kliendi eelistustest,

Majandus → Turundus
209 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Edukas müügiprotsessi juhtimine ja erivajadustega klientide teenindamine

klient vajab, nad ütlevad tavaliselt meelsasti, kui abi vajavad. KOKKUVÕTE 8 Kokkuvõtteks võib öelda, et edukat müügiprotsessi saab saavutada üldiselt lihtsasti, aga tuleb olla teadlik teatud asjadest ja teadmisi peab olema. Võib ette tulla ka eksimusi, aga ei tohi sellest ennast häirida lasta, vaid probleem lahendada. Müügiprotsessi käigus tuleb sooritada kindlas järjekorras tegevusi, mille eesmärk on luua kliendisuhe ja müüa oma toodet. Ja selleks, et müük toimuks, tuleb samuti läbida erinevaid tegevusi ja kui teha neid vales järjekorras, siis võib juhutda, et müük luhtub. On olemas erivajadustega(puuetega) kliendid ja spetsiifiliste vajadustega kliendid, ehk siis eakad inimesed, lastega pered jne. Selliste klientide puhul tuleb silmas pidada, et kõiki kliente tuleb teenindada ühte moodi, mitte neid tava inimestest eristada. Nende puhul on vaja lihtsalt

Majandus → Majandus
7 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

raadio reklaami. Valime välja raadiojaama ning seejärel saate, kus tahame oma teenusest rääkida. Plaanis on rääkida teemal, kuidas õigesti riideid hooldada ja pesta ning miks on hea kasutada pesumaja teenuseid. Seejärel toimub järgneval kolmel päeval raadiomäng keemilise puhastuse ja pesumaja teemal, kus võitjal on võimalus võita tasuta pesupesemine. 3. Kliendi elukaar(ed) Elukaar on graafik, mis üldistab ettevõtte klientide käitumise alates hetkest, mil kliendisuhe tekib, kuni hetkeni, mil ta lõpeb. Kõige sagedamini kasutatakse elukaare esitamiseks ajatelge ja sellelt on võimalik välja lugeda esimene tähtis tõsiasi - kui kaua kestab pikim kliendisuhe. Kliendi elukaare jälgimiseks on ettevõttel kasutusele võetud CRM tarkvara, mis näitab millal klient alustas meie teenuse kasutamist ning kui tihti ja kaua ta seda teeb. Antud süsteemiga on võimalik jälgida milliseid lisateenuseid klient veel kasutab ja millal. Lähtuvalt

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
146 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Kliendirahuloluuuring

Kadri Plaks Kliendirahulolu uuring Turu-uuringud-projekt Mehaanikateaduskond Õpperühm: KTI 71/81 Juhendaja: Marge Täks Tallinn 2013 Sisukord: Sissejuhatus...................................................................................................................3 Uurimismeetod .............................................................................................................4 Küsitlusleht...................................................................................................................6 Uuringu tulemused......................................................................................................11 Kokkuvõte..................................................................................................................18 Sissejuhatus: Klient on oluline osa teenindusettevõtja argipäevas. Klient on see, kes tellib teenuse ja kellele tee...

Muu → Ainetöö
77 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Sotsiaal töö alused - KT kordamine

§ 3. Sotsiaalhoolekande põhimõtted Sotsiaalhoolekandelise abi andmisel: 1) lähtutakse esmajärjekorras isiku vajadusest; 2) eelistatakse abimeetmeid, mis on suunatud võimaluste leidmisele ja isiku suutlikkuse suurendamisele korraldada oma elu võimalikult iseseisvalt; 3) nõustatakse isikut abimeetme valikul ja kohandamisel ning vajaduse korral abi kasutamisel vastava erialase ettevalmistusega spetsialisti poolt; 4) lähtutakse abimeetme rakendamise tulemuslikkusest abi vajava isiku ning vajaduse korral pere ja kogukonna seisukohast; 5) kaasatakse abi andmise kõikidel etappidel abi vajavat isikut ning vajaduse korral ka tema perekonnaliikmeid, kui isik on selleks nõusoleku andnud; 6) tagatakse abimeetmed isikule võimalikult kättesaadaval moel. Eesmärgid- Sotsiaalhoolekanne- sotsiaalteenuste, sotsiaaltoetuste, vältimatu sotsiaalabi ja muu abi andmise või määramisega seotud toimingute süsteem, mille eesmärk on toetada inimese iseseisvat t...

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö alused
45 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Sekkumisplaan

ja mis võib olukorda mõjutada või muuta. Antud juhtumi selgitamiseks esmalt peab tegema sotsiaalvõrgustiku uuringu, ehk tausta uuringu. Selgitama välja Alice sugulaste olemasolu ja sugulusastet, vajadusel selgitada sugulastele perekonnaseadusest lähtuvalt ülalpidamiskohustust. Sotsiaalse võrgustiku uuring aitab välja selgitada lähedaste inimeste olemasolu tuttavate ja naabrite seas. Antud juhtumilahenduse meetodiks töö üksikisikuga, kuna kliendisuhe on ühe konkreetse isikuga ja töö kogukonnaga, kuna info saamiseks tuleb tööd teha ka naabritega. Oluline on hoolikalt valida alus, mille põhjal tehakse otsustusi. Minu arvates, ei saa antud juhtumi käsitledes kasutada ühte konkreetsed teooriad. Peab rakendama eklektitsismi, ehk teooriate sobitamise. Kuna klienti peab võtma kui tervikud, siis tuleb kasutada süsteemiteooria ja kuna klienditöös on info vahetus väga tähtis, siis ka kommunikatsiooni teooria.

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö
319 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turunduskommunikatsiooni olemus ja integreeritud turunduskommunikatsioon

communication (turunduskommunikatsioon) ning promotion mix (edustusmeetmestik). Ettevõtted püüavad saavutada oma reklaami- ja turunduseesmärke mitmesuguste promotsiooni vormide kaudu. · Reklaam (advertising). Igasugune makstud, mitteisiklik ideede, toodete või teenuste esitlus, kus tellija on identifitseeritav. · Isiklik müük (personal selling). Müügipersonali poolt läbiviidud toote tutvustus, eesmärgiks luua kliendisuhe ja müük. · Müügitoetus (sales promotion). Lühiajaline tegevus, millega püütakse mõjutada tarbijaid tooteid või teenuseid ostma. · Suhtekorraldus (publik relation). Ühiskonnaga heade suhete loomine avalikkuse positiivse tähelepanu kaudu, mis saavutatakse info levitamise ja sündmuste korraldamisega. Ka kätkeb suhtekorraldus ettevõtte identiteedi loomist ning kriisikommunikatsiooni ­ negatiivse ja kahjustava info käsitlemist.

Majandus → Turundus
58 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduse mõisted

lülid jaehinnast 43. Kasumilävepunkt ­ punkt, kus müügist laekuvad tulud ning tehtavad kulud on võrdsed 44. Promotsioon ­ turunduskommunikatsioon, mis reguleerib ostjate ja müüjate suhtlemist, info edastamist ja vastuvõtmist 45. Reklaam ­ igasugune makstud, mitteisiklik idee, toodete või teenuste esitlus, kus tellija on identifitseeritav 46. Isiklik müük ­ müügipersonali poolt läbiviidud toote tutvustus, eesmärgiks luua kliendisuhe ja müük 47. Müügitoetus (müügistimuleerimine) ­ lühiajaline tegevus, millega püütakse mõjutada tarbijaid tooteid või teenuseid ostma 48. Suhtekorraldus- ühiskonnaga heade suhete loomine avalikkuse positiivse tähelepanu kaudu, mis saavutatakse info levitamise ja sündmuste korraldamisega 49. Integreeritud turunduskommunikatsioon- selle kontseptsiooni kohaselt ettevõtted integreerivad ja kooskõlastavad oma kommunikatsiooni, et edastada

Majandus → Turundus
10 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Turundus ja müük

Nt kõned, seminarid, heategevus, sponsorlus, firma siseleht, üritused. Tee head tööd ja räägi sellest. Suhtekorraldus tugineb tõel ja faktidel. Eesmärgid anda informatsiooni, mõjutada seisukohti, mõjutada käitumist - Otseturundus(direct marketing)-suhtlemine hoolikalt valitud individualsete klientidega läbi telefoni, tavakirju, e-posti, Internetti jne.. - Isiklik müük (personal selling)-müügipersonali läbiviidud toote turvustus, eesmärgiks kliendisuhe ja müük 30) Milles seisneb reklaami ja suhtekorralduse olemus? Vaata küsimus nr 30 31) Mis on ja milleks kasutatakse AIDA mudelit? Müügiprotsess koosneb neljast tegevusest. AIDA mudel: ­ tähelepanu äratamine (attention); ­ huvi tekitamine (intrest); ­ omamissoovi ergutamine (desire); ­ ostu sooritamine (action). 32) Mida tähendab B2B? Võrdle lõpptarbijate ja organisatsioonide ostukäitumist. Lk 118

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

Isiklik müük hõlmab presentatsioone, nn tasuta lõunaid ning ergutusprogramme. Müügitoetusel on vahendiks auhinnad, allahindlused, kupongid, võistlused, demostratsioonid ning jaemüügis toimuvad väljapanekud. Otseturundus hülmab katalooge, telefonikõnesid, müügiesitlusi jms. Reklaam - igasugune makstud, mitteisiklik ideede. toodete või teenuste esitlus, kus tellija on identifitseeritav. Isiklik müük - müügipersonali poolt läbiviidud toote tutvustus, eesmärgiks luua kliendisuhe ja müük Müügitoetus (müügistimuleerimine) - lühiajaline tegevus, millega püütakse mõjutada tarbijaid tooteid või teenuseid ostma Suhtekorraldus - ühiskonnaga heade suhete loomine avalikkuse positiivse tähelepanu kaudu, mis saavutatakse info levitamise ja sündmuste korraldamisega. Ka kätkeb suhtekorraldus ettevõtte identiteedi loomist ning kriisikommunikatsiooni - negatiivse ja kahjustava info käsitlemist.

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Pessimism

esitledes ja kliendsõbralikke müügi- ja teenindustehnikaid kasutades pikaajalise rahuloleva kliendisuhte loomine ja müügijärgne teenindamine Kliendisuhete stiil erineb olenevalt: piirkonnast toote/teenuse eripärast klientide arvust klienditeenindaja pädevusest ettevõtte strateegiast teenuste hulgast inimtüübist (sangviinik, koleerik, melanhoolik, flegmaatik, vingviinik) emotsionaalsest tasakaalust Nendest tegevustest tulenevalt on kliendisuhe kas: agressiivne passiivne teenindav Klienditeenindajad Eestis: tootekeskne toote esitleja (nt alkoholi poes viina valikut loetlev) toote ekspert (nt arvutikaupade poes erialases terminoloogias esinev müüja) enesekeskne agressiivne (nt klienti verbaalselt ründav või oma arvamust pealesuruv müüja) apaatne tellimuste vastuvõtja - sündroom tekib siis kui teenindaja saab

Filosoofia → Filosoofia
1 allalaadimist
thumbnail
28
docx

INTERVJUU ETTEVÕTJAGA

toote või teenuse kasutamise tõhusus, mis hoiab kulusi kokku. Kliendile on tähtis ajavõit, mida saab toodet või teenust kasutades ning samuti ka lisatulu kasutamisest. Oluliseks peetakse kasutusmugavust, toote individuaalsust, personaalset sobivust, head disaini, bränd mängib suur rolli ja ka positiivne imago. Ülejäänud struktuuris olevad detailid on sekundaarsed. Näiteks sihtklient ehk kellele on pakkumine suunatud, kanalid ehk kuidas jõuab toode või teenus inimeseni, kliendisuhe ehk kuidas töötajad ning tööandjad ja ka kliendid suhtlevad. Võtmeressurid on samuti määrava tähtsusega, samuti ka võtmetegevused. Äärmiselt olulised on ettevõtte jaoks partnerid. Lisaks peaks ärimudel sisaldama finantse, tulu, kulu ja kasumlikkuse näitajad. Ärimudel võiks kajastada ka hüpoteesi, et eeldatava nõudluse, potentsiaalse klientuuri ning vajalike ressursside ja tegevuste levimisel on kogu ettevõtmine tulus. Äripudeli

Majandus → Majandus
62 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

12.11.2015 KONTROLLTÖÖ B Nimi ja kursus  Ostukontekst ehk põhjus miks toode ostetakse, kas endale või kingituseks; kasutamise situatsioon – kas koju või sõpradega grillpeoks  Psühholoogiline seisund – nälg ja janu, uni ja tuju 23. Isiklik müük - müügipersonali poolt läbiviidud toote tutvustus, eesmärgiga luua kliendisuhe ja müük. Toimub müügisalongides, kliendikohtumistel, telefoni teel. Plussid  Interaktiivne kommunikatsioon  Võimaldab luua pikaajalisi suhteid.  Isikliku müügi puhul sõnumi saaja saab anda tagasisidet, ka see on tagasiside kui ta ütleb, et toode ei paku talle huvi.  Isiklik müük on väga mõjus. Miinused  Ühe kontakti kallis maksumus.  Piiratud ulatus ja sagedus

Majandus → Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Reklaamipsühholoogia

Protsess, mille käigus rakendatakse vahendite ja võtete kogumit brändikohaseks infovahetuseks; kommertseesmärke toetav teabevahetus; Reklaam -Isiklik müük (Personal Selling) – presentatsioonid, ergutusprogrammid, otsekontaktid, ... -Müügitoetus (Sales Promotion) – auhinnad, allahindlused, kupongid, võistlused, demonstratsioonid, eriväljapanekud, garantiid, ... -Suhtekorraldus (Public Relations) -Otseturundus (Direct Marketing) – valitud otsekontaktid, pikaajaline kliendisuhe, individuaalne suhtlus, ... -Sisuturunduslikud võtted -Word-of-Mouth e WOM sh mitte vaid verbaalne suhtlus, aga ka üksteise tarbimisotsuste jälgimine st mitteverbaalne kommunikatsioon. -Tootepaigutus (Product Placement) • Reklaam kui kommunikatsioon, kommunikatsioon kui mäng ... • Semiootika- teadus märksüsteemidest, mis tegeleb nii loomulike, kunstiliste kui tehislike keelte, samuti loomade poolt kasutatavate märkide uurimisega.

Psühholoogia → Tunnetuspsühholoogia ja...
15 allalaadimist
thumbnail
7
rtf

Aktiivne Kuulamine (suhtlemisoskused)

Ma peaksime ootama 20-30 sekundit. Seda enam, kui meie vastas on tüüp, kes on tüüpiline aeglaselt rääkija. Peale küsimuse esitamist tuleb pidada pausi. Kui te olete selline rääkija nagu mina, häsit kiiresti rääkija, siis on tegelikult häsit raske seda pausi pidada. Me peame õppima pausi pidama küsimuse järel. Andma aega inimesele asju läbi mõelda, kuigi see on raske, aga see on oluline. Mõni kord juhtub ka, nii et inimene peab väga pikka pausi. Kui teil on kliendisuhe, siis absoluutselt alati tuleb lasta kliendi oma lause lõpetada. Sel ajal tuleb näidata, et te kuulate. See tähendab, et aegajalt säilitada silmside ja kõik muud asjad, mida ma hakkan teile kohe rääkima. Ümbersõnastamine on partneri jutu oma sõnadega kokku võtmine. Tegite koolis ümberjutustusi? Anti teile mingi tekst lugeda ja siis pidite tegema tekstist ümberjutustuse. See sama ümbersõnastamine tähendab partneri jutu oma sõnadega kokkuvõtmist. Sain

Psühholoogia → Suhtlemine
14 allalaadimist
thumbnail
24
docx

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS

levitamise ja sündmuste korraldamisega. Ka kätkeb suhtekorraldus ettevõtte identideedi loomist ning kriisikommunikatsiooni ­ negatiivse ja kahjustava info käsitlemist. 29. Millised on promotsiooni vormid? Reklaam ­ igasugune makstud, mitteisiklik ideede, toodete või teenuste esitlus, kus tellija on identifitseeritav Isiklik müük ­ müügipersonali poolt läbiviidud toore tutvustus, eesmärgiks luua kliendisuhe ja müük Müügitoetus ­ Lühiajaline tegevus, millega püütakse mõjutada tarbijaid tooteid või teenuseid ostma Suhtekorraldus ­ Ühiskonnaga heade suhete loomine avalikkuse positiivse tähelepanu kaudu, mis saavutatakse info levitamise ja sündmuste korraldamisega Otseturundus ­ Suhtlemine hoolikalt valitud individuaalsete klientidega, et saavutada nende kohene tegutsemine ning arendada pikaajalist kliendisuhet. Kasutatakse telefoni, tavakirju, e-

Majandus → Turundus
65 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Klienditeenindus ja logistika

lähenemiseks. Näiteks Briti ettevõtetelt, kes müüvad Jaapani tootjatele autosid, oodatakse täpselt samasugust kliendi teeninduse taset nagu seda on Jaapanis. Samamoodi on raske teha viisakusvisiite Jaapani äripartneritega ärisuhete parandamiseks ning sõlmida kokkuleppeid äritegevuse korraldamiseks. Kliendi kaotamine võib maksta kaheksa korda rohkem kui üks tarne. Mida pikaajalisem on klient, seda väärtulikum on kliendisuhe. Lojaalsed kliendid ostavad rohkem ja nad saavad tihti odavama hinnaga. Kuna pikaajalised ja lojaalsed kliendid on ettevõtte kõige suurem vara, siis oleks mõistlik neile pakkuda just sellist teenust nagu nad vajavad ja absoluutselt säilitada ka pikaajaline suhe (Tonndorf 1998, 61-62). 16 KOKKUVÕTE Logistika süsteemi üks tähtsamaid komponente on klienditeenindus. Otsused mida

Logistika → Logistika alused
187 allalaadimist
thumbnail
12
docx

TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

Turu hõlvamise strateegia- sisenetakse madala hinnaga, püüdes võita olulist turuosa. Strateegia toimimise eelduseks on elastne nõudlus, kus edukaim on kõige odavam toode. Turu juurdumise strateegia- sisenetakse madala hinnaga võitmaks kiiresti suurt turuosa. Eripäraks on see, et piisavalt madal hind ei meelita konkurente juurde, vaid võib neid vähendada. 9. PROMOTSIOON Isiklik müük- müügipersonali poolt läbiviidud toote tutvustus, eesmärgiks luua kliendisuhe ja müük. Müügitoetus- turundustegevus peamiselt lühiajaliste eesmärkide saavutamiseks, mis stimuleerib kliente ostma või müügikanali liikmeid müüma. Integreeritud turunduskommunikatsioon- ettevõtted integreerivad ja kooskõlastavad oma kommunikatsiooni, et edastada selget, järjepidavat ja kaasahaaravat sõnumit ettevõttest endast ja tema toodetest. Turunduskommunikatsiooni protsess: Saatja- osapool, kes saadab teisele osapoolele sõnumi.

Majandus → Turundus
55 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

Hõlmab müügitoetust, isiklikku müüki, otseturundust ning suhtekorraldust. Turunduskommunikatsioon: Ettevõtte suhtlemine olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega, mille käigus nad muuhulgas saadavad välja sõnumeid oma toodete headuse kohta. Informeerimine Sõnumi tugevdamine Veenmine Meeldetuletamine Promotsiooni vormid: Reklaam: Igasugune makstud, mitteisiklik ideede, toodete, või teenuste esitlus. Isiklik müük: Müügipersonal tutvustab, eesmärgiks luua kliendisuhe ja müük. Müügitoetus: Lühiajaline tegevus, millega püütakse mõjutada tarbijaid tooteid või teenuseid ostma. Suhtekorraldus: Ühiskonnaga heade suhete loomine avalikkuse positiivse tähelepanu kaudu, mis saavutatakse info levitamise ja sündmuste korraldamisega. 14 Otseturundus: Suhtlemine hoolikalt valitud individuaalsete klientideg, et saavutada nende kohene tegutsemine.

Majandus → Turundus
41 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äri- ja transpordistrateegia praktiline korraldus HansaTrans OÜ näitel

sisseostetava teenuse NPV = 1 030 516 ja oma sõiduki veoteenuse NPV= 859601,5 millele peaks lisama kulumi NPV=58015,11 ja 10% alternatiivtulu tehtavale investeeringule 45583, mis teeb kokku lõplikuks omainvesteeringu NPV= 963 199, 14 millised peaksid olema omavahel võrreldavad numbrid puhtalt rahalise otsuse tegemiseks. Sisseostetava teenuse puhul on puudused : - Pikaajaline kliendisuhe on raskem tekkima - vahetu kontakti puudumine - kvaliteedikontrolli on raskem tagada kuna vedaja lihtsalt transpordib kaupa Sisseostetava teenuse puhul on eelised : - pikaajaline kogemus tellimusvedude valdkonnas - alustaval ettevõttel ei ole kohe nii palju vedusid - paindliku tellimusgraafiku korral saab vedusid koondada või ära jätta, ilma lisakuludeta - suur autopark tagab pideva teenuse ja tehnorikke korral on järgmisel päeval vedude

Logistika → Ärilogistika
77 allalaadimist
thumbnail
64
docx

Positsioneerimine

suhteid ja vahetavad sõnumeid (ühesuunaline kommunikatsioon – informatsioon)  Turunduskommunikatsioon- protsess, mille käigus rakendatakse vahendite ja võtete kogumit brändikohaseks infovahetuseks; kommertseesmärke toetav teabevahetus Vahendid, millega turunduskommunikatsiooni läbi viiakse: · Reklaam · Isiklik müük – auhinnad, allahindlused, kupongid, võistlused · Suhtekorraldus · Otseturundus- valitud otsekontaktid, pikaajaline kliendisuhe, individuaalne suhtlus · Sisuturunduslikud võtted · Word-of-Mouth e WOM sh mitte vaid verbaalne suhtlus, aga ka üksteise tarbimisotsuste jälgimine st mitteverbaalne kommunikatsioon. · Tootepaigutus (Product Placement) ATL JA BTL võimalused ATL – above the line (traditsioonilised reklaami alused, et mõelda väljapoole, klassikaline reklaami mudel) BTL- below the line (joonealused lahendused). Need millega tulevikus

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koost...

Majandus → Turundus
208 allalaadimist
thumbnail
31
doc

KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS

majanduslikku tähtsust. Klientide rahulolu saab kasvatada neile suuremat väärtust pakkudes. Väärtuse lisamine ei tähenda mitte hindade alandamist. Paremat efekt saavutatakse teeninduskvaliteedi või teenuse kättesaadavuse parandamisega. Kuna CRM tähendab pikaajaliste kliendisuhete hoidmist, siis eesmärgiks on täita klientide ootusi ja luua positiivne kuvand ettevõttest ning luua lojaalsus. Kliendid, kellega ettevõttel on pikaajaline kliendisuhe, on üldjuhul kasumlikumad järgmistel põhjustel: - olemasoleva kliendi omamine nõuab vähem kulutusi, kui uue värbamine, - mida paremad on suhted kliendi ja ettevõtte vahel, seda suurema tõenäosusega loovutab klient oma kulutustest ettevõttele, - pikaajalised rahulolevad kliendid soovitavad ettevõtte toodet/teenust oma sõpradele. 22 2.5

Majandus → Klienditeenindus
233 allalaadimist
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

 Probleemiks vajadus “meeles pidada” kõiki kliente ja nende soove ja võimalusi. 2) Tehinguturundus, tooteturundus, müügikontseptsioon 11 Müügikontseptsioon:  Müüa võimalikult kõrge hinnaga ja madalate kuludega  Teenida ühest tehingust võimalikult suurt kasumit  Probleemiks on pidev vajadus uute klientide järele 3) Kliendisuhe Customer relationship - The development of an ongoing connection between a company and its customers. The relationship involves marketing communications, sales support, technical assistance and customer service. The relationship is measured by the degree of customer satisfaction through the buying cycle and following receipt of goods or services. 4) Teenindusettevõte - Ettevõtlusega tegelev äriühing, mille põhitegevusala on mitmesuguste teenuste osutamine.

Majandus → Turunduse juhtimine
97 allalaadimist
thumbnail
164
pdf

Karjäärinõustamise käsiraamat 2014

Kasutatakse mitmesuguseid kodutöid, millega kliendil tuleb vestluste vahelisel ajal iseseis- valt tegeleda. Nõustatava suhe nõustajaga on jagatud 3 kategooriasse. • Külastussuhe: nõustatav astub sisse ainult selleks, et “heita pilk peale”, mida nõusta- mine talle (või tema lähedasele) võiks pakkuda. • Kaebamissuhe: nõustatav soovib rääkida teatud talle olulisest probleemist, kuid ta ei näe veel, kuidas ta ise selle probleemiga seotud on. • Kliendisuhe: nõustatav on tõepoolest huvitatud nõustaja pakutava abi vastu­võtmisest. 10 Karjäärinõustamine Konstruktivistlik (sotsiodünaamiline) nõustamine Sotsiodünaamilise nõustamise teooria looja R. Vance Peavy lähtub sellest, et inimene kui sotsiaalne olend on pidevas muutumises. Peavy arvas, et keskkond pakub samal ajal nii võimalusi kui piiranguid, kuid enamik lahendus- test on ajutised ja kehtivad konkreetse olukorra piires

Ametid → Ametijuhend
28 allalaadimist
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

väljendub müüja vahetus kontakteerumises tarbijaga. Sellise kommunikatsiooni eeliseks on infovahetuse kahesuunalisus: lisaks omapoolse teabe edastamisele saadakse kliendilt ka kohe tagasisidet (arvamused, küsimused, vastuväited). Peamiseks puuduseks, võrreldes turunduskommunikatsiooni teiste liikidega, on aga väike kontaktide arv ja seetõttu ühe müügikontakti suhteliselt kõrge maksumus. Isiklik müük on müügipersonali poolt läbiviidud toote tutvustus, eesmärgiga luua kliendisuhe ja müük. Miinused- · Ei sobi kõikidele toodetele/teenustele · Tarbijate privaatsus võib olla häiritud · Kallis (üks kontakt) Plussid · Kahesuunaline kommunikatsioon · Sõltumatus edasimüüjatest · Efektiivsus mõõdetav · Erinevatele sihtrühmadele erinevad pakkumised · Konkurentide teadmatus (pakkumised ei ole avalikud) Müügitöötaja ülesanne on:

Majandus → Turundus
430 allalaadimist
thumbnail
95
doc

KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

Sobiva teenuse omadused Personaalne, unikaalne, privaatne, Kõigile võrdselt ühesugune, standartne, individuaalne, hind sõltub kvaliteedist. avalik, seltskondlik, hind minimaalne. Ootused sihtkohale Vaikus, rahu, perekesksus, turvalised Melu, pidu, uued sõbrad ja olukorrad, olukorrad, lasteatraktsioonid. noorteatraktsioonid. Kliendisuhe Püsiv, põhineb usaldusel. Uus, põhineb põnevusel. Allikas: autori koostatud (Tooman et al 1999: 187; Reith 1987: 22, viidatud Siimon 1997: 80­81 vahendusel; March et al 2005: 173; McDonough et al 2005: 173; McDonough et al 1986, viidatud Dorbek et al 2003 vahendusel; Kotler et al 1999: 38; Nickerson et al 2001: 29; Solomon 1992: 286; Schiffman et al 1987: 406; Block et al 1987: 185 põhjal) 17

Majandus → Turundus
54 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun