Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"Arvutimängud" - 138 õppematerjali

arvutimängud on mõeldud igas vanuses olevatele inimestele, enamasti lähevad arvuti mängud peale lastele ja meestele . Järgnevas lõigus ma seletan kuidas mänge
thumbnail
1
doc

Arvutimängud - poolt või vastu?

a Tänapäeval jaguneb arvutikasutamine kaheks: arvuti kui töövahend ja arvuti kui ajaveetmisvahend. Iga päevaga lastakse müüki järjest graafilisemaid ja kaasahaaravamaid arvutimänge. Sellega kaasneb palju probleeme, kuna paljud mängud on vägivaldsed, oodates mängijalt ainult kiiret reaktsiooni. Kuna taolisi mänge reklaamitakse ning mängitakse palju, siis tekib mõte, et võiks arvutimängud üldse ära keelata, aga see pole probleemile lahenduseks, sest keelatud vili on alati magusam. Võimalikult reaalse tunde loovad mängude graafika, heli kvaliteet ja alles seejärel mängu sisu, kuigi ka see pole vähemtähtis. Arvutimänge mängides võib unustada aja ja muud kohustused ning just see mängude omadus on paljudele saanud mõjuvaks punktiks mängude mängimisest loobumiseks. Paljudel lastel...

Arvuti õpetus
78 allalaadimist
thumbnail
15
pptx

6-7-AASTASTE LASTE ARVUTIMÄNGUD

küllaltki suure osa päevast ning seepärast on arvutimängudel märkimisväärne roll laste käitumise ja väärtushinnangute kujunemisel Kui lapsel puudub suunav täiskasvanu, võib lapse mänguvalik kujuneda täiesti valeks. Valitakse mänge, mis pole veel eakohased või on lihtsalt vägivaldsed Internetileheküljed www.rahamaa.ee www.lastekas.ee www.mangukoobas.ee www.runescape.com Populaarsemad arvutimängud "Sims" ja "Sims 2" ,,Simcity" 8 "Car Town" ,,Age of Empires" GTA ( ,,Grand Theft Auto") "Battlefield: Bad Company" 1 ja 2 "Battlefield 1942" F1 2010 ("Formula One 2010") "Age of Mythology" Veel arvutimänge "Battle Dawn" "Mirror's Edge" "Combat Arms" "MX vs ATV Unleashed" "Civiballs" "Horse Eventing" "Save the Sheriff" "Diablo II" TÄNAME KUULAMAST!...

Pedagoogika
1 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Inglise keele noorte slängid

Ei saa enam hakkama? Ei mõista, mis nad räägivad? Kiire õppeminut sulle siit! Inglise keelsetes arvutimängudes tihti kasutatavad sõnad ja tähendused põhjendustega: Noob ­ kasutatakse tihti sõimamiseks, alandamiseks, tähendab otseselt ­ Algaja Lol ­ kasutatakse naermise väljendamiseks (laugh out loud) ­ Kõvasti naerdud Lame ­ kasutatakse siis kui miskit ei meeldi, (nt keegi on kaotamas ja ütleb : lame)­Nõme Pwned,owned­kedagi omamas(nt i owned you­ma omasin(tegin sulle ära) sind)-Omama omg ­ oh my god ­ Oh mu jumal omfg ­ oh my * * * god ­ Mu kuramuse jumal leet (1337) ­ leet tuleb Inglis keelsest sõnast elite, mis tähendab parimast parim ­ Parim rofl ­ rolling on floor laugh ehk siis naerdes pikali põrandal, kasutatakse millegi naljaka väljendamiseks ­ Naerdes pikaldi põrandal fail ­ ebaõnnestuma, tuleb Inglise keelsest sõnast failure (nt sa ei saanud kellegile pihta, ta kostab : fail!) - Ebaõnnestuma...

inglise teaduskeel
67 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Arvutimängude referaat

Keila Gümnaasium Reino Seli 11B ARVUTIMÄNGUD Referaat Juhendaja: Natalia Sidorova Keila 2007 Arvutimängud Sisukord 1. Sissejuhatus...................................................................................3 2. Peamised mängukategooriad ................................................................4 2.1. Action ehk märulimängud...............................................................4 2.2. FPS; first-person shooter ehk 3D tulistamismäng...................................4 2.3. RPG; role-playing game ehk rollimäng...............................................4 2...

Informaatika
95 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Eesmärkide täitmise hind

Sellele pole aga universiaalset vastust leitud, sest igaüks on unikaalne ning jõuab oma mõtisklustega vaid endale sobiva vastuse ja sihini. Mis on aga eesmärkide poole püüdlemise hinnaks? Kas eesmärkide täitmine teeb üldse õnnelikuks? Palju on neid, kes arvavad, et elu on nautimiseks ja seda tuleks elada täiel rinnal. Ometigi ei tea ma kedagi, kes minu hinnangul ka tegelikult nii teeks. Kõiki seovad erinevad kohustused, seadused, tunded ja sõltuvused, mis paratamatult panevad enese tahtmisi alla suruma ning tegema seda, mis on kohane või vajalik. Karl Ristikivi teose ,,Hingede öö" viies süüalune Sixten oli kohtu all just nimelt pideva mõnutunde otsimise pärast. Teda süüdistati ka isekuses ja vaid endale elamises. Ühiskonnal on igaühe suhtes teatud ootused ning võ...

Kirjandus
30 allalaadimist
thumbnail
10
pptx

Arvutimängude ajalugu

Mis liiki arvutimänge on olemas? · First Person Shooter ehk esimeses isikus tulistamismäng · Platvormimäng · Rollimäng · Strateegiamäng · Arkaadmäng · Simulatsioon · Seiklusmäng · Mõistatus ehk pusle · Interaktiivne fiktsioon Arvutimängude ajaloost · 1958 - William Higinbotham ''Tennis for Two'' · 1961- esimene mõjuvõimas arvutimäng - ''Spacewar!'' · 1969 - leiutas Ralph Baer mängukonsooli - brown box · Peale seda on arvutimängud maailma vallutanud Arvutimängude negatiivne mõju · Agressiivsus · Reaalsustaju kadumine · Vägivalla jäljendamine · Füüsilise vormi nõrgenemine Arvutimängude positiivne mõju · Oskus arvutit käsitseda · Loogiline, strateegiline mõtlemisvõime · Visuaalne kujutlusvõime · Koostöövõime Mängimisest Oma kooli statistika põhjal · Nooremad õpilased mängivad rohkem kui vanemad. · Poisid mängivad enamasti rohkem kui tüdrukud....

Arvuti õpetus
32 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Kunda Ühisgümnaasiumi õpilaste teadlikkus arvutimängude mõjust

Multitasking. Püsivus. Arvutimängude negatiivsed mõjud. Agressiivsus. Liigne ajakulu. Halb mõju tervisele. Akadeemilised tulemused. Faktorid, mis teevad hea mängu. Eesmärgid. Süzee. Graafika. Mängitavus. Heli. Miks mängitakse arvutimänge? Põnevus. Interaktiivne tegevus. Ajaviide. Võimete proovilepanek. Kõige rohkem illegaalselt allalaetud mängud. "Call of Duty: Black Ops". "Battlefield 3". "Crysis 2". Kõige rohkem müüdud arvutimängud läbi aegade. "The Sims". "StarCraft". "Myst". Küsimustiku analüüs. Arvutimänge mängivad Mängib regulaarselt 39% arvutimänge Ei mängi regulaarselt arvutimänge 61% Mida peate arvutimängude juures kõige tähtsamaks? Heli Puhtust ja kvaliteeti...

Uurimistöö
20 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Arvutimängude mõjud Keila Kooli noorte seas

 Arvan, et need võimalikud mõjud, mis tekivad arvutimängijatel, olenevad mängijast endast, mitte arvutimängudest .  Mina kui arvutimängude mängijana olen ainult kahjustanud silmi. UURIMISTÖÖ EESMÄRGID JA HÜPOTEES  Tutvustada töö lugejatele negatiivseid mõjusi arvutimängude mängimisel.  Tutvustada töö lugejatele positiivseid mõjusi arvutimängude mängimisel.  Hüpotees: Arvutimängud muudavad noored õpilased passiivsemaks. SISUÜLEVAADE REFERAADI OSAST Negatiivsed mõjud:  Kahjustab inimese psüühikat  Toob kaasa arvutisõltuvuse  Kahjustab ajutegevust Positiivsed mõjud:  Arendab inimese oskusvõimeid (sõiduoskus, otsustusvõime)  Aitab paraneda isuldist  Muudab silmanägemist (kontrasti tundlikumaks)  Aitab und juhtida  Teda on võimalik rakendada ka kooliõpingutesse UURIMUSTÖÖ MEETOD...

Ajakasutuse juhtimine
10 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Arvutimängude mõju lastele

Arvutimängude mõju lastele Richard-Sven Rivik 21. sajand on kahtlemata meedia- ja elektroonikaajastu. Kõik info ja teadmised on olemas internetis. Uudiseid loetakse arvutist või telekast, küsimuste korral otsitakse vastuseid internetist. Aga arvutimängud? Enamik lapsi mängivad arvutimänge, kes rohkem, kes vähem. Kuidas mõjuvad arvutimängud lastele? Arvutimängudest võib sõltuvusse sattuda ja siis hakkab see mõjutama igapäevast elu. Ma ise mängin ka arvutimänge, aga ennem ma alati õpin ära ja teen tähtsamad asjad ära, ehk siis mängin arvutis vabal ajal. Inimene, kes on sattunud sõltuvusse arvutimängudest, ei suuda lõpetada, ta tahab koguaeg arvutis mängida ja ta heidab kõrvale kooliasjad ning sotsiaalse elu. Arvutimängud võivad olla ka vägivaldsed, mis...

Isiksusepsühholoogia
11 allalaadimist
thumbnail
6
doc

WWW - ülemaailmne teabevõrk

/juhendaja allkiri/ 5.1 Külastatud uudisgrupid Külastasin uudisgruppe serveris news.ttu.ee Põnevamad uudised alamteemade kaupa: · comp.ai.fuzzy : ilma selga teemata.. 'General Knowledge Machine' (Konstantin Mgolubev) Autor annab viite uude põnevasse andmebaasi aadressil http://gkm-ekp.sourceforge.net · comp.ai.games : arvutimängud .. 'Maximums and balance' (Jonathan Wooldridge) Arutelu, kas arvutimängudes peaksid mängija virtuaalsete vastaste võimed arenema ettemääratud piiritletud kirjelduste järgi või vabalt, piiritlemata algoritmide järgi · comp.ai.philosophy : filosoofia 'Americans Are Now Psycho-Brainwashing' (George ?) Minu subjektiivse arvamuse kohaselt pisut kollektivistlik, hipi-ideoloogiline...

Side
47 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Managment of IT

Sisukord A.2 Infotehnoloogia juhtimine ­ Management of IT..........................................................................................................2 A.2.1 Infotehnoloogia strateegia ­ IT strategy .............................................................................................................. 2 A.2.1.1 Mõista infotehnoloogia strateegia vajadust. ­ Evaluate the need for an IT strategy. ....................................2 A.2.1.2 Kirjeldada infotehnoloogia strateegia ja äristrateegia integreerimist. ­ Describe how integrate the IT strategy with the business ..........................................................................................................................................2 A.2.1.3 Seostada infotehnoloogia strateegia äriplaaniga. ­ Relate IT strategy with business processes. ..................2 A.2.2 Erinevate organisatsiooniliste struktuuride infotehno...

Arvutiõpetus
61 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Tähtsamad mõisted

Inimene on maailma heidetud, ta pole maailmas kunagi päriselt kodus.) 20. Modernism- progressimeelsus ja ühetaolisus, taheti luua industriaalne heaoluühiskonda. Püüab ületada realismi üheplaanilisust, mis jääb modernistliku elutunnetuse jaoks kitsaks. Poliitikas tõi kaasa katsed saavutada helget tulevikku totalitaarse riigi abil: fasism, natsism, sotsialistlik riik. Ilmingud: moodsad muusikastiilid, e-mail, arvutimängud , chatrooms Postmodernismi ühtsed jooned: · ajaline korrastamatus, ajaloo ja fantaasia segu · individuaalsuse taasväärtustamine · kasutatakse pastissi; kirjanikud tajuvad, et kõik on juba varem olnud, ei püütagi olla originaalsed · fragmentaarsus; on kadunud usaldus terviklikkuse vastu · ideede lõtv seotus · paranoilisus · kindla teemaderingi eristamatus...

Filosoofia
103 allalaadimist
thumbnail
33
doc

Kuvariga töötamise ohud

Inimesi kes ise kodus programme valmistavad on maailmas tuhandeid, palju on ka sellist tarkvara, mida toodavad paljud inimesed üle maailma koos, samas ise erinevates maailma paikades asudes ja ka mitte mingi kindla firma alluvuses töödates. Lisaks paljudele uutele arvutiprogrammidele hakkasid alates 1975 aastast tekkima esimesed arvutimängud, mis polnud muidugi sellised nagu on tänapäeva arvutimängud . Üks esimesi mänge, mis oli väga populaarne oli Pac Man. 1980 aastatel hakkasid levima ka kodu mänguarvutid nagu näitek Atari 2600. 1981 aastal valmistas IBM esimese personaalarvuti (PC) mida võis kasutada nii kodus, koolis kui ka töökohtades. Tänu sellele suurenes arvutite arv maailmas järsult, mis aastal 1981 oli 2 millionit ja järgmisel aastal tänu PC'le juba 5,5 miljonit. Juba 10 aastat hiljem oli maailmas 65 miljonit personaalarvutit...

Arvutiõpetus
75 allalaadimist
thumbnail
2
docx

"Meedia ja vägivald"

Meedia ja vägivald Meedia on informatsioonikandjate ühine nimetus: kõne, telefon, heli- ja videolindistused, paber, ajaleht, ajakiri, film, raadio, televisioon, arvutimängud , internet. Vägivald on jõu kasutamine kas füüsilise või vaimse vigastuse tekitamise eesmärgil ja vastu vägivalla ohvri tahtmist. Viimaste aastate jooksul on Eestis paljud lapsed sattunud julma vägivalla ohvriks, kus süüdlaseks oli nooruk. Siinkohal tekib küsimus, et mis ajendas inimesi sellisteks jõhkrateks tegudeks? Kas väärastunud mõttemaailm või oli eeskujuks hoopis mõni nähtud film, uudis vms...

Kirjandus
220 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Arvuti ajalugu

Inimesi kes ise kodus programme valmistavad on maailmas tuhandeid, palju on ka sellist tarkvara, mida toodavad paljud inimesed üle maailma koos, samas ise erinevates maailma paikades asudes ja ka mitte mingi kindla firma alluvuses töödates. Lisaks paljudele uutele arvutiprogrammidele hakkasid alates 1975 aastast tekkima esimesed arvutimängud, mis polnud muidugi sellised nagu on tänapäeva arvutimängud . Üks esimesi mänge, mis oli väga populaarne oli Pac Man. 1980 aastatel hakkasid levima ka kodu mänguarvutid nagu näitek Atari 2600. 1981 aastal valmistas IBM esimese personaalarvuti (PC) mida võis kasutada nii kodus, koolis kui ka töökohtades. Tänu sellele suurenes arvutite arv maailmas järsult, mis aastal 1981 oli 2 millionit ja järgmisel aastal tänu PC'le juba 5,5 miljonit. Juba 10 aastat hiljem oli maailmas 65 miljonit personaalarvutit...

Informaatika
66 allalaadimist
thumbnail
5
doc

4 kirjandit

Kui aga käskida suitsetamine otsekohe päevapealt maha jätta, osutub see üpriski raskeks, või lausa võimatuks, sest alati juhtub mõni pood käepärast olema. Ning kas ekssõltlase elu muutub paremaks? Jah, kuid alles pärast pikka aega, kuna see nõuab harjumist ja ranget enesedistsipliini. Näiteks võiks tuua interneti või arvutimängud ­ kui oled neid mingi aja kasutanud, hakkavad nad niivõrd meeldima, et ei suuda lihtsalt enam loobuda. Need kaks asja võiks ju samahästi keelustada, kuna on nad ju samuti omamoodi sõltuvusttekitavad. Ja samuti on nad ka tervistkahjustavad. Nii on juba alati olnud, et ilma alkoholita pole ka õiget pidu. Kuna noortele on eelkõige keelatud vili eriti magus, haaratakse aga esimesest võimalusest kinni ja... Jah... tagajärgedeks üldjoontes oleks tuju muutus ja keha allumatus...

Kirjandus
1057 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Arvuti töö ja osad.

Mis on süsteemitarkvara? Too näiteid! . Süsteemitarkvara on vajalik arvutiriistvara ja arvutisüsteemi toimimiseks. Selle alla kuuluvad operatsioonisüsteemid, seadmete draiverid, serveritarkvara jm. 6. Mis on rakendustarkvara? Too näiteid! Rakendustarkvara võimaldab kasutajal teatava kindla ülesande täitmist. Rakendustarkvara alla kuuluvad näiteks kontoritarkvara, arhiveerimistarkvara, majandustarkvara, andmebaasid, arvutimängud . Rakendustarkvaras on tavaliselt kasutusel graafiline kasutajaliides (GUI). 7. Mis on operatsioonisüsteem? Too näiteid! Operatsioonisüsteem ehk opsüsteem (inglise keeles operating system, lühend OS) on arvuti süsteemitarkvara, mis käivitatakse arvutis alglaadimisprogrammi poolt ning mis juhib arvutisüsteemi tööd ja teenindab rakendusprogramme. Rakendusprogrammid saadavad operatsioonisüsteemile nõudeid mitmesuguste teenuste järele läbi rakendusliideste...

Arvuti õpetus
31 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Arvutite ajaloost

töödates. Mõlemad arvutitüübid PC ja Macintosh on olemas ka tänapäeval, kuigi PC on Kirjutati palju uusi arvutiprogramme. rohkem levinud. Alates 1975 aastast hakkasid tekkima esimesed arvutimängud , mis polnud muidugi sellised nagu on tänapäeva vaja on. Alates mikroprotsessorite arvutimängud. Üks esimesi mänge, mis leiutamisest on nad kogu aeg kiiresti oli väga populaarne oli Pac Man. 1980 edasi arenenud. Juba aastal 1965 tegi aastatel hakkasid levima ka kodu mees nimega Gordon Moore oma kuulsa mänguarvutid nagu näitek Atari 2600. ennustuse, milles ta kuulutas, et...

Arvutiõpetus
72 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Põhimõisted

Süsteemitarkvara - süsteemitarkvara on vajalik arvutiriistvara ja arvutisüsteemi toimimiseks. Süsteemitarkvara alla kuuluvad operatsioonisüsteemid, seadmete draiverid, serveritarkvara, aknahaldustarkvara jm. 28. Rakendustarkvara - rakendustarkvara võimaldab kasutajal teatava kindla ülesande täitmist. Rakendustarkvara alla kuuluvad näiteks kontoritarkvara, arhiveerimistarkvara, majandustarkvara, andmebaasid, arvutimängud . Rakendustarkvaras on tavaliselt kasutusel graafiline kasutajaliides (GUI). 29. Kasutajaliides - on arvuti kasutamise keskkond, milles kasutatakse lisaks tekstile ka graafilisi elemente, kuvamaks infot ja tegevusi, mis on kasutajale saadaval. Tavaliselt toimub sellises keskkonnas instruktsioonide edastamine arvutile graafiliste elementide otsese manipuleerimise teel (nupule vajutamine, menüüst valiku tegemine jms). 30. Fail - informatsiooni kogum....

Arvutiõpetus
37 allalaadimist
thumbnail
13
ppt

Hiir ja Joystick

vedamine(dragging e. drag and drop) Neid hiiri on hea kasutatada mängimisel. On välja mõeldud palju erineva kuju ja funktsiooniga hiiri. Juhthoob (ehk joystick) on igas suunas liigutatav kang, mis oma liikumisega juhib ekraanil oleva kursori liikumist. Paljudel hoobadel on ka mitu nuppu. Selle peamiseks kasutusvaldkonnaks on arvutimängud , kuid ka puuetega inimesed kasutavad neid. Juhthoova üheks eriliigiks on veel mängupult (game pad, joy pad), mis enamasti on seotud kindla mängutüübiga ja varustatud suure hulga juhtimis funktsioonidega. Sellel on kindlaks määratud suunad, mille piires on võimalik liikuda. Lisaks sellele, et juhthoova võib liigutada suvalises suunas, saab sellel ka valida millises ulatuses kangi lükata (mängudes saab...

Arvuti õpetus
7 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun