warfare 3, Crysis 2, Battlefield 3 ja Call Of Duty Black Ops-i on alla laetud koguni 4.28 korda see mäng on poolteist aastat vana kuid juba allalaetud üle 4 miljoni korra, Battlefield 3-e on ka allalaetud üle 4 miljoni, kuid samas müüdud üle 5 miljoni koopia korra kuid see on ainult pool aastat vana mäng. Kõige müüduimadeks arvutimängudeks on The Sims, StarCraft ja Myst. The Sims-i on müüdud üle 7 miljoni koopia. K Küsimustiku analüüsiga selgus nii mõndagi, tähtsamad punktid on välja toodud. Arvutimänge mängis küsimustikule vastanudest 61%, 39% vastanudest arvutimänge ei mängi. Arvutimängudes peetakse kõige olulisemaks süzeed ja actionit mõlemat 69%, millele järgnevad graafika 63 protsendiga ja heli 53 protsendiga ning viimasena mõistatused peetakse mängu puhul tähtsaks mõistatusi mida arvab 8% vastanudest. Kõik vastajad arvavad et mängu muusika suudavad teha arvutimängu paremaks
Sugu: M N * · M · N · Other: 1. Kui palju päevas veedate aega arvutiga mängimise peale ? * · a) Vähem kui pool tundi · b) Pool tundi kuni tund · c) 1-3 tundi · d) Rohkem kui 3 tundi · e) Ei mängi üldse arvutiga 2. Mis zanri arvutimänge eelistate ?( nimetage kuni 3 ) * · a) Action (märul) · b) Fps (first person shooter) (tulistamine inimese silmade vaatest) · c) RPG (rollikas, sisaldab tegelase arendamist mängu jooksul) · d) RTS (strategy) (käigupõhine stratreegia) · e) Spordimängud · f) Rallimängud · g) seiklusmängud (point and klick) · Other: 3. Millised mängude nimed allolevast nimekirjast on teile tuttavad ? * · a) Call of Duty · b) Darkisiders · c) Star Wa
arvutimängudest. · Kolmandas peatükis tutvustatakse Võrgupidu. · Neljandas peatükis antakse ülevaade uurimistulemustest. · Viiendas peatükis esitatakse järeldused ja tähelepanekud arvutimängude mängimise kohta Vastseliina Gümnaasiumis. Minu töö valmimisel aitasid kaasa meie kooli 6-.9- klassi õpilased, kes vastasid minu poolt koostatud küsitlusele, mille tulemuste analüüs on minu töö aluseks. Tänan oma uurimistöö juhendajat Külli Lendsaart. 1. ARVUTIMÄNGUDEST 1.1 Arvutimängude ajalugu Esimene arvutimäng ,,Tic-tac-toe" ehk ,,Trips-traps-trull" loodi 1952. aastal. Mängu loojaks oli William Higinbotham, kes ise oli tuumafüüsik ning oli töötanud ka Manhattani projekti juures. Higinbotham arvas, et teaduslikud väljanäitused muutusid väga igavateks ning tüütudeks ning selle elavdamiseks lõigi ta arvutimängu
Paide Ühisgümnaasium XIA Rauno Emmar Ats Tikka KÜBERSPORT Uurimistöö Juhendaja: Iren Šarapova Paide 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS ............................................................................................................................. 3 1. TULEVIKU SPORDIALA — KÜBERSPORT ......................................................................... 4 1.1. Arvutimängude ajalugu ........................................................................................................ 4 1.2. Arvutimängude tüübid .......................................................................................................... 5 1.3. eSport´i ajalugu .................................................................................................................... 8 1.4. eSport´i hetkeseis maailmas ja Eestis ..........................................................................
Kuressaare Gümnaasium KRIMINAALSE KÄITUMISE VALLANDAJA KESKKOND VÕI GENEETIKA Uurimistöö Koostaja: Johanna Randmets Klass: 10A Juhendajad: Sirje Kereme ja Maidu Varik Kuressaare 2013 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................ 4 1. KRIMINAALNE KÄITUMINE ............................................................................................ 6 1.1 Kriminaalne käitumine ..................................................................................................... 6 1.2 Kriminaal .......................................................................................................................... 6 1.3 Kriminaalne isiksus ........................................................................................
klassidele ja 12.b klassi õpilastele ankeetküsitlused, kus nad pidid märgistama sobivad vastusevariandid. Käesolevas uurimistöös on 4 peatükki. Esimeses peatükis on kirjas hasartmängude kohta üldiselt, näiteks mida üldse peetakse hasartmängudeks jne. Teises peatükis on kirjutatud hasartmängude ajaloo kohta üldiselt ja kolme populaarse hasartmängu kohta veel pikemalt. Kolmandas peatükis on kirjutatud patoloogilise hasartmängurluse kohta. Neljandas peatükis on küsitluse analüüs, kus analüüsisin seitsmele küsimuse antuid vastuseid. Töö lõpus on lisana antud ankeetküsitlus, mille koopiad uurimuse jaoks laiali jagasin. Uurimistöö koostamisel tuginesin põhiliselt kolmele raamatule: Juri Sepeli raamatule ,,Mäng, hasart, sõltuvus...", Federmani, Drebingi ja Krebsi raamatule ,,Võitlus probleemse mänguhasardiga" ja Blaszczynski raamatule ,,Võit hasartmängusõltuvuste üle". Internetiallikatest oli suureks abiks Entsüklopeedia Britannica
Kava on välja töötatud niimodi, et vastupidavus võistlustel oleks parem, kuna mängud on pikad ja kurnavad. Mängude ajal soovitatakse süüa kiiresti energiat andvaid ning ka mälu tööd tõstvaid toiduaineid, näiteks banaan ning sokolaad. Joogina soovitatakse kestvusalade jaoks välja töötatud spordijooke. 3 MATERJALI JA METOODIKA TUTVUSTUS Uurimuse esimene pool on läbi viidud veebipõhiselt Google Drive-s, kus koostasin lihtsa ja üheselt arusaadava küsimustiku, ning saatsin info selle kohta gümnaasiumi meili listi oktoobri alguses. Kokku vastati mu küsitlusele gümnaasiumi osas 103 korda, kuid kuna 3 küsitlusele vastanud olid täitnud ankeedi vigaselt, ei kasutanud neid 3 vastaja andmeid ning sain lõppkokkuvõttes 100 vastajat. Küsimusi kokku oli 12 millest pooled olid valikvastustega küsimused, 4 olid lühivastustega küsimused ning 2 avatud vastustega küsimused.
adopt. 5. There are also those young people who are too childish to the issue, because somerespondents did not know what they are talking about. 6. Most young people have gay friends and they get along with them very well, despite being a bit defferent. Sisukord: Sissejuhatus: Valisime teemaks homoabielude seadustamise Eestis, kuna seda on viimasel ajal palju kajastatud igal pool meedias. ''Justiitsministeeriumil on valminud mitteabielulise kooselu ja selle õigusliku regulatsiooni analüüs, mille eesmärgiks oli fikseerida praegune olukord eri- kui samasooliste isikute kooselu osas. Nii Eesti põhiseaduses, rahvusvahelises õiguses kui ka Euroopa Liidu õiguses käsitletakse perekonna ja abielu mõistet pigem kitsendavalt ja traditsiooniliselt. Eri tasandi kohtute tõlgenduses kuuluvad abielu ja perekonna mõiste alla vaid heteroseksuaalsed kooslused see tähendab, et samasoolistele paaridele ei laiene perekonna kaitse ja õigus abielu sõlmida
Kõik kommentaarid