Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"-toode" - 2290 õppematerjali

thumbnail
docx

Toode

Toode Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse õppetool Tauno Ree Palle Viilu EV-1-P-E-tal TOODE Referaat Juhendaja: Aet Kull Tallinn 2012 1 Toode SISUKORD 2 Toode SISSEJUHATUS Toode on üks turunduse põhimõistetest. Sellest lähtudes mõistetakse turunduses tootena kõike, mida võib pakkuda kellelegi tema vajaduste ja soovide rahuldamiseks. Tarbijate vajadust võib rahuldada ese, teenus või info. Antud referaadi esimeses punktis peatume pikemalt tootel, mis on asendamatu lüli turunduses. Teies punktis on kirjas tootearendusest, mis on iga toote juures oluline, sest tootel peab toimuma pidev areng, et olla konkurentsivõimeline. ...

Majandus → Turunduse alused
44 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Loodusturismi toode

SOOMAA KANUUMATKA- JA SAUNAKESKUS Demi Link 08.10.18 Valisin teemaks uurida ning analüüsida Soomaal pakutavaid loodusturismi teenuseid. Täpsemalt soovisin uurida, enda maakodu naabrite kanuumatka- ja saunakeskuse punkti ( Veelaager). Neil on ka koduleht, mis kannab pealkirja http://www.veelaager.com/ Veelaager pakub mitmekülgseid teenuseid looduses, näiteks klassiekskursioone Soomaal, majutust Soomaal kämpingumajakestes/palkmajas ja mugavustega tubades, kanuumatku Soomaal Navesti, Raudna, Halliste ja Pärnu jõgedel, saunateenust, paadilaenutust, ratsutamist ja paljud muud põnevat. Loodusturismi toote ning teenused teeb sellest see, et Veelaager asub Soomaal ning pakub aktiivset turismi, seiklusturismi, maaturismi ning ökoturismi. Sihtgrupiks on indiviidid, kes soovivad veeta aega sõpradega, kaaslase seltsis või klassikaaslastega. Kanuumatk on väga keskkonnasõbralik, muidugi kui inimesed ei vis...

Loodus → Loodus õpetus
1 allalaadimist
thumbnail
7
pptx

Jogurt kui biotehnoloogiline toode

Jogurt kui biotehnolo ogiline toode Jogurt Maitsestatud hapupiimaliiik Sisaldab rohkem kuivaineid Täispiimast piimhappebakterite puhaskultuuriga Biotehnoloogilised piimatooted Töötlemisel kasutatakse mikroorganisme Juust, keefir, hapukoor, jogurt Tootmine Suure kuivainesisaldusega piimatoode Hapendamiseks kasutatakse temofiilseid juuretisi Rasvata kuivainesisaldust tõstetakse 1%-3% võrra Lössipulber Kasulikkus Vähendab haigestumist Kasulik seedekulgla talitusele Sisaldab rohkelt proteiini ja vitamiine Jogurt sobib neile, kelle seedekulgla piimasuhkrut ei talu Probiootilised jogurtid On lisatud erilisi piimhappebaktereid Tugevdavad immuunsüsteemi Tõhustavad seedetegevust Soodustavad kaltsiumi, raua ja fosfori omastamist Taastavad antibiootikumiravi järel seedekulgla normaalse mikroobikoosluse Suurendavad seedekulgleast B-rühma vitamiinide imendmist TÄNAN KUULAMAST!

Toit → Toit ja toitumine
4 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Keskkonnakaitse kodutöö, keskkonnasõbralik toode

HÕÕGLAMP VS. LED LAMP Hõõglampi peetakse esimeseks praktiliseks elektriliseks valgusallikaks mis inimeste poolt on loodud ja see on olnud inimeste poolt kasutuses alates sellest ajast kui Thomas Edison selle 1900 aastate alguses populaarseks tegi. Sellegi poolest on see saanud kõvasti kriitikat ja soovitud on selle kasutamise lõpetamist. Hõõglampide järkjärgulise kaotamise idee energia säästmiseks on kogu maailmas laialt heakskiitu leidnud ja paljude jaoks ei ole küsimus kas seda teha, vaid kui kiiresti seda teha. Levinumad probleemid hõõglampidega: Väike efektiivsus - Hõõglambi töötamise jaoks on vaja, et elektrienergia läbiks hõõgniidi, et see soojuseks muuta. Kui hõõgniit muutub piisavalt kuumaks, siis tekib valgus. Kuna 98% energiast läheb aga soojuse, mitte valguse tootmiseks, on suur osa elektrienergiast tegelikult raisatud. See muudab hõõglambid vähem efektiivsemaks kui LED lambid, mis vajavad vähem elektrit, et eraldada samas...

Loodus → Keskkonna kaitse
2 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Õpilasfirma lõputöö

TURU-UURING, ehk KES ON MEIE KLIENDID? Turu-uuringu viisime läbi Saku Gümnaasiumi põhikooli ja gümnaasiumi õpilaste seas. Uuringu käigus selgus, et tootest huvitatud olid rohkem need, kes omavad nutitelefoni ning kelle jaoks on tähtis telefoni korrasolek ning mugavus laadimisel. Vanuseliselt jagunes huvi enam-vähem ühtlaselt. TOODE JA TOOTEARENDUS Meie tooted Nutitelefonid on tänapäeva keskkonnas kasvav trend, seega tahtsime luua midagi sellist, mis muudaks telefonide igapäevast kasutust hõlpsamaks. Idee leidsime googeldades asju, mis on valmistatud taaskasutatavatest materjalidest. Laadimistopsik tundus innovaatiline, seega otsustasime just sellise toote kasuks. Toote plussideks: kuidas saab laadida telefoni ilma, et peaks koperdama juhtmete otsa ning kus hoida laadijat mitte-laadimis perioodil, et see ära ei kaoks. Topsikutele lisaks otsustasime teha ka nutitaskuid, mis kaitsevad telefoni kriimustuste eest ning muudavad telefoni väl...

Majandus → Majandus alused
11 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Emotsionaalne disain

Emotsionaalne disain Iga toode peab olema funktsionaalne, töökindel ning kasutatav. Sellel samal põhimõttel töötab ka emotsionaalne disain. Tihti peale on mõni ostukesku, mis justkui kutsuks ostma, isegi kui toode või teenus tegelikult meile vajalik ei ole. Ostude tegemisel me lähtume oma emotsioonidest. Samuti mõjuvad ka taoliselt meid veebileheküljed, jättes mulje, et mida puhtam ja visuaalselt ilusam internetilehekülg, seda turvalisem ja parem. Emotsioon mängib suurt rolli meie elus. See on meie võime õppida ja aru saada maailmast. Positiivsed kogemused annavad juurde huvi, negatiivsed pigem aitavad meil vigu mitte korrata. Emotsioonid mõjutavad meie otsuseid ning tänu sellele on võimalik seda väga lihtsalt ära kasutada firmadel, kes üritavad oma tooteid/teenuseid müüa. On tehtud palju uuringuid samasuguste toodete kohta, mille ainuke vahe on nende välimus. Inimestel on arusaam, et mida ilusam ja kallim...

Kultuur-Kunst → Disain
2 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ettevõtte majandusõpetuse spikker eksamiks

FIE-äritegevusega alustamise ja lõpetamise lihtsus, vähem formaalsusi Täis ja usaldusühing-jagatud vastutus ja risk;osanike (v.a usaldusosanike) piiramatu vastutus;AS ja OÜ-osanike või aktsionäride piiratud vastutus;võimalus kaasata ärisse suuremat kapitali;omandiõiguse lihtne üleandmine;rohkem aega ja vahendeid nõudev organiseerimine;Tulundusühistu eesmärk on toetada ja soodustada oma liikmete majanduslikke huvisid ühise majandustegevuse kaudu;otsused tehakse demokraatia alusel, puudub autokraatlik juhtimine; tulundusühistud on piiratud vastutusega organisatsioonid. Tuli mittetaotlevad ettevõtted on isikute vabatahtlik ühendus, mille eesmärgiks ja põhitegevuseks ei või olla majandustegevuse kaudu tulu saamine.Mittetulundusühingud: aiandus-, suvila-, garaazi-, korteri-, majaomanike jt ühistud.Valitsuse ametid - rahastatakse maksutuludest ja pakuvad teenuseid, mida mitmel põhjusel valitsus ei usalda anda tulundussektorile. Kohalik omaval...

Majandus → Ettevõtte majandusõpetus
198 allalaadimist
thumbnail
3
doc

KONKUREERIVATE TOODETE ANALÜÜS

TURUNDUS KONKUREERIVATE TOODETE ANALÜÜS Käesolev töö on koostatud kolme erineva firma analoogset toodet analüüsides ja võrreldes, selleks on kasutatud omavahel konkureerivate firmade poolt valmistatud pähklitega piimasokolaadi. Kuigi tegu on erinevate riikide ettevõtetega (,,Kalev" ­ Eesti; ,,Karuna" ­ Poola ja ,,Fazer" ­ Soome), on nad vähemalt Eesti maiustuste turul vägagi konkureerivad. Näitaja / kriteerium AS Kalev Chocolate KARUNA FAZER Factory ,,Metspähkli ,,Piimasokolaad ,,Purustatud piimasokolaad" jahvatatud pähklitäidisega sarapuupähklitega piimasokolaad" " Sokolaadi kaal 100 gr 100 gr 100 gr Sokolaadi ...

Ökoloogia → Ökoloogia
29 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Olulised infoallikad turismis

Vaadeldav tegur Üldmulje kodulehest, Konkreetne leitud oluline allikas Info leidmise lihtsus link/doc/toode http://www.baltictours.ee/ Eesti reisifirma Pealehekülg on hästi Tegemist on ühe vanima kujundatud, kõik vajalik ja tähtis reisibüroodest Eestis, mis loodi info on kergelt leitav. Kasutatud juba 1989.aastal. Baltic Tours Baltic Tours on erinevaid tekstivärve, mis pakub kõiki reisimise ja turismiga aitavad kergelt leida seotud teenuseid nii soodsamaid pakkumisi ja kaasmaalastele kui ka vajalikku infot. välisturistid...

Turism → Eestimaa tundmine
9 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Toodete märgistused

Tarbekeemia ohumärgid Mürgine (T) Tuleohtlik (F) Oksüdeeriv Plahvatusohtlik Keskkonna- (O) (E) ohtlik (N) Sööbiv (C) Kahjulik (Xn) Tarbekeemia märgistused Toodet soovitab Astma ja Allergia Ühing , et tootes, (põhiliselt seebid ja pesuvahendid) pole kasutatud lõhnaaineid ja valgendajaid. Rootsi Looduskaitse Seltsi ökomärk: pesupulbrid ja -vedelikud, plekieemaldajad ja valgendajad, puhastusvahendid, nõudepesumasina detergendid. Rõivaste märgistused Pleegitamine keelatud Pleegitamine lubatud Pleegitamine lubatud üksnes hapnikupõhiste mitte ...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
79 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

Kordamisküsimused 1) Mis on turundus? Defineeri mõiste. Selgita turunduse rolli organisatsioonis, milliseid eesmärke täidab turunduse funktsioon (ülesanne)? Turundus on tegevuste süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja eesmärgid. Turunduse roll on orienteerida kõik organisatsiooni tegevusvaldkonnad tarbija vajaduste rahuldamisele. Turunduse funktsioon organisatsioonis on uurida konkreetselt määratletud sihtturu vajadusi ja soove ning pakkuda välja nende vajaduste paremaid rahuldamisvõimalusi kui tema konkurendid. 2) Mis on turundusjuhi ja turundusspetsialisti roll organisatsioonis? Kuidas need erinevad, kuidas need täiendavad teineteist? Turundusjuhi roll on turundusstrateegiate väljatöötamine ja nende täitmise kontrollimine. Turundusspetsialisti roll on turundusmeetmestiku väljatöötamine – taktikaline, operatiivne tasand. Lisa, kuidas nad üksteist täiendavad. 3) Mis on strateegiline turundus? De...

Majandus → Turunduse alused
50 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Õppevahend Koostas: Priit Tannik Tartu 2008 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik SISUKORD 1. TURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................... 2 1.1. Turunduse mõiste ja olemus................................................................................ 3 1.2. Turulõhed ja turunduse funktsioonid...................................................................4 2. TURUNDUSKESKKOND........................................................................................ 4 3. SIHTTURUNDUS..................................................................................................... 5 3.1. Turu määratlemine .............................................................................................6 3.2. Turu segment...

Majandus → Turunduse alused
345 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Logistika minu jaoks

 Logistika minu jaoks.  Kuidas olen avastanud uusi kohti, kus logistika on minu ümber?  Toode 3 näidet kirjandusest, filmidest, logistika kohta, mida märganud olete. Minu jaoks tegeleb logistika kaupade, teenuste ja informatsiooni liikumise korraldaisega sihtpunktist lähtepunkti ja tagasi. Samuti inimeste liikumise ja paiknemisega ning sellega seotud tegevuste planeermisega. Logistika funktsioon on siduda kõik mainitud tegevused ja nende seosed muude majandusvaldkondadega ühtseks süsteemiks, saavutamaks koordineeritud tegevust, ühtset juhtimist ja kontrolli. Koordineeritus, ühtne juhtimine ja kontroll võimaldab maksimeerida logistilise süsteemi efektiivsust ja minimeerida logistilise süsteemi toimimise kogukulusid. Logistik peab tagama, et õige asi oleks õigel ajal õiges kohas õiges koguses õige hinna ning kokkulepitud kvaliteediga. Nõudlus logistika järele kasvab aina ning tugev logistika muutub (e-) äri edu...

Logistika → Baaslogistika
5 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Juust

Juust on piimavalgu ja -rasva kontsentreeritud toode. Juustu valmistatakse kõige enam küll lehmapiimast, kuid selleks sobib ka paljude teiste koduloomade piim, näiteks kitse-, lamba- või pühvlipiim. Juustu tootmist võib kirjeldada kui protsessi, mille käigus eemaldatakse piimast vesi, laktoos ja mõned mineraalid, et toota kontsentraat piima rasvast ja valgust. Põhilised juustu komponendid on piim, laap, bakteri kultuurid ning sool. Laap seob piimavalgud ning lõpuks muudab vedela piima pooltahkeks kalgendiks. Kalgendi lõikamisel hakkab eralduma vadak, mis koosneb põhiliselt veest ja laktoosist. Bakterite poolt toodetud hape aitab vadakul kalgendist eralduda ning suuresti mõjutab juustu lõplikku niiskust, maitset ja tekstuuri. Nüüd Hollandi tüüpi juustude tootmisest. Kõigepealt siis valitakse piim - juustu tootmiseks igasugune ei sobi, sellele piimale tehakse erinevad keemilised ja mikrobioloogilised analüüsid Piima ettevalmistamine, pa...

Toit → Toit ja toitumine
16 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

Kuidas reklaam mõjutab klienti. Reklaam on kuulutused, plakatid, raadio, televisioon ja interneti teel teatamised jm vahendid, mille eesmärgiks on midagi laiemalt tuttavaks teha, tarbijaid meelitada või informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil. Tänapäeva tarbimisühiskonnas tuleb toodet või teenust pakkuval ettevõttel end reklaamida, kuna konkurents on tugev. Reklaami eesmärgiks on mõjutada inimeste suhtumist, arusaamu, hoiakuid ja käitumist. Kui toote või teenuse pakkuja arvestab seda ja määrab kindlaks oma tarbijagrupi siis ta ei saa oma reklaamis eksida. Reklaam võib ka manipuleerida inimestega, pannes neid ostma toodet või teenust, millel on väga hea ja tugev reklaam, kuid kaup üksi ei pane inimesi seda ostma. Reklaami saab liigitada teabemeediumi alusel. Siinkohal on tähtis kindlaks määrata toote või teenuse sihtrühm nt noorematele inimestele suunatud reklaam võib saad...

Meedia → Massikommunikatsiooni ajalugu
154 allalaadimist
thumbnail
5
odp

Feta juust

FETA JUUST Marite Vendel TTP-10 Feta juust Feta juust on ülemaailma tuntud toode ning üha enam kasvab nõudlus selle järele erinevates riikides. Alates 2007 aasta Septembrist patendeeriti Feta juust kooskõlas Euroopa Liiduga tooteks, mille nime kasutamisõigus on ainult Kreeka riigil. Feta Odavamatele Euroopas tehtud feta variantidele lisatakse ka lehmapiima. Feta on väga erilise, tugevalt ürdise ja soolase maitsega juust. Valmimisprotsessi jooksul ei muuda ta värvust. Originaalne Feta juust on valmistatud kitse- ja lambapiimast ning valmib 2 nädalat soolvees, tal on eriline maitse ning kreemjas tekstuur. Feta juustu on erinevaid sorte : Orgaaniline, piprateradega, ürtidega, juustukuubikud karpides ja klaaspurkides õli sees ning ka Feta määdejuust.

Toit → Joogiõpetus
6 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Äriplaan

VALGAMAA KUTSEÕPPEKESKUS Äriplaan DG restoran ja kohvik Darja Grigorjeva Valga 2009 Sissejuhatus : 1. Äriidee tutvustus lk3 1.2 Ärinimi, adress 1.3 Äriplaani esitaja andmed 2. Toode/ Teenused lk4 3. Tootmine/ Seadmed lk5-6 3.1 Tootmine 3.2 Seadmed 4. Personal lk7 5. Finantsprognosid lk8-9 5.1 Finanseerimine 2 1.Äriidee tutvustus Äriidee tuli sellest, et ise väga armastan hea söök. Niisiis,otsustasin, et rajan oma söögikoht ja sellega söögi valmistada! Lisaks pakkume ööbimist, sauna kasutamist, ruumide rentimine võimalust, bowling, tenis. 1.2 Ärinimi, aadress OÜ Dg restoran ja kohvik Sooru 16 Valgamaa 56706496 1.3 Äriplaani esitaja nimi, aadress...

Toit → Kokandus
689 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani kokkuvõte

Annika Allik 11b TKoG Äriplaani kokkuvõte · Äriplaan on vaja luua selleks, et ette planeerida äri tuleviku · Äriplaani kohandatakse muutuvatele tingimustele · Vajalik selleks, et oleks olemas tegevuskava, millest otsuste langetamisel lähtuda · Vajalik selleks, et ette näha ja nö läbi mängida erinevaid situatsioone, et nendega oskaks arvestada · Selle abil saab hinnata ettevõtte edusamme, võrrelda planeeritud eduga · Selle abil investor otsustab, kas ettevõttesse tasub investeerida · Laenuandja saab otsustada, kas ettevõte suudab tasuda intresse ja laenu tagasimakseid · Äriplaan koosneb: *Lühikokkuvõttest *Äriidee *Missioon *Visioon *E...

Majandus → Ettevõttlus
74 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Õpimapp

Sissejuhatus Õpimapp on koostatud väikeettevõtluse eriala, õppeaines ,,Turunduse alused". Töö eesmärk oli leida lahendused probleemidele ja küsimustele, mis tekivad igapäevase turundustegevusega ning mis aitaks paremini omandda turunduse põhialuseid. Ülesannete lahendamisel on tekstitöötlusprogrammi MS World. Turunduse areng Kirjeldage ühe konkreetse ettevõtte turunduseesmärke. Turundus OÜ eesmärgiks on pakkuda kõige parema hinna -ja kvaliteediga teenust- me ei müü õhku! Me näitame, kuhu läheb kliendi poolt investeeritud raha, ehk oleme läbipaistvad. Turundus eesmärgiks on pakkuda kõiki teenuseid ühest kohast, ehk klient ei pea muretsema enam, kas keegi saab õigeks ajaks projektid valmis ja kas need on nii kvaliteetsed, et oleks vastuvõetavad. Meie projekteerime, valmistame, turundame ja analüüsime. Tooge välja tegurid, mis takistavad suhete tekkimist ostjate ja müüjate vahel konkreetses ettevõttes. · Liiga kõrge hind ...

Majandus → Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Käibemaksuga seotud mõisted

Käibemaksuga seotud mõisted Eesti on Eesti Vabariigi jurisdiktsioonile alluv territoorium Euroopa Ühendus on territoorium, mis koosneb käesoleva loetelu punktis 3 määratletud liikmesriikide territooriumidest Liikmesriik on ühenduse liikmesriigi territoorium vastavalt nõukogu direktiivi 2006/112/EÜ, mis käsitleb ühist käibemaksusüsteemi (ELT L 347, 11.12.2006, lk-d 1­118), artikli 5 lõikele 2 ja artiklile 7 Välisriik on riik või selle jurisdiktsioonile alluv territoorium, välja arvatud Eesti Ühenduseväline riik on riik või selle jurisdiktsioonile alluv territoorium, mida ei käsitata liikmesriigina käesoleva loetelu punkti 3 tähenduses. Ettevõtlus on isiku (KMS § 3) iseseisev majandustegevus, mille käigus võõrandatakse kaupa või osutatakse teenust, olenemata tegevuse eesmärgist või tulemustest. Ettevõtlusena käsitatakse ka notari, kohtutäituri ja vandetõlgi ametitegevust. Ettevõtlusena ei käsitata äriühingu ja tema püsiva tegevuskoha vahe...

Majandus → Arvestuse alused
38 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

Turundus - on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine Vajadus - on inimese sisemine tung millegi järele. Nõudlus - sisaldab nii soovi kui ka maksevalmidust. Kui inimesel on soov, kuid ta ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest maksma, on nõudlus turul olemas. Toode - pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks, tarbimiseks või tähelepanu saamiseks. Kaup - toode, mida on võimalik turul pakkuda, rahuldamaks tarbjate soove või vajadusi. Teenus - tegevus, mida pakutakse müügiks, mis on oma olemuselt mittemateriaalne ja mille osutamisega ei kaasne mingi asja omandiõigust ( nt. hotellindus, transport, remonditööd, juuksur jne. ) Turundusmeetmestik- kujundatakse lähtuvalt ettevõtte majandustulemusest ja edukusest nii lühiajalises kui pikaajalis...

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Turundus ja müügijuhtimine

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse ja müügijuhtimise alused Reimo Sälik KODUTÖÖ Ainetöö Aet Kull, lektor 1 Tallinn 2015 SISUKORD: 1. Tooted ja teenused...................................................................................................3-7 2. Eesti ettevõte............................................................................................................8-9 3. Näited turunduskommunikatsioonist...................................................................10-12 4. Segmendid.................................................................................................................13 5. Kliendikogemus........................................................................................................

Majandus → Turundus
40 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Turunduse alused kontrolltöö

Kontrolltöö kordamisküsimused / Avatud Ülikool. 1. Mida nimetatakse turunduseks? Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate (ostjate) vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetus-protsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu. 2. Mida mõistame turunduses vajaduse all? Vajadus on inimese poolt tunnetatav puuduseseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilisteks (toit, rõivad, soojus, turvalisus), sotsiaalseteks (suhtlus, ühtekuuluvus) ja individuaalseteks (teadmised, eneseväljendus). 3. Mida mõistame turunduses soovi all? Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega. Soovid võtavad nende objekti...

Majandus → Turunduse alused
213 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduse mõisted

1. Turundus- klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil (vajaduste kasumlik rahuldamine) 2. Vajadus- inimese sisemine tung millegi järgi 3. Nõudlus - sisaldab nii soovi kui maksevalmidust. Kui inimesel on soov, kuid ta ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest tasuma, on nõudlus turul olemas. 4. Toode- füüsilised tooted hõlmavad suurema osa turundusest ja need võivad olla väga erinevad, alates toiduainetest ja lõpetades masinate ja muu sellisega. On mingi vajaduse rahuldamiseks valmistatud ese või osutatud teenus. Eristatakse pooltooteid (vajavad edasist töötlemist) ja valmistooteid. 5. Kaup - toode, mida on võimalik turul pakkuda, rahuldamaks tarbijate soove või vajadusi. Kaup on toode, mida pakutakse müügiks. 6. Teenus- tegevus mida pakutakse müügiks, mis on olemuselt mittemateriaalne ja millega ei kaasne mi...

Majandus → Turundus
10 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Ettekanne turunduses

TARTU ÜLIKOOL SOTSIAALTEADUSKOND AJAKIRJANDUSE JA KOMMUNIKATSIOONI INSTITUUT TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON JA TARBIJAKÄITUMINE II kodutöö Turukommunikatsiooni eri vormide kasutamine ja nende efektiivsuse analüüs Mayeri pesupulbri kampaaia näitel Koostanud: Elis Naumanis Reelika Ojakivi Nele Normann Juhendaja: Esta Kaal Tartu 2008 SISSEJUHATUS Meid ümbritsev loodus on ainulaadne. Loodus ­ vesi, päike ja õhk ­ mõjutab igapäevaselt meie kõigi elu ning kujundab ka inimeste harjumusi. Määrab, kui tihti pestakse riideid ja aknaid, kuidas hooldatakse põrandaid ja puhasta...

Majandus → Turundus
122 allalaadimist
thumbnail
4
doc

TOIDUAINETE KONSERVEERIMINE

TOIDUAINETE KONSERVEERIMINE Konserveerimine- eriliste abinõudega toiduaine kaitsmine. Konserviks tegemine- teatud ajaks seisma panemine. Jahutamine- toiduainete jahutamine külmumistemperatuurini ;erinevatel toiduainetel erinev, +2°C kuni +4°C. Külmutamine- toiduainete jahutamine alla külmumistemperatuuri, -18°C kuni -45°C. Näited: Liha -0,6°C kuni -1,2°C; piim -0,5°C ; kala -0,6°C kuni -2,0°C. Külmutamisel ei ole vaja lisada konservante, sest madalal temperatuuril mikroobide elutegevus peatub.Mida kiiremini ja madalamalt toiduaineid külmutatakse, seda paremini säilivad toiteväärtus ja maitseomadused. Ei tohi külmutada majoneesi jt valke sisaldavaid toiduaineid ( munavalge muutub vedelaks). Külmutatakse puu- ja köögivilju, seeni, liha, kala, valmistoitu. Konserveerimine kõrgetel temperatuuridel. Mikroorganismid on kuumuse suhtes tundlikud, enamus hävivad temperatuuril 60-75°C. 100°C juures hävivad kõik, 120°C häv...

Toit → Toiduainete õpetus
37 allalaadimist
thumbnail
10
doc

TURUNDUSE ALUSED eksami teemade loetelu 2010

TURUNDUSE ALUSED EKSAMI TEEMADE LOETELU. 1. Turunduse olemus ja turundustegevuse eesmärk. Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. 2. Turunduse 7 põhimõistet. Vajadus on inimeste poolt tunnetatav puudusseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilised, sotsiaalsed ja individuaalsed. Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega. Soovid võtavad nende objektide kuju, mis on võimelised rahuldama vajadusi, soovid on muutlikumad kui vajadused. Nõudlus: ...

Majandus → Turunduse alused
81 allalaadimist
thumbnail
4
txt

Äriplaani alused

ki.ee/baromeetrid/ turuanal��s stat.ee ariregister.rik.ee kohalikud inimesed ----------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------- eesm�rgid - samm s - saavutatavad a - arusaadavad m - m��detavad m - m�jutavad-keda, mida, kas muudavad maailma paremaks ----------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------- toode/teenus ei piisa toote teenuse omaduste v�ljatoomisest, vaid tuleb kskenduda toote/teenuse eelistele ja unikaalsusele(miks peaksid tarbijad just seda tahtma tarbida): mida paremini tuntakse klientide vajadusi, seda lihtsam on neid rahuldada. kliendi vajadustel on oluline roll juba enne toote tegemist. toote teenuse kirjeldus �riplaanis toote teenuse nimetused. kirjeldage oma toodet/teenust nii p�hjalikult, et ka k�ige suurem v�hik saaks aru. toote teenuse kasutamise v�imalused. kui ...

Majandus → Majandus
9 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Elektrienergia tarbimise ohud ja ohutused

Elektrikapp Elektrikapp e elektrikilp suletav elektrikomponentidega metallkast, mis elektri jaotamiseks madalpingetarbijate ( 50 kuni 1000 volti ja alal pingel 75 kuni 1500 volti talitlev elektriseade) hoonetes (majas ja korteris). Elektrikilbil võib olla erinev otstarve (liitumiskilp, sisestuskilp, arvestikilp, jaotuskilp, rühmakilp, korrusekilp). Elektri kilbil on mitmesugused lülitid, mis liigvoolule reageerivad erineva nimivooluga- kaitselülitid, rikkevoolu kaitselülitid, juhtimis- ja signalisatsiooniseadised, liitumiskilbis ka elektriarvestid. Elektrikilbi erinevad lülitid Automaat kaitselüliti e kaitselüliti- On lüliti, mis vooltugevuse suurenemisel, näiteks ülekoormuse või lühise korral vooluahela automaatselt katkestab. Automaat kaitselüliti tööpõhimõtte on vool välja lülitada, kui tekib kõrvalekalduv vool- liigvool. Rikkevoolu kaitselüliti ehk rikkevoolukaitse- on ka...

Geograafia → Energiamajandus
1 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Hinnakujundus turunduses

Sisukord Hinnakujundus turunduses.........................................................................................................2 Hinnakujundusmeetodid ....................................................................................................... 2 Hinnakujundusstrateegiad......................................................................................................2 1.1 Omahinna vähendamise võimalused.................................................................................3 1.2 Müügikasumi kujunemine.................................................................................................3 Ostjate hinnatundlikkus..........................................................................................................4 Hinnakujundus turunduskompleksis...................................................................................

Majandus → Turundus
194 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Tarbimine (Ettekane)

TARBIMINE TÖÖ ÜLESANNE: Määrata milliseid toiduaineid meie rühma liikmed ostavad ja koosta nädala sees ostetud toiduainetest tabel Määrata toitudes kasutavaid lisaaineid (E) Kanda kaardile kohad, kust ostetud tooted pärinevad. Märkida miks olin sunnitud just seda kaupa ostma TOP 10 TOOTEID MEIE RÜHMAS 1 Coca Cola 2 Rumm 3 Piim 4 Leib (Paksendaja: guarkumm; emulgaator: E482) / Sai (Emulgaator : E 471,E 481) 5 Makaronid 6 Kartul 7 Munad 8 Õlu 9 Lastevorst (Stabilisaatorid: karrageen, E450; Antioküdant: askorbiinhape, naatriumaskorbaat; Happesuse regulaator: E451; Lõhnaja maitsetugevdaja: E621; Säilitusaine: E250) 10 Kala MIKS JUST COCA COLA? Kes ei tea, siis seda kasutatakse alkohoolsete kokteilide valmistamiseks. Selles lauses on ka vastus sellele miks populaarsuse järgi teisel kohal on rumm! :) KUI AGA TÕ...

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkonnakaitse1
55 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Komposiitmaterjalid pehme mööbli valmistamises

Sissejuhatus Komposiitmaterjalid on tänapäeval mõjutamas kõiki tootmisvaldkondi, ka mööblitööstust. Uute tehnoloogiate abil saab saavutada materjalidele omadusi, mis toote kvaliteeti suuresti tõstavad. Mõndadest tehnoloogiatest tuleb ka edaspidi juttu. Komposiitmaterjalide kasutamine on eelkõige mugav tarbijale, kuna toode areneb ajas edasi. Pehme mööbli puhul on tähtsaim sisu, mis tagaks tarbijale mugavuse ja hoiaks keha õiges asendis, ning sobiv kattematerjal, mis oleks vastupidav, kergestihooldatav, kuid samas ka nahale meeldiv. Pehme mööbli valmistamine Pehme mööbli elementidena valmistatakse harilikult · Diivanite istmed ja seljatoed · Pehmete tugitoolide istmed ja seljatoed · Diivanite ja tugitool-voodite istmed ja seljatoed · Voodite madratsid Pehmed elemendid konstrueeritakse sellise arvestusega, et inimese keha kaal jaotuks ühtlaselt kogu nende pinnale. Pehmed elemendid koosnevad alusest, elastsest osast ja kattemat...

Materjaliteadus → Orgaanilised...
49 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

PEATÜKK 7. TÄIELIK KONKURENTS

Mare Randveer. MIKROÖKONOOMIKA ÜLESANNETE JA HARJUTUSTE KOGU. Tallinn: Külim, 1999. KOMMENTEERITUD VASTUSED Avo Org PEATÜKK 7. TÄIELIK KONKURENTS ( LK. 49­58) 1. ÕIGE; nn kasumi maksimeerimiseks või kahjumi minimeerimiseks vajalik optimaalne kogus leitakse nn kuldreegli piirtulu MR = piirkulu MC järgi, kuid kuna täielikult konkureeriva firma TKF korral on hind P võrdne piirtuluga (ja võrdne ka keskmise tuluga ATR või AR), siis on väide põhimõtteliselt õige; NB! TKF-i korral P=MR=A(T)R; 2. VALE; diferentseeritud toodangut toodetakse konkurentsiturgudel, TKT-l on toodang homogeenne (täiesti ühetaoline, puuduvad firmamärgid); 3. ÕIGE; piirkulu MC ja keskmise muutuvkulu AVC kõverate lõikepunkt on AVC miinimumpunktiks ja kuna nn sulgemishind, millisest hinnatasemest allpool peaks firma lühiperioodil oma tegevuse lõpetama on P=AVCmin, siis on väide õige; 4. a) VALE; firma maksimeerib kasumi (või minimeerib kahj...

Majandus → Micro_macro ökonoomika
74 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turustusnormid

Turustusnormid Paprika Antud toode on määratluselt kandilised teravatipulised. Miinimumnõuetest on nõutud,et paprika oleks terve, mida antud paprikad ka on. On puhtad, kuid ei ole kõige värskema välimusega (on kortsulised, mida põhjustab madala õhusniiskuse käes olemine), ilma viljavarreta. Küll aga olid paprikad :taimekahjuriteta, taimekahjurite tekitatut kahjustusteta, valmid, külmakahjustusteta, armistumata vigastusteta, värvusvigadeta, ebatavalise pinnaniiskuseta. Valitud paprika oli märgisega Hispaania I klass. Viljad olid kõvad , ilma plekkideta. Viljavars oli vigastatud, kuid tupplehed näisid terved. Antud paprikate laius oli vahemikus 41-44 mm. Paprikate valimisel poes olid kõik silmaga nähtavad paprikad kergelt kortsulised (oletatav protsent ühe vilja pinnast 5-10). Arvatavasti olid antud paprikad erandlikult lubatud I klassi lubatud hälvete piires. Antud tooted näisid olevat (vähemalt hi...

Botaanika → Puuviljandus
4 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Äriplaan raamatupidamisbüroo

Raamatupidamisbüroo ÄRIPLAAN Catherine Cordelia Kurem, Kertu Nurmberg, Janeli Põder Tallinn 2014 Sisukord Sisukord................................................................................................................. 2 1. Äriplaani kokkuvõte........................................................................................... 3 2. Ettevõtte üldandmed......................................................................................... 4 3. Äriidee kirjeldus................................................................................................. 4 4. Visioon, missioon ja eesmärgid..........................................................................5 5. Ärikeskkonna analüüs........................................................................................ 5 9. Turu analüüs............................................................................

Majandus → Raamatupidamine
142 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

"Ettevõtte majandusõpetus" kordamisküsimused Iga küsimuse juures on märgitud põhiõpiku leheküljed (,,Ärikorralduse põhiteadmised") ja lisaks ka Power Pointi esitlusfaili nimi, kust selle teema kohta infot leiab! 1. Ettevotte_majandusopetuse_aineII07) · Ettevõtluskeskkonna iseloomustus: klassifikatsioonid, tasandid, subjektid. (lk 20-41, Sisekeskkond o Juhid o Omanikud o Töötajad · Väline keskkond on vaadeldav mikro- ja makrotasandil o Väline mikrokeskkond Tarbijad Hankijad Konkurendid Inimressursid Finantsressursid o Väline makrokeskkond Poliitiline keskkond Majanduslik keskkond Sotsiaalne keskkond Tehnoloogiline keskkond Looduslik keskkond Rahvusvaheline keskkon...

Majandus → Ettevõtte majandusõpetus
949 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Pakendi märgid

Toidukaupade märgistus Kvaliteedimärgid Tunnustatud maitse - märk antakse kõrge kvaliteediga toodetele, mis on toodetud EL-is Tunnustatud Eesti maitse - märk antakse kõrge kvaliteediga toodetele, mis on toodetud Eestis ning mille põhitooraine on 100 %-liselt eestimaist päritolu; Eesti parim toiduaine - märk antakse uuele Eesti tootele, mis on läbinud oma tootegrupi aastakonkursi; Aus Kaup - märk antakse toodetele, mille valmistamisel ei ole kasutatud mehhaaniliselt konditustatud lihamassi; Eesti lipumärk - see on valmistatud Eesti toiduainetööstuse ettevõtetes eestimaalaste poolt eestimaalaste maitse-eelistusi ja traditsioone silmas pidades Mahe(öko)märgid Eestis kasvatatud - märk antakse Eestis kasvatatud kõrge kvaliteediga aiasaadustele; Mahemärk - märk antakse toodetele, mis on kasvatatud ja käideldud ökol...

Õigus → Müügiõpetus ja...
41 allalaadimist
thumbnail
5
xls

Pagar iseseisevtöö

ISESEISEV TÖÖ 1 Sisestada juuresolevast tabelist andmed 2 Täiendada tabelit: Toode lisada veeru Toode ette tühi veerg järjekorranumbri Jnr. jaoks Kohvisai asendada pealkiri Kogus tekstiga Esmasp. Teesai sisestada järgmistesse veergudesse Teisp.,... Laup. Võisai [Kui need on kasutaja seeriana sisestatud, siis kasutage vastavat võimalust!] Kringel 3 Kirjutada nädalapäevade kohale pealkiri KOGUS Viinisai 4 Sisestada kogused arvestades järgmisi muutusi toodangus (arvutuseeskiri !) Moorapea Kohvisai - iga päev 10 võrra rohkem (või 12) Meekook Teesai ja Võisai - kogus ei muutu Kringel - kogus suureneb 5% iga päev Viinisai - kogus suureneb 10% päevas ...

Toit → Pagar
7 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Tööleht nr 1: Toidukaupade märgistus

Tööleht nr 1 Toidukaupade märgistus Täida tabel. Leia märgise nimetusele vastav kujutis ning kleebi see vastavasse lahtrisse. Samuti vasta kolmanda lahtri küsimusele. Märgise nimetus Märgise kujutis Mille eest ja millistele kaupadele antakse? Tunnustatud maitse Märk antakse kõrge kvaliteediga tootele, mis on toodetud EL-is Tunnustatud Eesti Antakse kõrge maitse ...

Toit → Toidukaubandus
15 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Pakendi analüüs

Tartu Kutsehariduskeskus Majutus-toitlustusosakond Koka eriala Pakendi analüüs Iseseisev töö Ristel Raat K110 Tartu 2011 Makaronid sarveke Pakendi välimus · Materjal: kile. · Pakend on äärtest punane ja keskelt läbipaisteb, et kiirelt näha mis sorti tootega on tegu. · Antud toiduaine on mõeldud kõigile. · Pakendile võiks olla kirjutatud `` Free`` või vähemalt ``Cheepest``. · Arvan, et tühjaks saanud paken peaks minema prügikasti või siis pakendist võiks valmistada prügikotte ( ümber sulatada ). Informatsioon pakendilt · Tegemist on Slovakkia tootega. · Tooded on pakendatud Slovakkias · Pakendilt võib lugeda informatsiooni eesti-, leedu-, vene-, poola-, inglise-, tsehhi keeles. · Säilitada...

Toit → Toiduainete õpetus
30 allalaadimist
thumbnail
8
docx

T-1 Toidukaupade märgistus

Tööleht nr 1 Toidukaupade märgistus Täida tabel. Leia märgise nimetusele vastav kujutis ning kleebi see vastavasse lahtrisse. Samuti vasta kolmanda lahtri küsimusele. Märgise nimetus Märgise kujutis Mille eest ja millistele kaupadele antakse? Tunnustatud maitse märk antakse kõrge kvaliteediga toodetele, mis on toodetud EL-is Tunnustatud Eesti maitse märk antakse kõrge kvaliteediga toodetele, mis ...

Toit → Toitumine
13 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Ärimudel

Ärimudel Oriflame beauty sticky eyeshadow Partnerid: Oriflame, Tegevused: Meigitarvete müük, reklaam, koolitused Ressursid: Kaubaidee müük firmale Oriflame, omakapital Pakutav lisaväärtus: Aja kokkuhoid, lihtne kasutamine, raha kokkuhoid, toode näeb mõlemal silmal välja identne. Kliendisuhe: Rahaline suhe, tasuta näidised Müügi- ja turunduskanal: Oriflame ( internet, kataloog, müügiagendid), toote tutvustamise koolitused, reklaam ( kaubanduskeskustes) Sihtgrupp: Naised 15-70 Võtmekulud: Reklaam, koolitused, toote näidiste valmistamine Tulumudel: Idee müük firmale Oriflame, koolitustasu, igakuine kasu tuludest. Toode 1-Toode ise Toode 2- Koolitus Toode 3- Materjalide kulu Toode 4- Meigieemaldus padjakesed Osterwalderi ärimudel Toote lühitutvustus: Meie toode on uuenduslik ning kergesti kasutatav, sobib nii noortele kui ka vanematele. Toote pealekandmine on lih...

Majandus → Ettevõtlus
183 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Puhastusvahendid

TALLINNA TEENINDUSKOOL Hanna Seeder MK13-TE1 PUHASTUSVAHENDID Juhendaja: õp. Aive Antson Tallinn 2014 Johnson pesuvaht vaipadele ja tekstiilile Toode on aerosoolpakendis, mis teeb ta eriti tuleohtlikuks. Pakendit ei tohi põletada ka tühjalt. Mitte hoida päikese käes ega temperatuuril üle +50 °C. Hoida eemal soojusallikast, süttimisallikast ning toote läheduses mitte suitsetada. Ärritab silmi ja nahka, silma või nahale sattumisel loputada rohke puhta veega ja pöörduda arsti poole. Hoida laste eest kättesaamatult. Toode on vedela konsistentsiga, kuid pakendit raputades muutub vahuks. Enne kasutamist proovida ainet väikesel tähelepandamatul kohal, et kontrollida materjali vastupidavust. Eriti ettevaatlik tuleks olla sameti, velveti ja siidi puhastamisel. Toode sobib vaipade, pehme mööbli ja autoistmekatete puhastamiseks. Esmaslt tuleb pind tolmuimejaga puhastada, mööbliesemetel ...

Muu → Puhastusõpetus
8 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Toote kolm tasandit

Riina Kopti 11.KL TOOTE KOLM TASANDIT Turunduses käsitletakse toodet kolmetasandilisena: Toote tuum, ehk põhitoode ( põhiline hüve, mida tootja otsid), Konkreetne toode ( Omadused, stiil, kvaliteet, bränditunnused, pakend, nimi ), Laiendatud toode ( Lisateenused, sh paigaldamine, järelhooldus, erilised kasud kliendile, garantii, väärtused jms). Tootja jaoks on väga oluline luua oma tootele ,,tuum", mis on tarbijale väärtuslik. Tootel peab olema mõte, mis meelitaks kliente massiliselt ostma. Näiteks uute prillide korral võib põhihüveks olla hea nägemine või enda näitamine ( kui on tegemist tuntud kaubamärgiga). Või siis minu äriplaanis peamiseks hüveks olnud tähevaatlus majake ,,Läänetäht", mis teostamise korral oleks ainuke teadaolev teenus ...

Majandus → Ettevõttlus
17 allalaadimist
thumbnail
24
odp

Ökomärgised

Annika Alemaa ÖKOMÄRGISED Tutvustus Ökomärgis on tähis,mis kinnitab toote või teenuse keskkonnasõbralikkust. Ökomärgis antakse tootele mis avaldab keskkonnale vähem negatiivset mõju. Eesmärk on propageerida keskonnasäästlikku tarbimist ja käitumist. Märgised paigaldatakse tootele,pakendile või teenusele. Tutvustus Ökomärgis tõestab tarbiale,et sinu toode on keskkonnasõbralikum kui teised samasse tooterühma kuuluvad tooted. Ökomärgised on usaldusväärsed,kuna selle annab välja sõltumatu organisatsioon,toetudes adekvaatsele teabele ja teadusuuringule. Ökomärgis teavitab tarbijat,et tootja hoolib keskkonnast ning tõstab ettevõtte mainet. Ökomärgis annab turueelise. Tarbija kasu Tõestab tarbijale,et toode on keskkonna ja tervisesõbralik. Annab kinnituse, et toode tarbib vähem ressursse ja on seega ka majanduslik...

Majandus → Müügitöö alused
33 allalaadimist
thumbnail
45
ppt

Toodete märgistus

Toodete märgistamine Tarbekeemia ohumärgid Mürgine T Nahka ja hingamisteid ärritav, kahjulik Xn Tuleohtlik F Oksüdeeriv O Keskkonnaohtlik N Söövitav C Plahvatusohtlik E Tarbekeemia märgistus Toodet soovitab Astma ja Allergia Ühing , et tootes, (põhiliselt seebid ja pesuvahendid) pole kasutatud lõhnaaineid ja valgendajaid. Rootsi Looduskaitse Seltsi ökomärk: pesupulbrid ja -vedelikud, plekieemaldajad ja valgendajad, puhastusvahendid, nõudepesumasina detergendid Rõivaste märgistamine Pleegitamine Pleegitamine keelatud Pleegitamine lubatud Pleegitamine lubatud üksnes hapnikupõhiste mitte klooripõhiste pleegitajatega Pleegitamine Kloorpleegitamine lubatud ...

Majandus → Tööstuskaup
100 allalaadimist
thumbnail
1
xlsx

Esmane müügiplaan

Esmane müügiplaan KUU 1 KUU 2 KUU 3 KUU 4 KUU 5 KUU 6 KUU 7 KUU 8 KUU 9 KUU 10 KUU 11 KUU 12 tk kuus Toode 1 Hind KOKKU KUU 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 tk kuus Toode 2 Hind KOKKU KUU 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 tk kuus Toode 3 Hind KOKKU KUU 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 tk kuus Toode 4 Hind KOKKU KUU 0 0 0 0 0 0 0 ...

Majandus → Majandus
15 allalaadimist
thumbnail
22
doc

EESTI KAUBANDUSES LEIDUVAD MÄRGISED

TALLINNA TEENINDUSKOOL Maie Rõmmel MK 12-TE EESTI KAUBANDUSES LEIDUVAD MÄRGISED Õpimapp Juhendaja: Heikki Eskusson Tallinn 2012 Maie Rõmmel Eesti kaubanduses leiduvad märgised 2 Maie Rõmmel Eesti kaubanduses leiduvad märgised SISUKORD Sissejuhatus...........................................................................................................................4 1. Kaubamärgistused..............................................................................................................5 Kasutatud materjali............................................................................................................. 22 ...

Majandus → Klienditeenindus
23 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Müügikorraldus

Meetod AIDAS A – attention - tähelepanu I – interest - huvi D – desire – soov A – action – tegevus ost S – satisfaction – rahulolu Müügiprotsessi 7 astet 1) Toote tundma õppimine 2) Müügiks ettevalmistamine – klientide otsimine, klientidega kohtumiseks ettevalmistamine 3) vajaduste väljaselgitamine 4) aktiivne müük 5) müügivastupanu ületamine 6) müügitehingu lõpetamine 7) pikaajalise suhte loomine Продажи sõnad; 10% rääkimisviis hääletoon rõhud; 35% ilmed; 55% toote 3 ja 5 tasandit tuleviku toode laiendatud ennetav toode põhitoode oodatav toode tuum ...

Majandus → Müügitöö alused
9 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kuidas ettevõtted konkureerivad

Kuidas ettevõtted konkureerivad XI peatükk · Kuidas turumajanduses töötavad konkurents ja koostöö käsikäes? · Miks mõned ettevõtted on hinnakujundajad ja teised hinnavõtjad? · Kuidas mõjutavad erinevad turustruktuurid ­ täiskonkurents, monopolistlik konkurents, oligopol ja monopol ettevõtete omavahelist konkurentsi? · Kuidas on turundus seotud informatsiooni maksumuse ja vahetamisega? · Miks on turundus üks ärikonkurentsi meetod? Täiskonkurents Täiskonkurentsi puhul on müüjaid palju ja neist ükski ei suuda mõjutada turuhinda. Monopolistlik Monopolistlik konkurents iseloomustab turgu, kus on konkurents palju müüjaid, kelle tooted on küll sarnased, kuid mitte täpselt ühesugused. Oligopol Oligopol kirjeldab turgu, kus valitsevad üksikud suurfirmad. Monopol ...

Majandus → Majandus
25 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun