Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Ärimudel (0)

4 HEA
Punktid
Ärimudel #1 Ärimudel #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-04-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 182 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor raam1 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
docx

Ärimudel

Ärimudel Partnerid Võtmetegevused / Väärtuspakkumine Kliendisuhted Kliendid / Sihtgrupid Hulgimüüjad. Protsess Kohalikele inimestel Võimalus korraldada pakub sööki/jooki, tähtpäevi Kohalikud elanikud, Osta tooraine toidu samuti ka turistidele. turistid valmistamiseks, Saab broneerida Osta alkhol ja erinevad üritustele snäkid, söögilauda(pulmadel, Toidu valmistamine, matustel) Ressursid / Sünnipäevade jne Müügikanalid Tuumoskused korraldamine Sildid tee ääres, Trahter,

Majandus
thumbnail
22
docx

Laiendatud ärimudel

Tallinna Tehnikaülikool ÄRIMUDEL aines „Ettevõtluse alused“ Teemal URBAN SMARTLOCK Üliõpilased: Õppejõud: Martin Toding Tallinn 2017 SISUKORD 1.Customer Segments................................................................................................................. 2 2.Value Proposition...................................................................................................................... 3 3.Channels................................................................................................................................... 5 4.Customer Relationships............................................................................................................6 5.Revenue Streams..................................................................................................................... 7 6.Key Partners......

Majandus
thumbnail
15
doc

Eksam - Ettevõtluse alused vastused 2011 (Juhan Teder)

 Mõlemaga kaasneb tuntud ärinimi/kaubamärk  Mõlemaga võib kaasneda juhtimisalane tugi Erinevused: Frantsiis tagab:  Püsiva juhtimisalase toe  Suurem kõlapind – reklaamikampaaniad riiklikul ja rahvusvahelisel tasemel ning ärinime ja kaubamärgi tuntus.  Kulude jagamine  Väiksem risk  Mitmekülgsem ärijuhtimise tugi  Vähem vabadust 22.Äriidee, äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel, äriplaan – sammude olemus ning järjekord ettevõtte rajamisel. 1. Äriidee leidmine (+ ärikontseptsiooni väljatöötamine+toote prototüübi valmistamine) 2. Äriidee teostatavuse analüüs (feasibility study) – kas äriidee on ka ärivõimalus? 3. Ärimudeli koostamine 4. Äriplaani koostamine 23. Äriidee põhikomponendid Kes? Mida? Kuidas? Äriidee leidmine + ärikontseptsiooni väljatöötamine+toote prototüübi valmistamine 24.Äriidee ja ärivõimalus

Ettevõtlus
thumbnail
30
doc

Ettevõtlus alused eksami küsimused

Kordamisküsimused 1) Ettevõtja  1254 – 1324 Marco Polo – Reisidele asudes sõlmis kaupmeestega lepinguid.  1437.a Prantuse päritolu, sõnsat ENTREPRENEUR – Isik, kes on aktiivne ja saavutab midagi, vahendaja.  Keskajal – Paraadide ja muusikaliste ürituste organisaatorid, ehitusprojektide juht.  1725 R. Cantillon – Ettevõtja on isik, kes tegutseb riski tingimustes. Samal ajal hakkas kapitali andmise funktsioon eralduma ettevõtja funktsioonist.  1797 Beaudeau – Ettevõtja on isik, kes kannab vastutust ettevõetud tegevuse eest, see kes planeerib, kontrollib, organiseerib ja valdab ettevõtet.  1934 J.Schumpeter - ettevõtja on novaator, kes töötab välja ja rakendab uusi äriideid.  1978 Jõudis Eestisse, sõnatüvi ANTREPRENÖÖR – Eraettevõtja, teatri/tsirkuse/vms pidaja.  1985 R.Hisrich – Ettevütja on isik, kes kulutaboma aja ja jõu oma ettevõtm

Ettevõtlus alused
thumbnail
16
doc

Ettevõtluse alused eksam

· Selle eduka kontseptsiooni eest tuleb maksta · Mõlemaga kaasneb tuntud ärinimi/kaubamärk · Mõlemaga võib kaasneda juhtimisalane tugi erinevused · Püsiva juhtimisalase toe · Suurem kõlapind ­ reklaamikampaaniad riiklikul ja rahvusvahelisel tasemel ning ärinime ja kaubamärgi tuntus. · Kulude jagamine · Väiksem risk · Mitmekülgsem ärijuhtimise tugi 23. Äriidee, äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel, äriplaan ­ sammude olemus ning järjekord ettevõtte rajamisel. 1. Äriidee leidmine (+ ärikontseptsiooni väljatöötamine+toote prototüübi valmistamine) 2. Äriidee teostatavuse analüüs (feasibility study) ­ kas äriidee on ka ärivõimalus? 3. Ärimudeli koostamine 4. Äriplaani koostamine 24. Äriidee põhikomponendid Äriidee leidmine + ärikontseptsiooni väljatöötamine+toote prototüübi valmistamine 25. Äriidee ja ärivõimalus

Ettevõtluse alused
thumbnail
32
docx

Ettevõtluse alused - Eksamiks kordamine

Enesekindlus koos otsustusvõimega. Valmisoleks mõõdukaks riskiks, eesmärkide seadmise oskus 14.Ettevõtjaks kujunemine: sattumine teelahkmele, soov ja võimalus saada ettevõtjaks. - Töökoha kaotus - Õppeasutuse lõpetamine, sh mittestatsionaarses vormis - Konflik ülemusega, võimetus senisel töökohal oma ideid realiseerida - Elukohavahetus - Iskliku elu muutused (abiellumine, lahutamine jne) - Suured muutused piirkonna majanduselus 15.Äriidee, äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel, äriplaan – sammude olemus ning järjekord ettevõtte rajamisel. 1.Äriidee leidmine ( + ärikontseptsiooni väljatöötamine + toote prototüübi valmistamine) 2.Äriidee teostavuse analüüs (feasibility study) – kas äriidee on ka ärivõimalus ? 3. Ärimudeli koostamine 4. Äriplaani koostamine 16.Äriidee põhikomponendid (3). KES ? MIDA ? KUIDAS ? (kuidas tegutseda – avad jaepoe, veebipoe jms ) 17.Äriidee ja ärivõimalus. Viimase neli olulist omadust.

Ettevõtlus alused
thumbnail
27
doc

Ettevõtluse kordamisküsimused

konsultandina/juhtkonna liikmena)- erinevused Frantsiis tagab sulle: Püsiva juhtimisalase toe Suurem kõlapind ­ reklaamikampaaniad riiklikul ja rahvusvahelisel tasemel ning ärinime ja kaubamärgi tuntus. Kulude jagamine (nt reklaamikulud) Väiksem risk Mitmekülgsem ärijuhtimise tugi (nt väljaõpe) ........... Aga vähem vabadust. 23. Äriidee, äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel, äriplaan ­ sammude olemus ning järjekord ettevõtte rajamisel. 1. Äriidee leidmine (+ ärikontseptsiooni väljatöötamine+toote prototüübi valmistamine) 2. Äriidee teostatavuse analüüs (feasibility study) ­ kas äriidee on ka ärivõimalus? 3. Ärimudeli koostamine 4. Äriplaani koostamine Äriidee on idee, mille eesmärk on teenida oma autorile või realiseerijatele kasumit. Äriidee valikuprotsess: 1. Idee otsingud ettevõtte eesmärkide saavutamiseks. 2

Ettevõtluse alused
thumbnail
48
doc

Ettevõtluse alused, kordamisküsimused eksamiks

Rahvuslik kultuur ja kohalikud traditsioonid Perekond Läbitud üppeasutused Sõbrad, tuttavad, eeskujud Võimalust hakata ettevõtjaks mõjutavad: Üldine majandusolukord, -poliitika ja ettevõtluse tugisüsteem Algkapitali olemasolu või kättesaadavus Vajalike teadmiste, oskuste ja kogemuste olemasolu Turu tundmine ja varasem kokkupuude müügitegevusega 15. Äriidee, äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel, äriplaan – sammude olemus ning järjekord ettevõtte rajamisel. 1. Äriidee on idee, mile abil selle autor ja/või elluviija võib saada tulu. 2. Äriidee teostatavuse analüüs – kas äriidee on ka ärivõimalus? 3. Ärimudel – kirjeldab ettevõtte olemust strateegilises vaates – mida pakutakse, kellele ja kuidas. 4. Äriplaan – ettevõtte detailne ja põhjendatud äriidee, eesmärkide ning kavandatava äritegevuse kirjeldus koos finantsprognoosiga. 16

Ettevõtluse alused



Lisainfo

Ärimudel - Oriflame beauty sticky eyeshadow

Osterwalderi ärimudeli järgi


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun