Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Olulised infoallikad turismis (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


Vaadeldav tegur
allikas
Üldmulje kodulehest,
Info leidmise lihtsus
Konkreetne leitud oluline link /doc/toode
Eesti reisifirma
Baltic Tours
Pealehekülg on hästi kujundatud, kõik vajalik ja tähtis info on kergelt leitav. Kasutatud on erinevaid tekstivärve, mis aitavad kergelt leida soodsamaid pakkumisi ja vajalikku infot. 
http://www.baltictours.ee/ 
Tegemist on ühe vanima reisibüroodest Eestis, mis loodi juba 1989.aastal. Baltic Tours pakub kõiki reisimise ja turismiga seotud teenuseid nii kaasmaalastele kui ka välisturistidele. 
Kuna Baltic Tours’i kodulehekülg oli teistest kõige sisukam, kergelt kättesaadava info ja kõige parema kujundusega, siis valisime just selle näite.
Välismaa reisifirma
Australian Travel Agent :
Best Flights
Pealehekülg on üsna kirju, kuid väga kergelt leiab vajalikku informatsiooni. Olemas on eraldi kast, kus saab sisestada endale sobiva reisisihtkoha, päeva, kestvuse jne. Lehe all pool jooksevad soodsaimad pakkumised .
http://www.bestflights.com.au/
Alustanud tegevust 2001 ja on saanud üheks suurimaks sõltumatuks reisifirmaks lõunapoolkeral. Best Flights on neljas suurim reisifirma maailmas.
Selle näite valisime seepärast, et see on üks tuntumaid reisifirmasid ning ka sellel leheküljel on kõige rohkem ja paremini leitavat informatsiooni.
Eesti turismiorganisatsioon
Eesti Ökoturismi Ühendus
Pealehekülg näeb väga tagasihoidlik välja ning esmapilgul tundub liiga palju infot korraga olevat.
Lähemalt uurides selgub , et info on siiski kergesti kättesaadav ning kõik vajalik on hästi leitav.
http://www.ecotourism.ee/
Asutatud 1995. aastal.
Ökoturism on vastutustundlik reisimine , mis toetab loodus- ja kultuuripärandi säilimist ning kohalike elanike heaolu.
Selle näite valisime selle pärast, et usume, et inimesed peaksid ökoturismile rohkem tähelepanu pöörama ja see lehekülg annab sellest hea ülevaate.
Euroopa turismiorganisatsioon
Visit Europe
Pealehekülg on väga kaunilt kujundatud. Eriti jäävad silma värvilised ning ilusad pildid.
Info otsimine võtab veidike aega, kuid kui rohkem süveneda siis saab asjast kiirelt taipu.
Valides endale sealt meelepärane riik, saab selle riigi kohta ohralt infot.
Kasuliku informatsiooni on iga euroopa riigi kohta.
http://www.visiteurope.co m
Asutatud 2006.aastal.
Portaal on mõeldud Euroopa kui tervikliku sihtkoha reklaamimiseks.
Portaal pakub:
  • täiesti uut lähenemist “sihtkohale Euroopa” ühtses internetikeskkonnas

  • erinevat sisu, mis tuleneb klientide keelest ja keskkonnast, näiteks vene, hiina, jaapani ja portugali keelsed versioonid 
  • paremat võimalust koostööks riigipiire ületavate ja üle euroopaliste reiside reklaamimisel

Valisime selle portaali just sellepärast, et sealt saab vaate kogu Euroopale .
Muu maailma turismiorganisatsioon
World Travel & Tourism Council
Pealehekülg näeb väga organiseeritud välja.
Kõik on paigutatud teema järgi ning korrektselt.
Info kättesaadavus on lihtne ning mugav.
Näiteks on võimalik lehel lugeda turismiuudiseid kogu maailmast.
http://www.wttc.org/
Maailma Reisi ja Turismi Nõukogu peakorter asub Inglismaal, Londonis.
Valisime selle portaali see tõttu, et info on seal kergesti leitav ning infoküllus ja uudiste mahukus on piisavalt suur.
Turismialane portaal
Baltic Cottage Agency
Pealehekülg näeb veidi ebaprofesionaalne välja ja veidike odav.
Samas on info leidmine kerge ja ei tekita raskusi.
Portaal esinab Eestit ja Lätit.
http://www.baltcott.ee
Asutatud 2003.aastal.
Asutatud on see sellepärast, et on väga raske endale leida nädalaks või paariks suvilat, kus puhata .
Valisime selle sellepärast, et see on tõepoolest abiks.
Samuti avaldas muljet see, et nii tagasihoidlik portaali välimus ei ole sugugi määrav.
Toomas Eimla, Renate Kapp, Laura Nõgu
Olulised infoallikad turismis #1 Olulised infoallikad turismis #2 Olulised infoallikad turismis #3
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 9 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Renate K Õppematerjali autor
Tabel oluliseimatest infoallikatest turismis. Vaadeldav tegur/allikas -> Üldmulje kodulehest/ Info leidmise lihtsus -> Konkreetne leitud oluline link/doc/toode

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Turismigeograafia on inimgeograafia haru, mis keskendub turismiga seotud inimetegevusele ja regionaalse paiknemise geograafiale hõlmates ka nõudlusest ja pakkumisest tingitud muutusi vastavas ruumilises jaotuses. kirjeldab ja seletab turisti aktiivsuse põhjusi nii regionaalsel, rahvusvahelisel, rahvuslikul kui ka maailma tasemel kirjeldab turismiressursside asukohta ja neid mõjutavaid asjaolusid annab teadmisi, millal, kuidas, ja kus neid ressursse on turismis kasutatud. Turismigeograafia on distsipliin, mis uurib kuidas geograafilisest aspektist lähtuvalt on võimalik vaadelda turismi. 29. Turismi sihtkoha mõiste Turism on reisimise almliik, mille all mõeldakse reisimist väljaspool isiku igapäevast elukeskkonda mitte kauemaks kui 12 järjestikuseks kuuks ja mille peamiseks eesmärgiks ei ole sihtkohas tasustatav tegevus. Sihtkoha kultuurilised, füüsilised ja sotsiaalsed tegurid kokku moodustavad sihtkoha

Turismiettevõtlus
thumbnail
95
doc

KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

miseks (Ritchie et al 2000). Sageli ei lähtuta turismisihtkoha turundamisel strateegia ülesehituse teoreetilistest põhi- mõtetest. Võrreldes konkurentidega jäävad enamasti puudulikuks hindamine ja kontroll. Arvestatakse riikliku finantseerimisega, selmet lähtuda tegelikest vajadustest. Turundus- tegevuste planeerimisel tuleks lähtuda turismisihtkoha visioonist, trendidest ja ressurs- sidest. Sihtkoha turunduse olulised tööriistad on seega kuvand, positsioonimine ja brändikujundus. Viimane on ilmselt parim vahend tänapäevastele sihtkoha turun- dajatele. (Morgan et al 2004: 11; Park et al 2006: 263) Turismisihtkoha kui brändi eripäraks on tema unikaalsus. Sihtkohad püsivad konku- rentsis tänu brändi identifitseerimisele ja positsioonimisele reisijate jaoks. Sihtkoha turunduse edukus sõltub kuvandi või brändi tugevusest, selle ehedusest, originaalsusest ja vastupidavusest

Turundus
thumbnail
284
pdf

Kaitsealade külastuskoormuse hindamise juhend: seiremeetodite arendamine ja rakendamine

Kaitsealade külastuskoormuse hindamise juhend: seiremeetodite arendamine ja rakendamine SA Keskkonnainvesteeringute Keskuse 2008. aasta looduskaitseprogrammi projekt nr. 193 „Kaitsealade külastuskoormuse hindamine“ Koostajad: Antti Roose, Kalev Sepp, Varje Vendla, Miguel Villoslada, Maaria Semm, Henri Järv, Janar Raet, Ene Hurt, Tuuli Veersalu Tartu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS.................................................................................................................................................... 4 VÕTMEMÕISTED...................................................................................................................................................................... 6 1. KAITSEALADE KÜLASTUSSEIRE ALUSED .......................................................................................................... 9 1.1 KÜLASTUSSEIRE ARENDAMINE MAAIL

Loodus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Hakati rääkima vajadusest teha tarneahelas tegutsevate ettevõtete vahel koostööd ostmise, varude juhtimise, tootmise ja jaotuse valdkonnas. Ettevõtete vahel tekkis liitusid ja alliansse, kasvas üksteisemõistmine ja usaldus. Sel perioodil leidsid maailmamajanduses aset olulised muudatused, mis andsid tõuke edasisele logistika ja tarneahela juhtimise kiirele arengule: revolutsioon infotehnoloogias, perso- naalarvutite ulatuslik kasutuselevõtmine, turgude globaliseerumine, kvaliteedijuhtimise ilosooia omaksvõtmine ja levik, logistikateenuste väljasttellimise (outsourcing) kasude mõistmine ja koos

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

Hakati rääkima vajadusest teha tarneahelas tegutsevate ettevõtete vahel koostööd ostmise, varude juhtimise, tootmise ja jaotuse valdkonnas. Ettevõtete vahel tekkis liitusid ja alliansse, kasvas üksteisemõistmine ja usaldus. Sel perioodil leidsid maailmamajanduses aset olulised muudatused, mis andsid tõuke edasisele logistika ja tarneahela juhtimise kiirele arengule: revolutsioon infotehnoloogias, perso- naalarvutite ulatuslik kasutuselevõtmine, turgude globaliseerumine, kvaliteedijuhtimise ilosooia omaksvõtmine ja levik, logistikateenuste väljasttellimise (outsourcing) kasude mõistmine ja koos

Baas Logistika
thumbnail
414
pdf

Tiit Lauk humanitaar

Raamat annab küll üsna selge ja värvika ülevaate V. Ojakääru enda ja paljude tema eakaaslastega juhtunust, olles nii väärtuslik kultuurilooline materjal, paraku jääb aga käesoleva uurimuse seisukohalt primaarne džässi-teema selles tagaplaanile. Piiratud ulatuses, kuid vägagi väärtuslikku materjali on andnud üksikute muusikute eelkõige enda jaoks kirjutatud mälestused (R. Tilgar, K. Tuberik, J. Tibar), tänu millele on õnnestunud restaureerida mõnedki olulised lõigud eesti 1930. aastate džässielus, mille kohta pole leidunud meie arhiivides mingeid materjale. Küllaltki napp kaleidoskoopiline valik andmeid eesti džässielust on ilmunud ka erinevates, nii kodumaistes kui välismaa ajakirjandusväljaannetes. Mitte eriti rikkaliku, kuid olulise allikana tuleks mainida intervjuusid, vestlusi ja kirjavahetust tolle aja muusikute Kuno Lareni, Hans Speeki, Erich Kõlari, Harry Kõlari, Paul Krooni,

Muusika ajalugu
thumbnail
528
doc

Keskkonnakaitse lõpueksami küsimused-vastused

KESKKONNAKAITSE JA KORRALDUS 1. loodus- ja keskkonnakaitse üldküsimused  Keskkonnakaitse: atmosfääri, maavarade, hüdrosfääri ratsionaalse kasutamise ja kaitse, jäätmete taaskasutamise või ladustamise, kaitse müra, ioniseeriva kiirguse ja elektriväljade eest. Keskkonnakaitse on looduskaitse olulisim valdkond.  Looduskaitse : looduse kaitsmist (mitmekesisuse säilitamist, looduslike elupaikade ning loodusliku loomastiku, taimestiku ja seenestiku liikide soodsa seisundi tagamine), kultuurilooliselt ja esteetiliselt väärtusliku looduskeskkonna või selle elementide säilitamine, loodusvarade kasutamise säästlikkusele kaasaaitamine 2. loodus- ja keskkonnakaitse mõiste  Keskkonnakaitse- rahvusvahelised, riiklikud, poliitilis-administratiivsed, ühiskondlikud ja majanduslikud abinõud inimese elukeskkonna saastamise vähendamiseks ja vältimiseks ning l

Keskkonnakaitse ja säästev areng
thumbnail
345
docx

Äriõiguse alused kontrolltöö 1 jaoks full konspekt

ÄRIÕIGUSE LOENGUKONSPEKT Koostanud Uno Feldschmidt 1.Üldmõisted ,sissejuhatus äriõigusesse. 1.1 Ühinguõiguse mõiste ja koht õigussüsteemis Ühinguõiguse all mõistetakse õigusnormide kogumit, mis reguleerib ühingutega seonduvaid küsimusi. Ühing kitsamas tähenduses on isikute ühendus; selline ühing, millel pole organisatsioonilist ülesehitust (isikuteühing). Isikuteühingud Eestis on täisühing (TÜ) ja usaldusühing (UÜ), mis on juriidilised isikud. Mitmetes teistes riikides (nt Saksamaa, anglo-ameerika õigussüsteem) isikuteühinguid juriidilisteks isikuteks ei loeta 1.2 Ühinguks laiemas tähenduses ehk korporatsiooniks loetakse kõiki isikute ühendusi, see tähendab, et tegemist on liikmelisusel põhineva kooslusega. Eesti kehtiva õiguse kohaselt on ühinguteks äriühingud (aktsiaselts, osaühing, täisühing, usaldusühing ja tulundusühistu) ja mittetulundusühing. Ühingud on ka Euroopa ühistu, Euroopa äriühing ja Euroopa majandushuviühing.

Õiguskaitseasutuste süsteem




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun