Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE, JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

TallinnaTehnikagümnaasium 
Õpilasuurimuse ja praktilise töö ettevalmistamine ja hindamine 
 
 

TALLINNA TEHNIKAGÜMNAASIUM 
 
UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE, 
JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE 
 
( Haridus - ja teadusministri 12.10.2011.a määrus nr 62, 
Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus) 
 
 
1.1. 
UURIMISTÖÖ OLEMUS:  
uurimistöö  on  uurimisprotsessi  konkreetne  tulemus  ehk  kirjalik  aruanne,  mis  kajastab 
õpilase  oskust  iseseisvalt  mõelda  ja  sisaldab  õpilase  oma  seisukohti.  Uurimistöö  on 
eelkõige  protsess  ja  töömeetod,  mille  käigus  analüüsitakse  uuritavat  probleemi 
süstematiseeritud  ja  asjakohaselt  struktureeritud  viisil.  Õpilase  uurimistöö  on  õpilase 
poolt  vabal  valitud  ainevaldkonnas  ja  õpetaja  juhendamisel  koostatud  kirjalik  uurimus, 
mille  juurde  kuulub  ka  uurimistöö   annotatsioon   eesti  ja  inglise  keeles.  Õpilasel  on 
kohustus  koostada   retsensioon   kaasõpilase  uurimistöö  kohta  ja  osaleda  antud 
uurimistöö kaitsmisel.  
 
1.2. UURIMISTÖÖ STRUKTUUR: 
 
1.  tiitelleht , millele märgitakse kool, töö pealkiri ja liik, autori nimi,  juhendaja  nimi, töö 
valmimiskoht ja aastaarv; 
2. sisukord- ülevaade temaatikast ja ülesehitusest. Sisukord koosneb peatükkide, 
alajaotuste jne pealkirjadest ning leheküljenumbritest; 
3.  sissejuhatuses  piiritletakse teema, uuritavad probleemid, antakse ülevaade 
analüüsitavast materjalist, sõnastatakse töö eesmärk ja ülesehituse põhimõtted; 
4.ülevaade uurimisainesest
5. ülevaade kasutatud  meetoditest  ja  materjalidest
6. tulemused ja arutelu
7.  kokkuvõte  annab  hinnangu,  kas  tõstatatud  probleem  leidis  lahenduse  ja  millised  on 
uurimuse põhilised tulemused;  
8. kasutatud kirjanduse  loetelu - esitatakse ainult töös  viidatud  allikad; 
9. eesti- ja  ingliskeelne  resümee- antakse terviklik lühiülevaade kogu tööst; 
10.   lisamaterjal -  esitatakse  töö  põhiosa  täiendav  või  illustratiivne  materjal  (näiteks 
tabelid, 
joonised, 
skeemid
diagrammid
kaardid, 
dokumentide 

Vasakule Paremale
UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE-JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE #1 UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE-JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE #2 UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE-JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE #3 UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE-JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE #4 UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE-JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE #5 UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE-JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE #6 UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE-JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-05-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 28 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor erkimees Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
68
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND

Tartu Emajõe Kool ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND Tartu 2015 Sisukord SISSEJUHATUS................................................................................................................................ 4 1. UURIMUSTÖÖ KOOSTAMINE .............................................................................................. 5 1.1. Uurimustöö olemus ................................................................................................................. 5 1.2

Eesti keel
thumbnail
60
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ JUHEND

Tartu Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasium ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ JUHEND Tartu 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS..................................................................................................................................... 3 1. ÕPILASUURIMUS JA PRAKTILINE TÖÖ TARTU KRISTJAN JAAK PETERSONI GÜMNAASIUMIS ................................................................................................................................. 4 1.1. Õpilasuurimuse või praktilise töö eesmärgid .....................................

Essee filmist
thumbnail
56
pdf

Lõputöö koostamise ja vormistamise juhend

TALLINNA TÄISKASVANUTE GÜMNAASIUMI LÕPUTÖÖDE KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND SISUKORD SISSEJUHATUS ........................................................................................................................ 3 1. LÕPUTÖÖ KOOSTAMISE JA ESITAMISE KORD ........................................................... 3 1.1. Uurimistöö ....................................................................................................................... 3 1.2. Praktiline töö ................................................................................................................... 4 1.2.1. Tööpraktikale esitatavad lisanõuded ........................................................................ 5 1.3. Lõputööle esitatavad eetilised nõuded ............................................................................. 5 1.4. Kooli kehtestatud lisareeglid ......................................................................................

Ainetöö
thumbnail
64
doc

Uurimistööde korraldamine

Juhendmaterjalid koolidele 2 SISSEJUHATUS Maie Soll Õppekava talitus Haridus- ja Teadusministeerium 2010.a. jõustunud Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus ja Gümnaasiumi riiklik õppekava toovad muudatused gümnaasiumi lõpetamise tingimustesse. Muutub kohustuslike eksamite arv, kuid lisaks sellele peab õpilane olema koostanud ka õpilasuurimuse või praktilise töö ja sooritama õppesuunast tuleneva koolieksami. Paljudes Eestimaa koolides on üsna pikk traditsioon nii õpilasuurimuste läbiviimisel kui ka praktiliste tööde tegemisel. Praktiliste tööde koostamise ja kaitsemise kogemused on enamasti koolidel, kus õppesuundadeks on olnud kunst, muusika, majandus jms. Valitud õppesuunal töö teostamise nõude sisse viimisega on antud õpilastele võimalus näidata, missugused teadmised ja oskused on valdkonnas omandatud

Uurimistöö
thumbnail
27
doc

Uurimistöö vormistamine

Uurimistöö kirjutamise ja vormistamise juhend Tartu Gümnaasiumi õppekava järgi on üks eksami sooritamise vorme õpilase kirjutatud teaduslik töö, mille eesmärgiks on omandada: · teadusliku kirjandusega töötamise kogemus; · teaduslik väljendusoskus; · vormistusoskus. Gümnaasiumi eksamitöö on uurimistöö, mis on oma laadilt uurimus, mille tunnused on: · teoreetiline taust (kokkuvõte seni uuritud materjalist antud teema kohta); · erinevate uurimismeetodite kasutamine; · uurimistulemuste analüüs ja järeldused. 7.-9. klasside ja 10.-11. klasside eksamitöö võib olla ka referaat, mis on kokkuvõtlik teaduslik ülevaade mingist probleemist või teemast. Uurimistöö on pikaajaline protsess. Üht teemat on võimalik uurida või edasi arendada mitu aastat

Uurimistöö
thumbnail
41
doc

Uurimistöö kirjutamise juhend

Tallinna Järveotsa Gümnaasium TALLINNA JÄRVEOTSA GÜMNAASIUMI UURIMISTÖÖDE KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND Koostanud: Chris-Evelin Luik Tallinn 2009 Sisukord SISSEJUHATUS..................................................................................................................... 3 1.MÕISTED, KASULIKUD ALLIKAD....................................................................................... 4 2.UURIMISTÖÖ EESMÄRGID...............................................................

Eesti keel
thumbnail
16
rtf

Mis on uurimistöö?

Võru Kesklinna Gümnaasiumi uurimistööde koostamise juhend Juhendi koostamisel on kasutatud Eesti Ajalooõpetajate Seltsi ja Tartu Descartesi Lütseumi juhendeid Uurimistöö on kõige kasulikum praktilise väljundiga õppetöö vorm Soovitusi uurimistöö koostamiseks 1. Mis on uurimistöö? Uurimistöö on uurimusliku protsessi konkreetne tulemus- kirjalik aruanne sellest, mida uuriti, kuidas uuriti ning millised on järeldused ja tulemused, milleni töö käigus jõuti; protsess ja töömeetod, mille käigus analüüsitakse uuritavat probleemi süstematiseeritud ja asjakohaselt struktureeritud viisil. Uuring - lühiajaline v. ühekordne andmete kogumine, piiratud mahuga uurimisülesanne. Uurimus - trükis ilmunud v. kirjalik uurimistöö.

Majandus
thumbnail
22
pdf

Uurimuse vormistamine

Tallinna Laagna Gümnaasium Tiitellehe näidis Mati Allik 12.c klass HELID JA VÄRVID MATI UNDI TEOSTES Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Maret Mets Tallinn 2009 Sisukord SISSEJUHATUS ............................................................................................................................. 3 1. ÜLDISED ANDMED UURIMISTÖÖ KOHTA..................................................................... 4 2. TÖÖ KOOSTAMISE ETAPID ............................................................................................... 5 3. TEEMA VALIK ............................

Eesti keel




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun