Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Lasteraamatute analüüsid (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
  • Millest raamat räägib?
  • Milliste teemade juures saaks seda raamatut lasteaias kasutada?
  • Kellele on raamat suunatud?
  • Milline on raamatu kujundus mis meeldib mis mitte?
Vasakule Paremale
Lasteraamatute analüüsid #1 Lasteraamatute analüüsid #2 Lasteraamatute analüüsid #3 Lasteraamatute analüüsid #4 Lasteraamatute analüüsid #5 Lasteraamatute analüüsid #6 Lasteraamatute analüüsid #7 Lasteraamatute analüüsid #8 Lasteraamatute analüüsid #9 Lasteraamatute analüüsid #10 Lasteraamatute analüüsid #11 Lasteraamatute analüüsid #12 Lasteraamatute analüüsid #13 Lasteraamatute analüüsid #14 Lasteraamatute analüüsid #15 Lasteraamatute analüüsid #16 Lasteraamatute analüüsid #17 Lasteraamatute analüüsid #18 Lasteraamatute analüüsid #19 Lasteraamatute analüüsid #20 Lasteraamatute analüüsid #21 Lasteraamatute analüüsid #22 Lasteraamatute analüüsid #23
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 23 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2019-01-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 31 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor S2dee Õppematerjali autor
Tallinna Ülikoolis tehtud lasteraamatute analüüsid. Tehtud on 20 raamatu kohta

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
docx

Nimetu

LASTEKIRJANDUS. SHHI.02.025. EKSAMIKÜSIMUSED. Definitsioonid aimekirjandus- populaarteaduslik kirjandus e teabekirjandus. Kirjandus, mis tutvustab üldarusaadavalt ja huvitavalt teaduse saavatusi ning probleeme. alltekst- kirjanduslikus tekstis sisalduv varjatud, juurdemõeldav, nn ridadevaheline mõte. Allteksti mõistab vaid asjasse pühendunud lugeja. Ka lastekirjandus sisaldab allteksti, mida tänane lugeja enamasti selgituseta ei mõista. autoriraamat- raamat, mille teksti ja illustratsioonid on loonud üks ja sama isik. Levinuim mudel on kunstnikust kirjanikuks (Edgar Valter, Piret Raud). ballaad- Dramaatiliste elementidega lüroeepiline luuletus, mida on sageli ette kantud lauludes. Kujutatakse ebatavalisi, traagilisi või heroilisi sündmusi, ainet leitakse ajaloost (müütidest, muistenditest, legendidest). Keskendub ühele dramaatilisele ja pingestatud sündmusele, on emotsionaalne, sünge, tihti traagilise lõpuga. Nt: Ellen Niit, Marie Underi looming fantaasiakirjandus- ki

maailma loodusgeograafia ja geograafiliste...
thumbnail
18
docx

KRIITILINE VAADE VÄIKESTELE TÜDRUKUTELE MÕELDUD RAAMATUTELE

tegemist on poisiga. Raamat on muidugi positiivne selle poolest, et selles on lühemad laused ning see on värsi vormis, mis teeb lapse jaoks lugemise veel kergemaks. Vastupidiselt 4 raamatule „Teistmoodi printsessilood“ on seda raamatut võimalik lugeda ka nooremal lapsel, sest kirjatrükk on lapse jaoks piisavalt suur. Lasteraamatute pealkirjad Sama moodi võiks kriitika välja tuua ka lasteraamatute pealkirjade osas. Raamatute pealkirjad on sellised, mis sobiksid nii poistele kui ka tüdrukule nagu näiteks Aino Perviku raamat „Kaarist on kasu“, kuid raamatul on ka eessõna, milles on kirjas, et see on mõeldud tüdrukutele. Samuti ka eelnevalt mainitud raamat „Tragi tüdruk Kata“ on sisult sobilik ka poistele, kuid pealkirja poolest liigitaks selle rohkem tüdrukute raamatuks. Lõpetamata tegevused

Lastekirjandus
thumbnail
74
pdf

Heiki Vilep ja uusim lastekirjandus

oma dotatsioonide, plaanimajanduse ja taseme garantiidega (toimetajad, ranged valikupõhimõtted), kestis sajandivahetuseni. Seda aega jäid tähistama artiklid hauamonumendist eesti lastekirjandusele, mis tundus välja surevat. (Müürsepp 2005a: 40). Hävis 1960ndate-1980ndate vältel loodud turvaline lastekirjandusmaailm, milles lastekirjandust ilmus mitmekümnetuhandelistes tiraazides; kus lasteraamatute illustreerijate seast võis leida toonase eesti kunsti eredamaid tähti; kus sõna ,,lasteraamat" tähendas muuhulgas seda, et teos on kirjutatud selges ja õiges, haritud eesti keeles. Muutunud oludes tuli lasteraamatute autoritel ja kirjastajatel hakata võitlema vihast eluvõitlust koha eest päikese all. (Müürsepp 2005: 41). Lastekirjanduse vajalikkuses ei kahtle keegi, aga ometi on tal ühele kitsale grupile

Kirjandus
thumbnail
2
odt

Raamatuarvustus: „Medaljon“

Raamatuarvustus: ,,Medaljon" Merilin Aavik Haapsalu Wiedemanni Gümnaasium 12ü klass Tavaliselt loetakse koolis kohustuslikku kirjandust, kuid vabal ajal ei taha keegi meist seda eriti teha. Suvel, aga toodi mulle see raamat ning kui ma seda õhtul lugema hakkasin, siis ei suutnud seda enam käest panna. Kui kohustuslik kirjandus on raske ja kohati tundub, et otsiks hoopis kokkuvõtte ja teeks töö ära, siis see raamat oli kirjutatud lihtsalt ja noortele mõistetavas keeles. Autor Ene Sepp kirjutas raamatu 17- aastaselt. Teos ,,Medaljon" anti välja 2009 aastal. Ene Sepp kirjutas raamatu, mis räägib tänapäeva noorte elust ja raskustest. ,,Medaljoni" peategelasteks on kaks 9. klassi õpilast Heidi ja

Kirjandus
thumbnail
7
docx

Lastekirjandus - Leelo Tungal

Tartu Ülikool Sotsiaal- ja haridusteaduskond Haridusteaduste instituut Koolieelse lasteasutuse õpetaja 1 PÕ Lastekirjandus (autor) LEELO TUNGAL Juhendaja: Mari Niitra Tartus aastal 2020 Elulugu Leelo Tungal on sündinud 22. juunil 1947 aastal Tallinnas Ruila kooliõpetajate perekonnas ainsa lapsena. Leelo Tungal on eluaegne harjumaalane. Ema Helmes Tungal arreteeriti poliitilistel põhjustel 1950. aastal. Talle määrati kakskümmend viis aastat vanglakaristust ja viis aastat asumist Venemaal Siberis Inta piirkonnas. Leelot kasvatas senikaua isa Feliks Tungal, kes töötas Ruila koolis kunstiõpetajana. Väiksena meeldis Leelole käia koos isaga võimlemis-, laulmis- ja joonistamistundides. 1. septembril 1954. aastal astus Leelo aga juba ise Ruila 8-kl. kooli esimesse klassi. Ema Helmes Tungal vabastati varem ning ta pääses kodumaale siis, kui Leelo oli teise klassi õppi

Kategoriseerimata
thumbnail
37
docx

Kirjutamine - veel ideid

Kirjutamine - veel ideid Sisukord: lk.2 Kirjutamistegevused/õpetajale lk.3 Uurimistegevused/õpetajale lk.4 Kunstitegevused/õpetajale lk.5 Vilumusi arendav tegevus/õpetajale lk.6 Ülesanded 1-3/õpetajale lk.7 Ülesanded 4-5/õpetajale lk.8 Ülesanded 6-7/õpetajale lk.9 101 kasutust lk.10 Kuidas on need sarnased?/õpetajale lk.11 Seosed lk.12 Võrdlused lk.13 Järjejutud lk.14 Legendid lk.15 Tegevused lk.16-18 Muistendi kirjutamise kavandamine lk.19-20 Kirjand lk.21 Kuidas hinnata isetehtud raamatut? lk.22 Raamatu hindamisleht lk.23-24 Uudise ülesehitus lk.25 Jutu ülesehitus lk.26-30 Näpunäiteid õpetajale Kirjutamistegevused Teatud väliskujuga raamatu valmistamine. Pisimõõtmelise raamatu valmistamine. Hiiglasuure raamatu valmistamine. Jutu koostamine piltmõistatuste kujul. Telegrammi kirjutamine. Kirja kirjutamine ühele kirjandusteose tegelasele. Mõistatuste kirjutamine. Elul

Kirjandus
thumbnail
14
doc

EESTI MUINASJUTUD VENE KEELES

EESTI MUINASJUTUD VENE KEELES Referaat SISUKORD EESTI MUINASJUTUD VENE KEELES.................................................................................1 Referaat....................................................................................................................................... 1 SISUKORD.................................................................................................................................2 SISEJUHATUS...........................................................................................................................3 1. EESTI LASTEKIRJANDUSE KESKUS...............................................................................4 2. ENO RAUD............................................................................................................................ 5 3. SIPSIK ...................................................................................................................................................

Suulise ja kirjaliku väljenduse õpetus
thumbnail
2
odt

„80 päevaga ümber maailma” Jules Verne

„80 päevaga ümber maailma” Jules Verne 1. Valisin just selle raamatu, kuna ma olin vaadanud oma õdedega joonisfilmi pealkirjaga „80 päevaga ümber maailma” ja see oli huvitav. Soovisin teada saada kas, ka raamat on sama huvitav, või ehk isegi huvitavam. 2. Raamat mille valisin räägib mehest nimega Phielas Fogg kes vedas oma sõpradega 20 000 naelsterlingi peale kihla, et ta suudab 80 päevaga ümber maailma rännata. See raamat on täis seiklusi ja tutvustab ka natukene maailma eri paiku. 3. Teose algusest jäi väga hea mulje. Raamat „80 päevaga ümber maailma” kutsub lugema kuna terve romaan on algusest peale väga põnev. 4. Kuna oli suvi kui raamatut lugesin, siis läks raamatu lugemine üpris kiiresti. Pean tunnistama, et raamatut oli raske käest ära panna ja näiteks sööma minna. 5. Tegelased selles raamatus on vanaaegsed ehk käituvad väga intelligentselt. Raamatu tegelastest n

Kirjandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun