kasvu sel aastal? Mida sa teeksid lisa sissetulekuga? Kuidas sa ennast ja oma meeskonda premeeriksid mis boonused ja üllatused sa välja mõtleksid? Mis tunne oleks oma ettevõtet sellise püsiva kiirusega kasvatada vaid nende 3 lihtsa täiustusega? Võti on, kuidas olemasolev eesmärk muuta piisavalt kaalukaks, et sa selle nimel tööle hakkaksid. 29 STRATEEGIAT ETTEVÕTTE KASUMI TÕSTMISEKS ILMA LAENU VÕTMATA, TÖÖTAJAID PALKAMATA JA PARTNEREID JUURDE VÕTMATA. 1. Kasuta oma praegusi ja endisi kliendibaase. Kunagi kulutasid sa väga palju raha, et luua esimesed kliendisuhted, täna annab see sulle parima ligipääsu tuleviku ärile. Tööta sageli põhjalikult läbi oma olemaolev kliendibaas. See on lihtne ja odav ning selle tulemus on parem kõigist muudest võimalustest, mis sul on. Püüa klientidele pakkuda erinevaid kombinatsioone oma toodetest/teenustest. Püüa
endasse võtta. Sa oled parandaja, ravija ja oma suurepärase rääkimis-, veenmis- ja lepitamisoskusega oleksid ideaalne diplomaat. Sa kasutad oma tahte saamiseks alati pigem veenmist kui jõudu. Võttes oma spirituaalsest poolest viimast, avastad, et oled idealist, kes näeb alati kusagil uusi teid ja võimalusi. Oled äärmiselt huvitav inimene ja ühiskonnale väga kasulik. Oled sügav mõtleja, kelle kätte sobib usaldada elumüsteeriumidele vastuste otsimine. Võid tihti avastada inimesed sinu juurde pöördumast, kas siis murede, probleemide või küsimustega — oskad tülisid lahendada ja rahu luua, inimesi rahustada ja valgustada. Hoolid väga teistest ja soovid alati parimat — oled aus ja avatud kõiges, mida teed või ütled. Sinust saab alati suurepärane tiimiliige — sa ei nõua kunagi tunnustust või vajadust teistest esile tõusta, töötad tiimi nimel ja tiimiga koos. Sa armastad rutiini ja seda, kui asjad on kindlalt paigas
endasse võtta. Sa oled parandaja, ravija ja oma suurepärase rääkimis-, veenmis- ja lepitamisoskusega oleksid ideaalne diplomaat. Sa kasutad oma tahte saamiseks alati pigem veenmist kui jõudu. Võttes oma spirituaalsest poolest viimast, avastad, et oled idealist, kes näeb alati kusagil uusi teid ja võimalusi. Oled äärmiselt huvitav inimene ja ühiskonnale väga kasulik. Oled sügav mõtleja, kelle kätte sobib usaldada elumüsteeriumidele vastuste otsimine. Võid tihti avastada inimesed sinu juurde pöördumast, kas siis murede, probleemide või küsimustega -- oskad tülisid lahendada ja rahu luua, inimesi rahustada ja valgustada. Hoolid väga teistest ja soovid alati parimat -- oled aus ja avatud kõiges, mida teed või ütled. Sinust saab alati suurepärane tiimiliige -- sa ei nõua kunagi tunnustust või vajadust teistest esile tõusta, töötad tiimi nimel ja tiimiga koos. Sa armastad rutiini ja seda, kui asjad on kindlalt paigas
Sisekaitseakadeemia ETTEVÕTJA OLEMUS. ETTEVÕTJA EESTIS Referaat Koostas: Tony Tsilk Juhendaja: Maret Güldenkoh Tallinn 2015 Sisukord Olen ettevõtlik, aga kas minust võib saada ettevõtja?..............................2 Kas mina sobin ettevõtjaks?............................................................................... 3 Eduka ettevõtja tüüpilised iseloomuomadused..................................................3 Saavutusvajadus.............................................................................................. 3 Initsiatiiv.......................................................................................................... 4 Enesekindlus................................................................................................... 4 Eneseteadlikkus.......................................................................................
kogu tehte väärtus 0 müüki ei toimu. 7 PUUST JA PUNASEKS: 5X5X5X0=0 Ma ei väida, et kõik eelpool mainitud tegurid on võrdse kaaluga, kuid üldjuhul on asi lihtne: müügiinimene, kes teeb kõiki müügielemente keskpäraselt, müüb tavaliselt rohkem kui inimene, kes suudab küll saavutada kliendiga väga hea kontakti, kuid ei oska positiivse eelduse puudumise või tehnilise oskamatuse tõttu müüki lõpuni vormistada. Selleks, et müüa 2 korda rohkem, ei pea olema kõikides müügielementides 2 korda parem. Piisab sellest, kui parandada oma oskusi ainult natukene. PUUST JA PUNASEKS: 5 x 5 x 5 x 2 = 250 5 x 5 x 5 x 4 = 400 Ära rahuldu praeguse tasemega, vaid otsi pidevalt väikeseid nüansse, milles parem olla. Müügis võib sageli üks paremini öeldud lause tuua kaasa mitmekordse vahe. Ettevalmistus ja häälestamine suhtumine ja tooteteadlikkus
Pigem panustavad nad näilisele eristumisele teistest, näiteks erinevate marginimede väljamõtlemise läbi. Konkurents on sellises arengufaasis tegevusharus väga tugev ning uutel tegijatel on peaaegu võimatu turule siseneda. Tegevusharu langusfaasis suudavad turule jääda vaid mõned firmad. Müügimahud reeglina vähenevad, kuid toote pakkujate poolt pakutakse läbimüügi säilitamise eesmärgil suuri hinnaalandusi. Kogutud statistiliste andmete ning analüütikute ja spetsialistide arvamuste abil saad sa põhjendada, millises faasis tegevusharu hetkel on. Sihtturg ja selle kirjeldamine Sihtturu geograafiline määratlus võib erinevate ettevõtete jaoks olla erinev - tänav, linnaosa, linn, maakond, rajoon, osariik, riik, riikide ühendus, maailmajagu, kogu maailm jne. Selles osas on mõistlik ära tuua järgnevad põhilised majanduslikud näitajad sihtturu kohta: · Turu geograafiline asukoht.
¤ Andmete kogumise metoodika nt. Ülesanne : Tööjõu voolavus 89 töötajast aastas on pidevalt tööl 10. Eesmärk : Tööjõu voolavuse vähendamine ettevõttes Uuringu Eesmärk : uurida töötajate rahulolu ettevõttes Info määramine : Iga aasta tuleb ettevõttesse 79 uut töötajaid, keda on vaja uuesti välja koolitada 3. Teabeallikate määramine: Teisesed allikad nt. Kaebused, statistika teistest analoogsetest ettevõttetest. Esmaste andmete kogumine: 4. Anonüümne küsimustik paberkandjal, koosolek(näost näkku), Meili teel, ühekaupa suuline vestlus(arenguvestlus). Kes on lahkunud – helistada. Kes kirjutas avalduse – teha intervjuu 5. Küsime neid kes on tööl ja neid kes on lahkunud või lahkumisavalduse kirjutanud Mis olid motivatsiooni ajendid tööle kandideerimiseks? Kas ettevõtte poolne lubadus on täidetud? Kas Ettevõte töötajate õigused ja kohustused on tasakaalus? Kui ei siis, miks ?
PÄRNU HANSAGÜMNAASIUM ETTEVÕTLUS 10B Kelli Sepp ETTEVÕTLUS-TURUMAJANDUS Õpimapp Juhendaja:Priit Tannik Pärnu 2010 1. Millised põhitegevused ettevõttes tehakse ? Põhitegevusest tulenev rahasumma on põhinäitaja, mis osutab, kas ettevõtte on teeninud piisavalt raha, et maksta tagasi laene, säilitada ettevõtte toimimisvõimsust, maksta dividende ja teha uusi investeeringuid, kasutamata väliseid investeerimisallikaid. Põhitegevuse varasemate rahavoogude komponente käsitlev informatsioon on koos muu informatsiooniga kasulik ka põhitegevuse tulevaste rahavoogude prognoosimisel. 2. Milliseid tegevusi eristatakse turunduses ? · Turunduskotseptsioon · Ühiskondlik turunduskontseptsioon · Müügikontseptsioon · Tootmiskontseptsioon · Tootekontseptsioon · Ründestrateegia ja taktika · Otserünnak · Tiibrünnak
Strateegilisel planeerimisel ei ole mõtet, kui sa tegevuskava ellu ei vii.Ei ole lihtne teha seda,mida kavatsesid, kui leidub nii palju kõrvale juhtivaid asju, mida võib ühtlasi olla palju hõlpsam teostada. Aga sa pead tegema seda, mida õigeks pead. Esseist ja mõtleja Albert E.N. Gray:,,Edukal inimesel on harjumus teha asju, mida hädavaresed teha ei armasta. 19.saj kirjamees Thomas Henry Huxley : ,,Võib-olla väärtuslikem tulemus, mille võib anda ükskõik, milline haridus, on oskus panna ennast tegema asju, mida tuleb teha siis, kui neid teha tuleb, meeldigu see või mitte."Selles seisnebki enesedistsipliin ja julgus asjade tegemises, mida me peame tegema, isegi kui meile ei meeldi. Nende asjade edasilükkamises, mida teha on lihtne, ja nende asjade esikohale seadmises, mille tegemine on aus ja õige. Muidugi võib olla paindlik. Kui toimub midagi ettenägematut, siis tegele sellega, kui see on tol hetkel parim viis aega kasutada
endale teadvustama ja omaks võtma, vastasel juhul pole väärtuste sõnastamisest kasu. Peale organisatsiooni väärtuste sõnastamist on vaja neid kommunikeerida, teha avalikuks ja nähtavaks, uute liikmete organisatsiooni tööle võtmisel tuleb ka neile koheselt anda teada, millised on organisatsiooni väärtused. Olulised küsimused, millele vastamine aitab konkreetses organisatsioonis mõista eetilise käitumise tähendust Leian, et alljärgnevatele küsimustele mõtlemine ja vastuste leidmine peaks olema mõningaseks abiks, seetõttu soovitan eetilisse käitumisse puutuvad asjad konkreetsetes situatsioonides, organisatsioonis ühiselt läbi mõelda ja selgeks rääkida. Leian, et üsnagi oluline on jõuda ühisele arusaamisele: · Mida tähendab olla avatud ja aus konkreetses situatsioonis / organisatsioonis (kuhu tõmmata piirid), millal on tegemist lubatud, millal lubamatu käitumisega?
MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Renita Roosileht PS-1-E-Q-pai MOTIVEERIVA KESKKONNA LOOMINE ORGANISATSIOONIS Referaat Paide 2008 SISUKORD 1. MOTIVATSIOON VERSUS VÕIM................................................................................. 4 1.1. Mis on motivatsioon .............................................................................................................................................4 1.2. Juhi roll motiveerimisel .............................................................................................................................................5 1.3. Ametinimetuse osatähtsus............................................................................................5 1.4. Staatuse sümbolid........................................................................................................ 6 1.5. Mo
saavutamise teed (Burks & Steffler, 1979). Väga palju vastutustunde õpetamist tuleb nõustaja käitumisest. Kui probleemilahendusoskus on puudulik, tuleb seda kliendile juurde õpetada. Rääkimise maht peaks olema u 70-30% kliendi kasuks. Kui kliendil on halb verbalisatsioon, siis kasuta tehnikaid (nt suunavad küsimused). Pärast tagasisidena ütle, et näe, täna tegime lisaks ka seda. Parem probleemilahendusoskus on kõrgharidusega inimestel. Mida kõrgem on haridus, seda parem on oletatavasti ka kohanemisoskus. Nõustaja aitab kliendil selgemini mõista tema elus toimuvat ning annab talle probleemide lahendamisel praktilist abi. See ei piirdu ainult nõu andmisega, nõu andmine on nõustamise väike detail. Motivatsiooniga seotud küsimused Üldjuhul on nii, et kliendil on pisike motivatsioonialge endal olemas. Küsi temalt, miks ta siia tuli. Motivatsioon tuleb välja kraapida. Nõustaja peab olema tehniliselt väga hea, et pisike motivatsioonitäpp
reeglina enam ei parenda. Pigem panustavad nad näilisele eristumisele teistest, näiteks erinevate marginimede väljamõtlemise läbi. Konkurents on sellises arengufaasis tegevusharus väga tugev ning uutel tegijatel on peaaegu võimatu turule siseneda. Tegevusharu langusfaasis suudavad turule jääda vaid mõned firmad. Müügimahud reeglina vähenevad, kuid toote pakkujate poolt pakutakse läbimüügi säilitamise eesmärgil suuri hinnaalandusi. Kogutud statistiliste andmete ning analüütikute ja spetsialistide arvamuste abil saad sa põhjendada, millises faasis tegevusharu hetkel on. Sihtturg ja selle kirjeldamine Sihtturu geograafiline määratlus võib erinevate ettevõtete jaoks olla erinev - tänav, linnaosa, linn, maakond, rajoon, osariik, riik, riikide ühendus, maailmajagu, kogu maailm jne. Selles osas on mõistlik ära tuua järgnevad põhilised majanduslikud näitajad sihtturu kohta: Turu geograafiline asukoht.
1.1. Suhtlemise põhitunnused ja reeglid 1.2. Suhtlemise tähendus elus 1.3. Suhtlemise kooslus ja protsess 2. Suhtlemist takistavad tegurid 2.1. Ebasoovitatavad reaktsioonid 2.2. Teesulud on riskantsed reaktsioonid 3. Suhtlemisoskuste ja suhtlemistõkete uurimine 3.1. Küsitluse ettevalmistamine ja läbiviimine 3.2. Küsimustike tulemuste arvutamine, tulemused, ettepanekud 3.2.1 Tulemuste arvutused 3.2.2 Tulemused 3.3 Ettepanekud Kokkuvõte Kasutatud kirjandus Lisad Lisa 1. Suhtlemisoskuse küsimustik Lisa 2. Suhtlemist häirivate tegurite küsimustik 4 SISSEJUHATUS Suhtlusoskus on elu tähtsamaid oskusi, see annab elule värvi. Kui kellegi kohta öeldakse hea suhtleja, siis selle all mõeldakse inimest, kes suudab vabalt igas olukorras ja seltskonnas rääkida. Samas, on suhtlemine palju enamat kui rääkimine. Hea suhtleja on inimene, kes suudab teise inimesega suhestuda ehk Sa tunned, et see
Nagu öeldakse: valida tuleb ametipost, kus ollakse valmis tööd tegema ka ilma tasuta. Ka mina olen juba ettevõtjaks olemist proovinud. Nimelt asutasime koos kahe sõbraga õpilasfirma ,,Starlight accessories" mis tegeles mõneti ka taaskasutusega. Täpsemalt võtsime me vanad auto süüteküünlad, puhastasime nad ja varustasime kõige vajalikuga, et muuta nad omanäolisteks võtmehoidjateks. Loomulikult enne kõike seda tuli vormistada vajalikud paberid ja väljastada aktsiad kõigile omanikele. Tootmise käigus tuli üles kirjutada kõik kulud, et saaks need pärast tuludest maha arvata. Peale seda kui kaup maha müüdud, saime ka lõpparuandes selgust. Mis kõige tähtsam - kahjumisse me ei jäänud. See õpilasfirmas tegutsemine õpetas mulle nii mõndagi. Esiteks, enne kui oma toodet müüma hakata, tuleks väga palju eeltööd teha, mis seisneks põhiliselt asjade läbikaalutlemisel. Tuleks
Kõige hullem viis kedagi igatseda on olla tema kõrval ja teada, et sa ei saa teda kunagi. Selle asemel, et igatseda vanu aegu, tuleks võtta kõik praegusdest aegadest, sest ka need muutuvad ajapikku vanadeks aegadeks ja siis on meil mida mäletada. Igatsus armsa sõbra vastu tunned alles siis, kui olete lahkunud. Vahepeal igatsen Sind nii palju, et mul hakkab paha. Inimesed, kes tõeliselt igatsevad on hoopiski teistsugused, nemad ei ütle välja seda, just nemad istuvad keskööni üleval, just need püüavad sõprade juures naerda, käivad mälestustemaal ning tänu sellele on igatsus nii tohutult valus neile! Igatsen sind hoolimata sellest, et sa murdsid igaveseks mu südame. Igatsedes ei suuda olla Mina ise, pole isu, ei maga, ei taha midagi... nagu oleks haigus keha vallutanud. Keegi ei saa minna tagasi ja alustada uuesti algusest, kuid igaüks saab alustada täna ja teha uue lõpu. Mäletad, kuidas sa naeratasid mulle esimest korda? Mina istusin pingil, sina istusid uk
ARMASTUS ! Sa ütled, et armastad mind, ma uskusin, kuid enam ei usu, sest see ütleb teeb mulle haiget. On sul nüüd kergem, kui said mulle haiget teha? Need, kes ei hooli ega armasta ei oska seda järelikult teha. Sa andsid mulle oma südamekujulise medaljoni ja laususid: Hoia seda nii nagu sina tahaksid, et sind hoiaks. Paljud kõnnivad üle su südame, aga on üks, kes sinna oma jäljed jätab. Mu armastuse garantii on igavene. Jumal andis meile kaks silma et näha, kaks kõrva et kuulda, kaks kätt et tunda, kuid miks andis Jumal meile ühe südame?Sellepärast, et teise me ise ülesse leiaks. lase end õhku, õhus on armastus! Väiksena mängisin tikkudega, sain vastu sõrmi, kuna see pidi valus olema, nüüd aga mängisin armastusega, isegi kui keegi ei keelanud oli see siiski valus. Armastus ühendab endas kõik inimese head omadused. Pilgud on esimesed armastuskirjad. Armastus sünnib pilgus, kasvab suudluses ja sureb pisarais. Armastus on kõige tugevam kirgede
Maailma Nurk Türgi politsei surus jõuliselt õpetajate protesti maha Meeleavaldajad tulid kõikjalt Türgist ning kogunesid pealinnas Ankaras Tando ðan'i väljakul. Õpetajad jätkasid seejärel protestimarsiga, kuid ei j õudnud väga kaugele, sest politsei võttis kasutusele pisargaasi ja veekahurid Kizilay v äljaku juures, kui meeleavaldajad üritasid korrakaitsjate barrikaadidest l äbi minna, vahendas Hurriyet Daily. Meediaallikate sõnul viidi vähemalt kolm vigastada saanud protestijat haiglasse. Politseinikud ajasid meeleavaldajaid Kizilay v äljaku lähedal asuvaid tänavaid mööda taga. Mitmed vahistati. Põhja Korea: Meil on Ameeriklane Pantvangis Põhja Korea valitsus teatas Rootsi diplomaatidele ,et neil on vangis 85 aastane Californiast pärit Ameeriklane ja kinnitati et ta on olnud vangis 26 Oktoobrist. USA valitsusele ei ole veel tehtud nõudmisi. Albaania vanglast põgenes seitse üliohtlikku kurjategijat Kagu-Albaanias Drenovas asuvast vanglast põgen
Räägi individuaalselt, mis nende meelest neilt oodatakse ning siis selgita ja tee muudatusi kui vaja. Kui kommunikatsioon on avatud, saab tihti vältida potentsiaalseid konflikte ja arusaamatusi, mis võivad kasvada hullemaks ning viia suurte probleemideni. Jälgi töötajate motiveeritust regulaarselt. Iga muutusega protsessis on hea küsida töötajatelt nende pühendumise kohta ettevõttele. Jätka samade probleemide, mis Sa tuvastasid alguses, lahendamisega, koosta küsimustik mille põhjal saad teada, milles Sul hästi läheb ning mis vajab parandamist. Kasuta tulemusi motivatsiooni plaani koostamiseks, mis aitab Sul kokku panna tugeva ja pühendunud meeskonna. Motiveeritud meeskonnaliikmed annavad väärtusliku panuse. ,,Vabandust, et ma Sind segan aga ma ei ole seda aruannet pidanud varem koostama. Kas Sa saad mind aidata?" küsid Sa teise töötaja käest. ,,Ahh, mine internetti, sealt leiad vormi"
äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alati omavahel väärtusi vahetanud, andes mingeid väärtusi teistele ja saades midagi vastu. Kui nad vahetavad raha toote või teenuse vastu, siis on nad kliendid. Kui nad vahetavad oma tööd palga vastu, siis on ettevõtte ja tööandja nende klientideks, samas on nad ise klientideks tööandjale ja ka kaastöötajatele. Kui inimesed osalevad kodanikuorganisatsioonides või kirikus, siis on need, kellele antakse toetust, abi,
uuring. o Valimi ühik – punkt skaalal. o Valimi suurus – skaala ühest kümneni. o Valimi moodustamise protseduur – internetiküsitlus. Hinnake järgmisi admete kogumisega seotud tegureid: o Sobiv aeg ja koht – küsitleda samal hooajal, mil teenust on plaanis pakkuda (valida õige sihtgrupp). o Oodatav vastuste protsent (kõrge, keskmine või madal, miks?) – kõrge (internetiküsitlus levib kiiresti). o Millised tegurid võivad mõjutada vastuste protsenti ja sisu – internetiküsitluse puhul turusegmendid segunevad. 7. Turundustegevus ettevõttes 1. Turundusstrateegia peaks olema orienteeritud kindlale sihtturule. Kas see garanteerib ettevõtte turundusstrateegia edukuse?
Käesolev trükis on abiks algajale karjäärinõustajale, pakkudes samas teada-tuntud tõdede äratundmisrõõmu ja värskeid ideid ka kogenud nõustajale. Käsiraamat annab ülevaate nõustamise teooriast ja praktikast. Esimeses osas tutvustatakse lühidalt nõustamisteooriaid, millest ka Eesti nõustajad on igapäevatöös lähtunud. Põhjalikumalt käsitletakse nõustamisprotsessi. Nõustaja saab näpunäiteid nõustamise planeerimiseks, läbiviimiseks ja analüüsimiseks. Tutvustatakse erinevaid meetodeid ja abivahendeid ning antakse soovitusi nõustamise füüsilise keskkonna kujundamiseks. Teise osa keskne teema on töö gruppidega. Käsitletakse gruppidega töötamise üldiseid põhimõtteid, põgusa
müügil. 15. Kliendi vajaduste väljaselgitamise tehnikad: AIDAS mudel - milles kogu müügiprotsess on vaadeldav nelja järjestikuse osategevusena: tähelepanu äratamise, huvi tekitamise, ostusoovi ergutamise ja müügitehingu sooritamisena. Mudelesitlus viiakse läbi kahes etapis: algul sarnaneb ta päheõpitud esitlusele, kus tutvustatakse toote omadusi ja hüvesid, seejärel selgitatakse küsimuste- vastuste abil välja kliendikasu ja tuginedes sellele, hakatakse klienti ostu kasuks veenma. Niisugune lähenemine eeldab müügiagendilt juba põhjalikumaid teadmisi kui oli vajalik päheõpitud variandi korral. Seda tuleks kasutada, kui klient on juba tuttav analoogse tootega Puudused • peatähelepanu on pööratud müüja tegevuse järjestamisele, ostjale jäetakse passiivne roll
Nõustamise põhialused 2013 Nõustamine on nõustaja ja kliendi vahel kooskõlastatud interaktiivne õppimis-protsess. Nõustamise peamine eesmärk on aidata leida võimalusi tegutsemiseks nende endi valitud viisidel, et elada enam rahulduspakkuval ja rikkamal viisil nii indiviidi kui ühiskonna liikmena. Nõustamine on ajas kindlalt piiritletud, selge struktuuri ja reeglitega protsess, mida viib läbi vastava ettevalmistusega spetsialist. Peamiseks eesmärgiks on kliendi heaolu, mis võib minna vastuolu nõustaja heaoluga. Klient peab teadma millal see lõppeb, et ei tekkiks ärevust (kas on mõttet? rahaline pool) . Nõustamine eeldab professionaalseid teadmisi, oskusi ja kogemusi, lisaks elukogemust ja nõustaja teadlikkust enesest, teostub osapoolte suulise suhtlemise kaudu, rajaneb kliendi- konsultandi usalduslikul koostööl ja jagatud vastutuse põ
Misso Kool Deira Kangur KOOLIKIUSAMINE Uurimistöö 8. klass Juhendaja Kaija Juur Misso 2015 Sisukord Sissejuhatus........................................................................................................... 3 1.Mõisted................................................................................................................ 4 2.Koolikiusamine.................................................................................................... 4 3.Kiusamise avaldumine......................................................................................... 6 4.Mis on küberkiusamine?...................................................................................... 8 4.2 Kuidas kiusamine toimub?............................................................................9 5.Kuidas märgata kiusamist ja vajadusel sekkuda?..............................................10 6.Mida võiks ette võtta kool ja koolitö
'EC2', VMware, IBM, NetSuite, Need andmed Joyent, kopeeritakse ainult Sinu Salesforce.com, Rackspace jne) kompuutri vahemällu, mis lubab Sul neile juurde pääseda ja vaadata. serveritesse ning pakkuda seejärel ise teistele oma uue rakenduse teenust. Teadus, haridus, äri jms kolivad üha rohkem üle veebi ja kuna nad hakkvad kasutama üha uuemaid ning huvitavamaid vahendeid, milledele Seega saab ligi ainult Cloud Interneti computing kaudu, (pilveraalindus/pilvarvutus) siis saad ka Sina varsti virtuaalseltjaligi SAAS (software
positiivselt mõjutada? 24. Ressursside vajaduse plaan kirjeldab põhitegevuseks vajalikke ressursse ja nende varusid. 25. Personaliplaanis kirjeldatakse ettevõtte planeeritavat personali ja juhtimistegevust. Algab organisatsiooni skeemiga, kust on võimalik näha alluvussuhteid ja alluvate arvu. Seejärel tutvustatakse juhtkonda. Kui ettevõttes on ka olulisi võtmeisikuid, kes juhtkonda ei kuulu, tuuakse ära ka nende nimed ja selgitatakse, mil moel nende haridus või kogemus toetab äriplaani realiseerimist. Kõigi juhtkonna liikmete kohta peaks olema ära toodud järgmine inforamtsioon: nimi, sünniaeg, ametikoht, kohustused, haridus, töökogemus, loetelu olemasolevatest vajalikest oskustest. Personali ja juhtkonna peatüki eesmärk on veenda lugejat, et ettevõte on suuteline nende inimestega edu saavutama, seetõttu tuleb kirjeldada: · tööjaotust; · töötajate põhiülesandeid;
625. Kes mõtleb , ei saa iial igavust tunda 626. Tarku ei saa keegi võita, kuna nad ei võitle kellegi poolt ega vastu 627. Tarkus on teadmine, mis on muutunud inimese osaks 628. Tarkus on nagu jõgi mida sügavam ta on, seda vähem häält ta teeb 629. Inimene ei ole kunagi hämmastunud selle üle, et ta ei tea, kui teine teab; kuid ta peab suurimaks võhiklikkuseks seda, kui teine ei tea, mida tema teab 630. Haridus on imetlusväärne, kuid vahel peaks meenutama,et asju, mida tõesti tasub teada, ei saa õpetada 631. They say, if you truly love something, you should set it free and if it comes back to you, it's truly yours 632. Pole olemas kättesaamatuid tüdrukuid, on vaid saamatud poisid, kes ei tea kuidas tüdrukut endale võita 633. Tõelist sõpra tuntakse hädas 634. Armastus on see, kui liblikas lendab suhu ja elab kõhus edasi. 635
primaarsete andmete kogumist. Täpsustage mõned spetsiifilised uurimisküsimused. Millised sekundaarsed andmete allikad võivad sisaldada vajalikku informatsiooni? Kavandage uurimisprogramm primaarsete andmete saamiseks: o Andmete kogumise meetod; o Küsimustiku või muu uurimisvahendi olemus; o Valimi ühik; o Valimi suurus; o Valimi moodustamise protseduur; Hinnake järgmisi admete kogumisega seotud tegureid: o Sobiv aeg ja koht; o Oodatav vastuste protsent (õrge, keskmine või madal, miks?); o Millised tegurid võivad mõjutada vastuste protsenti ja sisu; 7. Kui kasutate küsimustikku, nimetage mõned konkreetsed küsimused (3-5). Vastused: 1.Uuringud ja küsitlused 2.Hirm-kampaaniad,inimesed tahavad kiiresti ja kohe neid asju soodsalt osta,muidu võivad otsa saada, kui kohe ei osta. Seks-erinevad kondoomireklaamid, mis rõhuvad kui kvaliteetsed ja head tooted on
Teenindussuhtlemine kliendikesksus Kosmoseuuringute alguspäevad.. Canaveraly neemel asuv NASA keskus. President Kennedy oli seal parasjagu kohtumas paljude kuulsate teadlaste ja uurijatega. Ta kohtus inimestega, kelle ülim eesmärk oli vallutada kosmos ning jalutada kuu pinnal. Ta kohtus raamatupidajate ja administraatoritega, kes olid andnud suure panuse projekti õnnestumisse. Seega oli kohtunud paljude sihikindlate, uhkete ja oma eesmärki uskuvate meeste ja naistega. Kui ta jalutas mööda koridori tagasi limusiini juurde, põrkas ta kokku küürutava hallipaise mehega, kellel oli ämber ühes ja mopp teises käes. Küsimus tundus üpriski ülearune, aga president küsis siiski: ,,Ja mida teie siin neemel teete?" Selga sirutades vaatas koristaja presidendile otsa ning vastas, hääles uhkus ja väärikus: ,,Härra, ma teen
kvaliteetsem ja personaalsem, ei tasu lasta end heidutada sellest, kui need numbrid on oluliselt väiksemad kui näiteks kodulehe külastajate hulk. Internetikasutajad erinevates rahvarühmades Naiste seas on 55% ja meeste seas 46% neid, kes on internetti kasutanud viimati vähemalt poole aasta jooksul. 15–19- ja 20–29-aastaste seas on 96% internetikasutajaid. Vanimas, 60–74-aastaste rühmas on internetikasutajaid vaid 30%. Mida kõrgem haridus, seda suurem on selles rühmas internetikasutajate hulk, ulatudes põhiharidusega inimeste hulgas 63%-ni ja kõrgharidusega inimeste seas 86%-ni. Väikseimas sissetulekurühmas (st kuni 2500 krooni kuus pereliikme kohta) on 72% internetikasutajaid, 2501–4000-kroonise kuusissetulekuga rühmas 64% ja järgmises rühmas (4001–6000 krooni pereliikme kohta) 62%. Kõrgema sissetulekuga rühmades on kasutajate osakaal jällegi kõrgem
* Konteksti, kus võimalikud küsimused asuvad, sukeldumine ja * proaktiivse, loomingulise lähenemise omaksvõtmine, et tuvastada võimalikke küsimusi. Proovi vältida tähenduseta küsimusi ning küsimusi, millele on juba vastatud. Eetika on korrektse käitumise üldprintsiibid ja reeglid. Kui sinu projekt hõlmab inimeste aktiivset osalust, peaksid järgima antud eetikaprintsiipe: *Uuringu raamistiku ja osalejate kaasatuse selgus. *Lubade ja ligipääsu hankimine. * Osalejate kaasatusest tulenevate andmete kasutamine. (lk 67-71) 3.2 Metodoloogia taaskülastamine: võimalikud uuringupositsioonid ja lähenemised Lincoln ja Cuba kirjeldasid iseloomulike omaduste kogu, mida nad nimetasid naturalistlikuks uurimuseks eriti sobilik uurimisstrateegia, kus uurimine toimub tõsielulistes situatsioonides, mitte laboris, kontrollitud tingimustes. Naturalistliku uurimuse põhiomadused: loomulik tegevuspaik, sõnadetagi selge teadmine,
3) ei peeta kinni äriplaani akadeemilisest laadist ning teksti lisatakse rahvalikke ütlusi, slängi jms; 4) kirjutajal on oma parasiitsõnad või -väljendid, mida korratakse lausest-lausesse; 5) esitatakse retoorilisi küsimusi; 6) lähtutakse rangelt äriplaani küsimustikust ning seetõttu kasutatakse palju eitavaid lauseid. Äriplaani küsimustik on koostatud võimalikult laiapõhjalisena. See ei sobi kellelegi 100%-liselt. Seega ei ole tarvis vastata nendele küsimustele, mis äriideega ei haaku. Näiteks, konsultatsioonifirma puhul ei ole vaja eitavalt vastata laovarusid puudutavatele küsimustele, vaid need tuleb lihtsalt vahele jätta. 2. AJALUGU JA TAUST Alapeatükk 3.1. on eelkõige mõeldud nendele, kes koostavad äriplaani toetust taotlevale, kuid juba tegutsevale ettevõttele