Sa pead eristama äri eesmärgi ja oma personaalsed soovid (mida sina tahad sellest ärist saada). EDUKAKS SAAMISE VÕTMEPRINTSIIP! TEE ÕIGET ASJA ÕIGEL AJAL! Kuidas seda teha? Sellele aitab kaasa, kui sa saad aru, mis staadiumis on sinu äri või majandusharu. Organisatsioon on elav, hingav organism, millel on elutsükkel ja mis reageerib loodusjõududele. Ettevõtte 10-faasiline elutsükkel näeb välja järgmine: Sünd märkimisväärne risk *Iseendaga toimetulek *Sul on töö Imikuiga võistlus ellujäämise nimel *palka töötaja *sina juhid ettevõtet *keskendud tootmisele *Rahavoog on suur väljakutse Pisipõnn kriis juhtimises *juhtiva tiimi loomine on alanud *olulisi otsuseid teeb endiselt omanik *rahavoog endiselt probleem *kõik kiireneb Teismeline liigne enesekindlus *professionaalse tiimi loomine *rahavoog ei ole probleem *fookuses on kasvamine Nooruk tuleviku prognoosimine *rohkem siduvaid otsuseid *fookuse koondamine *süsteemsuse loomine
Arva, millist elutee numbrit kandis Abraham Lincoln, mees kes lõpetas orjuse Ameerikas? Oled progressiivne mõtleja ja sul on palju potentsiaali valitsuses, õigusalal ja mujal, kus võim ja mõtted on piiramatud. Oled hea suhtleja ja tead, kuidas inimesi motiveerida. Sulle ei istu igapäevased ülesanded, mis peavad kindlaks ajaks tehtud olema. Vajad tööd, kus saaksid pidevalt areneda ja uusi ideid ellu viia — rutiinne töö pole kohe kindlasti sinu jaoks. Seiklushimu kipub su elus domineerima — igasugused riskid ja katsetused kuuluvad sinuga kokku ja sa otsid pidevalt uusi. Mitte kunagi ei taha sa liiga kaua ühe koha peal olla. Piiratust ei talu sa ka suhtes — see ei tähenda, et oleksid ilmtingimata truudusetu või hüppaksid ühest suhtest teise, kuid sa vajad kinlasti partnerit, kes su vabadusejanu mõistaks. Suhtest, mis on täis armukadedust ja rutiini põgened sa kiiresti.
Arva, millist elutee numbrit kandis Abraham Lincoln, mees kes lõpetas orjuse Ameerikas? Oled progressiivne mõtleja ja sul on palju potentsiaali valitsuses, õigusalal ja mujal, kus võim ja mõtted on piiramatud. Oled hea suhtleja ja tead, kuidas inimesi motiveerida. Sulle ei istu igapäevased ülesanded, mis peavad kindlaks ajaks tehtud olema. Vajad tööd, kus saaksid pidevalt areneda ja uusi ideid ellu viia -- rutiinne töö pole kohe kindlasti sinu jaoks. Seiklushimu kipub su elus domineerima -- igasugused riskid ja katsetused kuuluvad sinuga kokku ja sa otsid pidevalt uusi. Mitte kunagi ei taha sa liiga kaua ühe koha peal olla. Piiratust ei talu sa ka suhtes -- see ei tähenda, et oleksid ilmtingimata truudusetu või hüppaksid ühest suhtest teise, kuid sa vajad kinlasti partnerit, kes su vabadusejanu mõistaks. Suhtest, mis on täis armukadedust ja rutiini põgened sa kiiresti.
Äriideedel on erinevad tekkepõhjused "Juhus" - on palju edukaid ärisid, mis on alguse saanud juhusest. Piisanud on sellest, et mõni inimene on täiesti tavalisel päeval korraga avastanud, et tema poolt välja mõeldud asja eest ollakse nõus raha maksma. Tihti on need olnud ka kõrvalseisjad, kes on avastanud et mõne teise inimese poolt väljamõeldu eest oleks kliendid nõus maksma.[4] "Ränk töö" - on ka äriideid, milleni on jõutud ränga ja pikaajalise töö tulemusena. On nähtud vajadust mõne olemasoleva probleemi uue lahenduse järele ja päev päeva ning aasta aasta järel on katsetatud ja proovitud kuni on jõutud toimiva lahenduseni. Näitena võib siin tuua Gilette firma looja, kes polnud rahul sellega, et habemeajamine habemenoaga rongis reisides on väga ebamugav. Ta töötas pikalt erinevate materjalide ja tootmisvõtetega kuni jõudis toimiva žiletiterani, mille kolme- või neljateralisi edasiarendusi me tänapäevalgi kasutame.
keskenduda just selle mure lahendamisele. CLOSING ehk müügi kinnitamine Millal müügi lõpetamisega alustada? Klient, kes ostab ilma ühegi vastupanuta, on enamasti tõeline haruldus. Tavaliselt need, kes vastu ei vaidle või küsimusi ei esita, osta ei soovigi. Ei maksa sattuda kliendi vastuväidetest ja küsimustest segadusse, vaid nende üle tuleb tunda heameelt: müügivastupanu on positiivne ilming, mis näitab, et sinu töö kannab vilja. Ostuvalmidust aitavad märgata ostmissignaalid: 1 Esitab küsimusi aja ja tarne- või kättesaamise tingimuste kohta. 2 Tunneb siirast huvi mingite nüansside kohta, nagu näiteks garantii, kasutamine, hooldus vms. 3 Esitab spetsiifilisi küsimusi hinna kohta, näiteks ,, Kas maksetähtaega saab pikendada?", ,,Kas hinnaalandust saab?" jne. 4 Küsib rahulolevate klientide kohta (loe: tahab kinnitust, et teeb õige otsuse ega astu ämbrisse).
ÄRIPLAANI STRUKTUUR 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, on soovitav selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pöörata, sest see on äriplaani kõige rohkem loetud osa. Äriplaani kokkuvõttest peab saama kiire ülevaate, mida ja milliste vahenditega plaanitakse saavutada. Kokkuvõte ei tohiks olla pikem kui 1 lehekülg. Veelkord - kokkuvõttes tuleb esile tuua ainult olulisim! 2. Ettevõtte üldandmed · Ettevõtte nimi · Ettevõtte juriidiline vorm · Aadress · Telefonid · Faks · E-mail · Juhatuse liikmed · Põhikapital, st aktsiakapital/osakapital · Omanikud, nende osa kapitalist · Kontaktisik, tema telefon 3. Äriidee on mõte hakata tegelema mingi teenuse pakkumise või toote tootmisega ning teenida sellega kasumit. Äriidee võimalikud komponenendid mida antud äriplaani osas kirjeldada on: · ärivaldkond
Kas need testid mis on lisatud on lihtsalt harjtamiseks ? Ning milline on kodutöö ja millal seda peab tegema? Õppeaine läbinud üliõpilane: 1. Saab aru turunduse spetsiifikast 2. Oskab kasutada turundusmeetmestiku ehk 4P kõiki elemente eraldi ja leida võimalusi nende integreerimiseks 3. Teab oma tarbijate sihtrühma segmenteerimise, oma toodete positsioneerimise ja brändimise, turustuse ning turunduskommunikatsiooni põhireegleid 4. Omandab põhiteadmised turundusuuringutest 5. Mõistab müügi protsessi ja erinevaid kliendikäitumisi 6. oskab toote/teenuse müügihinda kujundada ja kaitsta 7. oskab kasutada erinevaid müügi lõpetamise tehnikaid Kursuse sisu: 1.Turunduse juhtimine ettevõttes. Turundusliku idee hindamine, eesmärgi saavutamine lähtudes turu trendidest ja vajadustest. Toote ja teenuse sarnasus-erinevus. Turundusmeetmestik(McCarthy 4P-d).. Toode ja teenus, tootearendus. Unikaalse müügiargumendi väljaselgitamine - USP. Hind, hinnakujunemise prot
Võib ka öelda, et äriidee on lahendus olemasoleva võimaluse realiseerimiseks. Juhus - on palju edukaid ärisid, mis on alguse saanud juhusest. Piisanud on sellest, et mõni inimene on täiesti tavalisel päeval korraga avastanud, et tema poolt välja mõeldud asja eest ollakse nõus raha maksma. Tihti on need olnud ka kõrvalseisjad, kes on avastanud et mõne teise inimese poolt väljamõeldu eest oleks kliendid nõus maksma. Ränk töö - on ka äriideid, milleni on jõutud ränga ja pikaajalise töö tulemusena. On nähtud vajadust mõne olemasoleva probleemi uue lahenduse järele ja päev päeva ning aasta aasta järel on katsetatud ja proovitud kuni on jõutud toimiva lahenduseni. Näitena võib siin tuua Gilette firma looja, kes polnud rahul sellega, et habemeajamine habemenoaga rongis reisides on väga ebamugav. Ta töötas pikalt erinevate materjalide ja
Kõik kommentaarid