Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Eneseanalüüs - sarnased materjalid

klient, võõrkeele, kardan, õppinud, eneseanalüüs, kliendist, hakkan, kokutama, minust, tunnen, vigade, abita, kolleegid, tugevaks, rõõmsameelsus, teenindamine, letis, tunnet, hirmud, nendest, pisi, küsimusi, tundides, teste, märke, vaatan, sisaldada, tegin
thumbnail
4
doc

Minu tugevad ja nõrgad küljed suhtlemises

väiksemale publikule esinema. Ma olen tohutult tänulik, et sain seal osaleda, ennast ületada ja näidata, mida oskan. Mul on meeles üks pöördepunkt, kui oma hirmudest üle astusin. See oli päeval, mil läksime pinginaabriga Tartusse. Kuna olime õpilased, siis oli meil iga sent arvel. Üle ei jäänud muud, kui hääletada. Ma tohutult kartsin, kuid Tartusse ja tagasi koju jõudes olin enda üle uhke. Nüüd meenutan seda emotsiooni alati, kui tunnen hirmu kellegagi vestluse alustamise üle. Vajan ju julgust, et lapsevanematega vestelda, lapsevanemate koosolekuid pidada ja tundlikel teemadel kõneleda. Vajan julgust, et lastele õppetegevust läbi viia, et laste ees esineda. Kui kardan, meenutan endale, et hirmust üle astudes olen mina võitnud. Pärast põhikooli lõppu ütles mulle mu klassijuhataja: „Piia, sinust saab ühel päeval lasteaiakasvataja!“ Ta tundis mind hästi, vahest ehk paremini kui ma isegi. Nüüd usun, et

Pedagoogika
37 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Minu tulevik 3, 5 ja 10 aasta pärast

Õppejõud: Anu Varep, MA Mõdriku 2015 Millises kohas ma praegu olen? Minu nimi on Nelli Mahmutov. Olen üsna noor kahekümne aastane neiu. Olen lõpetanud Jõhvi Gümnaasiumi meedia ja sotsiaalsuunas ja hetkel Lääne-Viru Rakenduskõrgkooli sotsiaaltöö eriala päevaõppes õppimas. Kuigi pean end puhtaks eestlaseks, on mu veres siiski ka Tatari rahva verd. Aga kuna olen terve elu suhelnud emauselt eestlastega ja õppinud eesti keelses koolis, pean emakeeleks siiski eesti keelt. Minu kodulinnaks on Kohtla-Järve. Keeltest valdan ma hästi vene, inglise ja eesti keelt. Vene keele omandasin ma juba lapseeas, kuid juurde õppisin Inglise keele. Sotsiaaltööga olen mitmeti kokku puutunud, esialgu käisin töövarjupäeval Jõhvi sotsiaalametis peresotsiaaltöötaja, siis olen taotlenud sotsiaaltoetust Kohtla-Järve sotsiaalametist, ning olnud vabatahtlikuna tööl Kiikla lastekodus. Selle lühikese aja

Karjääripsühholoogia
51 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

on 6. Ainult üks tööaja on isikutunnistuse järgi rahvuselt ukrainlane, ülejäänud töötajad on kõik Eesti isikutunnistusega inimesed. Kõige rohkem elab töötajaid Rakveres, veel üsna mitu töötajat elab Sõmerul ning ka Tamsalus. Emotsionaalne intelligentsus OÜ Vilde Kaubanduses Emotsionaalset intelligentsust esines minu töös igapäev. Kuna olen töötanud kaua klienditeenindajana, siis oskan ennast vastavalt vajadusele häälestada. Tunnen, et ma olen hea suhtleja ja tänu sellele minu koostöö juhiabiga sujus hästi. Meie kahest inimesest koosnev meeskond töötas suurepäraselt. Oluline on meeskonna harmooniline koostöö, avatud suhtlemine, teiste ära kuulamine, oma arvamuse väljendamine. Arvan, et mida väiksem on firmas olev kollektiiv seda rohkem hoitakse ja austatakse üksteist. Seda lihtsam on oma tundeid teadvustada, ennast motiveerida ja teiste inimeste emotsioonidega toime tulla.

ostu-müügi juhtimine
59 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Professionaalne müük

võimalus näha ja hinnata toodet. Alustasin müügiga tegelemist endale teadmata juba kuue aastasena. Müüsin auto rataste ilukilpe rehvi töökotta, et saada kommiraha. Samuti olen müünud näiteks palju erinevaid arvuteid. See on tehniline müük või teisisõnu tellimuste täitmine Ma leian, et ma aitan inimesi, kui ma rakendan enda oskusi selleks, et teistele head teha. Kuidas ma teistele sellega head teen? Paljud ei oska ise arvuteid komplekteerida või leida vajalikke komponente. Mina tunnen arvuteid, tean kuidas komponente kokku sobitada ja oskan aidata. Ma suhtlen inimesega, saan teada mida neil on vaja ja milleks. Seeläbi tean, mida pakkuda. Kokkuleppele jõudes komplekteerin arvuti vastavalt soovija vajadustele ning arvestan ka tema hinnanägemusega. Olen töötanud ka jaemüügi ettevõttes ja mulle tõesti meeldis mu töö, sest iga päev sai suhelda väga paljude erinevate inimestega ja neid lihtsalt aidata. Töötasin tehnika poes ja ise olen

Müügitöö alused
13 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI KOHVIK JA Maxima Eesti OÜ

kaasa. Kuid ainult üks nõue oli, mida rikkusid kõik töötajad, oli see, et sisenesid WC-sse tööriietes. Ja suitsupausile ka mindi, nii et pandi ainult jope peale ja tööriided jäeti selga. Maxima Eesti Kassapidajatel olid tumedad püksid, lillakas särk ja hallikat värvi vest seljas. Tolmu ei võetud riiulitelt, kui pandi uus kaup välja. Alkoholi pudelitelt ka ei võeta tolmu ega ka alkoholi riiulilt. Alles siis võetakse pudelitelt, kui klient tuleb kassasse maksma, siis võetakse käega üle pudeli kõri tolmust puhtaks. Letiteenindajate ja saalitöötajate miinusteks oli sanitaarnõuetest mitte kinnipidamine. Riided kergelt mustaks määrdunud. Kui ka kanti botaseid tööajal vahetusjalatsina. Käidi WC-s ja suitsetamas tööriietes. Kui ka räägiti telefoniga töö ajal. 2.2. Varustatus vajalike seadmetega & Müügisaali, lao- ja abiruumide paigutuse skeem

Ainetöö
44 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Psühholoogia

Varje Taavet TÖ13MK ÜLESANNE 1: Suhtlemisoskused müügisuhtlemises ja klienditeeninduses 1. Kuna 10-s esitatud küsimusest tuli mul ainult üks ­(miinus). Tehes Kui vigu on kuni 4, siis: Minu jaoks on klient alati esikohal, vahel isegi firma kahjuks! Ma näen kliendis isiksust, mitte indiviidi. Ma teenindan rõõmsameelselt, soovides pälvida kliendi täielikku rahulolu. Suhtlemskunsti õppimine aitab mul saavutada tasakaalu kliendi rahulolu ja firma reaalse teeninduse vahel. Seega on mul palju arenemisvõimalusi. (järeldus:õpikust H.Tooman, A.Mae(1999)Inimeselt inimesele) Siinkohal pean ära tooma, et tavaliselt käitun kliendiga nii nagu ma tahan, et minuga käitutakse.

Suhtlemispsühholoogia
62 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Toidukaupluse praktika aruanne

Tartu Kutsehariduskeskus Ärinduse ja kaubanduse osakond nimi TOIDUKAUPLUSE PRAKTIKA Praktika aruanne Juhendaja nimi Tartu 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS...........................................................................................................2 2.1Kaupade väljapanek kaupluse erinevates osakondades................................................4 2.2Kauba vastuvõtt............................................................................................................5 2.3Töötamine kassas..................................................................................

Kaubandus
48 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Suhtlemine ja klienditeenindamine

olekuga, mida te otsite. Ma vastasin, et täpselt veel ei tea, peale seda ei lõpetanud ta siiski seda järgikäimist, ta enam küll ei küsinud midagi aga pidevalt jälgis mind ja käis siiski järgi nagu tahaksin midagi poest varastada. Väga ebamugav on käija poes, kui keegi koguaeg jälgib sind nagu mingit kurjategijat, see tekitab tahtmise ruttu poest ära minna. Analüüs: See klienditeenindaja tahtis küll abivalmis olla kuid minuarust on selline teenindus halb ja ahistatav, sest klient peaks ise saama poes segamatult kaupu vaadata. Vajadusel saab klient alati ise abi küsida, kui soovi on, sellejaoks ei pea müüa sabas jooksma. Ettepanekud: Klienditeenindaja võiks teha niikaua oma tööd, kui klient tuleb ise mingi küsimusega teenindaja poole Klienditeenindaja ei pea olema nii pealetükkiv, sest kui klientidel on küsimusi, pöörduvad nad nagunii ise oma küsimusega müüa poole.

Klienditeenindus
10 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne tööstuskauba kauplusest (sportland)

Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus ja kaubandus osakond Gerli Ertte ZEPPELINI SPORTLAND Praktika aruanne Juhendaja Edda Sõõru Tartu 2011 SISSEJUHATUS Sooritasin tööstuskaupluse praktika Zeppelini Sportlandis. Sportlandi peamisteks tegevusaladeks on spordi- ja vabaajakaupade jae- ja hulgikaubandus. Ettevõte annab tööd rohkem kui 300-le inimesele, neist Tartu Zeppelinis 8-le. Sportland on Baltimaade suurim spordikaupluste kett. Valisin praktika sooritamiseks selle kaupluse, kuna ettevõttel on lai kaubavalik, hea maine, kvaliteetsed kaubad ja tuntud kaubamärgid ning meeldiv õhkkond töötamiseks. Praktikaperioodi jooksul oli tööd palju ning sain tegeleda erinevate asjadega. Praktika eesmärkideks olid, et õpiksin kaupluses töötama, kliente teenindama, kaupu tundma ning vabamalt klientidega suhtlema. Eesmärgiks oli ka süvendada ja kinnistada teooriatundides omandatud

Praktika aruanne
585 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

kodanikuorganisatsioonides või kirikus, siis on need, kellele antakse toetust, abi, ideesid, informatsiooni, kodanikuorganisatsioonide või kiriku kliendid. Kui inimesed annavad endast selleks, et toetada perekonda, saavad vanematest, lastest või teistest perekonnaliikmetest samuti kliendid. Kliendi mõiste laiem käsitlemine tähendab seda, et klienditeenindus puudutab igat elu aspekti ja klienditeeninduse oskusi vajavad kõik inimesed. Teenuse protsessilisest eripärast tulenevalt tajub klient selle kvaliteeti terviklikult, s.t koos teenindamisega ehk tegevuste ja viisiga, kuidas teenus temani jõuab ning millist väärtust see tema jaoks sisaldab. Kliendid tajuvad kvaliteeti väga erinevalt ning see võib erinevatele klientidele tähendada täiesti erinevaid asju. Keerukaks teeb olukorra seegi, et kliendi taju võivad mõjutada väga subjektiivsed asjaolud. Sageli eksisteerib tegelikkuses püüeldava ja kliendi poolt tajutava kvaliteedi vahel väga suur lõhe.

Sotsiaaltöö
151 allalaadimist
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

kaasaegse teeninduse kui suhtlemise põhimõtted. Materjal on jagatud osadeks ja vormistatud nii, et sul oleks võimalikult mugav selles liikuda ­ edasi ja tagasi, järkjärgult ja hüpetega. Uuri hoolega, sest just sellele materjalile toetub selle kursuse edasine tegevus. Peale materjali selgeks saamist (otsi seoseid, siis jääb meelde) on sul võimalus oma teadmisi proovile panna kontrolltöö abil. Sisukord Põhimõisted Mida ootab klient teenindajalt? Suhtlemine Suhtlemine kui oskus Suhtlemine kui hoiak Suhtlemise etapid ja müügimudel Kontakt Kuidas me üksteist suhtlemisel tajume ehk esma(jne.)mulje tähtsusest Kliendi vajaduste välja selgitamine Aktiivne kuulamine Selge eneseväljendus 1

Teenindus
102 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus

hooliva tunda. Alati on mõnusam rääkida inimesega, masina asemel. Teisisõnu öeldes Swedbank püüab lihtsustada igapäevapangandust ja teha seda kliendile mugavamaks. Süsteemi püütakse hetkel rakendada ja katsetada ainult Tallinnas. Toimib see ilma järjekorranumbrideta. Klienti võtab ukse peal vastu vastu mitte masin, vaid rõõmsameelne administraator, kes uurib mis küsimusega tuldi ja informeerib klienti lühidalt selle tehingu kohta. Näiteks, kui peaks klient soovima teostada maksed kontoris, siis teavitab teda administraator sellest, et kõik tehingud sularahaga kontoris on tasulised. Räägib hinnakirjast ja pakub alternatiivseid võimalusi ( interneti tehingud, mobiiltehingud, pangaautomaadi tehingud ). Juhul, kui näiteks kliendi tehing nõuab professionaalsemat lähenemist, suunab teda administraator vastava telleri juurde. Uue süsteemiga tekitati ka kahte tüüpi tehingud, 7

Juhtimine
106 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Toidukauba praktika aruanne - KIVILINNA KONSUM

mis on letilähedal on oleks täidetud, vajaduse korral täidavad neid. 3.3 Kaupade paigutus müügisaalis Kaupade paigutus on mugav ja käepärane ostjale. Kaubad on paigutatud kenasti eraldi, kuna tööstus-ja esmatarbe kaup on eraldi, alkohol ja muud joogid on eraldi ja toidukauba pool on eraldi. Kõik kaubad on paigutatud klientidele sobivalt ja kõik on tehtud lihtsalt kättesaadavaks. 3.4 Klienditeeninduse põhimõtted Kuna öeldakse, et klient on kuningas, siis nii ka tavaliselt tehakse, kõik kliendi heaolu nimel. Kui on tekkinud mõni probleem, siis püütakse see koheselt lahendada. Näiteks tuli kaks vanaprouat ostma sünnipäevaks meeste lõhna, kuna seda oli meil vaid üks ja selle karp oli saanud kahjustada, siis pöördusin ma juhataja poole abipalvega, et sellele tootele teha allahindlus, kuna need olid potentsiaalsed kliendid, siis tuli ju kuidagi võita nende poolehoid

Majandus
87 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Nimetu

1 Siis sõin ma natuke Fitnessi hommiku helbeid ning kõrvale sõin tassikese sooja ekspresso kohvi. Mõtlesin et käin pissil ka ära, kooli vetsu on ju nii rõvedad. Kuid järsku helises uksekell. Ust avades nägin et seal seisis... Jätkub Cry// Kristel Kiisk 2 Ust avades nägin et seal seisis...Kaire. Mõtlesin siis et mida see hull bitch minust tahab. "Hey Angela, kuule unustame omavahelised tülid ning tule meiega klassiga matkama." "Mm..nh olgu.Aga kus matk toimub?" "Metsas loomulikult,homme hommikul kell 9 saame kooli ees kokku...,mm ma olen kuulnud et metsad hirmutavad sind ..." "Ahah..e.e..ei hirmuta.kess seda rääkis...ning muideks ma kutsun Kerli ka." "Omad allikad !Nh olgu ." Appi , ma kardan metsasid.!!Aasta tagasi olin ma sõpradega metsas piknikul.Pärast einestust tuli mul kange tahtmine metsas natuke ringi joosta

11.klass
15 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

............................................................15 2 1. Teeninduskultuur Teeninduskultuuri moodustavad teenindamine, suhtlemine ja ettevõtte väljakujunenud tavad ja iseloom. Teeninduskultuur on osa kogukultuurist ning see mõjutab inimeste elukvaliteeti. Kvaliteet on suhe nõudmiste ja tegelike saavutuste vahel, erinevus selle vahel, mida me ootame ja mida me saame. Iga klient ootab head teenindamist, kõrget teeninduskultuuri. Kliendi teenindamiskvaliteet oleneb tehnilisest kvaliteedist, tegutsemise kvaliteedist, teistest klientidest ja kaudsetest teguritest. Kogu teeninduskvaliteedi moodustavad oodatud kvaliteet ja kogetav kvaliteet. Ma usun, et teeninduskvaliteet oleneb ka sellest, kui rahul teenindaja oma tööga on. Kui tehakse endale ebameeldivat tööd, on kindlasti kvaliteet halvem, kui meeldivat tööd tehes. Veel oleneb teeninduskvaliteet töötaja

Klienditeenindus
69 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

Esitlus, aruanne, laatade jaosk tooted, kujundus, plakat, jne. Tõsi, vahepeal muutub asi väga pingeliseks, kuid see ei muserda mind. Siiamaani on kõik asjad sujunud ja õigeks ajaks valminud. Loomulikult ei saa mõelda, et olles edukas õpilasfirmaga on tagatud ka edu reaalses ettevõtlusmaailmas. See oleks liiga naiivne suhtumine. Õpilasfirmaga tegelemine on mul aidanud mõista, et heaks juhuks olemisel ei piisa panusest ainult minust endast, vaid suur tähtsus on ka inimestel, kellega koos töötada. Firmal ,,SiiDii" on suurepärane meeskond ja suurepärane meeskonnatöö ning seega tahan ma öelda, et kui ma tulevuikus peaksin sisenema ärimaalima, siis kindlasti koos inimestega, kellega koos töötamist ma naudin, sest nemad annavad väga suure ja tähtsa panuse selleks, et mina saaksin olla edukas ettevõtja! Mina ettevõtjana See aasta on mulle ettevõtjana palju kogemusi ja teadmisi juurde andnud

Turundus
53 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Teadliku kliendina teenindusettevõttes

klienti oli seal vaikne ja viisakas. Liikusin rahulikult poes ringi ning tutvusin interjööri ning raamatute paigutus süsteemiga. Pärast mõningast poe uurimist leidsin majandse alateemalisest riiulist otsitud raamatu. Kassasse jõudes ootas mind seal rõõmsameelne keskealine naisterahvas kes viisakalt võttis mult raamatu, et seda ostuks registreerida ise samal ajal mu kliendistaatust uurides. Kuna olen vana raamatukoi ise olen enamlevinud raamatupoodides klient kaasa arvatud kirjeldatavas ettevõttes ning seeläbi võimaldati mulle mõni protsent soodustust, maksin raamatu eest, ning mulle sooviti ilusat päeva jätku, vastasin samaga ning lahkusin poest. Teine suhtlus põhines maili teel raamatu kohta uurimisega, saatsin neile samasuguse kirja samasuguse päringuga kui Apollo raamatukauplusesse. Kiri oli konkreetne ja lihtsa ülesehitusega. Saatsin mõlemad kirjad laiali ka samal ajal. Lootes vastu saada

Ettevõtluskeskkond
140 allalaadimist
thumbnail
132
docx

Organisatsioonipsühooloogia loengud

 Värbamisel ja valikul  Koolitamisel  Edutamisel – keda edutada.  Tunnustamisel – mille eest kiita, millal kiita.  Soorituse hindamisel – kes kui hästi midagi on teinud. Töö huvitavamaks ja rahuldust pakkuvamaks muutmine  Rahulolu suurendamine – kuidas korraldada töötegemist nii et nad oleksid rahul selle (inimene tuleb tööle säravate silmadega).  Töökeskkonna turvalisus, töövahendid – tunnen ennast kindlat, et töövahendid ei tekita stressi ja pingeid.  Töötajate motiveerimine – mis sunnib inimest pingutma, miks anda maksimum millegi jaoks. 9  Toimivate meeskondade kujundamine – tiimitöö on oluline sest töö nõuab nii paljude erinevate kompetentside integreerumist. Sest spetsialist saab olla ühel

Organisatsioonipsühholoogia
77 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Praktika aruanne müüja kohal

Teenindajatel oli lihtne liikuda laudade juures ja hõlpsasti laudu korrastama. Seadmetest oli õpperestoranis: kassaaparaat, kaal ja kaupa transporditi ettenähtud kärudega. Tartu Kaubamaja Müügisaali riiulid olid paigutatud piisavalt laiade vahedega. Peaaegu igas vahes sai liikuda kaubakärudega ja roklaga. Kui ka oli ruumi selle jaoks, et kaubakäru paigutada riiuli vahesse, et klient saaks ostukäruga ka seal vahes liikuda ringi kui tal vaja on. Kui on poes hetkel tipptund e. palju rahvast on poes ,,sagimas" ringi, siis on keerulisem kaubakäruga liikuda teatud riiuli vahesse, et kaup paigaldada omale kohale riiulisse. Lao- ja abiruumid asusid kala- ja liha leti taga kui ka kulinaaria leti taga. Kui ka laoruumidesse saab puuvilja riiulite juurest ning ka piimatoodete taga olev ruum on piimatoodete jaoks mõeldud.

Klienditeenindus
464 allalaadimist
thumbnail
30
pdf

SINUHE

RAAMATU ANALÜÜS K……. 10C 2015 KEVAD       1.raamat   "Inimesed parvlevad nimelt vale ümber nagu kärbsed meekoogi kallal ja  muinasjutuvestja sõnad lõhnavad nagu viiruk, kui ta tänavanurgal loomasõnniku  sees istub, aga tõe eest inimesed põgenevad" lk 8 ­­­ Läbi aegade see nii on ja  ilmselt nii ka jääb. Loodetakse alati paremat ning pigem pigistatakse karmi tõe korral  silm lihtsalt kinni.  “Kes on kord joonud Niiluse vett, see igatseb Niiluse äärde tagasi.” lk 10 ­­­ Kui olla  eemal oma lähedastest, siis kord tuleb ikkagi koduigatsus näpistama.    "Ole ettevaatlik naisega, kes ütleb "kena poiss" ja meelitab sind enda juurde, sest  tema süda on võrk ja püünis ja tema rüpp kõrvetab hullemini kui tuli." lk 17 ­­­ Kui ei  suuda lõppude lõpuks “EI” öelda, võib olukord oodatust halvemini lõppeda.

Kunstiajalugu
3 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Sõnamõrvar

!!" anus Helen nii nagu oskas. "Ei!" karjusin ma vihaselt. "Piip-piip-piip!!" tegi telefon ja Helen pani toru nördinult hargile. "Ema pani toru ära." ütles Helen kurvalt ja kõmpis üles. "Mina ei saanudki rääkida!" ütles Stiiven ja jooksis pahuralt üles, Stiiv-Maikel kannul. Mul oli seal küll natuke igav, aga vähemalt ei saadud mind vangi panna. Sel õhtul läksin ma ranna peale, seal oli lõbus ja ma sain endale sõpru ja nende kaudu ka tööotsa. Ma olin ju kooli tantsuerialal õppinud ja nüüd olin ma saanud tööd tantsuõpetajana. Kuus sai ka 5000 arklit ehk 10 000 eesti krooni. Mis siis viga elada? Hommikul läksin antud aadressi järgi parki või aia moodi kohta. Seal kasvas hõredalt puid ja muru oli ka rohelisem kui Eestis. Ma astusin sissepääsust sisse ja jäin ringi vaatama. Üks mees jäi mulle otsa vaatama ja siis seletas teistele midagi, hakkas minu poole tulema. Ma jäin kohmetult seisma ja talle otsa vaatama. Kui ta minuni jõudis, siis ta

Kirjandus
22 allalaadimist
thumbnail
67
doc

Ashilevi, Portselansuits

Ike paneb riidesse. IKE Su külalist polegi veel. KIOKO Tõsi. On sul kõht tühi? IKE Ei, ma saan hakkama. KIOKO Palun, lihtsalt on sul kõht tühi või mitte? IKE See on su külalisele, ma arvan. Kioko paneb einekarbid lauale, valab veini. IKE Ma tunnen ennast niigi süüdi. KIOKO See on normaalne. Mina tunneksin 20 ka. Ike istub Kiokoga lauda. KIOKO See on jahtunud. Ike sööb isukalt ja iga neelatus ihub teda kahetsusega. KIOKO On sul vahepeal kedagi olnud? IKE Ei. KIOKO

Teater
6 allalaadimist
thumbnail
56
pdf

Ristumine peateega ehk Muinasjutt kuldsest kalakesest

tulevikku. Mis siis nüüd on? Ja kes ma olen? Ja kuidas LAURA: Kuhu ta läks? me... (Osvald saadab terava pilgu.) OSVALD: Ma arvan, et ta tahab värsket OSVALD: See kõik võtab aega. Aga varsti õhku. hakkab väga hea. Paari nädala pärast … LAURA: Mis te talle rääkisite? ROLAND: Ja mida ma emale-isale ütlen? OSVALD: Peamiselt rääkisime sinust. OSVALD: Proovi vaiksemalt mõelda, LAURA: Minust ei ole midagi rääkida. Mis kuuled, tagatoas ärkas keegi üles. Huvitav, udu te talle ajasite? Ta oli väga imelik. Ma kes seal on? Mis sa arvad? olen mures. Kuhu ta läks? ROLAND: Ei oska arvata. OSVALD: Temaga on kõik korras. Ta ütles, et läheb tuulutama. Ma tean, et see on nii. Ta tuleb varsti tagasi. 7

Kirjandus
29 allalaadimist
thumbnail
110
doc

Ristumine peateega

Ju nad tahavad siis muidu ka. Mina tahan väga. ROLAND: Aga meil ei ole ju film. 18 19 OSVALD: Jah, meil on teater. See ei puutu siia. Ma olen su vihjetest aru saanud, et sa ei taha oma naist mulle anda. ROLAND: Laura, ei ole mingi asi, mida saaks käest kätte anda. See on tobe jutt. Kui ma ei oleks sinu katuse all, siis ma ütleksin väga halvasti. OSVALD: Halvasti ära ütle, muidu ma hakkan mõtlema, et sa oled halb. Praegu ma ei arva, et sa oled halb. Oled lihtsalt omadega hädas. Aga see on õigus - Laura ei ole asi. Me ei räägi Laurast, me ei räägi isegi sinust. Me räägime sinu harjumusest Laurat enda omaks pidada. ROLAND: Midagi ma ei ole hädas. Ma ei taha nii lolli juttu kuulata. Kas sa annad endale aru, mida sa mulle räägid? Need asjad ei käi niimoodi. Tule maa peale, mees. OSVALD: Kuidas need asjad siis käivad? ROLAND: Ei käigi kuidagi

Kultuur
36 allalaadimist
thumbnail
130
rtf

Amundsoni raamat

Selle käsituse õpetamisel väga vaikselt rääkida ja kellel oli töövestlustel ääretult raske. Olles vestlusoskust olen ma teinud koostööd oma kolleegi Gray Poehnelliga. Me töötasime välja harjutuse, nõustamisruumis üsnagi edutult harjutanud, viis Andrea Fruhling kliendi välja mille käigus me palume inimestel keskenduda niisugusele mõistele nagu abistav suhe. parkimisplatsile ja jätkas harjutamist nii, et klient oli platsi ühes otsas ja tema ise teises. Ma Alguses antakse rühma liikmetele ülesanne sõnastada mõiste määratlus, mis sobiks olen kindel, et selline kogemus on kliendi jaoks meeldejääv. Andrea Fruhling asutas ka sõnaraamatusse. Mõne aja möödudes ülesanne muutub ja inimestel palutakse kirjeldada röivalao, kust kliendid said töö vestluste jaoks riideid. Lisaks õpetamisele, kuidas abistavat suhet mitmesuguste metafooride abil

Psühholoogia
34 allalaadimist
thumbnail
223
docx

Aforismid

..Aga vihm..see on selleks, et saaksin rahulikult mööda tänavat kõndida ja keegi ei saaks aru, et nutan. Tihti üritame peita pisarad naeratuse taha, taipamata, et meie silmad reedavad meid. Mõnikord on mul , elust siiber , niiet tahaks minna lihtsalt ära , kuhugi kaugele kus pole seda valu. ’When somebody hurts you , cry a river , build a bridge and GET OVER IT ! Tahaks ära minna , kuskile kaugele , kus mind keegi ei tea , ja vabastada end mõttest , et siin , praegu , ei hooli minust keegi . Ma tahan karjuda. Karjuda maailmale, et mina enam ei suuda. Mäleta mind kui tüdrukut kes alati naeris , Kuid harva oli õnnelik ... Halva tuju eesmärk ongi sind mõtlema panna , sellest millest peaksid hoiduma . Minulgi on vahel valus, kui peitma pean pisaraid. SÕPRUS ! Loevad need sõbrad, kellele sa võid helistada kell 4 hommikul. Ära lase väiksel arusaamatusel lõhkuda suurt sõprust. Inglid on olemas , aga vahel pole neil tiibu ja me kutsume neid sõpradeks

Kirjandus
9 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

Öeldakse, et müügitöös määrab inimese edukuse 80% tema suhtumine ja 20% tema oskused ja teadmised. Muidugi ei taha ma öelda, et tooteteadlikus ja tehnilised oskused ei oleks olulised. Lihtsalt pole neist suurt kasu, kui sa ei kasuta nende rakendamiseks oma suhtumist. ,,Enne, kui inimene saab ära osta toote, peab ta ära ostma müügimehe." Ostmine toimub sageli alateadlikel põhjustel ja emotsionaalsel tasandil. Kindlasti tekitab emotsioone ka inimene, keda klient tootega seostab ­ inimene, kes seda toodet esitleb. Väga tihti ostetakse suures osas seetõttu, et müügiinimene tekitab hea emotsiooni, mis kandub üle tootele. 2 Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? Siirus ,,Tähtis pole mitte see, mida sa ütled, vaid kuidas sa ütled." Meie suhtumine kandub eelkõige hääletooni kaudu, mitte nii väga sõnade kaudu. Kui meie hääletoon

Müügitöö alused
15 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Tagakiusamine

vihkasin oma isa ja nii paljusid asju veel, olen hakanud mõistma oma isa käitumise põhjuseid ja kuigi ükski tema mineviku sündmus ei õigusta ta käitumist, üritan ma teda mõista, kuna ka minu tume minevik ei õigusta minu vigu 5. Komplimendid, kiitused, tänusõnad jne - viisakus Alati tekib hea tunne, kui keegi kiidab sind, eksole. Mina otsustasin, et kuna inimesed tunnevad ennast tänu meedia survele nii halvasti, siis ma hakkan inimesi kiitma, kui ma mõtlen et oi küll tal on täna kena soeng siis ma sundisin ennast seda ka välja ütlema, järjekordselt, esialgu oli see raske, kuid hiljem, nüüd tuleb see loomulikult. Alati, kui keegi teeb midagi minu heaks, siis ma ka tänan ja viisakust ei tasu kunagi unustada. See toob nii paljudele inimestele naeratuse näole (viisakuse positiivse mõju avastasin klienditeenindajana töötades, nii hea tunne on kui

Psühholoogia
18 allalaadimist
thumbnail
14
doc

DESCARTES meditatsioonid

Meditationes De Prima Philosophia, In quibus Dei existentia, & animae humanae à corpore distinctio, demonstrantur. Meditationes II, VI. (Oeuvres de Descartes. Publ. Par Ch. Adam & P. Tannery. Vol. VII Paris: Léopold Cerf, 1904; p. 23-34, 71-90). 1 tegelikult laman alasti linade vahel! Aga vähemalt praegu vaatlen ma kindlasti ärkvel silmadega seda paberit, see pea, mida ma liigutan, ei ole uinunud, seda kitt sirutan ja tunnen ma tahtlikult ja teadlikult: magajale ei tuleks need asjad ette nii aredatena. Muidugi, nagu ma ei maletaks, et mind on unes teinekord petnud ka taolised mõtted!; ja kui ma selle üle paremini järele mõtlen, näen ma selgesti, et kunagi ei saa kindlate tunnuste järgi eristada ärkvelolekut unest ­ nii selgesti, et ma jahmatusest kangestun, ja see kangestus ise peaaegu kinnitab mu arvamust, et ma magan.

Filosoofia
68 allalaadimist
thumbnail
31
doc

aforismid

ülehomme olen, ja enam iial pole see, kes kunagi olin · Kui minuga mängid , mängid sa tulega . · When I saw you I liked you, when I liked you I loved you, when I loved you I lost you · Eile õhtul saatsin ingli sind valvama , kuid ta tuli tagasi . ma küsisin : '' Miks ?'' Ta vastas : '' Inglid ei valva ju teineteist . :) '' · Vihasena võib pidada parima kõne, mida kunagi kahetseda tuleb. · Kui sa saaksid vaadata tulevikku, kas sa teeksid seda? Mina mitte, sest ma kardan et tulevik on ilma Temata. · Paljud kõnnivad üle su südame, aga on üks, kes sinna oma jäljed jätab. · Kes sa enda arust oled ? Tuled , lõhud ja lähed . Kuradi hästi arvad endast . :'( · Sa ütlesid : " Näkku ei lööda ! " ja lõid mind siis südamesse . · Aasta Pikim ja Parim Vaheaeg sureb igal aastal 1.septembril , aga tõuseb tuhast nagu fööniks igal aastal klassi lõpuaktusel . · Maailma jaoks oled sa keegi , aga kellegi jaoks oled sa kogu maailm ! (L)

Eesti keel
10 allalaadimist
thumbnail
132
doc

DEPRESSIOON

on küllaldaselt.  Te tunnete erilist rahulolu ja jõudu, kui suudate teha teatud asju, märkate, et neist on kasu, ning teate sisimas, et olete taas iseenda peremees ning suudate depressioonist võitu saada. Iseenda vaimujõu ja enesekindluse/enesehinnangu taastamine on depressiooni ületamise tähtis osa.  Nendest eneseabimeetoditest on palju kasu ka inimestele, kes tegelevad depressiooni professionaalsete ravimitega.  Kui olete õppinud depressiooni leevendama, suudate ennetada ka selle kordumist. I Depressiooni mõistmine 1. Mis on depressioon? Kui olete depressioonis, olete arvatavasti püüdnud oma tuju mitmel moel tõsta. Depressiooni on raske endalt lihtsalt maha raputada. Ebameeldivaid tundeid, väsimust, apaatiat ja lootusetust üritatakse minema peletada, kuid see ei õnnestu ning masenduses olijat valdab frustratsioon ja jõuetus.

Arengupsühholoogia
22 allalaadimist
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

Kliendi Teenindaja OOTUS TEGEVUS Elamus ­ rahulolu Neg. kogemus ­ nördimus, viha 4 Teeninduse juures on läbi aegade olnud erinevad rõhuasetused. Olulisus on muutunud ja jõudnud keskkonnalt suhtlustasandile. Teenindaja on kuningas Klient on kuningas keskkond on oluline suhtlemine on oluline Teenindaja ja klient on võrdses partnerlussuhtes Sidudes eelnevat muutust meie ajaloos kauba ja ostujõuga: K K K M M M Kaupa vähe, ostujõud olemas. Kaupa>pakkujaid palju, ostujõud vähenenud

Kommunikatsioon
553 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Intervjuud kuulsate naistega

" jaoks liiga vana. Kuna arvasid enamus inimesi, Pr. Collins: "Hetkel on tol ajal Hollywoodis et minu elu on üdini kindlasti Percy Gibson, kasutati filmistaaridena õnnelik, kuid minuga kuigi ma olin armunud peamiselt noori ilusaid olid seotud nii paljud mingil eluhetkel, kuid naisi, pidi sul tulevikuks skandaalid, mis mind see ei olnud armastus. olema ka teisi plaane väga muserdasid." Percyga tunnen ma end peale näitlemise, et "Mida on näitlemine rahulikult ja turvaliselt." millestki vanaduses teile juurde andnud? "Proua Collins, milline elada. Näitlejaks soovija Mida te näitlejakarjääri on olnud raskeim hetk peab arvestama kindlasti juures parimaks küljeks teie elus?" sellega, et tuleb peate? " Pr. Collins: "Raskeim kannatada kriitikat, mis Pr. C.: "Ma olen hetk oli minu elus ema

Ajalugu
21 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun