Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

„Teistpidi töö” - David Heinemeier Hansson (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Teistpidi töö-- David Heinemeier Hansson #1 Teistpidi töö-- David Heinemeier Hansson #2 Teistpidi töö-- David Heinemeier Hansson #3 Teistpidi töö-- David Heinemeier Hansson #4 Teistpidi töö-- David Heinemeier Hansson #5 Teistpidi töö-- David Heinemeier Hansson #6 Teistpidi töö-- David Heinemeier Hansson #7
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-04-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 2 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 242163 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
docx

Kulusäästlik mõtlemine (Lean thinking)

kõik väärtust mitteloovad tegevused ja vahendid ­ seda antud mõtteviis aga üritabki võimaldada. Viimase paarikümne aasta jooksul on kulusäästlikule mõtlemisele aina enam tähelepanu pööratud ning selgitatud erinevaid tõekspidamisi ja samme, mis selle saavutamiseks ette võtta tuleb. Referaadi eesmärgiks on anda ülevaade kulusäästliku mõtlemise olemusest, ajaloost ning rakendamisest. Antud töö on jaotatud neljaks peatükiks. Esimeses peatükis seletatakse lahti, mida kulusäästlik mõtlemine endast kujutab ning annab informatsiooni selle kohta, mida antud mõtteviisi rakendamine ettevõttele juurde lisab. Samuti tuuakse välja peamised töövaldkonnad, millele tuleks keskenduda ning olulised sammud kulusäästliku mõtlemise edukaks juurutamiseks. Teine peatükk käsitleb antud mõtteviisi ajalugu. Lähemalt räägitakse autotööstuse

Ärilogistika
thumbnail
46
doc

LASTE JA VANEMATE SUHTED PEREKONNAS

Esimesed eluaastad ja suhted vanematega panevad aluse, visandavad raamid lapse mina-pildile, enesehinnangule. See, mis elu alguses on seotud konkreetsete isikute ja suhetega - ema ja isaga - omandab aja jooksul, isiksuse arenedes üha abstraktsemad jooned. See tähendab, et elusündmustele lähenetakse juba teatud isiklikust kogemustepagasist lähtudes. Edasise käitumisstrateegia valikul mängib ühe olulise tegurina rolli juba see, milline on inimese enesehinnang. Laste kasvatamine on töö, mida pered teevad ühiskonna heaks. Kõigi ühiskonnaliikmete ühishuviks on rahva kestmajäämine ja järgnevate põlvkondade üleskasvatamine. Mees ja naine muretsevad lapsed ennekõike sellepärast, et nad armastavad teineteist, et lapsed annavad elule tähenduse ja palju rõõmu. Teisalt on laste kasvatamine aga ka töö. Ning selle tööga on seotud teatud hulk kindlaid kulutusi. Lapsed vajavad eluaset, süüa ja riiet selga, transporti jms. Kuigi

Perepsühholoogia
thumbnail
14
doc

Loov organisatsioon

(Heap, The creative organisations)......................................................................................... 7 Eesmärk. Inimesed seovad ennast ühe projektiga kõige lihtsamini siis, kui sellel on mingi nendest väljapoole jääv ülim eesmärk. Mõnede ettevõtete jaoks on inimestest nende parimate omaduste ja oskuste väljatoomiseks vaja teenida rohkem kasumit, kui eelmisel aastal. Tegelikult on töötajate kannatuste leevendamine, rahuldust pakkuva töö loomine ja milleski parim olemine hoopis rohkem energiat andev. (ibid).................................................. 7 Tähelepanu. Kõik inimesed vajavad mingil määral teiste poolset tähelepanu. Hea tähelepanu on see, kui keegi teine on sinu tegemistest huvitatud ja on julgustav. Sellise tähelepanu andmine on paljude jaoks raske kuid on arendatav oskus, mis toob suurt kasu. Kui inimesed saavad oma ideedele positiivset tagasisidet, siis on nad edaspidi võimelised oma tööd

Ühiskond
thumbnail
16
docx

Võrdlusanalüüs (benchmarking)

(Benchmarking... 2012) Võrdlusanalüüs võib olla nii ühekordne kui ka pidev tegevus. Meetodi kasutamise peamiseks eesmärgiks on parandada ettevõtte mõnda tegevuse aspekti läbi teiselt ettevõttelt saadud kogemuste ning nende võrdlemisega enda omadega. Kasutusvaldkond on lai, kuna meetod põhineb kogemuste ja parima praktika võrdlemisel ja edasi andmisel. Meetodit kasutaval ettevõttel on võimalik saada teiselt sama ala ettevõttelt soovitusi igapäevase töö paremaks muutmiseks. Soovitused tulevad kindlasti kasuks nii igapäevases töös, kui pikemas perspektiivis. Samuti saavad ettevõtted tuleviku tarbeks koguda uusi ideid ja kogemusi, et neid siis hiljemparema tulemuslikkse nimel ellu rakendada. (Ibid) Benchmarkingu meetodisse võivad kaasatud olla kõik ettevõtte erinevate osakondade töötajad, et saavutada parimaid tulemusi nii osakondade kaupa kui laiemalt terves

Kvaliteedijuhtimine
thumbnail
15
docx

Majandus juhtumianalüüs- RAVIMIFIRMA MERCK SHAPE

...............................................12 KOKKUVÕTE JA EETILINE VALIK..............................................................................................14 VIIDATUD ALLIKAD......................................................................................................................15 2 SISSEJUHATUS Töö eesmärgiks on analüüsida ravimifirma Merck Shape & Dohme poolt korraldatud koolitust. Töö esimeses osa kirjeldatakse antud juhtumit, kus tuuakse välja olulisemad faktid ja ajaline kulg ning loetletakse võimalikud võtmeisikud ja huvigrupid, kes on otseselt või kaudselt seotud juhtumiga. Töö teises osas püsitakse probleem ning esitatakse küsimused ja eetilisi dilemmad juhtumi osas. Kolmandas osas analüüsitakse juhtumit lähtuvalt juriidilisest poolest ning analüüsitakse kasutades erinevaid eetika printsiipe ja abijuhiseid

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Teele Jänes Triin Kööp Katriin Mats TH2 REKLAAM JA REKLAAMIKUJUNDAMISE TEGEVUSED NING SELLEGA SEONDUVAD PROBLEEMID Referaat Pärnu 2011 2 SISUKORD SISUKORD....................................................................................................................... 3 SISSEJUHATUS...............................................................................................................4 1. REKLAAM................................................................................................................... 5 1.1. Reklaami mõiste ja ajalugu.....................................................................................5 1.2. Reklaami eri liigid ja reklaamdisain.......................................................................6 1.3. Reklaami hinnakujundus ja strate

Turunduse alused
thumbnail
24
doc

PÜHENDUMUS

...........6 3. Pühendumus organisatsiooni tasemel.....................................................................................7 KOKKUVÕTE...................................................................................................... 11 VIIDATUD ALLIKAD............................................................................................ 12 2 SISSEJUHATUS Tänapäeva töökeskkonnas omab töö inimeste igapäevaelus väga tähtsat rolli. Kõik inimesed sooviksid teha just sellist tööd, mis neile meeldib, mida nad oskavad ja mis tekitab inimeses ka tunde,et ta annab oma panuse sellega ühiskonda. Inimene, kes teab,et tema tööd austatakse ja väärtustatakse on kindlasti pühendunud ja annab kõik,et tema organisatsioon oleks edukas. Pühendumuse all mõistetakse inimese emotsionaalset ja intellektuaalset seotust organisatsiooniga

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
26
doc

Eestlaste nimepaneku traditsioon ja selle muutumine

60 aastat tagasi usklikumad kui praegu. Probleemi hüpotees on, et 1929.- 1930. aasta Pärnu tütarlaste gümnaasiumi vilistlaste seas on rohkem originaalsete piiblinimedega tüdrukuid kui 2009.- 2011. aasta Sütevaka vilistlaste seas. Samuti uuritakse leitud piiblinimede tausta ja tähendust ning tutvustatakse mõne levinuma nime tegelase tähtsamaid esinemisi piiblis. Kuna nimede valik ei ole kaugeltki ainus religioossuse näitaja, käsitleb töö esimene peatükk eestlaste religioossust ning ristimist, mis seob kristlust ja lapsele nime panemist. 4 Teises peatükis on juttu vanemate põhjendustest oma lastele nime valimisel, nimeseadusest ja selle muutumisest aja jooksul. Kolmandas peatükis võrreldakse klassinimekirju kolmekümnendatest ning tänapäevast.

Uurimistöö




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun