Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"analüüsimine" - 759 õppematerjali

analüüsimine on üksteisega tihedalt seotud (Burns jt 2001), mistõttu püütakse samaaegselt toime tulla andmete kogumisega, süstematiseerimisega ning tõlgendamisega (Burns jt 1993: 563). Kvalitatiivse uurimuse korral uuritakse nähtusi läbi inimese kogemuse, mis on subjektiivne (Ellis jt 1995: 351). Kirjanduse loetelus: Burns, N., Grove, S. K. (1993). The Practise of Nursing Research.
thumbnail
13
pptx

Ettevõtte rajamine

· Täiusta pidevalt oma toodet/teenust · Kontrolli rahavooge, võrdle tegelikke tulemusi plaaniga · Hoia suhteid panga, tarnijate ja investoritega Tegevusala valik ja hinnangu andmine tema atraktiivsusele Eelkõige tuleb arvestada: Ettevõtja kutseoskused, võimed ja huvid. Tegevusharu olukord, turu võimalused ja nõudmised Peaks veel mõtlema: 1. Millega tegelemist naudid? 2. Millist tulu ootad? 3. Palju aega kulutad ettevõttele? Tegevusharu iseärasuste analüüsimine Turu suurus Turu kasvutempo ja tegevusharu elutsükli faas Konkureerimisulatus Mastaabiefekti tugevus, konkurentide arv ja nende suhteline suurus Kapitalivajadus Vertikaalse integratsiooni levik harus Tehnoloogiliste muutuste kiirus harus Tegevusharu iseärasuste analüüsimine Millised on tegevusharu liikumapanevad jõud? Kriitilised edutegurid harus Konkureeruvate toodete ja teenuste diferentseeritus Tootmisvõimsuste üle ja puudujääk Tegevusharu keskmine rentaablus

Majandus → Äritegevuse alused
48 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Eesti ajalugu Maailmasõdade ajal

1. Pariisi rahukonverents territoriaalseid seoste ja erinevuste allikmaterjalid eluviisi ja protsesside 2. Poliitiline kaart pärast muutusi (Versailles' leidmine eelmise (illustratsioonid, väärtushinnanguid. kirjeldamine, Esimest maailmasõda süsteem). ajalooperioodiga, töö skeemid, 2. Mõistab seoseid analüüsimine 3. Rahvasteliidu tegevus 2. Nimetab ajajoonega, küsimuste diagrammid), tänapäeva ja varem ning hinnangu ja mõju rahvusvahelise koostamine, arutlus ja temaatiline toimunu vahel. andmine; olukorra teravnemise hinnangu andmine lisakirjandus; Läbivad teemad seoste leidmine; 4. Sõjakollete

Ajalugu → Ajalugu
61 allalaadimist
thumbnail
4
docx

LOOGIKA KT

LOOGIKA KT 1.1. Definitsiooni analüüsimine Dfd – defineeritav. Liigitermin, esineb ühelauselises definitsioonis Subjektina. Dfn – definitsioon, kuidas defineeritakse, mille abil. Liigierisusega täiendatud sootermin. Liik = DFD Sugu – kuuluvus (või nt taimetoitlane on OLEND, kes...) Liigierisus – omadus, mis konkreetsele liigile omandatakse, mis eristab neid teiste sarnaste liikide hulgast. Kajastab liigi põhilisi tunnuseid. Kas liigierisus on olemuslik tunnus v ei.

Filosoofia → Loogika
36 allalaadimist
thumbnail
10
ppt

DNA profiil ja isiku tuvastamine selle abil

tuvastamine selle abil Mis on DNA profiil? Pärilikkusaine DNA eristab meid teistest ja üksteisest DNA profileerimise ehk DNA tüpiseerimise eesmärgiks ongi inimese tuvastamine tema DNA kaudu Organismi iga rakk sisaldab põhimõtteliselt ühesugust DNA-d, seega on ühe inimese DNA analüüsimiseks triljoneid allikaid Millal kasutatakse? Kuritegude uurimisel Sugulaste tuvastamisel Isaduse kindlakstegemisel Säilmete identifitseerimisel DNA analüüsimine On vaja proovi, mida analüüsida: veri, sülg, luu, hammas, kõõm, juuksed jne Laboris eraldatakse enne analüüsimist DNA molekulid muust rakulisest materjalist, näiteks valkudest. Tulenevalt proovist ja meetodist võib protseduur kesta paarist tunnist mõne päevani Kõige traditsioonilisem on proovi ettevalmistamisel nn orgaaniline (fenool-kloroform) töötlus, mis tagab hea kvaliteediga DNA, kuid on aeganõudev ja eeldab mürgiste kemikaalide kasutamist.

Bioloogia → Bioloogia
23 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Seadusandlus lasteaias

septembriks. kodus õppides. Pedagoogilise nõukogu ülesanded Järelevalve teostamiseks kasutatav metoodika - Puude tõttu koolikohustuse täitmisest ei vabastata. ül on lasteasutuse õppe- ja kasvatustegevuse *statistiliste ja finantsaruannete, Põhiharidust saab omandada ka lihtsustatud analüüsimine ja hindamine ning teha ettepanekuid õpitulemuste ning muu kogutud õppekava alusel, sõltuvalt erivajadustest ja võimetest. direktorile, hoolekogule ning valla/linnavalitsusele informatsiooni analüüsimine ja Lasteasutuse asutamine ja tegevused (Koolieelse õppe- ja kasvatustegevuse parandamiseks kontrollimine; *Õppeasutuse Lasteasutuse Seaduse alusel)

Pedagoogika → Alushariduse pedagoog
13 allalaadimist
thumbnail
2
docx

NORMATIIVID

prograammidele ja planeeringutele. Keskkonnaseire ülesanded on: 1) keskkonna saastatuse ja reostuse hetkeolukorra määramine ning analüüsimine; 2) abinõude rakendamist või täiendavat uurimist nõudvate keskkonnamuutuste väljaselgitamine; 3) saasteainete kauglevi jälgimine ja rahvusvaheliste lepingute alusel võrdlusuuringute läbiviimine; (vilsandi saare peal on ühuseire jam) 4) keskkonnaindikaatrotid seire parameetid 5) bioloogilise mitmekesikuse hetkeolukorra hindamine ja analüüsimine 6) tagasiside rakendatud meetmete efektiivsusest Seire tasandid Riikilik, kohaliku omavalitsuse ja ettevõte tasand(heitmed) Õhuseire,metsaseire,mulla, sisevee,põhjavee Keskkonnatasu on keskkonnakasutuse hind Jaguneb: loodusvara kasutusõiguse tas(kalapüügiõiguse,metsaraie) ja saastetasu(kui saasteained heidetakse keskknda) See on kohustuslik makse, laekub keskkonnainvesteerigutele ning maksab tootja Keskkonnamaks ­ maksab tarbija,mõjutab tarbijat vähem tarbima,

Loodus → Jäätmekäitlus
3 allalaadimist
thumbnail
3
docx

PERSONALI PLANEERIMINE JA TÖÖANALÜÜS

Selle käigus prognoositakse ka tööjõu liikumist ning töötatakse välja meetmed tööjõu nõudluse ja pakkumise tasakaalustamiseks. Planeerimine ehk kavandamine on protsess, mille käigus tehakse kindlaks tulenevalt tegevuseesmärkidest organisatsiooni praegused ja tulevased nõuded inimressursile ning nende nõuete arendamise ja realiseerimise plaanid, samuti kontroll nimetatud tegevuste tõhususe üle. Organisatsiooni tegevuseesmärkide analüüsimine, töötajaskonna profiili analüüsimine, tööjõu nõudluse ja pakkumise analüüsimine, tööjõu pika- ja lühiajalised plaanid, tööjõu säilitamine, suurendamine, vähendamine ja muutmine Personali planeerimine on inimressursi vajaduste süstemaatiline hindamine eesmärgiga kindlustada vajalikul hetkel piisav hulk nõutavate teadmise ja oskustega töötajaid. Personaliplaneerimise protsessi käigus määratakse

Haldus → Personali planeerimine ja...
58 allalaadimist
thumbnail
70
doc

Personali planeerimine

kirjeldab Henry Mintzberg planeerimise 4 rolli : 1. Planeerimine kui strateegiline kavandamine – planeerimine ei loo strateegiaid, kuid planeerimine aitab strateegiaid täpsustada ja kirjeldada neid eesmärke, mida soovitakse saavutada; 2. Planeerimine kui vahend info edastamiseks ja kontrollimiseks – planeerimine soodustab omavahelist koordineerimist, info edastamist ja kontrollimist kas liigutakse samas suunas; 3. Planeerimine kui analüüsimine – planeerimisel analüüsitakse suurt infohulka organisatsioonisisese kui organisatsioonivälise olukorra kohta. Saadud tulemusi saab juhtkond kasutada strateegia koostamisel; 4. Planeerimine kui arendamine – planeerimise käigus esitatakse palju ebamugavaid küsimusi ja kaheldakse olemasoleva töökorralduse tõhususes, mis omakorda sunnib juhte rohkem mõtlema ja tegutsema.

Majandus → Personali juhtimine ja...
66 allalaadimist
thumbnail
32
odp

Mis on uurimustöö?

Mis on uurimustöö? Uurimstöö on uurimuslik protsessi kirjalik töö sellest, mida uuriti, kuidas uuriti ning millised on järeldused ja tulemused,milleni töö käigus jõuti. Uurimus on ilmunud või kirjalik valmiskujul uurimustöö. Uurimus on ● Kahe nähtuse vaheliste seosete uurimine ● Probleemi põhjuste analüüsimine Uurimustöö on kirjutatud lugejale, see annab teadmisi, mida on töö käigus omandatud ja mida tahetakse teistele teatavaks teha. Uurimus on: ● Kirjeldav uurimus ● Kahe nähtuste vaheliste seosete uurimine ● Probleemi põhjuste analüüsimine Referaat On kellegi teise seisukohtade esitamine, sisu kokkuvõte või ülevaade mingist teisest töödest Ei tohi olla plagiaat- kellegi töö maha kirjutamine allikale viitamata

Eesti keel → Eesti keel
3 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Franz Kafka "Metamorfoos" kokkuvõte

(Kui jah, siis mis?) Miks? Vastus: Ei olnud. 5. Kui sa peaksid valima ühe teose tegelastest, kellega kohtuda, siis kes see oleks. Miks just tema? Kus (kas tema või enda reaalsuses) ja millal (kas tema või enda ajas) sa temaga kohtuksid? Vastus: Valiksin pereisa. Sooviksin kuulda tema vaateid erinevatest asjadest ja mõista tema käitumist loetu põhjal. Kokkusaamine võiks toimuda ikka raamatus, selles ajahetkes seal. 6. Mida andis selle teose lugemine ja analüüsimine juurde sinule kui lugejale? Kas sa võid öelda, et oled pärast selle teose lugemist kogenum lugeja? Miks? Vastus: Usun, et teose lugemine avardas silmaringi. Palju pani mõtisklema ja juurdlema asjade üle ning raamatu melanhoolsus ja lootusetus oli isegi et haarav. Polegi varem ühtegi raamatut sattunud lugema, kus on ulmemaailma niivõrd realistlikult kirjeldatud. 7. Mida andis selle teose lugemine ja analüüsimine juurde sinule kui inimesele? Kas

Kirjandus → Kirjandus
30 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Oskar Luts: „Nukitsamees“

3. 11.00 Filmi vaatamine- Nukitsamees. Filmi rezissöör on Helle Karise. Noored võivad filmi vaatamise ajaks valida endale padja ning istuda põrandal. Kuid on võimalus istuda ka tooli peal. Tegevuse lõpetamine- juhendaja sulgeb tehnika ning palub noortel võtta analüüsiks ringi istudes patjadel. Vahendid: padjad (10tk), film nukitsamees 75 min 4. 12.15 Filmi analüüsimine- tegelaskujude analüüsimine. Milline tegelaskuju meeldis enim ja miks? Milline tegelaskuju meeldis vähem ja põhjus? Tegevuse lõpetamine: kokkuvõtete tegemine filmist. Vahendid: puuduvad Eesmärk: arendada noorte analüüsimise ja eneseväljendamise oskust. 20 min 5. 12.35 Osalejate ärasaatmine- juhendaja vaatab, et kõik noored paneksid ennast riidesse ja vahetaks ära jalanõud. Samuti saadab nad ära ukseni. 5 min 6. 12

Kultuur-Kunst → Kultuur
4 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kvalitatiivse uurimismeetodi uuringutüübid

Paljud autorid arvavad, et siiamaani puudub universaalne uurimiseetika. Kvalitatiivse uuringu kavandamine Kvalitatiivse uuringu kõik staadiumid on omavahel tihedas seoses, mille uuringus toetutakse spiraalikujulisele mõtlemisele. Uuringu läbi viimisel on oluline mitte keskenduda oma isiklikele tähelepanekutele või ootustele, sest see hakkab kogutud info tajumist moonutama. Järeldustele jõudmiseks on vaja korduvalt tagasipöörduda uuringu läbitud etappide. Andmete kogumine, analüüsimine ja sellest kirjutamine peaksid toimuma üheaegselt. Uuringus kasutatavad meetodid, loodud kategooriad ja teooriad peavad olema õigustatud ja põhjendatult valitud. Teooria kasutamise võimalusi Creswelli järgi: · Teooria kui seletus teatud hoiakule või käitumisele, mida võib täiendada muutujate, konstruktsioonide ja hüpoteesidega; · Teooria teatud teoreetile läätse või vaatenurgana; · Teooria kui uuringi lõpptulemus;

Muu → Uurimistöö metoodika
84 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Karotinoidide indifitseerimine ja sisalduse määramine.

polüeensus. · Uuritava materjali karotenooidset kostist saab iseloomustada neeldumisspektri järgi. (absorptsiooni sõltuvus uuritava lahust läbiva laine pikkusest.) · Kui aine sisaldab ka klorofilli, siis on täheldatavad neeldumismaksimumid lainepikkusel 470 ja 630 nm juures. Töö käik: Lavboratoorse töö eesmärgiks on karotinoidide eraldamine taimedest ja neeldumisspektri määramine, mille alusel uuritava aine karatinooidset koostist määramine ja analüüsimine, domineeriva karotinooidide määramine ja klorofülli olemaslou kindlakstegemine. Karotinooidide eraldamine taimest materjalist: · Kaalutakse proov(meie juhul 1,55g punast piprat). · Peenestame proovi rivi või noa abil. · Lõplikult peenestame uhmris. Selleks paneme proovi uhmri, lisame liiva ja hõõrutame uhmri nuiga. Seejärel lisame veevaba naatriumsulfaat, et vett siduda. Peab olema moodustanud pubriline mass.

Keemia → Biokeemia
10 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Kurt Vonnegut „Tapamaja, korpus viis“

5. Kui sa peaksid valima ühe teose tegelastest, kellega kohtuda, siis kes see oleks. Miks just tema? Kus (kas tema või enda reaalsuses) ja millal (kas tema või enda ajas) sa temaga kohtuksid? Vastus: Peategelase, Billiga ilmselt. Sooviksin mõista, mis noormehe peas toimub. Mis viis mehe sinna maani, kus tal polnud enam sooja ega külma, kas on elus või surnud. Sooviksin uurida veel täpsemalt nende Tralfamadoorlaste kohta. 6. Mida andis selle teose lugemine ja analüüsimine juurde sinule kui lugejale? Kas sa võid öelda, et oled pärast selle teose lugemist kogenum lugeja? Miks? Vastus: Selle teose lugemine ja analüüsimine andis minule kui lugejale kindlasti jällegi ühe kogemuse juurde. Pani kannatuse proovile ning nõudis palju ülelugemist ja kaasamõtlemist. Kuna tegemist on üsna hullumeelse kuid samas ajaloolise ja hea raamatuga, siis usun, et võin ennast astme võrra kogenumaks sellel lugemisredelil nimetada.

Kirjandus → Kirjandus
94 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Elektrofiilid ja nukleofiilid spikker

millele lisatakse liide. Elektrofiil on tühja orbitaali ja positiivse laenguga osake. Nukleofiil on vaba elektronipaariga osake ja kannab negatiivset laengut. Nukleofiilse asendusreaktsiooni korral: nukleofiil on ründav osake; reaktsioonitsenter on elektrofiilne tsenter; lahkuv rühm eraldub nukleofiilina. Elektrofiilne asendusreaktsioon: elektrofiil ründab nukleofiilset reaktsioonitsentrit; lahkuv rühm eraldub elektrofiilina. Reaktsiooni analüüsimine: *Selgita välja elektrofiilus, *tee kindlaks milline on ründav osake, milline on lahkuv rühm. Freoonid ­ madala molekulmassiga alkaanide, enamasti metaani või etaani fluoro-kloroderivaadid. Plastiidid ­ bioloogiliselt aktiivsed ained, mida kasutatakse majandusele kahjulike elusorganismide ka haigust hävitamiseks. Halogeeniühendid ­ hüdrofoobsed mõõdukalt polaarsed ained.

Keemia → Keemia
235 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Hariduspoliitika ja haridusõigus

muu raske haigusega õpilasele, kellele väikeklassis õpe ei ole andnud tulemusi, kuid kes ei vaja terviseseisundist tulenevat koduõpet; õppetöö toimub põhikooli riikliku õppekava või põhikooli lihtsustatud riikliku õppekava alusel. Kooli õppenõukogu pädevus&tegutsemise kord e Kooli õppenõukogu ülesanded ja töökord Millised üld? Oma pädevuse piires õppe ja kasvatuse korraldamine ja juhtimine, analüüsimine ja hindamine ning kooli juhtimiseks vajalike otsuste tegemine; õpilastele tugi ja mõjutusmeetmete rakendamine, üld seoses õpilase õpingute jätkamise ja kooli lõpetamisega. Kes osalevad tegevuses? Kooli pedagoogid (liikmed), direktor (esimees, korraldab tegevust), õppealajuhataja (aseesimees), õpilasesinduse määratud õpilaste esindaja. Kuidas võetakse vastu otsused ja kes nende täitmist korraldab/kontrollib? Lihthäälteenamusega

Pedagoogika → Pedagoogika alused
77 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Rakk ja kude.

Tuum juhib ja kontrollib rakku elutegevust. Tsütoplasmavõrgustik ainete liikumine rakus mööda kanaleid. Ribosoomid valkude sünteesimine e. tootmine. Golgi kompleks valkude sorteerimine. Koed koosnevad rakkudest. 4 koe tüüpi: 1.Epiteelkude rakud paiknevad tihedasti üksteise kõrval, rakuvaheainet on vähe.ül. keha katmine, organismi kaitsmine väliskk. mõjude eest. 2.Närvikude koosenb närvirakudest.ül ärrituste vastuvõtmine, erutuse edasisuunamine, analüüsimine. 3.Lihaskude rakud on pikad, kitsad ja kokkutõmbevõimelised. Lihaskude jaguneb kolmeks: 1)vöötlihaskude moodustab enamuse skeletti lihastes. Tõmbuvad kiiresti kokku ning väsivad, alluvad tahtele. 2)südamelihaskude asuvad südames, lihased töötavad automaatselt ja ei allu tahtele. 3)silelihaskude asuvad veresoonte ja õõnes elundite seintes, ei allu tahtele. 4. Sidekude rakud paiknevad hajusalt ja raku vaheainet on palju. Sidekude jaguneb komleks:

Bioloogia → Bioloogia
18 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Uurimistöö - Inimesed ja Internett

Pärnu 2009 SISUKORD Sissejuhatus . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1 Interneti ajaloost . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .1 Interneti ohutus nõuded . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .2 Kaupade ostmine Interneti vahendusel . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3 Tulemuste analüüsimine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4 Viited . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5 Kokkuvõte . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6 Sissejuhatus Ma valisin sellise teema, kuna viimasel ajal on sellest olnud palju juttu ning mind hakkas huvitama, mida arvavad inimesed internetist

Eesti keel → 7. klassi ajalugu
58 allalaadimist
thumbnail
1
docx

2013 põhikooli eesti keele eksam – mida vaja korrata?

2013 põhikooli eesti keele eksam ­ mida vaja korrata? Lugemine: · Tekstist vajaliku leidmine, selle liigendamine, analüüsimine ja peamõtte leidmine · Kirjanduszanrid + ajakirjanduslikud (uudis, juhtkiri, intervjuu, reportaaz, arvamus) ja teaduslikud tekstid, aimetekstid · Lühendid · Kirjandusteoreetilised mõisted: eepika, dramaatika, lüürika, eepos, romaan, jutustus, novell, poeem, ballaad, komöödia, tragöödia, draama, süzee, karakter, miljöö, teema, dialoog, kompositsioon, stiil jt. ­ Olemas 2013 eksamiraamatus LK 70 - 78 · Rahvaluule liigid ja nende eristamine

Eesti keel → Eesti keel
53 allalaadimist
thumbnail
11
ppsx

KES ON ARHITEKT JA KUIDAS ARHITEKTIKS SAADA

ehitiste projekteerimine, tööjooniste tegemine interjööri kujundamine ja tööjooniste tegemine linnapiirkondade ja maa-alade arengu kujundamine järelvalve projektist kinnipidamise tagamiseks normdokumentatsiooni kooskõlastamine. Arhitektuuri alaliigid Volitatud arhitekt ­ võimeline tagama kõik ehitise tingimused Arhitektuuri konservaator ­ tegeleb objekti ülevaatusega Sisearhitekt - eesmärk on luua esteetiliselt terviklik interjöör Maastikuarhitekt - maastiku analüüsimine ja kujundamine Nõudmised õppimaasumiseks Lai matemaatika kursus gümnaasiumis Hea silma nägemine Tehniline taju Huvi reaalainete vastu (füüsika ja matemaatika) Soov Eelised õppimapääsemiseks Läbitud kustialane kursus Eelnevalt õppinud kustikoolis Kursuste kõrge keskmine hinne Olümpiaatidel osavõtnutel Kus õppida Tallinna tehnikakõrgkool Tallinna kollets Eesti kustiakateemia Tasu 5-10% kogu projekti maksumusest Kust saada infot? Eesti Arhitektide Liit

Muu → Karjääriõpetus
9 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Projekti ettepaneku näidisblankett

Projekti vahetud eesmärgid: 1. Invetuuri audit 2. Infrastruktuuri kaabeldus 3. Riistvara ja tarkvara parendus Projekti üldised eesmärgid: 1. Kerge kaughaldus süsteem, kiire abi 2. Võimalikult professionaalne arvutite hooldus kohalikult 3. Saavutada kõrg kvaliteetne infosüsteem Projekti sihtrühm: Tartu linnavalitsus Projekti sisu (osad, etapid): 1. Meeskonna moodustamine 2. Ülesannete jagamine 3. Projekteerimine 4. Analüüsimine 5. Tagasiside saamine Hinnatud kasu: Kiired ja soodsad lahendused, ei pea tööjõudu ostma sisse mujalt. Piirangud: Puuduvad kontoriruumid ja pole üldist ülevaadet invetuurist. Ressursid: Eksisteeriv tarkvara/riistvara tehnika Raharessursid: Raha eraldatud Tartu linnavalitsuse poolt Inimressursid: Palgatud spetsialistid ja aksepteeritud kvalifikatsiooniga vabatahtlikud Riskid ja vastumeetmed: Tööd võib tekkida liiga palju Seosed teiste projektidega: Puudub

Informaatika → Informaatika
80 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Kõvaketta analüüs.

KÕVAKETTA ANALÜÜSIMINE Kõvaketta tuvastamisest saame teada POST käigus. Kui aga kõvakettast ei tuvastatud siis tuleks kontrollida üle ketta ühendused ja jumper settingud. Kui kahtlustate, et viga võib olla kaablis, tuleks katsetada seda sulle teadaoleva töötava kaabliga ühendada ning kontrollida seade üle. Kui see ei aita siis tuleks seade katsetada üle teises masinas. Sellisel juhul kui seade töötab teises masinas võib probleemiks olla toiteseadme rikke või siis ebapiisav toide. Kui aga ilmub veateade MBR ehk master boot record'i laadimise tõrke kohta tuleks kontrollida üle jumper settingud HDD kettal. Kuid kui antakse teade "Missing NTLDR" siis tuleks kontrollida kas XP installatsiooniplaadiga on võimalik partitsioone näha ning tuleks kasuks kui skanneerida kõvaketas diagnostikavahendiga. Tuleks ka kontrollida Kas windows "Safe Mode'is" töötab. Kui ei, tuleks teha XP parandus. Diagnostika programmideks on: SeaTools for Win...

Informaatika → Arvutiõpetus
38 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Teaduslik uurimismeetod

TEADUSLIK UURIMISMEETOD * Määran tasandid: Harilik mänd - Liigiline tasand. Fruktoos - Molekulaartasand. Mänd - Organismi tasand. Kivisrakud - Raku tasand. Okas - Organi tasand. Nõmme metsa männid - Populatsiooni tasand. Nõmme mets - Ökosüsteemi tasand. Juhtkude - Koeline tasand. Biosfäär - Ökosüsteemne tasand. * Uurimustöös on vaja, et oleks: VAATLUS - Jälgitakse objekte hoolikalt sellisena nagu nad on, st neid ei muudeta. KATSE - Uurimismeetod, mida teadlased kasutavad mõne teadusliku oletuse kontrollimiseks. Katse tegemiseks luuakse kindlad tingimused, mis peavad olema katses ja võrdluskatses ühesugused, erineda võib ainult üks tegur, mida uuritakse. Tõeste tulemuste saamiseks peab uuritavate objektide arv olema piisavalt suur ning sama katset tuleb teha mitu korda. UURIMUSKÜSIMUSE ESITAMINE - Uurimusküsimusest selgub, mida me uurime ja tegur, mille mõju me uurime. Korraga saame vaid uurida üht tegu...

Bioloogia → Bioloogia
5 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Soovituskiri

03.2007-02.02.2009 värbamisassistendi, hiljem värbamiskonsultandi ametikohal, kus tema peamisteks tööülesanneteks olid: värbamisprotsesside assisteerimine (konsultantide abistamine värbamisprojektide teostamisel ja juhtimisel, töökuulutuste koostamine, potensiaalsete kandidaatide leidmine, tööpakkumiste koostamine, kandidaadisuhete arendamine ja hoidmine, andmebaaside haldamine/andmete sisestamine, CV`de analüüsimine, (telefoni)intervjuude läbiviimine, taustauuringute teostamine, raportite koostamine, kandidaatidele tagasiside andmine, personaalsete eesmärkide täitmine jms). Kliendisuhete hoidmine ja loomine. Personali otsimine ja värbamisega seonduv. Töölepingute sõlmimine. Konsultatsioon ettevõtetele tööjõuturul toimuvast. Värbamisprojektide teostamine ja juhtimine. Personalitööks vajalikud oskused on Pillel järgmised:

Haldus → Personalitöö dokumentatsioon...
191 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Uurimistöö alused

oma arvamus. 2. Millistest osadest koosneb essee? Vastust: Essee koosneb kolmest põhilisest osast: sissejuhatus, teemaarendus ja lõpp 3. Mis on pladiaat? Vastus: Kellegi uurimistööst seisukohtade sõnasõnaline mahakirjutamine allikale viitamata, loomevargus 4. Millistel tasemetel võib koostada uurimusi? Vastus: 1) Kirjeldav uurimus. 2) Kahe nähtuse vaheliste seoste uurimine. 3)Probleemi põhjuste analüüsimine. 5. Millised on kvalitatiivse uuringu tulemused? Vastus : Ei ole matemaatilised, vaid sõnalised kirjeldused ja hinnangud, mis selgitavad, kuidas, miks ja missugune. 6. Mis on uurimus? Vastus: trükis ilmunud v. kirjalik uurimistöö. 7. Milleks on oluline vaatlus? Vastus: Vaatlus on oluline tee kogumaks infot just tegeliku käitumise kohta, sest tihtipeale inimesed ei tee seda, mida nad ütlevad end tegevat. 8. Nimeta intervjuu kolm eesmärki. Vastus: 1) informatsiooni kogumiseks.

Kategooriata → Uurimistöö alused
36 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Juht

1. Tööde planeerimine ja jaotamine, töö efektiivsuse tõstmise kavade väljatöötamine 2. Alluvate allüksuste jooksva töö täitmise kontrollimine ja hindamine 3. Kontaktide pidamine, info vahetamine 4. Tööde organiseerimine, alluvate tegevuse kooskõlastamine, nõupidamiste läbiviimine 5. Arvestus või selle kontrollimine, vajalike materjalide, toorme ja info tellimine 6. Otsuste tegemine 7. Alluvatega tootmis-ja muude probleemide arutamine ja analüüsimine 8. Alluvatele ülesannete andmine ja vormistamine 9. Alluvate stimuleerimise vormide kindlaksmääramine, tulu jaotamine jne Kes on juht ? · Juht on isik, kes vastutab alluvate tegevuse eest. Kui alluvaid ei ole, ei ole ka juhti · Juht on see, kes võtab enesele vastutuse · Juhile alluvad täitjad, kes töö ära teevad · Spetsialist on täitja, kellel on teatud tööde tegemiseks kõrge

Majandus → Juhtimise alused
116 allalaadimist
thumbnail
22
ppt

Maa süsteemide vahelised seosed

keskkonnavaatlusi ja ­analüüse ning vaatlusandmete töötlemist Eesmärgid Saastuse ja reostuse hetkeolukorra määramine Abinõude rakendamist või täiendavat uurimist nõudvate keskkonnamuutuste väljaselgitamine Saasteainete kauglevi jälgimine Rahvusvaheliste lepingute alusel võrdlusuuringute läbiviimine Keskkonnaseisundit iseloomustavate näitajate süsteemi arendamine ja täiendamine Bioloogilise mitmekesisuse hetkeolukorra hindamine ja analüüsimine Taastuvate loodusvarade seisundi ja hulga määramine Keskkonda mõjutavate tegurite hindamine. Vajalikkus Sotsiaalmajandusliku arengu Asustuspoliitikat Omandiõiguse kitsendused Piiratakse liikumisvabadust. Seire liigid Meteoroloogiline seire Veekogude Eluskoosluse Metsa Kiirgus Mulla Bioindikatsioon Bioindikatsioon Seirejaamad Looduskaitse 2,8 % Maast ehk 4,25miljonit km2 Eestis kaitse all 12%

Geograafia → Geograafia
59 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Erinevus rikastab

maalile sügavust. Lemmikteost oli pigem raske leida, sest näitusel oli väga paljude erinevate autorite teoseid, millel kõigil olid omad plussid ja miinused. Juss Piho ,,Tundmatu sügavus" Näituse analüüsimine aitas seda paremini mõista ning pärast seda suhtun paljudesse teostesse teisiti. Soovitan kõigil seda näitust külastada. Sissepääs on tasuta ning saab seal saab tutvuda paljude erinevate Eesti kunstnike loominguga. 11.D klass 05.06.2018

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
2 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Kirjandi kirjutamise näpunäited

Lõikude järjestuse ja ülesehituse kontrollimine mustandis -Loe uuesti läbi -Veendu, et lõigu sisu vastaks teemale. Teemaga nõrgalt seotud/sidumatud lõigud tõmba maha või kirjuta ümber. -Kontrolli, kas sissejuhatus annab lugejale järgneva mõistmiseks piisavalt teavet: püstitab probleemi, tutvusta sündmuse tausta v kirjeldatavat nähtust. Vajadusel muuda seda teksti põhiosast lähtuvalt. -Kontrolli lõikude järjestust, vajadusel muuda seda. Kui tekst jääb lünklikuks, lisa lõike. -Kui ühes lõigus on mitu mõtet, jaga see lõik omakorda lõikudeks ja lisa lauseid juurde. -Uuri kokkuvõtva lõigu sobivust eelneva tekstiga. Tuumlause asub lõigu alguses või lõpus. Väljendab lõigu peamist mõtet. Lõikude järjestamine -Ajaline järgnevus (pöörd- või ajaline järjestus, probleemi kujunemine) -Rühmitamine (vaadeldavad nähtused jagatud rühmadeks, kirjeldus/arutlev kirjand) -Analüüsimine e. eritlemine (teema lahutatakse osadeks, arutletakse probl. olemuse ül...

Eesti keel → Eesti keel
34 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Arutlev kirjand

Arutlus Arutlemine on ÜKS teksti arendustüüpe. Arutlemisel kasutatakse viit põhilist võtet. 1. Analüüsimine - analüüs põhineb nähtuste (ideede, probleemide, sündmuste, protsesside) liigendamisel osadeks. Tuuakse Välja tervik, Selle osad JA nendevahelised Otsi osalejaid. 2. Illustreerimine - näiteid on VAJA arutlemisel selleks, et iseloomustada Üldist Läbi üksiku. Arutluses EI Tohi näidetega liialdada. 3. Defineerimine - definitsiooniga Saab Avada loogiliselt JA Täpselt mõiste Sisu. Defineerida tuleks mõisteid, Mille PUHUL ollakse Kindlad, et lugeja NEID EI Tunne. 4

Eesti keel → Eesti keele suuline ja...
19 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Vabaduse mõiste

Kevin Udso 10.c 1.KIRJELDAMINE Vabadus on kõige üldisemas mõttes takistuste, piirangute või sunni puudumine.Vabadust võib liigitada negatiivseks ja positiivseks.Selle põhiline koostis osa on valiku- ja tegutsemisvõimaluse olemasolu.Mulle paistab vabadus positiivsena, sest siis saab teha, mida hing ihaldab, kuid peab jääma mõistuse piiridest.Minu arvates, vaatenurka muutes vabadus ei muutu. 2.VÕRDLEMINE. Vabadus on enesemääramine, võimalus toimida vastavalt tahtele.Vabadus on teatud mõttes inimese eetika alus. 3.ANALÜÜSIMINE Koostisosad on 7 tähte, takistuse, piirangute ja sunni puudumine. 4.RAKENDAM INE Seda saab kasutada igapäeva elus, võimalused on väga laiad.Seda ei saa kasutada, siis kui oled vangis või kusagil, kus vabaduse mõiste puudub.See on kasulik inimestele, kes ei soovi halba ja ei tee kurja.Kahjulik on nendele, kes varastavad, tapavad, rikuvad tei...

Eesti keel → Eesti keel
14 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

Televiisori vaatamine

Televiisori vaatamine Klass Kool 2017 Uurimustöö eesmärk · Selgitada välja, kui paljud inimesed vaatavad regulaarselt televiisorit ja kui paljud vaatavad televiisorit harvemini. · Samuti soovime teada saada, milliseid kanaleid vaadatakse kõige rohkem ning milline võib olla mõju inimestele. Uurimustöö hüpotees · Uurimustöö hüpoteesiks on see, et nooremad inimesed vaatavad televiisorit rohkem ning tihedamini kui vanemad inimesed. Analüüsimine küsitluse põhjal · Teada saamiseks, kas meie hüpotees pidas paika, korraldasime küsitluse, milles võttis osa 130 inimest. Tulemus on järgmine: Vanuses 19-35 vastas 29 inimest, mis oli 15,7%. Vanuses 35+ vastas 25 inimest, mis oli 13.5%. Vanuses kuni 12 vastas ainult 1 inimene. Vanuses 12-18 vastas 75 inimest, mis oli 70.3%. · Tabelid kaks, kolm ja neli näitavad, et 87% inimestest vaatab televiisorit, neist 71 tk vaatavad televiisorit 1-2 tundi päevas, ...

Kirjandus → Kirjandus
1 allalaadimist
thumbnail
100
ppt

Sotsiaalpoliitika

haridusest, tegevusalast, piirkonnast (2/3 palgaerinevustest on põhjendamatud) · Mehed teenivad kõigil haridustasemetel naistest rohkem · Kolmanda haridustasemega naine teenis 2003.a. Eestis 40% (EL-s ­ 21%) vähem kui sama haridustasemega mees · Meeste palk on haridustasemega tihedamalt seotud kui naiste palk EL eduprogramm "Tööhõive ja sotsiaalne solidaarsus" 2006 Üldised eesmärgid: · Liikmesriikide sotsiaalmajandusliku arengu analüüsimine, kehtivate sotsiaalmajanduslike regulatsioonide (poliitikate) analüüsimine, hindamine ja täiustamine · Analüüsiks kasutatavate statistiliste meetodite ja indikaatorite täiustamine · Sotsiaalsete võrgustike edendamine, vastastikune kogemuste vahetamine ja parimate praktikate juurutamine EL eduprogramm "Tööhõive ja sotsiaalne solidaarsus" 2006 Tööhõive · Tööhõiveolukorra kompleksne metodoloogiline analüüsimine

Sotsioloogia → Sotsioloogia
138 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Müügujuhtimine

Võib eristada 3 põhilist suhtlemisliiki 1) üksteise tajumine, hindamine ja mõistmine 2)info vahetamine 3) vastastikune mõjutamine 6.Müügitiimi juhtimine Kui firma soovib saada tõhusalt töötavat müügitiimi, peab ta otsima võimekaid kandidaate, leidma nende hulgast paremad, neid koolitama ja neile korralikku palka maksma. Müügipersonali juhtimist käsitletakse kolmes osas 1) müügiplaani koostamine ­ situatsiooni analüüsimine, eesmärkide püstitamine, turupotentsiaali määramine,eelarve koostamine 2) müügiplaani elluviimine ­ personali valik ja värbamine, personali koolitamine, personali motiveerimine ja tasustamine, müügiplaani elluviimine ja korrigeerimine 3) müügipersonali hindamine ­ personali hindamine ja analüüsimine, personali tegevuse jälgimine MÜÜGITÖÖ KORRALDUS Kauba väljapaneku põhimõtteteks on, et mida suurem on välja panddud kauba sortiment ja

Majandus → Majandus
156 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Mina kui suhtleja

ei tohiks lasta sel end kõigutada. Sisimas tean, et lihtsalt olengi positiivne inimene, ega näe mingit vajadust käia ringi pahura näoga ning ühtida halli massiga, kuna mind peetakse kellekski, kes ma pole. Loomulikult on ka minul halbu päevi, kuid see pole teiste süü ning süütute inimeste peal ma ei hakka oma negatiivseid emotsioone välja elama, saan nendega isekeskis maadeldes suurepäraselt hakkama. Minu, kui suhtleja tugevused: · küps suhtumine, · pidev enda analüüsimine, · suutlikkus oma vigadest õppida. Ma pean end heaks suhtlejaks, kuna mul on mitmeid tugevusi, kuid kindlasti ka nii mõnigi puudus, arvan, et kõik on tasakaalus. Suurimaks tugevuseks pean enda ea kohta üsnagi küpset suhtumist, kuigi olen veel noor ja kohati naiivne. Tänu oma tööle olen päris palju erinevaid inimesi kohanud ning iga indiviid on omamoodi teistest erinev, seetõttu tuleb oma suhtumist vastavalt vajadusele kohandada.

Psühholoogia → Suhtlemispsühholoogia
262 allalaadimist
thumbnail
8
pptx

TERVISLIK TOITUMINE ÕPILASTELE

ÕPILASTELE Autor: Inger Kändla 8.klass Juhendajad: Riina Vainu, Riina Suur Teema valik ja eesmärk Autorit huvitas toitumise teema Kuidas toituvad Kose gümnaasiumi eakaaslased? Missugune on tervislik toitumine? Eesmärk Anda ülevaade tervislikust toitumisest Analüüsida Kose Gümnaasiumi 6.-8. kl õpilaste toitumisharjumusi ja eelistusi Tööprotsess Teema valimine Juhendajaga koos küsimustiku koostamine Teema tutvustamine emakeele tunnis Küsimustiku tulemuste analüüsimine Töö teoreetilisesse osasse materjali otsimine Tervisliku toitumise alused: Toidupüramiid annab piltliku ülevaate tervislikust toitumisest Taldrikureegel on hea abivahend mitmekesise lõuna- või õhtusöögi kokkupanemiseks Kose Gümnaasium 6.-8. kl küsimustiku analüüs ja tulemused Kuidas toituvad õpilased hommikul? · Suurem osa õpilasi sööb hommikust, veerand testile vastanud õpilastest kas ei söö või sööb harva hommikust 20

Toit → Toit ja toitumine
10 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Tunnikonspekt

· Laulu ettekandmine Laulavad ,,rollides". 2 esimest rida ­ ühed, 2 teist ­ teised. 2. Muusika kuulamine · Kuulamine Kuulamise jooksul joonistavad vabal · Joonistamine teemal. Muusika analüüsimisel kasutavad · Analüüsimine omadussõnu, mis iseloomustavad muusikat. Räägitakse meeleolust. Õpetaja tutvustab muusikat lõpus, et see oli Antonio Vivaldi ,,Sügis" ja seostab kuulatud muusikat sügisese

Muusika → Muusikaõpetuse didaktika
49 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Bioloogia KT kordamisküsimused koos vastustega

8. Milleks kasutatakse teaduslikku uurimismeetodit? Otsides vastust küsimustele, mis, miks või kuidas midagi looduses toimub, kasutavad loodusteadlased teaduslikku uurimismeetodit. 9. Nimeta teadusliku uurimistöö etapid (õiges järjekorras!), kirjelda uurimist näite abil! Uurimisküsimuse esitamine Informatsiooni kogumine Hõpoteesi püstitamine Hüpoteesi kontrollimine Katseandmete kogumine ja analüüsimine Järelduste tegemine 10. Mille poolest erineb vaatlus ja katse? Näited! Vaatluse käigus jälgitakse objekte hoolikalt sellisena, nagu nad on, st. neid ei muudeta. Katse puhul uuritakse objekti teadlaste loodud tingimustes. Nt. Vaatlemise abil saab tead kuidas rästik elab ja mida ta sööb. Katse abil saab teada kas rästik on mürgine ja kui palju mõrki ta annab hammustuse ajal. 11. Mille poolest erinevad elusorganismid eluta loodusest? Näited! Nimeta

Bioloogia → Bioloogia
24 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Bioloogia 11.klass

Eluslooduse tasemed 1. Molekuli tase 2. Organelli tase 3. Raku tase 4. Koe, elundi ja elundkonna tase. 5. Organismi tase 6. Liigi tase 7. Populatsiooni, koosluse ja ökosüsteemi tase 8. Biosfäär tase Teadusuuringu etapid 1. Probleemi püstitamine 2. Hüpoteeside esitamine 3. Uuringu kavandamine 4. Katse tegemine 5. Katse tulemused 6. Tulemuste analüüsimine 7. Järelduste tegemine 8. Tulemuste avaldamine Valgud •Ühed tähtsamad ained toitudes. Valke peaks sööma kõige rohkem. Nt. Muna, kala, liha, piimatooted, oad, kaunviljad, teraviljad. 1. Valgud reguleerivad biokeemilisi reaktsioone •Osa valkudest on ensüümid. •Ensüümid reguleerivad kõiki üldtähtsaid protsesse organismis: rakkude kujunemine, hormoonide töö, seedimine jne. •Ensüümid toimivad katalüsaatoritena

Bioloogia → Bioloogia
1 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

KONFLIKTID JA NENDE LAHENDAMINE

Loogika või arusaama viga- teine ei käitu vastavalt ootustele Millised on tunnused, et rühmas on konflikt? Lihtsates asjades ei jõuta kokkuleppele ja see segab tõsisemate asjadega tegelemist; Kõrgendatakse häält; Süüdistatakse teisi; Nägeletakse pisiasjade pärast; Püütakse rühma liikmeid leeridesse jagada; intrigeerida, kaevata,ässitada, laimata; Vastaspoole kohalolek mõjub ärritavalt; Passiivsus; Kuidas konflikti lahendada? Intellektuaalsed oskused: planeerimine, analüüsimine, hindamine, tunnetamine, Objektiivsus Emotsionaalsed oskused: visadus, enese-distsipliin, tulemustele orienteeritus, kindlus, entusiasm Inimestevaheliste suhete oskused: tundlikkus, veenvus, suhtlemisoskused Juhtimisoskused: võime motiveerida, delegeerida, juhendada, toetada Millal on konflikt lahendatud? Füüsiline kui psüühiline heaolu On suudetud säilitada osapoolte eneseväärikus ja enesehinnang Osalejad suudavad aktsepteerida teist kui isiksust samas teades, et

Psühholoogia → Suhtlemispsühholoogia
60 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Mere erinevad näod

Maal pole narratiivne, kuna tegemist on loodusvaatega. Teos on kindasti dünaamiline, sest merel on näha laeva liikumas ning inimesed rannas on minemas kuhugi. Värvid aitavad maalil edasi anda õhkkonda ning päikeseloojangut. ,,Rannikuvaade. Parteniti küla Krimmi lõunakaldal." oli mu lemmikteos, sest tegemist oli väga kauni päikeseloojanguga ning tekitas tunde, et tahaks seal ise olla. Maali suurus aitas lisada võimsust ning muuta maali paremaks. Teoste analüüsimine aitas mõista näitust teisiti ning pani mõtlema Aivazovski loomingu üle. Tema loodusmaalid on väga hästi tehtud ning mõtlemapanevad. Mulle väga näitus meeldis ning soovitaksin seda kindlasti ka sõbrale. 11.D klass 01.04.2018

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
3 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Ametikohtumiste korraldamine ettevõttes

Samuti sai tabeli abil selgemaks, kui suur roll on tegelikult sekretäril kohtumiste korraldamisel, sest ametikohtumise, olgu ta koosolek, läbirääkimine või nõupidamine, heale algusele annab tooni ikkagi see, kui sekretär võtab külalised vastu tervitades ja heatujuliselt. Nii mõnigi norgus külaline võib sellest saada mõjuva signaali, mis paneb ta selja sirgu ning annab kindlama meele ja sammu koosolekule. Samuti aitas analüüsimine näha võimalusi, kuida toetada juhti ametikohtumise ettevalmistamisel. Sekretär ei tohiks juhti koormata ülesannetes, millega ta ise väga hästi hakkama saab. Kuid koostööd tehes, võib ametikohtumine õnnestuda suurepäraselt. Kordub see, et sekretär peaks ikkagi teadma erinevate maade kombeid ja tervitab vastava maa inimesi nende kommete järgi. See jätab ettevõttest hea mulje ja tõstab selle mainet ­ see üks asutuse eesmärkidest

Ametid → Sekretäritöö
114 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Minu laps läheb kooli (koolivalmiduse kujundamine)

See ei ole ainult tähtede ja häälikute kokkupanek. Lugemise erinevad astmed: 1. Mehaaniline lugemine- lugemisoskuse madalaim tase. Mõte suunatud lugemistehnikale. 2. Lugemine subjektiivse mõtlemise astmel- lisandub arusaamine. 3. Lugemine objektiivse käsitluse tasemel- lugemine suunatud lugeja teadvusele, loetava kujutlusele. Loosse sisse elamine. Loo sisu analüüsimine ja mõtestamine. 4. Produktiivne lugemine- iseenda õpetamine. Loetu analüüsimine ja järelduste tegemine. Keeleline suhtlemine- eelkoolieas tähtsal kohal kõne areng. Laps vajab keelelist suhtlemist täiskasvanuga. Lugemaõppimise puhul on oluline lapsega vestelda, arutleda ja küsimusi esitada kirjanduspala kohta. Sellist meetodit on oluline kasutada ka rühmas, keele ja kõne valdkonnas. Lapse iga küsimus väärib tähelepanu

Pedagoogika → Areng ja õppimine
68 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Tarbijate hinnatundlikkus

TU12 Tarbijate hinnatundlikkus Tuntud Ameerika turundusspetsialist Philip Kotler defineerib turundust järgmisena: turundus on kõik see, mida firma võtab ette leidmaks ja säilitamaks tarbijaid. Tarbijate püsivateks klientideks muutmiseks, kasutatakse erinevaid osategevusi, mis moodustavadki turunduse. Põhifunktsioonide hulga kuuluvad keskkonna analüüsimine, turunduse uurimine, toote ja brändi arendamine, müügi- ja reklaamitöö, suhete korraldamine, kliendiinfosüsteemi loomine ja kasutamine. Lisaks kõigile eelnevale kuuluvad funktsioonide hulka hindade kujundamine, soodustuste pakkumine, turustuskanali ja vahendaja valimine. Meile olulise teguri, hinna, aitavad kujundada just viimased loetletud funktsioonid, kuid seda mõjutavad ka mitmed teised tegurid.

Majandus → Turunduse alused
20 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Minu valmisolekud klienditeenindajana

2. Kardan, et vaatamata pingutustele ja tahtele ei suuda kõiki klientide vajadusi rahuldada; 3. Kardan mingi suure probleemi korral tervet vastutust enda peale võtta kuna lõpuks võin mina noomida saada; 3 KOKKUVÕTE Minu jaoks on enese sisse vaatamine üsna raske. Sellepärast mõnikord valmistabki eelkõige enda analüüsimine mulle raskust. Samas paneb see ka enda üle järele mõtlema, mis on head küljed ja mis on halvad küljed ja mida ma võiksin enda juures muuta. Üldiselt arvan siiski, et minu eneseanalüüsimisoskused on keskmised- võiks paremini, aga alati on ka hullemaid. Teenindaja tööks arvan, et olen siiski valmis. Mul on muidugi alguses väike pabin ja kartused, kuid kindlasti suudan kõigega ära harjuda nind sisse sulanduda. Klienditeenindus on minu

Majandus → Klienditeenindus
195 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Referaat Scoutspataljonist

osalema NATO, ELi ja ÜRO poolt juhitavatel rahvusvahelistel operatsioonidel ning rahvusvahelistel õppustel, esindades Eestit NATOs teiste liikmesriikidega võrdse partnerina. Scoutspataljoni põhiülesanneteks on: · Reservüksuste ettevalmistamine ajateenijate väljaõppe kaudu · Väljaõppe administratiivne ja tagalatoetus · Sõjaaja ja reservüksuste formeerimise ettevalmistamine ja läbiviimine · Luureinformatsiooni kogumine ning selle töötlemine ja analüüsimine Scoutspataljoni ülem on alates 2006. aastast major Aivar Kokka. Pataljoni ülem aastatel 2005 - 2006 oli kolonelleitnant Indrek Sirel. Pataljoni ülem aastatel 2001 - 2004 oli kolonelleitnant Artur Tiganik. Scoutspataljoni kõikide allüksuste, nii jalaväekompanii, staabi- ja tagalakompanii kui ka lahingutoetuskompanii prioriteedid on eelkõige erialaste- ja lahinguliste oskuste arendamine, kuid ka füüsiline ettevalmistus ja keeleõpe. AJALUGU 1918

Sõjandus → Riigikaitse
18 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Praktiline töö "Õpilasfirma Momentus"

Õpilasfirma Momentus Ailar Väärtmaa Tallinna 32. keskkool 15. Aprill Teema valik · Õpilasfirma on parim viis varases eas ettevõtlushariduse omandamiseks · Uurimistööga õpilasfirma tegevuse analüüsimine, aitas paremini aru saada, mida on tehtud õigesti ja mida on tehtud valesti. · Ülevaateks tulevastele (õpilas)firmadele · Inspireerida noori hakkama ettevõtjaks Uurimistöö eesmärk · Õpilasfirma kui praktilise töö eesmärgiks on ettevõtlusteadmiste omandamine ja ette- võtlikkuse arendamine praktilise tegevuse kaudu. · Analüüsitakse õpilasfirma tegevust ühe tegevusaasta jooksul. Töö ülesehitus 1. Tegevuse ülevaade 2. Teenus 3

Majandus → Majandus
49 allalaadimist
thumbnail
4
docx

AKADEEMILISE KIRJUTAMISE TÜÜBID

Akadeemilise kirjutise tüübid Diana Toomla Referaat Referaat on probleemi lahendusel põhinev uurimusliku sisuga lühike kirjalik ülevaade, mille koostamisel tuginetakse eelkõige kirjandusallikatele (Tallinna Tervishoiu Kõrgkool, 2006). Peamised tunnused on täpsus, teksti tihedus, selgitav põhilaad, vastavus alusteksti väitevõrgustikule, korrektne tsiteerimine ja viitamine, hea lausestus, korrektne keel (Teksti ja kõneõpetus, 2003). Referaadi eesmärk on õpetada kirjaliku väljendusoskuse kaudu tõstatama probleeme ja kirjandusallikatele toetudes otsima lahendusvõimalusi (Tallinna Tervishoiu Kõrgkool, 2006). Essee Essee definitsioon: Essee (pr essai katse, ingl essay), lühem üldarusaadav teadusliku või kirjandusliku sisuga kirjutis kunstipärases vormis ja vaimukas sõnastuses (Tallinna Tervishoiu Kõrgkool, 2006). Peamised tunnused: Sisu vastab pealkirjale kirjutaja val...

Muu → Akadeemiline kirjutamine ja...
12 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Keevitaja kutsekirjeldus

Töökeskkond. Keevitaja töötab nii sise- kui välitingimustes, ta peab olema valmis töötama ebamugavas asendis, taluma temperatuurikõikumisi, kõrgusi ja müra. Keevitusgaas ja keevitamisel eralduv suits võivad esile kutsuda allergilisi reaktsioone. Põhioskused ja -teadmised: oma töökoha korraldamine, materjalide tundmine, metallide metallurgilised ja keemilised protsessid keevitamisel, tehniliste jooniste lugemine ja eskiiside valmistamine, analüüsimine ja kirjeldamine, teadmised mõõtetehnikast ja tolerantsidest, põhiteadmised elektrist ja elektrotehnikast, keevitusreziimide valimine, keevitusservade ettevalmistamine mehaaniliste käsitööriistadega, keevitusmaterjalide markeerimine ja valik, keevitusgaaside omadused, markeerimine, valik ja käsitsemine. Lisaoskused ja -teadmised: keevisliidete korrosioonikaitse meetodid, lukksepatööd, jootetööd, kutsealane terminoloogia inglise keeles I, II.

Muu → Kutsevalik
5 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Finantsanalüüs

Finantsanalüüs Majandusaasta aruannete põhjal likviidsuse analüüsimine 2018 Likviidsusnäitajate analüüs Ettevõtte likviidsus sõltub ettevõtte varade likviidsusest. Likviidsus iseloomustab ettevõtte juhtkonna võimelisust tasuda jooksvalt tekkivaid kohustusi. Likviidsusanalüüs seisneb peamiselt lühiajalise maksevõime analüüsimises, mille käigus püütakse hinnata kui palju ettevõte suudab oma lühiajalised kohustused tasuda. 1.Maksevõimetase

Majandus → Finantsanalüüs
16 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun