Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juht (1)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millest sõltub ?

Lõik failist

JUHT
Juhtide ülesanded:
  • Tööde planeerimine ja jaotamine, töö efektiivsuse tõstmise kavade väljatöötamine
  • Alluvate allüksuste jooksva töö täitmise kontrollimine ja hindamine
  • Kontaktide pidamine, info vahetamine
  • Tööde organiseerimine, alluvate tegevuse kooskõlastamine, nõupidamiste läbiviimine
  • Arvestus või selle kontrollimine, vajalike materjalide, toorme ja info tellimine
  • Otsuste tegemine
  • Alluvatega tootmis-ja muude probleemide arutamine ja analüüsimine
  • Alluvatele ülesannete andmine ja vormistamine
  • Alluvate stimuleerimise vormide kindlaksmääramine, tulu jaotamine jne
    Kes on juht ?
    • Juht on isik, kes vastutab alluvate tegevuse eest. Kui alluvaid ei ole, ei ole ka juhti
    • Juht on see, kes võtab enesele vastutuse
    • Juhile alluvad täitjad, kes töö ära teevad
    • Spetsialist on täitja, kellel on teatud tööde tegemiseks kõrge kvalifikatsioon ja kogemuised

    Juhi karjäär:
    • Juhi ametialane kasv, ametiredelil ülespoole liikumine, millega kaasneb kõrgem prestiiž ja sissetulek

    Millest sõltub ?
  • Eriettevalmistus
  • Isikuomadused ja kogemused
  • Organisatsiooni vajadused ja õnnelik juhus
  • Tutvused
    Juhi ebaedu põhjused:
  • Orienteerumine oma töötasule
  • Orienteerumine võimu sümbolitele
  • Kõrgentatud tähelepanu oma isikule
  • Isoleeritus teistest inimestest
  • Oma arvamuste ja tunnete varjamine
    Juhi edu põhjused
  • Oskus teha läbikaalutud otsuseid
  • Valmisolek uuendusteks, novaatorlus
  • Oskus suhelda, säilitada vajalikke kontakte
  • Kõrgendatud tähelepanu allüksuste ja kogu firma töö efektiivsusele
  • Pidev juurdeõppimine, enesetäiendamine
  • Paindlikus

  • Juht #1 Juht #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2008-10-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 116 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor paberrostsai Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    17
    pdf

    Juhtimise aluste kordamine eksamiks

    d. Hindamine ja kontrollimine: saadud tulemuste võrdlemine püstitatud eesmärkidega 3. Juhtimisprotsessi iseärasused. a. Katkendlikkus, sooritatavate funktsioonide suhtelist omavahelist sõlutmatust b. Vajadus juhtimistoimingut ette valmistada c. Vajauds arvestada, et peale juhtimistoimungu sooritamist käitub objekt teatud aja jooksul iseseisvalt d. Juht teeb juhtimistöö kõrval ka teatud määral mittejuhtimistööd 4. Juhi karjäär, tüüpilised vead, mis takistavad edukat karjääri. a. Juhi karjäär ­ juhi ametialane kasv, ametiredelil ülespoole liikumine, millega kaasneb kõrgem prestiiz ja sissetulek. b. Juhi karjäär sõltub: Eriettevalmistus Isikuomadused ja kogemused Organisatsiooni vajadused ja õnnelik juhus

    Juhtimise alused
    thumbnail
    43
    docx

    Juhtimise aluste kordamine eksamiks

    · huvitav, sest see on seotud riskiga. Juhtimine on mäng. · Juhtimine võimaldab midagi enamat korda saata kui üksinda. Juhtimise ülesanne: o Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine ja üheks hästi talitlevaks tervikuks sulatamine, selleks et rakendada organisatsiooni varad, saavutada tema eesmärgid ja rahuldada liikmete vajadused. o Juhtimine on tegevus, kus juht mõjutab teiste inimeste tegevust eesmärgipärases suunas. Juhitakse tegevusi (protsesse), mitte inimesi, esemeid ja asju. Lähtumine: objektist juhtimisprotsessist Juhtimine on eesmärgipärane protsess, kus juhtimisorgan mõjutab juhtimisobjekti. Juhtimine on toimingute kogum, mis moodustavad kokku juhtimistegevuse. Juhtimistegevusega kaasnevad juhtimistoimingud e. meetodid. juhtimismeetodist Mõisteid:

    Juhtimise alused
    thumbnail
    3
    docx

    Organisatsiooni juhtimine

    ·Tippjuhtimine - organisatsiooni kõige kõrgemal ametiredeli pulgal, st juhtide tegevuse juhtimine ·Keskjuhtimine - ametiredeli keskmistel pulkadel, seal toimub valitud strateegiast ja tegevuspoliitikast lähtuvate tegevuskavade väljatöötamine ning tulemuste kokkuvõtmine, eeskätt juhitakse spetsialistide tegevusi. ·Esmajuhtimine - ametiredeli alumisel pulgal, uksikasjaliste täidesaatva iseloomuga toimingute täitmise juhendamine ja kontrollimine Juhtide ülesanded- Juht planeerib ja jaotab tööd, organiseerib tööd, edastab ulesanded alluvatele, kontrollib ja hindab jooksvalt alluvate tööd. Lisaks peab kontakte, vahetab infot, viib nõupidamisi läbi, tellib vajalikke materjale ja infot, langetab otsuseid, jaotab tulusid. Juhtimisstiil- juhi käitumise viis alluvate suhtes. Juhi hoiakud, tema poolt rõhutatud tegevused ja toimingud, nende sooritamisel eelistatavad viisid ja võtted.

    Organisatsiooni juhtimine
    thumbnail
    17
    doc

    Valmistumine eksamiks

    5. Eesmärkide püstitamine ja nende teoks tegemine Korraldamine jaguneb: o Organiseerimine o Mehitamine o Siirmine (deleg-ne) o Kooskõlastamine o Suhtlemine o Otsustamine Juhtimisprotsesside iseärasused: o Katkendlikkus, sooritatavate funktsioonide suhtelist omavahelist sõltumatust o Vajadus juhtimistoimingut ette valmistada o Vajadus arvestada, et peale juhtimistoimingu sooritamist käitub objekt teatud aja jooksul iseseisvalt o Juht teeb juhtimistöö kõrval ka teatud määral mittejuhtimistööd Juhtimine on organisatsiooni töö planeerimise, organiseerimise, juhendamise, motiveerimise ja kontrollimise protsess, mis peab tagama püstitatud eesmärkide saavutamise. Juhtimise tasandid: o Tegevuse ulatuse järgi Erialajuhtimine Üldjuhtimine o Sugavuti Kõrgem ( juhatus; nõukogu) Keskmine (personalijuht)

    Juhtimise alused
    thumbnail
    11
    docx

    organisatsiooni juhtimises

    Kui efektiivne on strateegia olnud organisatsiooni eesmärkide saavutamisel? Millised muudatused, kui on mõni, on vajalikud? 2. Arutle, milline on planeerimise roll juhtimises. Planeerimine on protsess, mis hõlmab organisatsiooni eesmärkide püstitamist, strateegia väljatöötamist ja tegevuskavade väljatöötamist. Planeerimisega tegelevad kõik juhid, nii ametlikult kui ka mitteametlikult. Mitteametliku planeerimise puhul otsustab juht ise planeerimisküsimused ja ta ei pruugi seda kirja panna. Selliselt planeerivad paljude väikeste firmade omanikud-juhid. Muidugi eksisteerib mitteametlikku planeerimist ka suurtes firmades või vastupidi, väikestes firmades esineb väga keerulisi ametlikke plaane. Ametliku planeerimise puhul sõnastatakse organisatsiooni eesmärgid mitmeks aastaks, pannakse need kirja ja tehakse organisatsiooni liikmetele teatavaks. Lõpuks koostatakse täpsed tegevuskavad. Planeerimine on tähtis, sest 1

    Organisatsiooni juhtimine
    thumbnail
    20
    docx

    Juhtimise kordamisküsimused

    Maslow`d- vajaduste hierarhia teooria: Douglas McGregor- x- teooria: uuris juhi ja alluvate omavahelisi suhteid. Arvab, et inimesed on robotid, kes täidavad kohustusi ning on üldiselt laisad. Juht on autoritaarne- ei usalda alluvaid, on valitseva käitumisega. y- teooria: juht eeldab, et töötajad on loovad ning usaldab neid. Delegeerib- annab vastutuse ja otsustusõiguse üle madalamale juhtimistasandile. Juht teab, et alluvate potentsiaal on osaliselt kasutatud. 13. Kaasaegsed juhtimisteooriad. Süsteemiteooria- rajaja oli West Churchman. Vaadeldakse org. kui tervikut ja pakutakse lahendusi kogu org. juhtimiseks. Süsteem on koos toimivate osade ühtne tervik, kus igal osal on terviku jaoks täita oma konkreetsed ja olulised ülesanded. Süsteemid koosnevad

    Juhtimine
    thumbnail
    21
    doc

    Juhtimise alused eksamiks õppimise konspekt

    ambits. Peam turvalisus *Intellektuaalsus kasutatud *In on robotid, ple võimelised loominguliseks/loovaks tööks Süsteemi koolkond (Nadler ja Cohen) o Organisatsioon on süsteem, mis saab sisendid keskkonnast ja annab väljundi keskkonda o Süsteemi iseloomustavad entroopia, sünergia ja allsüsteemide olemasolu Entroopia ­ info määramatuse hulk, juht peab seda vähendama Sünergia ­ tervik on tegelikult suurem kui üksikute osade summa. Kui allüksused töötavad koos, ühinenutena organisatsiooniks, suudavad nad summaarselt rohkem toota kui eraldiseisvatena Allsüsteemid ­ üksteisest sõltuvad süsteemi osised, kui üks osis ei tööta korralikult ei saa ka teised seda teha

    Organisatsioon ja juhtimine
    thumbnail
    7
    docx

    Uurimustöö juhtimisfunktsioonid

    Personalijuhtimine...............................................................................................5 8. Kokkuvõte..........................................................................................................6 9. Kasutatud materjal..............................................................................................7 Sissejuhatus Juhtimisteooriad lähtuvad juhtimismeetoditest, juhtimisprotessesidest ja objektidest. Juhtimine on tegevus, mille abil juht mõjutab oma alluvaid ehk juhitavaid, et saavutada organisatsiooni eesmärgid. Juhtimises puututakse kokku igapäevaselt väga erinevate juhtimisliikidega, näiteks personalijuhtimine, ettevõtte juhtimine, klientide suhete juhtumine, projektijuhtimine,strateegiline juhtimine, ressursside juhtimine, toote juhtimine jms. Juhil on väga palju ülesandeid , ta peab oma alluvaid juhtima nende töid jaotama ja planeerima, infot alluvatega vahetama. Juht peab arvestust ehk kontrollimist, vajalike

    Juhtimine




    Kommentaarid (1)

    truusa profiilipilt
    Geily Truusa: WTF 50 punkti SELLE EEST??????????????? FAIL
    17:10 07-04-2010



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun