Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

125cc mootori (atm) tööpõhimõte (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


PREFACE 
 
 
Combined with all the specialty and advantages of the  same  models from both  domestic  and  abroad , 1P52FMI is 
one of the newly engines  developed  by our Co. It is characterized by  strong   power , low fuel-consumption and low 
noise as well as  popular  and fashionable  shape .    An  engine  of 1P52FMI will be your  best  choice. 
 
To  benefit  customers, we carefully compile the PARTS  CATALOGUE  FOR 1P52FMI ENGINE.     Users  can easily 
grasp  characteristics  of 1P52FMI engine through the illustrations,  names , quantities, etc. in the catalogue.    Please 
refer  to this book when you  order  the parts.    If any  difference  in the book from actual engine  status , please do as 
per the  real
 
The   copyright   of  this  catalogue  belongs  to  Lifan  Industry  Group  Co., Ltd.,  any  group  or   individual   is  forbidden  to 
reprint or  copy  any item from it.    The catalogue is subject to  change  without  notice
 
For undated reference the latest  edition  of the publication referred to applies. 
 
                                                                                                                Lifan Industry  Group  Co., Ltd. 
                                                                                                        Jan., 2008  First  Edition   
 
Table of Content 
 
E-1  Cylinder  Head  Cover     …..…………………………………………………………………..………………………… 1 
       
E-2 Cylinder Head    ……..……………………………………………………………………………..…………………… 2 
       
E-3  Crankshaft  & Valves    ….……………………………………………………………………………………………… 6 
       
Vasakule Paremale
125cc mootori-atm-tööpõhimõte #1 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #2 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #3 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #4 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #5 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #6 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #7 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #8 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #9 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #10 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #11 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #12 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #13 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #14 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #15 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #16 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #17 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #18 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #19 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #20 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #21 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #22 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #23 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #24 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #25 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #26 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #27 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #28 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #29 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #30 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #31 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #32 125cc mootori-atm-tööpõhimõte #33
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 33 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 44 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor jakobolop Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
33
pdf

Pitbike mootori joonised ja kokkupanemine

PREFACE Combined with all the specialty and advantages of the same models from both domestic and abroad, 1P52FMI is one of the newly engines developed by our Co. It is characterized by strong power, low fuel-consumption and low noise as well as popular and fashionable shape. An engine of 1P52FMI will be your best choice. To benefit customers, we carefully compile the PARTS CATALOGUE FOR 1P52FMI ENGINE. Users can easily grasp characteristics of 1P52FMI engine through the illustrations, names, quantities, etc. in the catalogue. Please refer to this book when you order the parts. If any difference in the book from actual engine status, please do as per the real. The copyright of this catalogue belongs to Lifan Industry Group Co., Ltd., any group or individual is forbidden to reprint or copy any item from it. The catalogue is subject to change without notice. For undated reference the latest edition of

Konstruktsiooni elemendid
thumbnail
256
pdf

Ford escorti käsiraamat

1·1 Chapter 1 Routine maintenance and servicing 1 Contents Air cleaner element renewal . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .34 Fuel filter renewal - fuel injection engines . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36 Alternator drivebelt check . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20 Hinge and lock check and lubrication . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31 Automatic transmission fluid level check . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .27 Idle speed and mixture adjustment . . . . .

Auto õpetus
thumbnail
26
xlsx

Eesti-inglise-vene laeva mehaanika terminoloogia sõnastik

ahtrilainete süsteem stern wave system different trim dünaamilise tõstejõuga laev dynamically supported ship erikaal specific weight Froude arv Froude number gravitatsiooniline takistus gravity-related resistance hõõrdetakistus frictional resistance hõõrdetegur coefficient of friction koosmõju interaction hürdodonaamiline rõhk hydrodynamical pressure hüdromehaanika fluid mechanics hürdrostaatiline rõhk hydrostatical pressure inertsjõud inertial force isepoleeruv värv self-polishing paint jäätakistus residual resistance jäätakistus ice resistance kaal weight käigulained shipborne waves käigulainete interferent wave systems ineraction kaikuvus propulsion karedus

Laevade ehitus
thumbnail
28
doc

TOPICS FOR SPEAKING

TOPICS FOR SPEAKING CYLINDER FRAME The cylinder section of the engine consists of a number of cylinder blocks, which are tightened together with the engine frame and the bedplate by means of through- going stay bolts. Two central bores, one at the top and one halfway down inside the cylinder block, enclose the cylinder liner. The upper part of the cylinder block forms part of the cooling water space around the central part of the cylinder liner, whereas the lower part forms the scavenge air space. A central bore in the bottom of the cylinder block encloses the piston rod stuffing box. The bottom is double with a hollow space through which cooling water is circulated. On the exhaust side of the cylinder block there is a circular opening leading into the longitudinal scavenge air receiver of the engine. Furthermore, there is an inlet pipe for cooling and lubricating oil. The cylinder block is provided with cleaning and inspection covers for the cooling water and

Inglise keel
thumbnail
8
doc

Engine

By length of strokes : short ­stroke engine , long-stroke engine Fiat 126 has engine on the back with rear wheel drive. Engine is 2 cylinder and it produces 652c.c Simca has engine on the front engine driving front wheels. Engine is four cylinder and it produces 1118 c,c Component check sequence : Electrical connections ­ engine battery : elektriühendused ­ motor /aku Pre-heating system ­ Eelsoojenduse süsteem Engine mechanical condition ­ Mootori mehaaniline olukord Air and fuel system ­ õhu ja kütuse süsteem Fuel level in tank low ­ kütuse tase on bensiinipaagis Condition of fuel/fuel filter / fuel pipes ­ kütuse , filtrate ja torude korrasolek Air filter/intake system ­ blockage : õhufiltri ja sisselaske süsteemi puhtus Access diagnostic trouble codes ­ juurdepääs veakoodidele Glow plug control module ­ süüteküünla korrasolek Engine coolant temperature (ECT) sensor ­ jahutusvedeliku andur Injectors ­ pihustid

Inglise keel
thumbnail
171
pdf

2-stroke tuners handbook tuners

zone of reliability, and the ground between 3500 ft/min and the near absolute limit of 4000 ft/min is covered with unpleasant possibilities, but these often may be minimized with the proper selection of materials and lubrication. I should note here that there are exceptions to this rule among some of the old-fashioned, long-stroke engines, which tend to have very light (and strong) reciprocating parts relative to their absolute stroke. An example that comes to mind is the Bultaco 125cc TSS, which had a stroke of no less 2.36-inches (decidedly long for a 125) but which would, in “factory” road racing trim run up to 11,500 rpm, just like the Yamaha TD-2 (with a much shorter, 1.97-inch stroke), and that represents a mean piston speed of 4500 rpm. Obviously, Bultaco held the opinion that the resulting thin-ish margin of reliability was acceptable, but their TSS never was as predictably trouble-free as Yamaha's TD-2, which at the same crankshaft speed (11,500)

Mootor
thumbnail
13
doc

Auto mootor

Põltsamaa Ametikool Mootor A1 Margo Pukki Kaarlimõisa 2008 1.Mootori ehitus 1. Väntmehhanism 1.1 Ülesanne? 1.2 Ehitus?(Põhiosad) 1.3 Tööpõhimõte? Väntmehhanism- muudab kütuse põlemisel tekkinud gaaside rõhu (edaspidi-indikaatorrõhk pi) kolvi edasi-tagasi liikumise abil väntvõlli pöörlevaks liikumiseks. Tema osad on: plokikaas, silinder, kolb koos rõngaste ja sõrmega, keps ja väntvõll. Vänt-kepsmehhanism koosneb järgmistest osadest: a) kolb (piston); b) kolvirõngas (piston-ring); c) kolvisõrm (wristpin); d) keps (connecting rod) ja selle laagrid; e) väntvõll (crankshaft) ja selle laagrid; f) hooratas. 1

Auto õpetus
thumbnail
26
docx

Mootor

b) kolvirõngas (piston-ring); c) kolvisõrm (wristpin); d) keps (connecting rod) ja selle laagrid; e) väntvõll (crankshaft) ja selle laagrid; f) hooratas. Kolb Kolvi tüübid on 1) silinderkolb, 2) pöördkolb, 3) tervikkolb, 4) liitkolb. Kolvi funktsioonid on a) kanda põlemisgaaside poolt tekitatud jõud üle kepsule, b) töötada koos kepsuga ja tagada silindris selle liikumisteekond, c) oma konstruktsiooni ja lisaelementidega tihendada mootori põlemiskambrit ja eristada see karterist, d) üle kanda soojust jahutussüsteemi, e) kahetaktilistel mootoritel juhtida seguvahetust. Väntvõll Väntvõll muundab oma (vändakaelte) kepsukaelte/ vändaõlgade (rod extensions/throws) abil kepsude edasi-tagasi liikumise pöörlevaks liikumiseks ning realiseerib gaaside poolt tekitatud indikaatorrõhu väntvõlli pöördemomendiks. Väntvõll valmistatakse terasvalu sepisest (dropforged) või tugevast malmist.

Auto õpetus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun