.............................................. 54 13.1 Pakutavad töökohad ............................................................................................... 54 13.2 Flaier ...................................................................................................................... 58 2 SISSEJUHATUS Käesolev äriplaan on koostatud uue ja atraktiivse Hanso turismitalu rajamiseks Tartumaale, Haaslava valda, Unikülla. Turismitalu ideeks on pakkuda meeldejäävad puhkust erinevate ajaviitmisvõimalustega igale vanuserühmale, arvestades nende vajaduste, võimaluste ja ootustega. Käesolevas töös analüüsime, kuidas ettevõte majanduslikult toimiks ning milliseid positiivseid majandustulemusi tagavaid tegevusviise oleks võimalik rakendada. Äriplaanis on
Sai kohati mainitud, kus koolist me tuleme, kuid millega täpselt tegeleme ja mis kooliga üldse tegu ja seal olevate õppimisvõimaluste kohta, jäi väga puudulikuks. 4. Giid sai selle ülesandega ilusti hakkama. Inimesed tundsid huvi, esitades küsimusi ja oli ka kohti, kus giid natuke infot juurde sai. 14 Õpetuseks, mida järgmine kord paremini teha on enda välja reklaamimine (varakult ja panna paika kindel info alguskohta ja aeg!), klientide teavitamine (Samuti varajane reklaam ja tuuri alguses teha ilus sissejuhatus endi kohta ja tuuri kohta). Olla valmis ootamatuteks olukordadeks ja need ilusti läbi mõelda, mida teha, kui inimene soovib poole pealt katksestada (näide oli, tuuril õnneks sellist asja ei toimunud). Kuidas käituda äikse ja ilmamuutuste korral.
Giidi teenuse pakkumine matkaradadel. Idee on pakkuda giidi teenust matkaradadele või loodusesse reisimisel. Selleks, et inimesed tunneksid paremini loodust. Põhiline sihtgrupp on õpilased, kes tulevad koos kooliga ekskursioonile. Lisaks võivad teenust kasutada ka niisama loodushuvilised inimesed ja ka välisturistid, kuna teenust saab tellida mitmes keeles. Näiteks eesti, inglise, soome, rootsi ja vene keeles. Mõte on selle abil suurendada inimeste huvi looduse vastu pannes neid rohkem enda ümbrust märkama. Pöörates tähelepanu matkarajale jäävaid taimi, läheduses liikuvaid loomi ja laulu järgi erinevaid linde. 3 SWOT analüüs S Tugevused: W Nõrkused: Püsikulud madalad ei ole vaja Tuleb teha suur eeltöö tutvuda kontorit, saab toimetada kodus. matkaradadega ja seal leiduvate
ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED..................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID................................................ 5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE.................................................................................................. 6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE ......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS.........................................................................
ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD...............................................................................................................2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED...................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID.................................................5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE..................................................................................................6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE.......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS..........................................................................
Mainori Kõrgkool RÄTSA PUHKEKODU Äriplaan Koostaja: Tiina Juurmann Rakvere 2008 SISUKORD ETTEVÕTTE ÜLDANDMED....................................................................................................2 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS...................................................................................................... 3 PROJEKTI KIRJELDUS.............................................................................................................5 Teenused:.................................................................................................................................5 Tootmine..................................................................................................................................6 Keskkond................................................................................................................................. 7 TURUSTAMINE......................................
Sissejuhatus KOONDPROJEKT "NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005" ARUANNE Haridus- ja Teadusministeerium Eesti Noorsootöö Keskus TALLINN 2006 1 Koostaja Kadri Kurve Toimetaja Helle Tiisväli Teostus: Kirjastus Argo www.argokirjastus.ee ISBN 9985-72-163-2 Trükitud trükikojas Vali Press Trükiarv 200 2 Sissejuhatus SISUKORD SISSEJUHATUS ................................................................................................................................................ 5 FINANTSARUANNE ........................................................................................................................................ 6 Finantsaruande selgitus punktide lõike
Seega tuleb ühe võimalusena mõelda, kuidas olemasolevatelt klientidelt rohkem raha saada. Kuidas hinnata äriideed ? Äriidee olemasolu ei tähenda veel seda, et te võite hakata plaane pidama, kuidas teenitava rahaga oma äraolemist mõnusamaks teha. Kuigi lehtedest võib tihti lugeda, et oleks vaid ideid, küll siis raha leiab, siis mina väidan, et idee üksi pole midagi väärt. Väärtus tekib, kui idee on kirjutatud äriplaaniks. Kuna äriplaani kirjutamine on aega nõudev tegevus, tuleks enne seda endale selgeks teha kas sinu idee on hea või ei. Selleks tuleb vastused leida järgmistele küsimustele: 1) Kas sinu ideele on turgu? Maailmas ringleb palju huvitavaid või isegi hulle ideid mis pakuvad kliendile võimalust midagi teha. Siiski pole enamikku nendest hulludest ideedest rakendatud ettevõtluses. Põhjus on selles, et kliendid pole valmis või nõus seda teenust tarbima või toodet ostma. Idee üksi vastu ei pea
Kõik kommentaarid