Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Teatevõistlused - sarnased materjalid

jookseb, võistlus, korvpall, võrkpall, teatevõistlus, korvpalli, pallid, kastike, pingi, topispall, klotsi, kepi, palliga, pink, pulga, kott, koti, tunnel, stardis, kotti, sööt, kordab, kolonnis, tiir, hüppab, hantli, jalge, tool, matt, teatepulk, joostes, vahed, ämber, saanu, neljanda, teatevahetus, poisile
thumbnail
3
docx

Integreeritud liikumine

Tähed on kõik koos teises saali otsas ning igast grupist käib üks laps korraga ja võtab ühe tähe, mida tema grupi sõna moodustamiseks vaja on. See võistkond, kes enne sõna kokku saab, see on võitja. 3. Pendelteatevõistluse tüüpi teatejooks- Teema: Mina ja keskkond (tervislik toitumine) Mängu käik: Lapsed jagatakse kahte võistkonda. Võistkonnad jaotatakse veel pooleks ning ühe võistkonna mõlemad pooled seisavad vastastikku. Mõlemale võistkonnale antakse üks pall. Pallid antakse samale poole. Võistkonna esimene mängija viskab palli vastas olevale oma võistkonna mängijale ning ütleb mingi looma või linnu. Kui viskaja nimetab linnu püüdja kükitab ning kui looma siis püüdja viskab korraks palli õhkui. Looma või linnu ütleja jookseb vastasoleva kolonni taha nign püüdja viskab järgmisele püüdjale korrates eelmise mängija tegevust jne. Mäng lõpeb kui kõik on saanud visata ja püüda ning kõik on oma kohtadel tagasi. 4

Integreeritud liikumisõpetus
45 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Liikumismängud ja teatevõistlused

kivikese või käbi, toppida heina jne. Mängu võidab see, kes kõige rutem saab õiged jalanõud jalga. Kodutu jänes Mängujuht: Õpetaja Osavõtjate arv: vähemalt 8 Ettevalmistus mänguks: Mängjuhut määrab ühe mängija hundiks, teise kodutuks jäneseks. Ülejäänud mängijad jaotatakse paarideks. Paarid asetsevad vabalt väljakul laiali, nägudega vastamisi ja hoiavad teineteiselt kätest kinni, moodustades urud. Mäng: Mängu alustamiseks signaali järel jookseb kodutu jänes hundi eest ära, hunt aga püüab jänest tabada (käega puudutada). Kui see hundil õnnestub, vahetavad nad osad. Jänes võib end hundi eest päästa sel teel, et jookseb mängijate käte alt läbi ühte urgu ja jääb sinna seisma. See urgu moodustavatest paarlilistest, kes jäi kodutu jänese selja taha, muutub uueks kodutuks jäneseks ja hunt hakkab nüüd teda taga ajama. Mängu võidab mängija, kes mängu kestel pole kordagi hundiks olnud või oli selleks vähem arv kordi.

Pedagoogika
48 allalaadimist
thumbnail
56
docx

Lõputöö "Liikumistegevuse rõõm läbi ühisürituse"

koostöös. Läbiviimise aeg ja koht: 08.11.2014, Alavere Põhikooli võimla Vanus: 1,5- 7 a Valdkond: liikumine, muusika, keel ja kõne, matemaatika, mina ja keskkond. 5 Vahendid: digiklaver, muusikakeskus, ruupor, vile, värvilised lipud, liiklusmärgi koonused, papptaldrikud, linnusuled, võimlemisrõngad, topispallid, tennispallid, suured punased plastmassist lusikad ja plastmassist pallid, kolmnurksed rätikud, suur läbipugemise tunnel, „tee“ asetamiseks põrandale s.o piiratud pind, liivakotid, ühekordsed veetopsid, õhupallid, magus üllatus, diplom igale perele ja õpetajatele, esmaabi karp. Ürituse peakorraldaja: Kaidi Randmaa SPORDIPEO KAVA: Sissejuhatav osa: Avasõna… RIVISTUMINE: Tähelepanu! Palun rivistume kahte viirgu nii, et lapsevanem on lapse selja taga. NB! Kõik korraldused, sõnalise osa ja käsklused annab ühisürituse peakorraldaja

Pedagoogika
18 allalaadimist
thumbnail
32
pdf

Võrkpallitreeningu harjutusvara

Tallinna Ülikool                                Võrkpallitreeningu harjutusvara               Koostaja: Erik Allas  Juhendaja: Raini Stamm            Make the play first, then decide if it was impossible.                 

Sportmängud (pallimängud)
113 allalaadimist
thumbnail
8
pdf

Kehalise kasvatuse didaktika suuline eksam

KEHALISE SUULINE EKSAM: 1. Liikumismäng tunni põhiosas – osavuse arendamiseks ja lõimitud teema ..... kinnistamiseks.
 !! - METSA SEENI KORJAMA.
 Panen ruumi keskele kasti ja rõngad, samuti ka pallid laiali. “Klass, joonele kogu!” “Klass, tervist!”
 1. Kõigepealt sõidame autoga metsa äärde (läbisegi jooks).
 2. Kivine tee (hüpped kahel jalal).
 3. Tunnel (kükkis kõnd või roomamine)
 4. Autosõit (jooks)
 5. Jõudsime metsa äärde, rahulik kõnd, seente korjamine, rõngast kasti viskamine.
 6. Koju minek, autosõit (jooks)
 “Klass joonele kogu!” - tänamine. 2

Kehalise kasvatuse didaktika
46 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Lapse füüsiline areng

hüplemised hüpitsaga. Pall viskamine kõrvale, püüdmine, üles käteplaks ja püüdmine, topispalli viskamine üle nööri, kaugusvisked paigalt ja jooksult. Söötmine rinnalt, põrkesööt, visked korvi. Rahvastepall. Ronimine varbseinal üles ja alla vahelduvsammuga, lisaülesannetega erinevas tempos, nöörredelil, kaldredelilt varbseinale. Roomamine toengpõlvituses tõugates palli peaga, põlvega. Roomamine pingil, pingi alt. Pugemine tunnelis erineval viisil ja vahenditega, läbi oma hoitud rõnga. Tasakaal kõnd joonel, võimlemispingil, harj. kummulikeeratud pingil, kõnd hernekott pealael, kõnd üle takistuste, 4 pöördega, nööril hernekott pealael, seis ühel jalal, keerlemine paigal. Harjutused matil tirel ette, taha, veeremine, turiseis. Kehaline areng Kehaline aktiivsus on tegevused, mis mõjutavad kogu organismi. Kehalise tegevuse tagajärjel muutub keha tugevamaks ja elujõulisemaks

Bioloogia
86 allalaadimist
thumbnail
24
docx

50 võrkpalli harjutust

sealt pikk sööt tagasi 10. Kolmik seisab ühel esimesele. Pärast söötu peab joonel. Äärmine söödab iga mängija puudutama keskele, keskmine selja taha, ründejoont. sealt pikk sööt tagasi esimesele. 12. Kolmikute äärmistel mängijatel on pallid. Nad söödavad vaheludmisi keskmisele, kes kogu aeg end pöörates söödab pallid tagasi 13. 11. Kolmik seisab ühel joonel. Äärmine söödab keskmisele ja jookseb keskele, Harjutus paaris. 1 mängija on keskmine söödab selja taha ja

Sport
85 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Mängud sõimeealistele lastele

Vahendid: pall, kast, nöör (kleeplint) Tegevuskäik: Teatevõistluse tüüpi tegevus. Lapsed võistlevad paaris/grupiti. Tehakse valmis (koos lastega, siis jääb neil paremini meelde, kuidas mängida) mängurada. Kõigepealt asetatakse põrandale nöör (ei tohi olla väga paks, muidu ei saa peal kõndida) /kleeplint sirgelt/kumeralt, seejärel asetatakse kast kuhu pannakse sisse pall ( ; ). Laps kõnnib mööda nööri/kleeplinti ja jookseb kastini, võtab kastist palli ja jookseb alguspunkti tagasi (tagasi joostes ei pea mööda nööri minema, aga võib). Annab järgmisele palli, kes kõnnib sellega mööda nööri ja siis jookseb kastini ning viskab palli kasti ja jookseb alguspunkti tagasi. Võidab see, kelle paar/grupp saab kiiremini raja läbitud! VIHMAPIISAPILDID! Vanus: ... ­ 3 Koht: toas, õues Laste arv: piiramatu (väga suures rühmas võib asi kontrolli alt väljuda!)

Alusharidus
215 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Mängud

Mängu käik: Mängijad seisavad kahes viirus nägudega vastakuti, teineteisest 2-3 m kaugusel. Üks võistkond on ,,suvi", teine ,,talv". Mängujuht seisab keskel ja nimetab kulliks kummagi aastaaja. Põgenejad püüavad joosta varem kindlaks määratud piirjoone taha. Kinnipeetud lahkuvad hetkeks mängust. Kumb võiskond saab võrdse arvu jooksude puhul rohkem püütuid. Pallisõda Eesmärk: harjutada liikuvat eset tabada Vahendid: suur pall, väiksed pallid Mängu käik: Mängijad on kahes reas vastamisi piirjoone taha. Igal mängijal on käes väike pall, mänguväljaku keskel asub suur pall. Igaüks püüab suurt palli oma väikese palliga tabada, kaotab see rühm, kelle piirjoone taha pall veereb. Inimene Eesmärgid: laps kordab kehaosasid, erendab tähelepanu, kiirust ja täpsust Mängu käik: Mängijad seisavad paarikaupa ringjoonel. Üksik mängija on ringi keskel. Märksõnad: õlad, päsed, põlved, küünarnukid jne.

Kehaline kasvatus
151 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Mänge lastele - referaat

" Seletus: Laps küsib näiteks: "Millest on tehtud juust?" Vastaja vastab: "Piimast". Või vastupidi ­ küsija küsib: "Mis on tehtud viljast?" Vastaja vastab: "Küpsised." TUHLAJA Eesmärgid: arendada tähelepanu ja reageerimiskiirust Vanus: alates 4. eluaastast Vahendid: sõrmkinnas või taskurätt Mängu käik: Liisusalmi abil valitakse üks mängija Tuhlajaks, teised moodustavad ringi ning jäävad seisma näod ringi keskpaiga suunas (kätest kinni ei hoia). Tuhlaja jookseb aeglaselt ümber ringi ja poetab mõne mängija selja taha sõrmiku. Laps, kelle selja taga maas kinnas lebab, võtab kinda üles ja üritab Tuhlajat kinni püüda. Kui ta saab Tuhlaja kätte, siis läheb Tuhlaja ringi keskele ja püüdjast saab uus jookja ehk Tuhlaja. Kui mängija Tuhlajat ei taba, siis jõuab Tuhlaja tagaajaja kohale ringjoonel ja jääb sinna seisma. Ringi keskel seisev mängija saab mängu naasta siis, kui sinna satub mõni teine mängija. Ringi

Mäng
587 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Mängud (3a – 4a)

2. Liikumismäng „Kelle auto jääb garaažita?“(3a – 4a). Mängu eesmärk – Tähelepanu arendamine. Laps saab selgeks „Kelle auto jääb garaažita“ mängureeglid. Mänguks vajalikud vahendid – Papist või vineerist autoroolid, ringid või rõngad ja autosõidu muusika. Ettevalmistus mänguks – Enne mängima minekut valmistab õpetaja ette saali: asetab mänguväljaku põrandale laste arv rõngaid ja paneb mänguvalmis muusikapala. Saalis tutvustab õpetaja lastele mängu sisu ja selgitab mängureegleid ja seejärel jagab lastele autoroolid. Mängu võidab laps, kes jõuab kõige kiiremini viimasesse garaaži. Mängu reeglid – 1. Lapsed ei tohi liikuda ainult ümber rõngaste, vaid kogu mänguväljaku ulatuses. 2. Lapsed ei tohi enne garaaži minna, kui muusika katkeb. 3. Lapsed peavad liikuma ühes ja samas suunas, et vältida kokkupõrget kahe lapse vahel. Mängu kirjeldus – Lastel on käes rool. Muusika saatel, matkides auto roolimist, liiguvad

Eelkoolipedagoogika
11 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun