Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Sisekommunikatsioon on tähtsam, kui me arvata oskame, selle mittetoimimisest tulenevaid halbu tagajärgi on kogenud ilmselt kõik inimesed, kes mingis organisatsioonist töötanud on. Iseasi muidugi, kas nad on neid tagajärgi suutnud seostada sisekommunikatsiooni probleemidaga. Tihtilugu on mingite juhtumite järeldused on valed või ebatäpsed, sest sisend pole olnud piisav või on olnud ebatäpne.
Sisekommunikatsioon on üks kõige olulisemaid organisatsioonikultuuri kujundamise vahendeid: ühtseid väärtusi ja tõekspidamisi kujundav info jõuab töötajateni küll nii sise- kui ka väliskommunikatsiooni kaudu, kuid just sisekommunikatsiooni kaudu peavad ettevõttes töötavad inimesed saama esmase info organisatsiooni kohta.
Sisekommunikatsioon on valdkond, kus enim puutuvad kokku kommunikatsiooni ja personalijuhtimise funktsiooni vastutusalad, mistõttu eeldab efektiivne sisekommunikatsiooni planeerimine ja elluviimine tõhusat koostööd ettevõtte nimetatud funktsioonide vahel.
Sisekommunikatsiooni viise on väga palju - vestlus, kõne, loeng, videokonverents, kiri, memo, raport, e-mail, faks, aga ka riietus, intonatsioon, žestid või näoilme.
Sisekommunikatsiooni tähtsus on oluliselt suurenenud ning mitmete teoreetikute arvates on see välisest isegi olulisem.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun