Mis veebilehti külastad? Anna Teada Sulge
Facebook Like
Küsitlus


Kokkuvõte raamatust "Miks klient rahul ei iole? Kuidas meeldida eesti kliendile" 1998 Mall Karjatse (2)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas kuulata õigesti ?
  • Kuidas jätta kliendile õigus ja endale klient ?
 
Säutsu twitteris
ISESEISEV TÖÖ
Kokkuvõte raamatust
Minu valitud raamatuks on Malle Karjatse poolt kirjutatud raamat Miks klient rahul ei iole? Kuidas meeldida eesti kliendile. Raamat on ilmunud 1998-ndal aastal.
Valisin selle raamatu kuna puutun kokku iga päev kilenditeenindusega. Pealkiri oligi see, mis tundus ahvatleva ja kutsuvana. Töötan teenindaja -adminstraatorina. Olen see isik kelle juurde suunatakse kaebustega kliendid või siis kliendid kelle küsimustele ei osta vastata teiste tööajate poolt. On kergeid kliente, kellega saab asjad kiiresti korda, kuid on ka selleid, kellega läheb kauem aega ja keda võib pidada rasketeks klientideks.
Usun, et raamatust sain nii mõnegi uue nipi, et oma tööd kergendada, kuidas saada hakkama klientidega. Raamatu autoriga olen nõus nii 97% ulatuses. (See kolm protsenti on just nimesiltide osa ja veel ühtteist, millest saate aimu kui loete minu lühikokkuvõtet raamatust). Raamat on kirjutadud kergesti loetavalt ja eriti hea on see, et on toodud ka näiteid elust enesest. Meeldis ka raamatus toodud test. (Kuulamise test siis.)
Endal ei ole kõiki olukordasid tulnud kogeda, ometigi on väga hea, et on võimalik saada autori poolseid näiteid. Seda teost lugedes ma ei pettunud . Kui tavaliselt on sellised kommentaarid, et oleks võinud olla õhem, lühem, siis mina tabasin ennast mõttelt, et oleks võinud olla mahukam, et oli väha huvitav lugemine. Kindlasti on veel sellise teemaga raamatuid, aga iseasi , kas sama kergelt loetavaid ja mõistetavaid. See on raamat, mida on võimalik lugeda ka peale pikka tööpäeva ja osade kaupa ning samuti suvalises järjekorras. (Peatükkide järjestus ei ole lugemisel oluline.) Ja äärmiselt tore on ka see, et raamat on antud välja nii 11 aastat tagasi, kuid see on ajakohane isegi nüüd. Usun, et klientide hoidmise teema läheb veelgi aktuaalsemaks, kuna on majanduse surutise aeg.
Raamatu põgus kokkuvõte. Raamat koosnes 10 peatükist. Käsitlen igat peatükki põgusalt, panend kirja endale olulise.
1) Ruum, kus klient tunneb ennast hästi
Peatükis käsitletakse ruumi füüsilist poolt. Milline on võimalused
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla

Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele faili TASUTA e-mailile

Kokkuvõte raamatust-Miks klient rahul ei iole-Kuidas meeldida eesti kliendile-1998 Mall Karjatse #1 Kokkuvõte raamatust-Miks klient rahul ei iole-Kuidas meeldida eesti kliendile-1998 Mall Karjatse #2 Kokkuvõte raamatust-Miks klient rahul ei iole-Kuidas meeldida eesti kliendile-1998 Mall Karjatse #3 Kokkuvõte raamatust-Miks klient rahul ei iole-Kuidas meeldida eesti kliendile-1998 Mall Karjatse #4 Kokkuvõte raamatust-Miks klient rahul ei iole-Kuidas meeldida eesti kliendile-1998 Mall Karjatse #5 Kokkuvõte raamatust-Miks klient rahul ei iole-Kuidas meeldida eesti kliendile-1998 Mall Karjatse #6
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-11-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 75 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor amy s Õppematerjali autor

Lisainfo

Raamatu põgus kokkuvõte. Raamat koosnes 10 peatükist. Käsitlen igat peatükki põgusalt. Töös 157 rida, 1355 sõna, 6 lk.
Tehtud sekretäritöö õppekava psühholoogia aines ühe iseseisvatööna.

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (2)

mesimumm8 profiilipilt
mesimumm8: sain mõtteid, mida kasutada
22:43 20-03-2011
caryyn profiilipilt
caryyn: Väga hea
14:14 12-05-2010


Sarnased materjalid

130
rtf
Amundsoni raamat
990
pdf
Maailmataju ehk maailmapilt 2015
194
pdf
Käitumine klassiruumis-Bill Rogers
323
doc
Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED
106
pdf
PSÜHHOLOOGIA ALUSED
24
docx
Edukas müügiprotsessi juhtimine ja erivajadustega klientide teenindamine
42
doc
Nõustamispsühholoogia
133
pdf
Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1





Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun