vastav ettevõtte seisund. Ettevõte taotleb sertifikaadi kaudu usaldusväärsuse kasvu oma klientide, partnerite ja üldsuse silmis. Sertifikaat on nõue põhiklientide või koostööpartnerite poolt, koostöö eeltingimus Survet avaldavad ettevõtte ärivaldkonna olulised konkurendid, kes on omandamas sertifikaate. Kvaliteedijuhtimissüsteemide juurutamine ja sertifitseerimine tütarettevõtetes on emaettevõtte poliitika. Sertifitseerimise protsess Esmakontakt sertifitseerimisorganisatsiooniga Avaldus, kalkulatsioon, leping parendusettepanekud Käsiraamatu läbivaatus Mittevastuvõetav? Vastuvõetav? Kommentaarid kliendile Audit Mittevastavuse raport Mittevastuvõetav? Vastuvõetav? Mittevastavuse järelkontroll Sertifikaadi väljastamine
Peatükis käsitletakse ruumi füüsilist poolt. Milline on võimalused ruumi siseneneda, orienteeruda, missuguse mulje jätab mööbel, disain, helid ja kuidas see kõik kliendile meeldida võiks. Raamatus ära toodud nipp, mis mulle meeldis oli soovitus, et tuleks proovida ise olla kontrollklient või siis paluda appi tuttavad. Tuttavalt saadud kriitika on edasiviiv ja see ei ole lihtsalt niisama norimine. Ja asjakohane oli ka soovitus, leida oma firmale midagi temalikku. 2)Meeldiv esmakontakt Nõustun autoriga, et meeldiv esmakontakt on see, mis teeb hiljem meile positiivset reklaami ja klient tuleb hiljem tagasi soosviga ikkagi midagi osta. Meeldivaks teeb esmakontakti esimesena teretus teenindaja poolt, siiras naeratus - `` Tore, et olete siin, Teid ma just ootasingi!``. Ja eriti nõustun suhtumisega, et kui aidata ei oska või ei saa, siis oskad vähemalt suunata kellegi juurde, kes suudaks aidata.
1.Paradaigma Paradigma on fundamentaalne või põhjapanev arusaam sellest, kuidas 31. Kvaliteediohje definitsioon Selle moodustavad meetodid ja tegevused, mida mingi valdkond töötab. Nt. juhtimisparadigmad. kasutatakse kvaliteedinõuete täitmiseks. Kvaliteediohje sisaldab toimimismenetlusi ja 2. Kvaliteedi olemus Kvaliteedi mõiste on ära toodud rahvusvahelises tegevusi majandsuliku efektiivsuse saavutamiseks. terministandardis (EVS-EN ISO 8402:1996). Kvaliteet on toote või teenuse omaduste 32. TQMi definitsioon Kui ettevõtte strateegiline juhtimiskonseptsioon. Tegemist on ja karakteristikute kogum, mis võimaldab rahuldada kindlaksmääratud või eeldatavaid Ameerika päritolu konseptsiooniga, mis Jaapanis praktiliselt välja arendati. vajadusi. 33. Protsessi paren...
suunata klienti talle ja meile meeldivas suunas Teenindav müük on kasulik: kliendile teenindajale ettevõttele Mida ootab klient teenindajalt kõige rohkem: abi usaldust pikaajalist suhet õiglast hinda Klienditeeninduse etapid: ettevalmistav etapp lähenemise - kontakti etapp konkreetsete vajaduste väljaselgitamise etapp toote/teenuste tutvustamise etapp müügi/lahenduse pakkumise etapp tagasiside ja analüüsi etapp MEELDIV ESMAKONTAKT kliendiga tuleb alati saavutada kontakt ruumi sisenedes teenindaja tervitab klienti alati esimesena Mida tahab kuulda klient? mul on nii hea meel, et te tulite te olete nii sümpaatne Tuleb häälestada ennast nendele kahele lausele kogu kliendiga suhtlemise ajaks! Naeratus ainult naeratusest ei piisa, vaja on ka õiget suhtumist naeratus peab olema siiras me ei pea midagi tegema, kuid kui me otsustame midagi teha, siis tehkem seda juba kogu hingest
Positiivse esmamulje loomine · Asukoht kergesti leitav, selged sildid/viidad · Sissepääs hoonesse või ruumi silmatorkav · Kohene orienteerumine teenindussituatsioonis, järjekorrahaldus 40 Esmamulje ruumist · Üldine atmosfäär kelle mugavusest lähtutakse ? · Värvid, sisustus, kaunistused, vaade, kaitstud seljatagune · Helitaust, müra 41 Meeldiv esmakontakt · Tervitamine · Jäägitu tähelepanu, hoolimine · Teenuse pakkumine, vajaduse tuvastamine, valikute loomine · Õige teeninduslik hoiak teenindusprotsessi lõpuni 42 Klienditeenindus on · Professionaalne töö · Tingimuste loomine teenuse vajajale · Teenuse vahendamine · Soov kasulik olla, kindlustunde tekitamine 43 Klienditeenindus on · Abistamine, hoolimine · Suhtlemine
kliendi tunnustamine/tänamine, head soovid · Kohene orienteerumine · Firmat esindatakse väärikalt teenindussituatsioonis, järjekorrahaldus · Konkurentidesse suhtutakse eetiliselt 39 40 Esmamulje ruumist Meeldiv esmakontakt · Üldine atmosfäär kelle mugavusest · Tervitamine lähtutakse ? · Jäägitu tähelepanu, hoolimine · Värvid, Värvid sisustus sisustus, kaunistused kaunistused, vaade vaade, · Teenuse pakkumine, pakkumine vajaduse tuvastamine
Positiivse esmamulje loomine · Asukoht kergesti leitav, selged sildid/viidad · Sissepääs hoonesse või ruumi silmatorkav · Kohene orienteerumine teenindussituatsioonis, järjekorrahaldus 40 Esmamulje ruumist · Üldine atmosfäär kelle mugavusest lähtutakse ? · Värvid, sisustus, kaunistused, vaade, kaitstud seljatagune · Helitaust, müra 41 Meeldiv esmakontakt · Tervitamine · Jäägitu tähelepanu, hoolimine · Teenuse pakkumine, vajaduse tuvastamine, valikute loomine · Õige teeninduslik hoiak teenindusprotsessi lõpuni 42 Klienditeenindus on · Professionaalne töö · Tingimuste loomine teenuse vajajale · Teenuse vahendamine · Soov kasulik olla, kindlustunde tekitamine 43 Klienditeenindus on · Abistamine, hoolimine · Suhtlemine
Kõige enam tuntud ja pikaajalisemate traditsioonidega on Rahvusvahelisse Sõltumatute Sertifitseerimisorganite Liitu (IIOC, Independent International Organisation for Certification) kuuluvad organisatsioonid. Siia kuuluvad Bureau Veritas Quality International (BVQI), Det Norske Veritas, Lloyd's jt. Nende eeliseks on tuntus ja väljastatavate sertifikaatide tunnustatus kogu maailmas. - 52 - Sertifitseerimisprotsess Esmakontakt Avaldus, kalkulatsioon, standartne leping Parandusettepanekud KÄSIRAAMATU LÄBIVAATUS Mittevastuvõetav Vastuvõetav Kommentaarid kliendile AUDIT Mittevastuvõetav Mittevastavuse raport
võivad väita, et lasteluule idee on täielik nonsenss... ometi on olemas tunnustatav lastevärsi traditsioon. Parim lasteluule tekitab tunde, justnagu nähtaks maailma esimest korda ning sõnad selle kirjeldamiseks nopitakse otse õhust". (tsit. Hunt 2005: 4). Pigem ongi küsimus selles, et laps tunneb eksimatult hea luule ära, isegi väikelaps, kellele värsse ette loetakse. Seega võib lapse luuletõrjumise põhjuseks olla ebaõnnestunud esmakontakt. Sellepärast ongi lasteluuletaja missioon ülimalt vastutusrikas. (Krusten 2004: 116). Luule on keele intensiivistamine, selle väljendusvahendite laiendamine, ja kokkupuude sellega peaks algama võimalikult varases eas. Lasteluules tuleb arvestada värsitehnilisi lihtsustusi: riimiskeem, värsimõõt, stroofivorm ja luuletuse pikkus. Näiteks luule stroofilises kompositsioonis on oluline riimide paigutus (riimiskeem) ja distants. Kauged riimid realiseeruvad nõrgemini,