Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klienditeeninduse uurimustöö (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Järvamaa Kutsehariduskeskus
Kodumajandus
Särevere õppekoht

Reelika Vinter
KM2

Klienditeeninduse uurimustöö

Juhendaja : õpetaja-metoodik Ruth Muru



Paide Särevere 2010

Sisukord


Sisukord 2
Sissejuhatus 3
1 Kümme situatsiooni koos lühihinnanguga 4
2 Paide säästumarket 6
3 Paide kaubamaja 7
4 Koeru konsum 8
5 Paide Grossipood 9
6 Paide Maksimarket 10
7 Paide Alempos 11
8 Rakvere säästumarket 12
9 Bussisõit Rakverre 13
10 Rakvere Põhjakeskus 14
11 Paide Walking 15
12 HEA TEENINDUS 16
13 Kümme MÄRKSÕNA 17
KOKKUVÕTE 18
KASUTATUD KIRJANDUS 19

Sissejuhatus


Tegin klienditeeninduse teemalise uurimustöö. Selles töös toon ma välja lähemalt klienditeenindusega seonduvaid häid ja halbu ning vastuvõetavaid situatsioone, lisaks toon välja milliseid reegleid arvestati klientide teenindamise juures, milliseid mitte, peamised vead klientidega suhtlemisel ja teenindamisel. Räägin sellest, mis on minujaoks hea teenindamine ning lisan 10 märksõna, mis iseloomustavad head teenindust . Sageli on olukordi , kus kliente teenindatakse halvasti ega järgita klienditeeninduse reegleid, samas on ka ettevõtteid, kus on külalised alati oodatud ning nad saavad
Vasakule Paremale
Klienditeeninduse uurimustöö #1 Klienditeeninduse uurimustöö #2 Klienditeeninduse uurimustöö #3 Klienditeeninduse uurimustöö #4 Klienditeeninduse uurimustöö #5 Klienditeeninduse uurimustöö #6 Klienditeeninduse uurimustöö #7 Klienditeeninduse uurimustöö #8 Klienditeeninduse uurimustöö #9 Klienditeeninduse uurimustöö #10 Klienditeeninduse uurimustöö #11 Klienditeeninduse uurimustöö #12 Klienditeeninduse uurimustöö #13 Klienditeeninduse uurimustöö #14 Klienditeeninduse uurimustöö #15 Klienditeeninduse uurimustöö #16 Klienditeeninduse uurimustöö #17 Klienditeeninduse uurimustöö #18 Klienditeeninduse uurimustöö #19
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-02-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 98 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KollanePapu Õppematerjali autor
Klienditeeninduse uurimustöö.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
doc

Suhtlemine ja klienditeenindus

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus KM21 Kati Pall Klienditeeninduse uurimustöö Juhendaja: Õpetaja- metoodik Ruth Muru Paide 2014 2 Sisukord Sisukord................................................................................................................. 2 Sissejuhatus........................................................................................................... 2 Kümme Situatsiooni koos lühihinnanguga..............................................................4 Paide Kaubamaja.............................

Klienditeenindus
thumbnail
18
doc

Suhtlemine ja klienditeenindamine

Uurimustöö Suhtlemine ja klienditeenindamine Paide 2016 Sisukord Sisukord.............................................................................................................. 2 Sissejuhatus....................................................................................................... 3 Paide haigla, halb teenindus............................................................................... 5 One dream riidepood, halb teenindus................................................................8 Paide Meie pood, vastuvõetav teenindus...........................................................8 Paide KLICK AS, hea teenindus.........................................................................10 OÜ M.Põder, hea teenindus..............................................................................11 Kaie juures, halb teenindus..............................................................................12

Klienditeenindus
thumbnail
3
docx

Kahe teenindussituatsiooni analüüs - positiivse ja negatiivse

temast kindlasti õppust võtma. Kõik punktid, mida on heaks teeninduseks vaja olid täidetud. Kuigi ma ise olin poes käimisest väsinud ning kärsitu, suutis nii rõõmsameelne ja kena klienditeenindaja minu meelt muuta. Teha selle selliseks nagu see peaks olema iga päev kõikidel inimestel. Põhjuseks võib sellisele teenindusele olla esiteks see, et teenindaja nägi minu näost, et ma ei ole asjadega rahul ning vajan head suhtlemist. Teine põhjus, miks teenindus sujus hästi oli see, et klienditeenindaja tahab jätta head muljet nii endast, kui ka firmapoest. See toob hiljem rohkem püsikliente ning inimesed räägivad linnavahel ka edasi, et kui hea ja mugav teenindus on selles eelnevalt nimetatud poes. Sellest situatsioonist õppisin ma nii mõndagi. Esiteks pean olema ise julgem ja minema küsima, mitte iseseisvalt ja ärritunult ringi vaatama. Teiseks õppisin ma seda, et alati võib küsida ka teisi lahendusvariante

Klienditeenindus
thumbnail
16
doc

Situatsioonid teeninduses

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus toitlustamise suunaga KM3 Uurimustöö Teenindamise situatsioonid ja hinnangud Koostaja: Eneken Lakk Juhendaja: Ruth Muru Särevere 2009 Sisukord Sisukord........................................................................................................................ 2 SISSEJUHATUS..........................................................................................................

Klienditeenindus
thumbnail
15
odt

Klienditeenindus

Sisukord Sissejuhatus Uurimustöö sisuks on teenindusettevõtete ja teeninduse jälgimine, hindamine ja analüüsimine. Külastasin viite kaubandusettevõtet ja ka viite sotsiaalteeninduse ettevõtet: Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus 1 3.10.08 17.50 Hesburger ­ Viisakas teenindus 2 3.10.08 22.30 Jõujaam ­ Viisakas, hea ja kiire teenindus 3 14.10.08 19.15 Türi Grossi kauplus ­ uimane teenindaja 4 17.10.08 14.30 Paide Maxima ­ viisakas ja hea teenindus 5 16.10.08 16.15 Kadri Tare ­ ebaviisakas, uimane, külm teenindus 6 1.10.08 13.55 Türi Apteek ­ viisakas ja hea teenindus 7 4.10.08 14.20 Tallina rong ­ Viisakas teenindus 8 3.10.08 13.35 Perearst ­ Ükskõikne teenindus 9 4

Klienditeenindus
thumbnail
12
docx

TEENINDUSTÖÖ VAATLUS, TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS

teenindaja mulle ei pakkunud. Teenindaja küsis kas mul on kliendikaart ning jah, olin endale muretsenud Coffee In-i mobiilse rakenduse. Lugesin sealt kliendinumbri ning ta siestas selle. Maksin kaardiga ära ning teenindaja soovis mulle ilusat päeva jätku. Hiljem mobiilset rakendus uurides, selgus, et minu kliendistaatus siiski ei olnud registreeritud ning minu ost ei läinud arvesse. Teenindaja nime kahjuks ma ei näinud nimesildil ning ostutsekki mulle ei antud. 3 TEENINDUS SITUATSIOONIDE VÕRDLUS Hemtex AB Eesti Coffee In OÜ filiaal Kliendi märkamine Teenindaja märkas mind Teenindaja ei märganud esimesena või kliendi koheselt mind koheselt, kuid kui oli nõudmisel suhtlemine minu teeninduskord oli ta viisakas ja sõbralik

tehnomaterjalid
thumbnail
12
doc

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

Teenindajaks oli noor neiu, kes kliendist alguses üldse välja ei teinudki. Ta seisis kaastöötajatega leti taga ning arutati mingeid puhkuseplaane või midagi sarnast. Kui ta viimaks märkas mind, siis ei olnud mingit tervitust. Kui ta oli minu käest tellimuse küsinud pööras ta pea jälle kaatöötajate poole ning nad rääkisid juttu edasi samal ajal kui ma maksta soovisin. Jutt oli neile naljapakkuv ning kihistati ka naerda. Klient ei olnud kohe kindlasti prioriteet ega ka hea teenindus. Pettusin väga, sest kõik võttis kaua aega ning tundsin end üleliigsena. 5) 12. detsembril ­ Otsustasime elukaaslasega jälle burgereid minna võtma. Teenindajaks oli vene keelt kõnelev noormees, kes ka aktsendiga eesti keelt oskas. Pidime mitu korda parandama oma tellimust, sest ta kas ei saanud aru või ei kuulnud piisavalt hästi. Hesburgeris on pidevalt probleeme töötajatega, kes ei oska piisavalt hästi eesti keelt, sest selle takistue tõttu võib juhtuda äpardusi

Teenindus
thumbnail
10
docx

Teenindus situatsioon analüüs

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST12KÕ1 KAHE TEENINDUS SITUATSIOON ANALÜÜS Analüüs Õppejõud: MÕDRIKU 2014 1. NEGATIIVNE SITUATSIOON Alustaksin kõigepealt negatiivsest teenindusituatsioonist. Selles loos olin mina kliendi rollis ühes poes, tol hetkel olin ma koos elukaaslasega. Läksime sisseostet tegem, kui kõik vajalik oli ostetud mõtlesime läbi põigata ka soojatoidu letist. Kuna tegemist oli

Teenindus




Kommentaarid (1)

vicky10 profiilipilt
vicky10: oli vaga hea
20:21 31-01-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun