Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kaubamärk ja bränd (6)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Kaubamärk ja bränd #1 Kaubamärk ja bränd #2 Kaubamärk ja bränd #3 Kaubamärk ja bränd #4 Kaubamärk ja bränd #5 Kaubamärk ja bränd #6 Kaubamärk ja bränd #7 Kaubamärk ja bränd #8 Kaubamärk ja bränd #9 Kaubamärk ja bränd #10 Kaubamärk ja bränd #11 Kaubamärk ja bränd #12 Kaubamärk ja bränd #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 211 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 6 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kärt Lehto Õppematerjali autor
Kirjalik töö brändist ja kaubamärgist. Kaubamärgiga seotud mõisted ja kaubamärkide liigid, ajaloost ja kaubamärgi vaidlused.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
28
doc

Kaubamärgi väärtus

......................................................................3 2. KAUBAMÄRGI KAITSMINE JA VÄÄRTUS...............................................................................5 2.1. Kaubamärgi kaitsmine...............................................................................................................5 2.2. Kaubamärgi väärtus...................................................................................................................5 2.3. Kõige tulusam kaubamärk.........................................................................................................6 3. ÜLESANNE.....................................................................................................................................7 3.1. Logod.........................................................................................................................................7 3.2. Küsimused.............................................................................

Kaubandus
thumbnail
14
pdf

Brändi juhtimine eksam konspekt

Brändi juhtimine Konspekt 2012 1) Bränd on kontseptsioon, lubadusmärk, kujutlus, mis sisaldab funktsionaalseid lubadusi ja kasusid, mida tarbijad piisavalt väärtustavad, kulutamaks selle peale oma raha. Bränd on eristav nimi ja/või sümbol, mille eesmärgiks on identifitseerida tootja või müüja kaupu või teenuseid konkurentide oma(de)st. (Aaker) Bränd on toote materiaalsete ja sümboolsete omaduste kombinatsioon, mis identifitseerib toote ja eristab selle konkureerivatest toodetest. Tugevatel brändidel on omadus siduda end kliendiga, tagades sellega koostöö ka tulevikus. Brändid aitavad inimestel teha valikuid, luues konkurentsieelise ning saavutades ajutise hinnaalanduspakkumise teiselt tootelt. Brändid on suunatud edule ja konkurentsile. Strateegiliselt saab end väljendada erinevalt: kujundus, emotsionaalsus, värvid, jne

Brändi juhtimine
thumbnail
55
doc

Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus.

Sekretäri-ja ametnikutöö osakond Kaja Pihla Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus. Lõputöö Juhendaja: Toomas Seppel Tallinn 2006 Sisukord Sissejuhatus 4-5 1.Geograafiline tähis ja kaubamärk kui intellektuaalse omandi liigid. 6 1.1 Intellektuaalne omand 6- 7 1.2 Tööstusomand 7 1.3 Rahvusvahelised institutsioonid ja lepingud. 7-8 2. Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik regulatsioon 9 2.1 Geograafiline tähis 9

Sekretäritöö
thumbnail
22
doc

Intellektuaalomandi õigus

tööstusdisainilahendusele, geograafilisele tähisele ja mikrolülituse topoloogiale (kujundite üldiste omaduste uurimine). Autoriõigusest ja autoriõigusega kaasnevatest õigustest erinevalt ei teki tööstusomandi õigused üldjuhul automaatselt, vaid nende omandamiseks tuleb läbida registreerimisprotseduur vastavates riiklikes asutustes. Eestis -> Patendiamet tööstusomandi liikidest leiab praktikas kõige enam kasutamist kaubamärk. Kaubamärk on tähis, mida ettevõtja kasutab oma kauba või teenuse tähistamiseks, et eristada oma kaupa või teenust teiste ettevõtjate poolt pakutavatest kaupadest/teenustest. Kaubamärk annab selle omanikule teatud ainuõigused kaubamärgina registreeritud tähistamise kasutamisel ning õigusi keelata selle kasutamist teistel isikutel. Oluline on, et õiguskaitse antakse üksnes kauba/teenuse turustamisel kasutatavale tähisele, ning

Õigus
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

¤person(isik) - nt. swedpangas ei osteta inimest vaid ostetakse ettevõtte nime. Unikaalne müügiargument unikaalne müügiargument - eristab toodet või teenust teistest konkurentidest. Omas kategoorias ainus nt. lotte porgand vs tavaline porgand. nt. pakend võib olla unikaalne nt.drive in poed nt.spordikeskus, mis on avatud 24/7 nt.taxify - ei pea helistama nt.Öko Hind ei ole tähtsamal positsioonil. Pigem unikaalne müügiargument, kvaliteedi tase. Teine loeng Kaubamärk ja Bränd Brändi ja kaubamärgi vahe : Kaubamärk on nimi või sümbol, kujundus mida mõeldakse välja. Tähis mida saab eristada kaupa teise isiku kaubast. Ainult registreeritud(patendiametis) kaubamärk omab tähtsust, kuna ta on kaitstud. Õigus kaubamärki kasutada omab see, kes esimeseda registreerib seda kaubamärki. Bränd on tõestav, tuntum inimeste teadvuses Kaubamärke on rohkem maailmas, kui brände Kaubamärgist peab saama bränd

Majandus
thumbnail
96
doc

Toidukaubaõpetus

........5 1.3 Kaubamärgi ajalugu maailmas...................................................................................6 1.4 Kaubamärgi ajalugu Eestis.........................................................................................8 1.5 Kaubamärgi kaitse......................................................................................................9 2 KAUBAMÄRK RAKVERE..........................................................................................10 1 Kaubamärk Rakvere ajalooline areng.........................................................................11 2.1 Kaubamärk Rakvere saavutused ja tunnustamine....................................................13 2.2 Kaubamärk Rakvere Tootevalik...............................................................................14 2.2.1 Võileivapealsed lihatooted:...............................................................................14 2.2.2 Roavalmistus tooted:.....................

Kaubandus
thumbnail
34
docx

Õiguse eksam

loomingu olemus) (esseeküsimus) Selleks, et skript vms muu arvutiprogramm oleks arvutiprogrammiks autoriõiguste tähenduses, peab see olema intellektuaalsete valikute ehk loomingulise tegevuse tulemus. Kui programm luuakse etteantud reeglite alusel nii, et teisel ajal ja teises olukorras vüib tekkida täpselt samasugunne programm, siis ei ole tegemist autoriõiguse tähenduses ning see ei ole autoriõiguse kaitse all. 21. Mis on kaubamärk ja selle kasutamise eesmärk (kaubamärgi funktsioonid)? Kaubamärk on tähis, millega on võimalik eristada ühe isiku kaupa või teenust teise isiku samaliigilisest kaubast või teenusest. Kaubamärk peab olema graafiliselt kujutatav eristusvõimeline tähis. Kui toodetel ei ole kaubamärke, siis tarbijad ei suudaks samaliigilisi tooteid üksteisest eristada. Tarbija ei suudaks ka hiljem oma ostu otsust korrata. Kaubamärgi funktsioonid:  Eristusfunktsiioon:

Õigus
thumbnail
50
doc

Intellektuaalomand

1. Intellektuaalomand  Sissejuhatus Inimene on suuteline oma intellekti ehk arukuse abil looma midagi uut. Selles on nähtud inimese jumalanäolisuse märki. Oma bioloogiliste eelduste poolest on inimene sarnane loomale, kes ei loo, vaid kopeerib juba olemasolevat, kohandades seda oma vajadustele. See loomulik käitumine vastandub inimeses teadvustatud püüdlusele hea, ilu ja tõe poole, mis väljendub oma elukeskkonna paremaks muutmises (leiutised), selle kaunistamises (kujutav kunst, muusika, kirjandus) ja teadusega tegelemises. Loomulik käitumine tähendab ka tugevama võimu, oma egoistlike huvide kaitsmist jõuga. Sellele vastandub ühiskonna liikmete välise vabaduse vastastikune piiramine õiguse (Evgenij Nikolaevich Trubeckoj määratlus) vahenditega, millega esiteks tagatakse võimalus kõigi ühisonnaliikmete kooseksisteerimiseks ja teiseks luuakse eeldused koostööks ühiste eesmärkide saavutamiseks (Wolfgang Friedmann’i rahvusvahelise õigus

Intellektuaalne omand ja andmekaitse




Kommentaarid (6)

SRoos profiilipilt
SRoos: Andis ideid kuidas oma tööga edasi minna kuid antud materjalis on kasutatud liiga palju materjali internetist.
11:59 23-11-2010
Liisa_97 profiilipilt
Liisa_97: Leidsin selle mida otsisin. Hästi tehtud töö.
19:18 23-01-2017
paberrostsai profiilipilt
paberrostsai: esmapilgul tundub korralik ja tubli töö.
11:34 19-01-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun