Facebook Like
Add link


Kaebuste ja probleemide käsitlemine ja lahendamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milles võib põhjus olla?
Vasakule Paremale
Kaebuste ja probleemide käsitlemine ja lahendamine #1 Kaebuste ja probleemide käsitlemine ja lahendamine #2 Kaebuste ja probleemide käsitlemine ja lahendamine #3 Kaebuste ja probleemide käsitlemine ja lahendamine #4 Kaebuste ja probleemide käsitlemine ja lahendamine #5 Kaebuste ja probleemide käsitlemine ja lahendamine #6 Kaebuste ja probleemide käsitlemine ja lahendamine #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-10-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 49 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kadi Kurg Õppematerjali autor

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

59
doc
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus
31
doc
KLIENDISUHETE JUHTIMINE JA LOJAALSUS
19
pdf
Klienditeenindus ja teeeninduskultuur
113
ppt
Klienditeenindus ja teeninduskultuur
14
doc
Klienditeenindus logistikafirmas
20
doc
teenuse mõõdikud klienditeeninduses
26
doc
Klienditeenindus kui logistika oluline protsess
138
doc
STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun