Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • MIS ON INTERNET?
  • Kui vana sa oled?
  • Kui kaua sa keskmiselt päevas internetis oled?
  • Mida sa internetis põhiliselt teed?
  • Millist veebilehitsejat sa enamasti kasutad?
  • Millist otsingumootorit sa enamasti kasutad?
Vasakule Paremale
INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #1 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #2 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #3 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #4 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #5 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #6 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #7 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #8 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #9 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #10 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #11 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #12 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #13 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #14 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #15 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #16 INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS #17
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor tanel115 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
pdf

INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS

KEILA KOOL REAALSUUND Loodusharu INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS Autor: Tanel- Mairo Sildnik Juhendaja: Anneli Vallaste Keila 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS...................................................................................................................3 1.MIS ON INTERNET?........................................................................................................4 1.1 Interneti ajaloost................................................................................5 1.2 Interneti kasutusvõimalused..................................................................6 1.3 Interneti ohud......

Uurimustöö alused
thumbnail
8
pptx

Interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seasuurimustöö kaitsmine

Interneti kasutamine Keila kooli 5ndate klasside hulgas Autor:Tanel- Mairo Sildnik Juhendaja: Anneli Vallaste Töö eesmärgid Töö eesmärgiks on uurida 5ndate klasside õpilaste interneti kasutamist: mis nad seal teevad ja kaua nad interneti igapäevaselt kasutavad. Hüpoteesid: 1. Keskmiselt kasutavad 5ndate klasside õpilased internetti 2 tundi päevas. 2. Kõige enam kasutatakse internetti suhtlemiseks. Metoodika Uurimuse läbiviimiseks koostasin 10 küsimusest koosneva suletud süsteemiga küsimustiku. Küsitluses osales 80 Keila Kooli 5ndate klasside õpilast vanuses 11-13. Tulemused 1. Arvutades välja keskmise aja, saan vastuseks 1,525 tundi päevas, mis on umbes pool tundi vähem kui arvasin. 2.Kõige enam kasutatakse internetti suhtlemiseks. (42,5%) 2. hüpoteesi kinnitab ka järgmine diagramm, mis näitab et

Arvuti
thumbnail
38
pdf

Arvuti ja interneti kasutamine 8.a klassis

   Loksa Gümnaasium                      Arvuti­ ja interneti kasutamine 8.a klassis  III. kooliastme loovtöö               

Meedia
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames

Logistika alused
thumbnail
575
docx

Nimetu

Sisukord Eessõna Hea õpilane! Microsofti arenduspartnerid ja kliendid otsivad pidevalt noori ja andekaid koodimeistreid, kes oskavad arendada tarkvara laialt levinud .NET platvormil. Kui Sulle meeldib programmeerida, siis usun, et saame Sulle pakkuda vajalikku ja huvitavat õppematerjali. Järgneva praktilise ja kasuliku õppematerjali on loonud tunnustatud professionaalid. Siit leid uusimat infot nii .NET aluste kohta kui ka juhiseid veebirakenduste loomiseks. Teadmiste paremaks omandamiseks on allpool palju praktilisi näiteid ja ülesandeid. Ühtlasi on sellest aastast kõigile kättesaadavad ka videojuhendid, mis teevad õppetöö palju põnevamaks. Oleme kogu õppe välja töötanud vabavaraliste Microsoft Visual Studio ja SQL Server Express versioonide baasil. Need tööriistad on mõeldud spetsiaalselt õpilastele ja asjaarmastajatele Microsofti platvormiga tutvumiseks

Informaatika
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

UNIVISIOON Maailmataju A Auuttoorr:: M Maarreekk--L Laarrss K Krruuuusseenn Tallinn Märts 2015 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande kolmas eelväljaanne. Autor: Marek-Lars Kruusen Kõik õigused kaitstud. Antud ( kirjanduslik ) teos on kaitstud autoriõiguse- ja rahvusvaheliste seadustega. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma

Üldpsühholoogia
thumbnail
159
doc

Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat

Isabelle Dujacquier, kasutajate vajadustest lähtuvate kultuurialaste veebirakenduste sisu ja kvaliteedikriteeriumide piiritlemise töörühma koordinaator David Dawson, koostoimivuse ja teenuseosutamise töörühma koordinaator Antonella Fresa, tehniline koordinaator Euroopa toimetus Isabelle Dujaquier, David Dawson, Muriel Foulonneau, Pierluigi Feliciati, Fedora Filippi, Antonella Fresa, Annette Kelly, Eelco Bruinsma, Marius Snyders, Cary Karp, Gert Van Tittelboom 2 Sekretariaat Sabrina Santangelo (Kultuuriministeerium, Itaalia) Tekstid Giancarlo Buzzanca (Keskrestaureerimisasutus, Itaalia; David Dawson ja Chiara De Vecchis (Parlamendi Ülemkoda, Itaalia); Mario Di Domenicantonio (Uuendus- ja Tehnoloogiaministeerium, Itaalia); Sara Di Giorgio, nõustaja (Itaalia); Isabelle Dujacquier (Prantsuse Kogukonna Ministeerium, Belgia); Pierluigi Feliciati, (Arhiiviamet, Itaalia);

Kultuurilugu
thumbnail
477
pdf

Maailmataju

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2012 Esimese väljaande eelväljaanne. Kõik õigused kaitstud. 2 ,,Inimese enda olemasolu on suurim õnn, mida tuleb tajuda." Foto allikas: ,,Inimese füsioloogia", lk. 145, R. F. Schmidt ja G. Thews, Tartu 1997. 3 Maailmataju olemus, struktuur ja uurimismeetodid ,,Inimesel on olemas kõikvõimas tehnoloogia, mille abil on võimalik mõista ja luua kõike, mida ainult kujutlusvõime kannatab. See tehnoloogia pole midagi muud kui Tema enda mõistus." Maailmataju Maailmataju ( alternatiivne nimi on sellel ,,Univisioon", mis tuleb sõnadest ,,uni" ehk

Karjäärinõustamine



Lisainfo

uurimustöö "interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seas."10 klass, reaalharuiseloomustab 5ndate klasside õpilaste interneti kasutamiset,milleks nad seda kasutavad ja kui palju nad seda kasutavad.samuti räägib interneti ajaloost ja kuidas ning kus internet üldse alguse sai.korrektselt vormistatud töö,tehnilised nõuded täidetud.töö põhineb internetist info otsimisel ja küsimustiku põhjal,kus osales 76 õpilast.

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun