Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seasuurimustöö kaitsmine (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Interneti kasutamine  Keila  
kooli 5ndate klasside 
hulgas

Autor: Tanel - Mairo Sildnik
JuhendajaAnneli  Vallaste
Töö eesmärgid
Töö eesmärgiks on uurida 5ndate klasside 
õpilaste interneti kasutamist: mis nad seal 
teevad ja kaua nad interneti igapäevaselt 
kasutavad.
Hüpoteesid: 1. Keskmiselt kasutavad 5ndate 
klasside õpilased internetti 2 tundi päevas.
2. Kõige enam kasutatakse internetti 
suhtlemiseks.
Metoodika
Uurimuse läbiviimiseks koostasin 10 
küsimusest koosneva suletud 
süsteemiga küsimustiku.
Küsitluses osales 80 Keila Kooli 5ndate 
klasside õpilast vanuses 11-13.
Tulemused
1.
Arvutades  välja  keskmise  aja,  saan  vastuseks  1,525  tundi 
päevas, mis on umbes pool tundi vähem kui arvasin.
2.Kõige enam kasutatakse internetti suhtlemiseks. (42,5%)
2. hüpoteesi kinnitab ka järgmine diagramm, mis näitab et 
89%  Keila  Kooli  5-ndate  klasside  õpilastest  on  kasutaja 
suhtlusvõrgustikus.
Kokkuvõte
Uurimusest selgus, et Keila Kooli 
5ndate klasside õpilased kasutavad 
internetti enamasti suhtlemiseks ja 
veedavad internetis keskmiselt 1,525 
tundi päevas.
Äitah kuulamast!

Document Outline

  • Interneti kasutamine Keila kooli 5ndate klasside hulgas
  • Töö eesmärgid
  • Metoodika
  • Tulemused
  • Slide 5
  • Slide 6
  • Kokkuvõte
  • Slide 8
Vasakule Paremale
Interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seasuurimustöö kaitsmine #1 Interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seasuurimustöö kaitsmine #2 Interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seasuurimustöö kaitsmine #3 Interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seasuurimustöö kaitsmine #4 Interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seasuurimustöö kaitsmine #5 Interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seasuurimustöö kaitsmine #6 Interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seasuurimustöö kaitsmine #7 Interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seasuurimustöö kaitsmine #8
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor tanel115 Õppematerjali autor
interneti kasutamine 5ndate klasside õpilaste seasuurimustöö kaitsminepowerpoint

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
pdf

INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS

KEILA KOOL REAALSUUND Loodusharu INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS Autor: Tanel- Mairo Sildnik Juhendaja: Anneli Vallaste Keila 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS...................................................................................................................3 1.MIS ON INTERNET?........................................................................................................4 1

Uurimustöö alused
thumbnail
17
docx

INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS

KEILA KOOL REAALSUUND Loodusharu INTERNETI KASUTAMINE KEILA KOOLI 5ndate KLASSIDE HULGAS Autor: Tanel- Mairo Sildnik Juhendaja: Anneli Vallaste Keila 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Tänapäeval on internet võtnud üle erinevad rollid, nagu trükimeedia, post, telefon, televisioon, muusika jne. Tänu interneti laiadele kasutusvõimalustele kasutab tänapäeval pea iga inimene internetti

It
thumbnail
21
doc

Uurimistöö "Küberkuritegevus"

(1) · Kiusamine - kommentaarid ja sõnumid kindlate isikute kohta, mis õhutavad vaenu. Selle alla käivad näiteks rassilised, usulised, rahvuselised, seksuaalse orientatsiooni alased märkused. Iga kommentaar, mida võib pidada halvustavaks või solvavaks, loetakse kiusamise alla. (1) · Narkootikumidega seotud äri ­ uimastitega kauplejad kasutavad üha rohkem Internetti ja müüvad keelatud aineid krüpteeritud e-posti kaudu. Interneti kaudu äritsemise populaarsus võib olla tingitud ka sellest, et puudub näost-näkku suhtlus. (1) · Küberterrorism ­ on terroristlik tegevus, mis pannakse toime küberruumis. Ka Internetis tehtud pommiähvardused kuuluvad küberterrorismi alla. Küberterrorist on keegi, kes teeb rünnaku valitsuse või organisatsiooni vastu kasutades arvutit ja saab sealt oma poliitiliste või sotsiaalsete eesmärkide jaoks infot. (1) ,,Vahet n.-ö

Arvutiõpetus
thumbnail
33
doc

INTERNETI KASUTAMINE 8. A KLASSI ÕPILASTE SEAS

Kohila Gümnaasium Sinu nimi 8. a INTERNETI KASUTAMINE 8. A KLASSI ÕPILASTE SEAS Uurimistöö Juhendaja: Kohila 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS..............................................................................3 1. INTERNETI KASUTAMINE NOORTE SEAS.......................................4 2. TULEMUSTE ARUTELU................................................................6 2.1 Valim ja meetod..........................................................................6 2.2 Tulemuste analüüs........................................................................6 2.3 Järeldused.................................................................................8 KOKKUVÕTE....................................................

Eesti keel
thumbnail
4
docx

Sotsiaalpsühholoogiline uuring

Psühholoogilise uurimuse teemaks on Sotsiaalpsühholoogiline uuring Pärnu linna koolide 7.-8. klasside õpilaste eluolu kohta. Küsitlus viidi läbi ajavahemikus november 2011 kuni veebruar 2012 ja küsitleti Pärnu linna koolide 7.-8. klasside õpilasi. Küsitlusel osales 629 õpilast. Uuringu eesmärgiks oli saada ülevaade õpilaste elamistingimustest ja perede toimetulekust, samuti uuriti õpilaste stressitaset ja vabaaja veetmise võimalusi. Uurimismeetod oli kirjeldav. Uuriti Pärnu linna koolide 7.-8. klasside õpilaste eluolu: 1. Arvuti, interneti ja mobiiltelefoni kasutus 2. Taskuraha kasutus 3. Kodused kohustused 4. Mured ja rõõmud 5. Stress 6. Kooliväline tegevus 7. Huviringid ja neist osavõtt Valimiks on põhikoolide 7.-8. klasside õpilased. Uurimuse tulemustest järeldati: Elamistingimused on 89% õpilastest

Sotsiaalpsühholoogia
thumbnail
7
doc

Miniuurimistöö - Interneti kasutamine

Kehra Gümnaasium Gerda Põder INTERNETI KASUTAMINE Uurimustöö Juhendaja: õp Annely Vaikre Kehra 2009 2 Internet Internet on ülemaailmne väiksemate kohtvõrkude ühendus, kus infovahetus toimub vastava standardse protokolli alusel. Igal Internetti ühendatud arvutil on oma kindel ja ainulaadne aadress, mille kaudu see arvuti on leitav. Seda aadressi kutsutakse IP-aadressiks. Enamkasutatavatel arvutitel on peale IP-aadressi ka nimi, kuna seda on lihtsam meeles pidada

Arvuti õpetus
thumbnail
38
pdf

Arvuti ja interneti kasutamine 8.a klassis

TAUST……………………………………………………………………………..……………………………. .4 1.1 Mis on internet?.......................................................................................................................4 1.2 Interneti ajalugu………………………………..…………………………………….……….………..………………… …....5 2. MEETODI KIRJELDUS…………………………………………………………………………..…………….…………… ……...6 3.TULEMUSTE ANALÜÜS............................................................

Meedia
thumbnail
28
doc

Küberkiusamine ja selle liigid

......................................................................................9 Tabel 3 uuritavate sooline jaotus.............................................................................................9 Tabel 4 Internetiühenduse olemasolu...................................................................................10 Tabel 5 Internetialased teadmised........................................................................................10 Tabel 6 Interneti kasutamise asukoht....................................................................................11 Tabel 7 Interneti kasutamise asukoht....................................................................................11 Tabel 8 Interneti kasutamise asukoht....................................................................................11 Tabel 9 Interneti kasutamise asukoht....................................................................................11

Arvutiõpetus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun