Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Väikelaevniku eksami lipud (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Turunduse olemus
Turunduse põhimõisted
Turundus  on sotsiaalne tegevus ja juhtimisprotsess , mil e abil üksikisikud ja grupid rahuldavad oma eesmärke teiste jaoks 
väärtust omavate ja nende vajadusi ning soove rahuldavate toodete loomise, pakkumise ja vahetusega. (P.  Kotler , 1997).
Turundus  on tegevus, mis on suunatud klientide vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P.Kotler, 
2002).
Turundus on ideede, toodete ja teenuste  kontseptsiooni , hinna­kujunduse, edustamise (s.h. reklaami) ja jaotuse 
planeerimise ning elluviimise protsess, et luua soodsaid vahetusi üksikisi­kute ja organisatsioonide eesmärkide 
rahuldamiseks ( Vihalem , 2003 (1988. aastal Ameerika Marketingiassotsiatsiooni poolt sõnas­tatud definitsiooni järgi)).
Turundus on juhtimisprotsess, mis uurib, prognoosib ja rahul­dab tarbijate nõudlust kasumi saamise eesmärgil (Mercer, 
1992) Defineeritud nõudluse  seisukohast )). 
Turustamine tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet „ turustuskanal “). Turundus on 
seega oluliselt laiem mõiste kui turustus ning võib öelda, et turustus on turunduse üks osa.
Turg  on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Ostjateks võivad olla nii üksikisikud kui  organisatsioonid .
Toode on midagi, mida saab pakkuda turul vajaduste rahuldamiseks. Toode võib olla materiaalne, kuid tähtis pole mitte 
füüsilise toote  omamine , vaid sellega kaasnevad hüved.
Klient  on  organisatsioon või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient   ostja,  tellija  või 
teenuseid kasutav inimene.
 Tarbija on füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust eesmärgil, mis ei seondu tema 
majandus­ või kutsetegevusega
Turunduse olemus
Turundus on osategevuste  kompleks , mis hõlmab:
     ­  turuuuringuid, 
     ­  toote/teenuse kujundamist, 
     ­  turustuskanalite valikut, 
     ­  hinnapoliitikat, 
     ­  müügi toetamist ja 
     ­  müüki ennast. 
Turunduse eesmärgiks on tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende 
rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. 
Turundustegevus algab pikalt enne müügi  toimumist  ja jätkub ka pärast selle 
toimumist.
Turunduse olemus
Turunduse juhtimine on suunatud teatud 
Muutke teksti laade
sihtgruppidega tulusate vahetusprot­
Teine tase

Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-05-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 2 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor
Siin on kõik lipud, mida võib vaja minna väikelaevniku lubade tegemiseks.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
0

Bangladeshi transpordi ja turismimajanduse ülevaade

docstxt/.txt

Geograafia



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun