Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele #1 Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele #2 Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele #3 Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele #4 Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele #5 Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele #6 Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele #7 Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele #8 Tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele #9
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-06-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 5 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor lotatimmu Õppematerjali autor
Inimressursside juhtimine referaat - tulemustasud ja nende mõju töötaja töösooritusele

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
docx

Kordamisküsimused eksamiks-2021

Vajalikku informatsiooni võivad koguda: • Töökohal töötavad isikud • Töötajate otsesed juhid • Personaliosakonna töötajad • Konsultandid 12.Mis on tööanalüüsi infoallikad? Infoallikaks võivad olla: • Dokumendid ja andmebaasid • Kliendid ja koostööpartnerid • Muud allikad (nt personali- või kliendirahulolu-uuringud) 13.Millised on tööanalüüsi meetodid, kirjelda neid? Vaatlus: Vaatluse puhul vaatleb sõltumatu vaatleja -kuidas töötaja oma tööd teeb. Kogutakse infot selle kohta, kuidas ja milliseid tegevusi ta sooritas (nt tööülesande täitmiseks kulunud aja mõõtmine; täidetavate tööülesannete kaardistamine jms). Informatsioon sooritatud tegevuste kohta saadakse visuaalsel teel. Meetodiga kaasneb oht, et töötaja käitub vaatluse algetapis tavapärasest erinevalt. Sellisel juhul võib töötaja teadlikult lisada oma tegevusse aeganõudvaid ja tööd keerukamana näitavaid liigutusi.

Keskkonnaökonoomika
thumbnail
11
docx

EFEKTIIVSUSE SUURENDAMISE VÕIMALUS PERSONALI TÖÖS KONKREETSE ORGANISATSIOONI NÄITEL

Casino Eesti AS iga. Tööpakkumise tehakse kandidaadile, kes omab firmaga sarnaseid väärtushinnanguid ja sobib töötama konkreetses meeskonnas. Võrdsete kandidaatide puhul eelistakse ettevõttesiseseid kandidaate või neid, keda enda töötajad on usalduslikult soovitanud. 3.2 Ettevõtte koolitused Koolituste teostamine jaguneb: ettevõttesisene koolitus (OCE oma koolitaja); ettevõtteväline koolitus (sisseostetud koolitus väliskoolitajaga); uue töötaja koolitusprogramm (OCE'ga liitujale sisseelamisprogramm. Ettevõttesisene koolitus toimub vastavalt koolitusplaanile. Hiljemalt 2 nädalat enne koolitust saadetakse välja teatis koolituse toimumise kohta, kus on kirjas informatsioon koolituse toimumise aja, asukoha, koolituse läbiviija ja osalejate kohta. Töötajal on samuti võimalus osaleda ettevõttevälisel koolitusel tööandja kulu juhul, kui see on

Personalitöö
thumbnail
16
docx

Juhtimissituatsioonianalü üs

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Personalijuhtimise eriala Indrek Semm JUHTIMISSITUATSIOONI ANALÜÜS Iseseisev töö Juhendaja: Liina Randmann, MSc Tartu 2010 SISUKORD JUHTIMISSITUATSIOONI ANALÜÜS SISSEJUHATUS Ühe tuntud panga harukontoris töötas 12 inimest. Nende seas oli nii tavalisi tellereid, väärtpaberite ja fondidega tegelevad tellereid kui ka mitmeid laenu ja finantseerimise konsultante. Nagu teistes kontorites, oli sealgi töötajate töösisu erinev ja nad paiknesid eri astmetel, kusjuures kõige madalama astme töötajad olid tavalised tellerid ja kõige kõrgemal laenu ja finantseerimise konsultandid, ka väärtpaberite ja fondidega tegeleva telleri töö oli kõrgemalt hinnatud. Kõik töötajad olid kõrgharidusega ning tegid oma tööd

Inimeste juhtimine organisatsioonis
thumbnail
9
docx

Inimressurssid - kordamine eksamiks

sotsiaal-kultuurilised arengueeldused, poliitilised ja õiguslikud arengueeldused, tehnoloogilised arengueeldused - Mikrokeskkond: konkurendid, kliendid, tarnijad, regulaatorid, strateegilised liitlased · Ettevõtte suurus · Arengufaas · Kas ettevõte on kodumaine või rahvusvaheline · Riigi- või erasektoris · Ettevõtte juhtimine, kultuur ja väärtused · Personalitöötajad ja nende ettevalmistus · Õiguskeskkonna muutumine · Uued tehnoloogiad · Nõue tulemuslikkusele · Kulutuste optimeerimisele · Töötajate ootuste teisenemine 3. Ettevõtte strateegia ja personalistrateegia sidustamine: olemus ja vajalikkuse põhjendus Personalistrateegia on ettevõtte strateegia üks osa, mille eesmärgiks on inimressursi kujundamine, motiveerimine ja arendamine selliselt, et ta maksimaalselt toetaks ärikontseptsiooni realiseerimist.

Psühholoogia
thumbnail
13
odt

Spordiorganisatsiooni personalijuhtimine

kaupade ja teenustega. Organusatsioon omakorda sõltub selles töötavatest inimestest, seega on organisatsioon loomisel ja ellujäämisel kesksel kohal personali juhtimine. Organisatsioon on inimgrupp, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel. Esimese tingimuse saab täita personalivaliku abil, valides igale ametikohale selle töö tegemiseks vajalike võimete, huvide ja isiksuseomadustega inimesi. See, milliseid jõupingutusi töötaja on nõus tegema, sõltub mitmesugustest personalijuhtimisega seotud tegevustest nagu organisatsiooni palgasüsteemi motiveeriv jõud ja töökohtade kavandamine. Toetus hõlmab organisatsiooni poolset koolitust ja treeningut, tööks vajalike vahendite ja töötajate informeerimist selles osas, mida tööandja temalt ootab. Spordiorganisatsiooni personalijuhi ülesanne on leida õige inimene, õigele positsioonile õigel ajal, tagada koolitatud ja rahulolev

Kehaline kasvatus ja sport
thumbnail
46
doc

Konspekt Personalijuhtimine 2013

III SIDUV FUNKTSIOON Kaasaegsed trendid Inimressurss loob organisatsiooni peamise konkurentsieelise keskendudes intellektuaalsele ja sotsiaalsele kapitalile, see tähendab: Inimeste võimete avastamisele ja rakendamisele; Karjääri kavandamisele; Suhtevõrgustike ja sotsiaalse keskkonna mõjude juhtimisele; Organisatsioonilise keskkonna kujundamisele. Inimkapitali juhtimine (Human Capital Management) Lisaväärtuse saamisele suunatud inimeste juhtimine. Lähtepunkt: töötaja on väärtus, mis loob lisaväärtust. Kui seda pole, siis pole ta kapital. Maksimeerib tulemuse saavutamist Seotud auditiga, mõõtmisega, kasumiga. Inimressursside juhtimine (Human Recources Management) - on ressursi keskne sotsiaalse keskkonna tervikust lähtuv läbimõeldud lähenemisviis inimeste juhtimisele; - on oma olemuselt laiem mõiste kui personalijuhtimine; - hõlmab endas nii organisatsioonide sisesed kui ka välised tegurid sh

Personalijuhtimine
thumbnail
18
doc

Mõisted

turustamise, reklaami ja hinnaga. · Personalijuhid Org. Personalipoliitika ja strateegia formuleerimine, org juhtide nõustamine ja suunamine personalipoliitika ja ­ strateegia juurutamisel ning org personalitalitluse töö korraldamine selliselt, et oleks tagatud töötajate värbamine, motiveerimine ja areng org kõigil tasanditel. org juhtide nõustamine personaliprobleemidega seonduvate muudatuste läbiviimisel- · Operatsioonijuhid Vastutab nende süsteemide loomise ja juhtimise eest, mis annavad org toodangu ja teenused. Vastutab toodangu kontrolli, siseseadete kontrolli, kvaliteedi kontrolli jm eest. · Haldusjuhid Nad on pigem generalistid kui spetsialistid. Neil on olemas mõningaid algteadmisi juhtimisest, kuid ei oma väljaõpet. · Muud juhid Nt. projektijuhid, arendusjuhid, reklaami osakond, suhtekorraldus 2.Juhi rollid (tegevused) Suhtlusrollid

Juhtimise alused
thumbnail
8
doc

Finants juhtimine I töö

kurssi viivimine võib jääda tööpäeva lõppu, töövälisele aega, nädalavahetusse). · suurte otsuste järelduste langetamisel tuleb olla ettevaatlik e. konservatiivne. Ei tohi tahtlikult lühendada seda perioodi, mis pakub teile töötajate suuremat usaldust (nt kui asute tegutsema ja vestlusi läbi viite, paberites tuhnimine, ei osale veel aktiivselt organisatsioonis ­ siis töötaja on pos. veel meelestatud, ei tasuks väga ruttu muudatusi läbi viia. Töötajad kes on rutiiniga harjunud, ei taha uuendusi vastu võtta. Lüheneb juhi positiivne aeg). Võiks piirduda esialgu ettepanekutega, soovitustega, arupärimistega (kogu juhtimist ei tohi panna kohe rangesse vormi). Töötajatele kelle suhtes ümberkorraldused aset leiavad tuleks suhtuda leebelt ja rääkida, et kuidas ja mis nad asjast/muutustest

Finantsjuhtimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun