Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Operatsiooni juhtimine (1)

1 HALB
Punktid
Operatsiooni juhtimine #1 Operatsiooni juhtimine #2 Operatsiooni juhtimine #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-11-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 88 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor evatam Õppematerjali autor
Slideshow

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
docx

Tootmis- ja teeninduskorraldus

Mis on tootmis- ja teeninduskorraldus (TTK)? • TTK on sellise protsessi juhtimine, mille käigus toodetakse või tarnitakse tooteid või teenuseid. • TTK funktsioon on omane kõikidele organisatsioonidele, kelle väljund on suunatud väliskeskkonda • TTK põhiliseks ülesandeks alati oli teha asju valmis – tooted ja teenused Tootmis- ja teeninduse protsessi (toote või teenuse) sisend on nõudlus ja väljund on kliendirahulolu. Selles protsessis tulemuse saavutamiseks on meil vaja kvaliteeti (me peame teadma kuidas me midagi teeme e

Strateegiline planeerimine
thumbnail
18
docx

OPERATSIOONIJUHTIMISE EKSAM

Teenuste karakteristikud: Immateriaalne; Toodetud ja tarbitud samal ajal; Tihti unikaalne; Suur kokkupuude kliendiga; Vastuoluline toote määratlus; Tihti teadmistepõhine; Tihti hajutatud Tooted vs. Teenused: Täielikult materiaalse väljundiga tooted (näiteks nafta tootmine, alumiiniumi sulatamine), Täielikult immmateriaalse väljundiga teenused (näiteks juhtimise konsultatsioon, psühhologi teenused) Toote ja teenuse segu (näiteks restoran, IS tarnija) 2. Operatsiooni süsteemi funktsionaalsed seosed põhi- ja tugisüsteemide vahel. On kolm põhilist süsteemi: 1) TTK funktsioon; 2) toote ja teeninduse arendus; 3) Turundus ja müük. Iga ettevõtte käekäik sõltub sellest, kui hästi erinevad süsteemid ja tugisüsteemid teevad omavahel koostööd ja kuidas me üksteist tunneme. Oluline on näiteks see, et tootmis- ja teenindusprotsess annaks toote arendusele tagasisidet, mida saab teha ja mida ei saa jne. TTK funktsiooni ja

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
44
docx

Operatsioonijuhtimine eksami vastused

1. Organisatsiooni operatsioonisüsteemi üldise arengustrateegia kavandamine ja elluviimine – millised on eesmärgid, kes on kliendid (sellest peab ettevõte lähtuma) 2. Operatsioonistrateegia ja taktika – kuidas toodame, milliste ressurssidega 3. Operatsioonisüsteemi arendamine ja juurutamine (tootmisprotsess, tootmisvõimsus, asukoht, tootearendus, standardid, töökorraldus..) 4. Süsteemi talitluse planeerimine ja kontroll plaanide täitmise üle (varude juhtimine, tarneahela juhtimine, tootmisplaanid, kvaliteedikontroll..) 5. Kvaliteedi tõstmine (kvaliteedijuhtimine, protsesside parendamine, riskijuhtimine..)  Operatsioonisüsteemi sisendid ja väljundid. Muudetavad sisendid: •Materjal – kasutavad tootmisettevõtted; jaekaubandus; posti- ja transpordiettevõtted, laoteenuste pakkujad. •Info – raamatupidamisteenuse pakkujad; turu-uuringute ettevõtted; finantsanalüütikud; telekommunikatsioon (uudised)

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
28
pptx

Protsessid

liiki tootmine, teenus, turustamine jne. koosneb üksikutest järjestikku või paralleelselt kulgevatest protsessidest. Need protsessid kulgevad horisontaalselt ja läbivad ettevõtte erinevaid üksusi. Efektiivne protsessijuhtimine on: Vigu ennetav Protsessile orienteeritud Protsessi pidev parendamine Valdkondi hõlmav, kogu süsteemi optimeerimine Suunatud kõigile horisontaalprotsessidele Protsessijuhtimine PROTSESSSIKESNE JUHTIMINE SEOB ORGANISATSIOONIS KÕIK ÜKSIKUD PROTSESSID ÜHTSEKS JA LOOGILISEKS TERVIKUKS NING SELLE TULEMUSENA JUHITAKSE SEDA TERVIKUT IGA TÖÖETAPI TEGIJAT VAADELDAKSE PROTSESSIS KUI KLIENTI, KELLEL ON ÕIGUS OLLA RAHUL VÕI RAHULOLEMATU SAADUD SISEMISTE TOOTEPAKETTIDEGA, ST KONKREETSE TÖÖETAPI TEGIJA PEAB RAHULDAMA JÄRGMISED TÖÖETAPID JA SEDAKAUDU LÕPLIKU (VÄLIS)KLIENDI PROTSESSI KVALITEEDI HINDAMISE KRITEERIUMIDEKS ON  KLIENDI RAHULOLU  TÖÖTAJATE RAHULOLU  TARNEAEG

Majandus
thumbnail
20
docx

Tootmis- ja teeninduskorralduse eksamiküsimused

struktuuri ja/või arenda välja alternatiivseid tooteid ja/või teenusei Kohanda väljundit, et rahuldada nõudlust: Võta tööle Vallanda Võta tööle tähtajalise lepinguga Vallanda Ületunnid Osaline tööaeg Alltöövõtjad Kolmanda osapoole töö 3) Operatsiooni süsteemi funktsionaalsed seosed põhi-ja tugisüsteemide vahel. 4) Visuaalne juhtimine meetod – mis see on ning milleks seda vaja on? 5S on grupp tegevusi ja tööriistu, mida kasutatakse töökoha organiseerimiseks viisil, mis võimaldab parandada efektiivsust, töökeskkonda, tervist ja tööohutust. Süsteemi rakendamine saab alguse vastutusalade määramisega. 5S on juhtimissüsteemi üks oluline osa. (+ voo diagram ja protsessi kaart)

Tootmine
thumbnail
12
docx

Põllumajandusökonoomika kordamisküsimused ja VASTUSED

Väljund-naturaalne (tk, inimene); väärtuseline (rahaline) Sisend-naturaal; väärtuseline; ajaline väljund =ressurss* tootlikus Tootlikus laiemas mõistes-kõigi ressursside (maa, kapital, tööjõud, energia, informatsioon) kasutamise efektiivsuse näitaja. Tootlikus kitsamas mõistes-vaadeldakse tootlkkust töö efektiivsusena ehk ühe ressursi töö efektiivsust. Tootlikkuse moodustamise põhimõtteline skeem? 3:Tootlikuse juhtimise protsess Tootlikuse juhtimine on ettevõttes pidev protsess, milles võib eristada nelja etappi: 1. tootlikkuse mõõt. 2.tootlikkuse hindamine ja analüüs-analüüs, s.o. tootlikkuse muutumise põhjuste (tegurite) ja nende mõju suuruse ning suuna väljaselgitamine. 3.tootmise planeerimine 4.Tootlikkuse tõstmise programmeerimine ja elluviimine 4:Tootlikkuse mõõtmisel kasutatavad näitajad ja üldpõhimõtted Tootlikkuse mõõtmise eesmärkideks on:

Põllumajandusökonoomika
thumbnail
16
pdf

Tootmiskorralduse eksam

● On kolm põhilist süsteemi: 1) TTK funktsioon 2)Toote ja teeninduse arendus 3)turundus ja müük. ● Iga ettevõtte käekäik sõltub sellest, kui hästi erinevad süsteemid ja tugisüsteemid teevad omavahel koostööd ja kuidas me üksteist tunneme. ● Oluline on nt. see, et tootmis- ja teenindusprotsess annaks toote arendusele tagasisidet, mida saab teha ja mida ei saa jne. ● TTK funktsiooni ja turunduse seosed: turundusse tuleb protsessi nõudlus ja tagasiside on operatsiooni võimalused ja piirangud, et mida saab ja mida ei saa. ● On veel 4 tugisüsteemi(infotehnoloogia, inimressurss, raamatupidamine ja finants, mehaanika) ● Infotehnoloogia-​ lahenduste ülesanne on see, et nad peavad tegema meie protsesse lihtsamini jälgitavateks, infotehnoloogilised lahendused peavad olema lihtsad. Infotehnoloogilised rakendused peavad olema sellised, kus töökohtade arv ei

Sissejuhatus erialaõppesse
thumbnail
25
odt

Logistika alused põhjalik konspekt

kvaliteet, kiirus, paindlikkus). 3) Pakendamine, pakendite märgistamine 4) Tootmisjäätmete ja praagi töötlemine ­ peame arvestama keskkonnakaitsenõuetega hävitamisel ja ümbertöötlemisel. 5) Tootmislogistika ­ tootmisprotsesside tehnoloogiline ja logistiline korraldamine ja juhtimine Ladustamine ­ tarneahela osa, kus toodete liikumiskiirus on 0, kuid on vajalik majanduslikult optimaalsete tellimuskoguste moodustamiseks. Levinumad veokogused on määratletud kasutatava pakke-, ladustamis- ja transporditehnoloogiaga. Veoühikuks on kaubakast, alus, konteiner, haagis, vagun. Ladustamisel peame arvestama toorme ja tööjõu paiknemise turu, tarnijate paiknemise, sadamate ja muu transpordi taristu paiknemise olemasolu ja riigi majandus- ja maksupoliitikaga.

Logistika alused




Kommentaarid (1)

kaijalukka profiilipilt
kaijalukka: Mitte kõige kasulikum eksamiks õppimisel
21:40 19-01-2014



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun