Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kahe teenindussituatsiooni analüüs - positiivse ja negatiivse (2)

4 HEA
Punktid

Lõik failist

Kahe teenindussituatsiooni analüüs - positiivse ja negatiivse #1 Kahe teenindussituatsiooni analüüs - positiivse ja negatiivse #2 Kahe teenindussituatsiooni analüüs - positiivse ja negatiivse #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-03-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 172 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor poisidseenele Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
doc

Klienditeeninduse uurimustöö

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus Särevere õppekoht Reelika Vinter KM2 Klienditeeninduse uurimustöö Juhendaja: õpetaja-metoodik Ruth Muru Paide Särevere 2010 SISUKORD Sisukord............................................................................................................................. 2 Sissejuhatus....................................................................................................................... 3 1 Kümme situatsiooni koos lühihinnanguga........................................................................ 4 2 Paide säästumarket......................................................................................................... 6 3 Paide kaubamaja............................................................................................................. 7 4 Koeru konsum..............................

Suhtlemisõpetus
thumbnail
12
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES Analüüs Juhendaja: Heli Tooman, PHd Pärnu SISUKORD 1.1.Külastused.....................................................................................................................3 1.organisatsioonide analüüs....................................................................................................3 1.2.Riidepoe H&M teenindusliku mõttelaadi analüüs........................................................9 1.3.Riidepoe New Yorker teenindusliku mõttelaadi analüüs............................................10 2.Üldistav hinnang eesti teeninduskultuurile........................................................................11 SISSEJUHATUS

Turismindus alused
thumbnail
14
docx

Teadliku kliendina teenindusettevõttes

iseenesest see mind ei häirinud kuid ebamugavust tekitas see, et nad seisid täpselt kassa ees ning ma ei saanud pöörduda teise teenindaja poole nõu küsimiseks. Pärast paarikümne sekundilist hämmingut avanes jutuvestjate vahele möödapääsu võimalis ning hetkegi kõhklemata lipsasin sealt kiirest läbi ning pöördusin kassas oleva teenindaja poole oma raamatu sooviga. Kassapidaja oli viisakas ja positiivse hoiakuga, minu mure ära kuulates tegi ta infosüsteemi päringu minu otsitud raamatu kohta ning selgus, et neil oli see raamat läbi müüdud kuid mulle öeldi järgmise tarne umbkaudne aeg ning pakuti, et võin raamatu broneerida kui on soovi. Keeldusin viimasest pakkumisest viisakalt ning soovisin teenindalale kena päeva ning lahkusin poest. Teine kokkupuude Apollo raamatukauplusega sai läbi viidud maili teel. Nimelt pöördusin nende poole raamatu soovi/uuringuga

Ettevõtluskeskkond
thumbnail
18
doc

Suhtlemine ja klienditeenindamine

Paide KLICK AS, hea teenindus Paide klicki poodi on väga hea siseneda, toob kohe naeratuse näole. Seal töötavad väga viisakad noormehed, kes tulevad sind kohe tervitama naeratus näol ja tekitavad silmsideme. Küsivad kohe kas on abi vaja ja oskavad ka kohe aidata. Sa ei lahku sealt poest kunagi nii, et sinuga poleks hüvasti jäetud ning alati soovitakse, et külastaksid poodi jälle. Jätavad väga positiivse ja eeskujuliku teenindaja mulje. Kõik teenindajad võiksid sellised olla. Analüüs: Teeninduse korraldamine on paigas ja teenindajad täidavad oma tööülesandeid proffesionaalselt ja viisakalt. Klientidega käituvad väga hästi. Ettepanekud: Anda kliendile natuke privaatsust Ruum võiks olla suurem Asukoht, kättesaadavus: Asub Paide Maksimarketi alumisel korrusel Maksimarketil on suur parkla Poodi saab minna ka lapsevankri või ratastooliga

Klienditeenindus
thumbnail
5
doc

Teeninduse mõju tarbijaostukäitumisele

tasulised infoliinid. Kliendi e-maili teel saabunud pöördumistele vastamine on heal tasemel lisaks ka kaubanduses kaubamajade kategoorias ning avaliku sektori ettevõtetes. S. Spiegelberg, "Eesti teenindus 2009. aastal - teenindajate müügiaktiivsus on kasvanud", (http://www.emor.ee/arhiiv.html?id=2072)(03.12.2009) Teenindajal peaks meeles pidama mitmeid põhimõtteid, mille abil saab ta muuta klienditeenindust paremaks: Põhimõte nr 1:Teenindaja peab looma kliendiga positiivse suhte · Klient peab tundma ennast oodatuna. · Klient peab tundma, et teda võetakse tõsiselt · Klient peab tundma, et teenindaja on usaldusväärne partner · Klient peab tundma, et teda mõistetakse · Klinet peab tundma, et ta on tähtis · Klient peab tundma, et tema eesmärk saab täidetud · Klient peab tundma, et tema aega väärtustatakse Põhimõte nr 2: · Probleemi lahendamisel tuleb lähtuda kliendi eesmärkidest Põhimõte nr 3:

Ärijuhtimine
thumbnail
30
doc

Suhtlemine ja klienditeenindus

14 14.30 Paide Ökotreff Hinnang: Hea teenindus 4 Paide Kaubamaja Käisime koos sõbrannaga otsimas kolmnurkset joonlauda, arutasime omavahel, et ei tea, kas üksikult ka neid müügil on, aga klienditeenindaja kuulis ning ta soovitas kompelekti ja ütles ilusti viisakalt , et praegu ei ole kolmnurkset joonlauda üksikult, pakkus muidugi ka komplektina, aga ma ei tahtnud. Siis soovitas mul minna järgmisse poodi. Analüüs: Klienditeenindaja oli väga viisakas. Mulle meeldis tema abivalmidus. Ettepanekud: Minu arvates oli kõik korras, seega ma ettepanekuid ei teeks. 5 Paide Taig Läksin sama põhimõttega Taigi, et saada kolmnurkne joonlaud, seal helistasin , rääkisin joonlauast. Klienditeenindaja kuulis, ootas kuni ma kõne ära lõpetan ja siis ta pakkus mulle erineva hinnaga, erineva suurusega joonlaudu, küsis kas ma midagi muud ei soovi.

Klienditeenindus
thumbnail
12
docx

TEENINDUSTÖÖ VAATLUS, TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool TEENINDUSTÖÖ VAATLUS, TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS Õppejõud: Heli Freienthal Mõdriku SISUKORD SISUKORD.........................................................................1 1HEMTEX AB EESTI FILIAAL SOLARISE KAUPLUS..................2 2COFFEE IN OÜ ESTONIA PST 5 KOHVIK..............................3 3TEENINDUS SITUATSIOONIDE VÕRDLUS.............................4 1 HEMTEX AB EESTI FILIAAL SOLARISE KAUPLUS Saabusin kauplusesse 20.05.2014 hommikul kell 10.30. Kaupluse asukoht on Tallinna kesklinnas asuv Solarise kaubanduskeskuse 0 korrus. Kauplus on väga suur ning tööl on 1 teenindaja. Olen ainuke klient kaupluses ning teenindaja märkab mind koheselt-naeratab ja ütleb :"Tere Hommikust!" Sel hetkel kui poodi sisenesin sättis teenindaja, kelle rinnas puudus nimesilt, voodipesusid riiulisse. Tulin

tehnomaterjalid
thumbnail
4
docx

Eestlaste vastuseis ja vastuväited ostu-müügisuhtlemises/teh ingus

tasumiseks. See muidugi ei tähenda, et ma müüjat mingiks alamaks klassiks peaksin, aga lihtsalt ootan ma temalt veidigi professionaalsust oma alal. Mulle on jäänud mulje, et eesti klienditeenindus, võrreldes teiste riikidega, on ikka üpris nadi. Muidugi ei saa öelda seda näiteks pankade klienditeenindajate kohta. Iga kord on mind võetud viisakalt ja naeratusega vastu ja kontakti on alati lõpetatud viisakalt, ilusa sooviga, mis jätab alati positiivse tunde, et sind oodatakse tagasi. Üleüldse on minu meelest suuremate ja kuulsamate eesti kaupluste teenindjad oskuslikumad. Nad oskavad klientidega paremini ümber käia, kui näiteks mõndade teiste sega- või välismaist kaupa müüvad poed. Müüjast teeb professionaali see, kui sa omad head suhtlemisoskust, tunned hästi toodet, sul on empaatiavõime, oled jäjekindel ja muu seesugune. Kõike seda tuleb järjepidevalt harjutada. Eduka müügitegevuse alustala on kliendiga hea ning

Klienditeenindus




Kommentaarid (2)

unemats profiilipilt
unemats: Suur tänu!Väga hästi tehtud.
16:08 31-01-2013
Meril11n profiilipilt
Meril11n: väga hea
15:41 30-01-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun