Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #1 ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #2 ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #3 ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #4 ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #5 ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #6 ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #7 ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #8 ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #9 ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #10 ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #11 ERINEVATE KULTUURIDE KOMBED JA TAVAD #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 166 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kai Lii Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
docx

Kultuuride vahelised erinevused

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS VÄIKEETTEVÕTLUS Ave Pärnpuu KULTUURIDE VAHELISED ERINEVUSED Referaat Pärnu 2012 Sisukord 1.1 SISSEJUHATUS ,,Me võime mahutada ennast teise inimese maailma ainult oma mina piirides." Bernard Shaw Vaadates eri kultuuride õppimise kogemusi, saab selgemaks, et see on protsess, mis nõuab, et

Suhtlemisõpetus
thumbnail
44
docx

Suhtlemist mõjutavad tegurid kultuurilise mitmekesisuse taustal

(Lewis, 2003, lk 24) Kuna Eesti ettevõtted on hakanud ja hakkavad tõenäoliselt ka edaspidi järjest rohkem koostööd tegema välismaal asutavate ettevõtetega, siis on töötajatel vaja tundma õppida erinevaid kultuure, kuidas ületada kultuuribarjääre ja kuidas erinevast kultuurist inimestega peaks suhtlema. Ka juhiabi, tase 6 kutsestandardis kutset läbivates kompetentsides on selgelt öeldud, et juhiabi rakendab klienditeeninduse põhimõtteid sise-, välis-, erivajaduste ja erinevate kultuuritaustaga klientidega suhtlemisel. (Kutsestandard, juhiabi tase 6, 2012) Eesti on siiski väike riik ja kui ettevõte on väga ambitsioonikas ja tahab laieneda, siis ei jää muud üle kui tuleb hakata globaliseeruma. Kui ettevõte tahab edukalt teistsugusest kultuurist ja rahvusest pärit inimestega koostööd tegema hakata, siis peab teistest ka midagi teadma, et nendega edukalt suhelda. Sekretär, tase 5 kutsestandardis on kutset läbivates kompetentsides reisikorraldamise

Suhtlemine
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

.........................................28 1.6 Liider, järgija ja eestvedamise ning järgimise tehnikad ...................................................................33 1.7 Tulemusjuhtimine..............................................................................................................................37 1.8 Muudatuste juhtimine ........................................................................................................................42 2. ORGANISATSIOON JA KULTUUR 44 2.1 Organisatsiooni mõiste ja struktuuritüübid .......................................................................................44 Funktsionaalne organisatsioon - ettevõtet organiseeritakse ....................................................................45 2.2 Rahvuskultuuride käsitlused..............................................................................................................50 Takistused kultuuride mõistmisel: ....................................

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
320
doc

Majanduspoliitika

(jaotusotsus).  Ühiskonnas on põhimõtteliselt olemas järgmised majanduslikud institutsioonid: 1) maja- pidamised; 2) valitsus; 3) ettevõtted; 4) töö(tajate) organisatsioonid (Labour organisations); 5) mitteriiklikud organisatsioonid; 6) turud.  Ühiskonnas kehtivad üldjuhul järgmised reeglid: 1) seadused; 2) organisatsioonidesisesed reeglid; 3) protseduurid; 4) kombed, kultuur, traditsioonid.  Ühiskonnal on olemas järgmised majanduslikud ressursid: 1) naturaalsed (looduslikud) varad; 2) toodetud varad; 3) inimkapital. Majanduspoliitika esmane ülesanne on leida võimalikult suur kooskõla üksikhuvide vahel ja tasandada vastuolusid. Ludwig Erhard võrdles riigi ja majanduse seost jalgpalliga. Riik loob mängureeglid, hoolit- seb iseenda püsimise eest ja on kohtunik

Akadeemiline kirjutamine
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

mistõttu tunneb ta pingeseisundit. Inimene tahab sellest pingest vabaneda ja see paneb ta tegutsema. Maslow vaadete kohaselt inimesed rahuldavad kõigepealt madalama asmte vajadusei ja siis liiguvad kõrgemate vajaduste poole. 2 6. Konfliktid teeninduses Konfliktid teeninduses on igapäevane nähe. Klienditeenindajad peavad oskama konflikti lahendada nii, et klient lahkuks rahulolevana. Konfliktid tekivad, sest on vaja suhelda palju erinevate inimestega. See nõuab paindlikku suhtumist ja oskust tulla toime konfliktsetes olukordades. Sisekonflikt: teenindaja on konfliktis oma töö ja enda isikuga. Konflikt teenindaja ja kliendi vahel: tihti seisneb väheses või ebaadekvaatsees infovahetuses. Kui klient või teenindaja on iseloomust väga emotsionaalne on konfliktid kerged tekkima. 7. Konfliktide lahendamine teeninduses

Turismiettevõtlus
thumbnail
524
doc

Arengupsühholoogia

ja suhtlemisoskusi.    koostöö suutlikkus (sh teistega arvestamine, enese eest seismine jne).  12 Arengu mõjurid ehk arengufaktorid Inimese   arengut   mõjutavad   mitmed   erinevad   asjaolud.   Inimesed sünnivad koos teatud tunnuste ja kogemustega. Mõned tunnused on enam mõjuvamad. Osa tunnuseid on individuaalsed, osad aga omased tervele   grupile   (vanus,   põlvkond,   kultuur   vms.)   Inimese   iseloom   ja elulaadi valik mõjutavad tema arengut. Arengufaktoreid   võib   jagada   bioloogilisteks   ja   sotsiaalseteks, sisemisteks ja välisteks, normatiivseteks ja mittenormatiivseteks jne. Sisemiste   mõjurite   all   mõeldakse   nn   bioloogilisi   faktoreid,   neid   mis mõjutavad   inimest   enne   tema   sündi   ja   nende   mõju   ei   ole   võimalik

Arengupsühholoogia



Kommentaarid (2)

uku25 profiilipilt
uku25: jah materjal aitas mind
18:08 14-02-2013
maarja656 profiilipilt
maarja656: Tuli kasuks.
23:09 10-09-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun