Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

"Armasta oma ligimest" Erich Maria Remarque (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Erich Maria Remarque “Armasta oma ligimest
Üksikud
pildid juhuslikest inimestest, kõik ühtviisi tähtsad ja kaduvad...
nagu ajajärk isegi.Kõik on juhuslik, ometi satuvad nad millalgi
taas jälle kokku. Tänapäevane elu tundub tähtsusetuna. Detailid
on nii tähtsad,eluliselt tähtsad. Nagu näitlejanna Barbara, mees
politseijaoskonnast, ametnikud…On inimene, aga tema lugu ei ole
tähtis. On nimetud inimesed, kellest teame vaid autori pillatud
meeleolu järgi. On korduvad, kogenud hulkurid kes näivad kui tugipostid , lohutuseks teel (alati usaldatavad on näiteks Marill ja Steiner ). Praekana lugugi on omamoodi lohutav - mehe unistuseks on
süüa praekana ja ta näeb selleks palju vaeva aga võetakse kaks
korda just siis kinni kui kavatseb seda sööma hakata. Pariisis
õnnestub tal ometi saada oma praekana. Muud temast teada ei ole -
aga rohkem ei olegi vaja.
Nad on alati kusagil olemas, hulkumas
Armasta oma ligimest-Erich Maria Remarque #1 Armasta oma ligimest-Erich Maria Remarque #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2007-12-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 195 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Rain Ungert Õppematerjali autor
Kokkuvõte raamatust "Armasta oma ligimest" - Erich Maria Remarque.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

"Martin Eden" Jack London - kokkuvõte

Martinit? 22. Ruth räägib emaga, ütleb, et on Martiniga kihlatud. Mrs. Morse naerab selle peale. Martin üürib endale oma korteri ja ütleb, et hakkab tööd tegema ­ kirjutama. Ei kirjuta nn meistriteoseid, vaid pudi-padi, sest see läheb paremini peale. Kui aega üle jääb, harjutab kätt meistriteosteks. Ruthi meelest see teenitud raha "klouni jootraha". Ruth soovitab talle tööd isa kontoris, usub, et Martinist saaks hea advokaat. 23. Maria Silva ­ majaperenaine. Martinil väike toake. Elab ülimalt säästlikult. Õpib: sõnaseletused ja hääldamisjuhendid peeglil, priimuse kohal. Õppis igal pool. Õppis teistelt autoritelt. Kirjutisi saadetakse endiselt tagasi. 24. Raha otsas, võlad, pantimine, kirjutised saadetakse tagasi, ei ole pere ega armsama toetust, ei ole ühiskonnaga samal lainel = see, mida kirjanik läbi peab elama? Hoiab toidu kõrvalt raha rangelt kokku > Ruthiga ooperis > Ei meeldi ooper. Ei

Ajalugu
thumbnail
4
doc

Zola "Nana"

Nana Emile Zola 1. Sisututvustus See on lugu Nana Coupeaus'ist, kes tõuseb tänavaprostituudist kõrgklassi koketiks. "Nana" tegevus toimub 1867. aastal Pariisi maailmanäituse ajal. Raamatu tegelasteks on kurtisaanid, krahvid, pankurid, ajakirjanikud ja tänavakunstnikud. Nana tähelend algab Variete teatris, kus tal on tükis "Blond Veenus" peaosa. Teda pole kunagi varem nähtud laval, kuid kogu Pariis räägib temast. Teatri direktor väidab, et Nana ei oska ei laulda ega näidelda, kuid tema välimus lööb pahviks viimsegi mehe. Lavale astudes võidab ta kogu publiku armastuse ja imetluse. Peale etendust hakkavad Nanad külastama rikkad ja mõjukad mehed ­ temast saab Pariisi kurtisaan. Teose käigus näitab Zola, kuidas Nana hävitab kõik mehed, kes tema teele jäävad: Philippe Hugoni, kes pannakse vangi peale sõjaväest raha varastamist; pankur Steineri, kes kaotas Nana tõ

Kirjandus
thumbnail
20
docx

Antoine de Saint–Exupéry elu ja looming

välja. Maeterlink – „Pimedad“ ja „Sinilind“. Williams oli psühholoogilise suuna esindaja – „Tramm nimega Iha“, „Kass kuumal plekkkatusel“, „Elamiskõlbmatuks tunnistatud“, „Räägi minuga vihmakeeli“. Absurd – Beckett „Godot’ oodates“ – mitte midagi ei toimu, oodatakse ainult Godot’. Näitab ainult ootamist. Sürrealism – Ionesco (pidi olema absurdihuumor) „Kiilaspäine lauljatar“, „Tulevik on munades“. Hemingway ja Remarque. Ernst Hemingway elu ja looming + “Kellele lüüakse hingekella” Eluaastad 1899-1961 Sündis Chicago äärelinnas arsti pojana. Tihedad kokkupuuted loodusega . See on loomingu sees. Tal on 2 põhiharrastust: küttimine ja kalastamine. Tihedad kokkupuuted ka indiaanlastega – sealt saab olulised tarkused. Tundis huvi ka spordi vastu (poks).On korduvalt tõsiselt vigastada saanud. Saab töö

Kirjandus
thumbnail
14
doc

Eesti kirjandus algusaastatel

Eesti kirjanduse algusaastad 1. Eesti kirjanduse lätteil Alguse sai eesti kirjakultuur 13 saj. Henriku Liivima kroonikas ­ eestikeelsed sõnad: ,,Laula, laula pappi!" (enne seda võisid eestlased tunda ka ruuni kirja, see on esimene eestikeelne teadaolev allikas). 14 saj ­ levib juhuluule ­ pulmadeks, matusteks, ristimistele jne Trükis ilmus esimene juhuluule ­ 1637 ­ ,,Pulmalaul" ­ R. Brockmann Esimesed eestikeelsed raamatud 16 ­ 17 saj. ­ pandi alus eestikeelsele kirjakeelele ja ilmusid kirikuraamatud, siis levis tükikunst ja toimus reformatsiooniliikumine 1525 ­ vaadi raamatutes eestikeelsed missatekstid 1535 ­ Wanradti ja Keolli katekismus (11 lehekülge, selle koostas Tallina Niguliste kiriku õpetaja S. Wanradt ja tõlkis eestikeelde Tallinna Pühavaimu koguduse õpetaja J. Koell) Esimesed eestikeelsed väljaanded olidki vaimulikud kirjutised kirikuõpetajate abistamiseks. Heinrich Stahl ­ ,, Käsi ja koduramat.." (1632-1638) (sisaldab Lutheri katekismus

Kirjandus
thumbnail
14
doc

Keskkooli lugemispäevik

Natukese aja pärast tahab rahvas Juuditi ära tappa, aga temalt ei suudeta elu võtta, sest tegu on ikkagi Iisraeli päästjaga. 6) Seosed tänapäevaga Juudit oli ahnuse nimel kõigeks valmis nagu töönarkomaan on karjääriredeli tippu ronimisel kõigeks valmis. "LÄÄNERINDEL MUUTUSETA" E. M. Remarque 1) Kus ja millal? I maailmasõja läänerindel, 1916-1918. 2) Peategelane Paul Bäumer on 18-aastane kooliõpilane, kes läheb oma klassivendadega vabatahtlikult sõtta. Hoolimata sõjakoledustest ja tunnete mahasalgamisest on ta kaastundlik ning hooliv (vene vangide ja oma klassivendade suhtes). 3) Probleemid o Sõjakoleduste mõju inimesele o Kuidas kohaneda tavaeluga pärast sõdimist? o Miks peavad lihtinimesed riigitasandil tülide sõjas pärast oma eluga riskima?

Kirjandus
thumbnail
28
doc

Keskkooli lugemispäevik

Natukese aja pärast tahab rahvas Juuditi ära tappa, aga temalt ei suudeta elu võtta, sest tegu on ikkagi Iisraeli päästjaga. 6) Seosed tänapäevaga Juudit oli ahnuse nimel kõigeks valmis nagu töönarkomaan on karjääriredeli tippu ronimisel kõigeks valmis. "LÄÄNERINDEL MUUTUSETA" E. M. Remarque 1) Kus ja millal? I maailmasõja läänerindel, 1916-1918. 2) Peategelane Paul Bäumer on 18-aastane kooliõpilane, kes läheb oma klassivendadega vabatahtlikult sõtta. Hoolimata sõjakoledustest ja tunnete mahasalgamisest on ta kaastundlik ning hooliv (vene vangide ja oma klassivendade suhtes). 3) Probleemid o Sõjakoleduste mõju inimesele o Kuidas kohaneda tavaeluga pärast sõdimist? o Miks peavad lihtinimesed riigitasandil tülide sõjas pärast oma eluga riskima?

Eesti keel
thumbnail
38
doc

Aleksander Puškin

mille asendab tsaari isiklik tsensuur. Puskinil lubati pagendusest tagasi pöörduda ja endale ise elukoht valida. Muidugi oli võimatu iga üksiku luuletuse pärast tsaari poole pöörduda, ja inimeseks, kellest edaspidi sõltus Puskini loomingu ja ta enda saatus, sai Tema Keiserliku Kõrguse isikliku kantselei III osakonna täievõimuline ülem Alexander Benckendorff. Ta oli Eestimaa tsiviilkuberneri poeg ja sai oma hea koha tänu sellele, et tema ema oli keisrinna Maria Fjodorovna lähedane sõbranna. Benckendorff oli omal kombel aus inimene. Ta ei mõelnud välja valesüüdistusi, ega kiusanud taga isiklikke vaenlasi. Kuid kirjandust pidas ta tõsimeeli lihtsameelseks ja kahjulikuks tegevusalaks, ning vaba mõtte mis tahes valdustes nägi ta ohtlikku vastuhakku, mis tuli välja juurida. 1820. aastate teisel poolel olid Moskva noored kogunenud kahe keskuse ümber. Esimene neist oli ajaleht ,,Moskovski Telegraf", mida Puskini ammuse sõbra P

Kirjandus
thumbnail
29
docx

Sotsiaalpedagoogika

[email protected] ­ sotsiaalpedagoogika I I loeng 12.02.14 Hariduse peamised distsipliinid: pedagoogiline psühholoogia haridssotsioloogia haridusfilosoofia. Kuhu mahub sotsiaalpedagoogika, kas mahub? Pedagoogika ­ teadus inimese kasvatamisest (Hämäläinen). See on ka kasvatamise oskus. Kasvatamine e millegi poole püüdlemine. Pedagoogikat võib seostada sotsialiseerumisega. ,,Inimene võib nimeseks saada vaid kasvate läbi" Immanuel Kant. Sotsialiseerumine ­ protsess, mille käigus õpivad indiviidid oma käitumist reguleerima vastavalt ühiskonnas kehtivatele normidele. (Craig, 2000). Sotsialiseerumist võib pidada sotsiaalse arengu üheks etapiks, teine on individualisatsioon. Sotsiaalpedagoogika defineerimine: Ei ole võimalik? Sõltub kontekstist? Laialivalguv ­ kõik, mis on kasvatus? Intsitutsioonipõhine defineerimine? Palju definitsioone? Ühisosa? Sotsiaalpedagoogika mõistena. - Esmakordselt kasutati sotspedag mõi

Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika




Kommentaarid (3)

timoolen profiilipilt
Timo Triisa: täitsa kasulik oli, hea üldine ülevaade
21:46 04-05-2011
karu12468 profiilipilt
karu12468: sobilik, hea tekst

21:37 16-01-2011
Brokendoll profiilipilt
Keli Tubin: Töö sain tehtud!:D
22:18 09-10-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun