Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Äriplaan - sarnased materjalid

turismitalu, imalus, saun, reklaam, kindlustus, lastaja, omahind, veebilehed, riplaan, kommunaalkulud, sidekulud, ukulud, sulg, amort, rkpalli, stardikapital, sulgpalli, kalap, talus, amortisatsioon, eldud, rapla, veebileht, turismitalude, mahub, ratakse, heks, rval, imaluse, wifi, 1440, telk, rituse, imalik, kohila, kalale, kalad, omamine, 1420, 4500
thumbnail
24
doc

Majandusõpetuse äriplaan

............................................................................5 3.2 Väikevahendid.................................................................................................................. 8 3.3 Materjalid........................................................................................................................10 3.4 Rendikulud......................................................................................................................12 3.5 Kommunaalkulud............................................................................................................13 3.6 Sidekulud........................................................................................................................ 14 3.7 Reklaamikulud................................................................................................................ 15 3.8 Ostetud teenused...........................................................................................

Majandus
101 allalaadimist
thumbnail
22
doc

äriplaan

................................................4-5 3. Finants arvutused 3.1 Põhivahendite amortisatsioon.................................................................................................6-7 3.2. Väikevahendid..........................................................................................................................8 3.3 Materjalid...................................................................................................................................9 3.4 Kommunaalkulud.....................................................................................................................10 3.5 Sidekulud.................................................................................................................................10 3.6 Reklaamikulud.........................................................................................................................11 3.7 Tööjõu kulud............................................................................

Majandus
1262 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriplaan ilusalongist

......................................................................................10 3.6 Reklaamikulud (ühekordsed)..............................................................................................10 3.7 Kindlustuskulud..................................................................................................................10 3.8 Tööjõud...............................................................................................................................11 3.9 Kommunaalkulud (kuus).....................................................................................................11 3.10 Muud kulud.......................................................................................................................11 3.11 Stardikapital......................................................................................................................12 3.12 Laenukulud...................................................................................................

Majandus
86 allalaadimist
thumbnail
34
odt

Äriplaan: Ilusalong BeautyLand

..............................................................................7 3.7 Reklaamikulud (ühekordsed)................................................................................................7 3.8 Hinnakiri...............................................................................................................................7 3.9 Tööjõud.................................................................................................................................9 3.10 Kommunaalkulud (kuus).....................................................................................................9 3.11 Muud kulud.........................................................................................................................9 3.12 Stardikapital......................................................................................................................10 3.13 Laenukulud...................................................................................................

Äriplaan
231 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Äriplaan - rõivad

Koristamist teostavad disinerid ise, kordamööda, iga päeva lõpus. Disainerid saavad omavahel nõu pidada ja arutada, kuidas riideid kaunimaks muuta. Nad kujundavad rõivad ümber, lisades neile nt. pitsi, paelu, tikandeid jms. Riideedemete kujundamise võimalusi on veelgi: värvi muutmine (kangavärvidega), kahe eriva rõiva kombineerimine kokku üheks, kohendamine (lõike, suuruse, pikkuse muutmine), nööpide väljavahetamine, muude tehnikate kasutamine (nt. batika, tüll, viltimine) Reklaam? Tallinna koolides, Tasutareklaam.com ( tehakse koduleht), tänaval, poe ees kolmnurk püsti akendel poekleebised, Facebook Põhivahendid Nr. Nimetus Arv Hind Maksumus AM% AM summa aastas 1. Heavy Duty 4423, 1 332 332 14,3 % 47,4 singer(õmblusmasin) 2. Singer 14T968 1 800 800 10 % 80 Professional (overlok) 3

Majandus
231 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

13.1 Pakutavad töökohad ............................................................................................... 54 13.2 Flaier ...................................................................................................................... 58 2 SISSEJUHATUS Käesolev äriplaan on koostatud uue ja atraktiivse Hanso turismitalu rajamiseks Tartumaale, Haaslava valda, Unikülla. Turismitalu ideeks on pakkuda meeldejäävad puhkust erinevate ajaviitmisvõimalustega igale vanuserühmale, arvestades nende vajaduste, võimaluste ja ootustega. Käesolevas töös analüüsime, kuidas ettevõte majanduslikult toimiks ning milliseid positiivseid majandustulemusi tagavaid tegevusviise oleks võimalik rakendada. Äriplaanis on kirjeldatud võrdlevalt võimalikke tegevusvõimalusi äritegevuseks vajalike hangete tegemisel,

Ettevõtlus alused
587 allalaadimist
thumbnail
33
doc

Turismitalu äriplaan

x Gümnaasium 12. b klass x OÜ VAARIKU TURISMITALU Äriplaan Juhendaja: x x 2008 2 SISUKORD Sisukord....................................................................................................................................................3 1. Kokkuvõte.............................................................................................................................................5 1.1. Ettevõtte põhiandmed................................................................

Majandus
1320 allalaadimist
thumbnail
36
docx

Äriplaan, puhkemaja

Maja (vt. Illustratsioon 1) asub linnast väljas, vaikses ning looduslikus keskkonnas. Maja on läbimõeldud mugava planeeringuga ja modernse sisustusega. Esimesel korrusel asub 2 tuba, köök, WC/dussiruum, esik, garaaz ja abiruum. Teisel korrusel: 3 tuba, 1 WC/dussiruum ning esik. Maja valmis 2010 aastal. Maja üldpinnaks on 191,30 m² millele lisandub 1 462 m² krunt. Maja rent on 511 kuus. Kommunaalkulud kuus on keskmiselt 150. Asukoha eelisteks on hõre liiklus, mets lähedal, värske õhk. Kohale saamisega pole probleemi, kuna buss sõidab iga tunni aja tagant. Asukoha puudusteks on toidupoe kaugus. Lähim toidupood asub umbes 6 km kaugusel. Illustratsioon 1 http://www.city24.ee Puhkemaja 1.3. Töötajad Palgakulude kokkuhoidmiseks tuleb esialgu läbi ajada võimalikult väheste inimestega ja

Äriplaan
81 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Ariplaan - F

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL F&B ACCOUNTING and CONSULTING Äriplaan Juhendaja: Juhan Teder Tallinn 2012 SISUKORD 1. ÜLEVAADE/LÜHIKOKKUVÕTE................................................................................... 5 2. ETTEVÕTTE ÜLDISELOOMUSTUS.............................................................................5 2.1 Eellugu, lühiülevaade ettevõtte rajamise taustast..........................................................5 2.2 Ettevõtte nimi, aadress ja telefon.................................................................................. 6 2.3 Omanikud, osalus põhikapitalis ja häälte arv................................................................6 2.4 Ülevaade ettevõttest ja äritegevusest.............................................................................6 2.4.1 Asukoht, tegevusala ja ettevõtte plaanitav suurus.....................................

Ettevõtlus ja väikeettevõtte...
232 allalaadimist
thumbnail
73
xlsm

Tabelid 1 - Valemid

Tabelid I Valemite kasutamine tabelites Aadresside ja nimede kasutamine tabelites Table objekti (List-objekti - Excel 2003) loomine Diagrammid ja graafikud Mitme, omavahel seotud, tabeliga rakendused amine tabelites cel 2003) loomine ja kasutamine eliga rakendused Tabelite loomise ja kasutamise üldpõhimõtted Aadresside kasutamine Harjutus "Lagede värvimine I". Aadressid Tabel Värvid Kahemuutuja funktsioon. Aadressid Kaubad Nimede määramine ja kasutamine tabelites Harjutus "Lagede värvimine II". Nimed. Diagrammid Table-objektid. Tabeli muutmine Table-objektiks Tabeli loomine otse Table-objektina Funktsioonide tabuleerimine ja graafikud. Variant 1 Funktsioonide tabuleerimine ja graafikud. Variant 2. Table-objekt Kahemuutuja funktsioon. Nimed Harjutus "Lagede värvimine III". Ülesande püstitus Tabel Ruumid Tabel Värvimine Lisad Valemite kopeerimine R1C1- aadressid Otsimine. Funktsioon VLOOKUP Diagrammid Valideerimine tabelites Web

Arvutiõpetus
63 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Tehnloloogia projekteermise alused

EESTI MAAÜLIKOOL Tehnikainstituut ? VEISEFARMI TEHNOLOOGIA PROJEKTEERIMINE Ainetöö Õppeaines ,,Tehnoloogia projekteerimise alused" TE.0006 Tootmistehnika eriala TA BAK 3 Üliõpilane: "....."..................2010.a ..............................? Juhendaja: "....."..................2010.a. ................................Viljo Viljasoo Tartu 2010 SISUKORD SISUKORD......................................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS................................................................................................................ 3 1. KARJA STRUKTUUR, LOOMAKOHTA

Tehnoloogia projekteerimise...
133 allalaadimist
thumbnail
43
docx

Uue toote tasuvuse analüüs - lõputöö

AKTSIASELTSIS Lõputöö Juhendaja: Merje Õun, MA Mõdriku 2018 Sisukor РЕЗЮМЕ.......................................................................................................................4 SISSEJUHATUS............................................................................................................5 1 TOOTE VÕI TEENUSE OMAHIND JA TASUVUSE ANALÜÜS........................7 1.1 Kulude olemus ja liigitamine................................................................................7 1.2 Omahinna arvutamine.........................................................................................12 1.3 Tasuvusanalüüs ja tasuvuse näitajad..................................................................16 2 EMPIIRILISE UURINGU METOODIKA...............................................................23

Omahinna arvestus
24 allalaadimist
thumbnail
44
docx

LAB aruanne

SISUKORD 1.VOLTMEETRI KALIIBRIMINE..........................................................................................2 2.ERITAKISTUS......................................................................................................................6 3.VOOLUALLIKA KASUTEGUR........................................................................................11 4.VOOLUGA JUHTMELE MÕJUV JÕUD MAGNETVÄLJAS..........................................17 1. VOLTMEETRI KALIIBRIMINE 1. Töö eesmärk Kaliibrida galvanomeeter etteantud mõõtepiirkonnaga voltmeetriks. Määrata voltmeetri täpsusklass. 2. Töövahendid Galvanomeeter, etalonvoltmeeter, takistusmagasin, alalispingeallikas. 3. Töö teoreetilised alused. Mõõteriista kaliibrimine on protseduur, kus mõõteriista skaala jaotistega seatakse vastavusse mõõdetava suuruse väärtused etteantud mastaabis. Galvanomeeter on analoogmõõteriist nõrkade voolude (ca 1mA) mõõtmiseks. Selleks, et kasut

Füüsika praktikum
63 allalaadimist
thumbnail
21
doc

OÜ MUSTVEE KURK

augusti lõppus 3-7 krooni värskedele ja 30-40 krooni vähese soolaga. Septembris hinnad kasvavad uuesti, aga toodangut on juba vähem. Oktoobrist märtsini ettevõtte müüb hapukurgid, hind mille peale kõikub 10-st 17-ni kroonini. Ettevõttel on oma lehekülg Internetis, kus on kõik vakalik info toodangust ja hinnadest, antakse ka reklaami ajalehtedele. Alguses on reklaami rohkem, pärast, kui turustuskanalid ja tarbijad on juba leitud, reklaam ei ole nii vajalik. Ettevõtte üldandmed Nimi: Mustvee Kurk OÜ Juriidiline vorm: osaühing Äriregistris on reegistreeritud. Aadress: Jõe 24, Mustvee 49603 Telefonid: (+372) 77 26 535; (+372) 53 55 1777 E-post: [email protected] Juhatuse liikmed: Zoja Koromnova, Juri Kohtov Põhikapital: 350 000 kr Omanikud, nende osa kapitalist: Zoja Koromnova (175 000 kr), Juri Kohtov (175 000 kr) Kontaktisik, telefon: Zoja Koromnova, (+372) 53 55 1777 1.2. Asukoht

Äriplaan
527 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Turundusplaan ettevõttele Hobuenergia

Hobuse või poni rentimine ratsaklubi väliselt Need, kes soovivad korraldada pidu lastele või täiskasvanutele poniga või hobusega, saavad tellida looma või loomi ratsaklubilt Hobuenergia. Hobune/poni tuuakse koos varustusega ja abilisega sobivase kohta kliendile. 8 1.3 Hinnakujundus Hinnakujundamiseks autor kasutab mitmeid meetodeid: Turuhind Omahind + juurdehindlus Tajutava väärtuse meetod Selleks et välja arvestada ratsetreeningute hinda oli läbiviidud küsitlus ja kasutatud tajuva väärtuse ja üldise keskmise meetodid. Tabelis 1 on näha mille eest ja kui palju inimesed on valmis maksma, mille järgi hiljem oli välja arvestatud keskmine hind. Kõigepealt olid välja valitud tähtsad näitajad-tunded, sport, tervis ja mugavus. Valitud kriteeriumid ei ole

Turundus
456 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

atraktiivne mitmekeelne koduleht kohvikule ning facebooki-konto, kus inimestel on võimalus tutvuda kohviku menüüga ja lahtiolekuaegadega. Info otsimine ajalehtedest Luua atraktiivne reklaam kohvikust kohalikku lehte. Raadio kuulamine Luua kutsuv reklaam kohalikku raadiosse. Tarbija satub juhuslikult Reklaam allergikute ja kohviku reklaami nägema, toitumis-teemalistesse kui otsib infot tervisliku portaalidesse. Reklaam toitumise või allergiate toitumisklubisse ja Saarte

Äriplaan
783 allalaadimist
thumbnail
25
xlsx

Mäemajandus ja projekt

Harjutus 2 Tootmiskulu Ülesanne Arvuta tootmiseks vajalikud kulud Masinate soetamiskulud ja ajagraafik Arvestades eelmise harjutuse kasutatavat maavara kogust arvuta välja tootmise omahind Graafik: omahinna kujunemine ja toodetavate toodete kogus Omahind = kogu kulu / toodangumaht ühikutes välja tootmise omahind (ilma keskkonnatasusid arvestamata) Tabel 1 Tootmiseks vajalikud kulud Kulu liik FIM/m3 Kaptalikulud 0.86 ekspluatatsioonikulud 0.19 puurterad 0.16 kütus 0.06 tööjõud 0.14 Summa 1.41 * Puurtööde puhul arvestatakse eraldi kapitali- ja

Mäemajandus ja projekt
4 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Pakkumine ja nõudlus

hindadega. Pakkumine muutub kui toodete arv suureneb või väheneb iga hinnaga. Pakkumise suurenedes liigub pakkumiskõver paremale, vähenedes vasakule. Turupakkumine Kõikide müüjate koondpakkumine antud turul antud ajahetkel Pakkumist mõjutavad - Muutused tootmise piirkuludes (materjalide tegurid omahind, tööjõuhind, energiakulu, tehnoloogia muutus) - Muutus müüjate või tootjate arvus - Ootuste muutus (tulevikulootused) - Uued kasumivõimalused - Looduslikud ja poliitilised põhjused (maksundus) Piirkulu Kulud, mida tootjad kannavad, et toota kaupu piir- (lisa)kogustes.

Majandus alused
7 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

motiveeritakse rohkem müüma. Turustuskanalid Kuna tootjal pole enamasti võimalik toimetada oma tooteid kätte igale kliendile, siis kasutatakse turustamisel enamasti kaubanduse teenuseid (jae- ja hulgikaubanduskaubandus), samuti ka mitmete teiste müügiga tegelevate firmade teenuseid (näiteks turismitrükiseid müüvad I-punktid, hotellid, jne). Turustamisel saab kasutada ka müügiagentide või vahendajate abi. Enamkastutatav müügitoetus on reklaam Kui ettevõtja alustab uue äriga, peavad ka kliendid saama kiiresti teada, et Te pakute neile uut toodet või teenust. Kõige üldisem vahend selleks on reklaam. Reklaamikanaleid on väga erinevaid: raadio, televisioon, ajalehed, otsepostitus, kuulutusstendid. Reklaamikulutuste planeerimisel tuleb lähtuda sellest, milliseid ajalehti või ajakirju Teie kliendid loevad, kus nad elavad, töötavad, sisseoste teevad jne. Näiteks on otstarbekas

Majandus
513 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

motiveeritakse rohkem müüma. Turustuskanalid Kuna tootjal pole enamasti võimalik toimetada oma tooteid kätte igale kliendile, siis kasutatakse turustamisel enamasti kaubanduse teenuseid (jae- ja hulgikaubanduskaubandus), samuti ka mitmete teiste müügiga tegelevate firmade teenuseid (näiteks turismitrükiseid müüvad I-punktid, hotellid, jne). Turustamisel saab kasutada ka müügiagentide või vahendajate abi. Enamkastutatav müügitoetus on reklaam Kui ettevõtja alustab uue äriga, peavad ka kliendid saama kiiresti teada, et Te pakute neile uut toodet või teenust. Kõige üldisem vahend selleks on reklaam. Reklaamikanaleid on väga erinevaid: raadio, televisioon, ajalehed, otsepostitus, kuulutusstendid. Reklaamikulutuste planeerimisel tuleb lähtuda sellest, milliseid ajalehti või ajakirju Teie kliendid loevad, kus nad elavad, töötavad, sisseoste teevad jne. Näiteks on otstarbekas turismiettevõtluse alast reklaami teha

Majandus
46 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Äriplaan - FIE Ilona Krobeni

Eesti Maaülkool Majandus- ja sotsiaalinstituut FIE Ilona Krobeni Äriplaan MST 1.807 Põllumajanduse ettevõtluse põhikursus Haava talu Sirgu küla Luunja vald Tartu maakond 62201 Ettevõtja: Ilona Kroben Koostas: Tarmo Põkka Juhendaja: Enn Plaan Tartu 2007 I KOKKUVÕTE II Ettevõtte üldandmed III Äriidee IV Tootmine V Turustamine VI Finantsplaan - - 2 I KOKKUVÕTE Äriplaan on koostatud Tartu maakonnas Luunja vallas Sirgu külas asuva Haava talu arendamiseks. Projekti eesmärgiks on maasikaistanduse rajamine. FIE Ilona Kroben kavatseb hetke majandusliku olukorra parandamiseks rakendada oma pikaajalisi kogemusi põllumajanduses maasikaistanduse rajamiseks.

Põllumajanduse ettevõtluse...
219 allalaadimist
thumbnail
12
docx

WHEATSTONE’I SILD

Tallinna Tehnikaülikool Füüsikainstituut Üliõpilane: Natalia Novak Teostatud: Õpperühm: YAMB31 Kaitstud: Töö nr. 5 OT WHEATSTONE’I SILD Töö eesmärk: Töövahendid: Takistite ja nende ühenduste takistuse Mõõteskaalaga potentsiomeeter, takistussalv, määramine. nullgalvanomeeter, alalispingeallikas, lüliti ja mõõdetavad takistid. Skeem 1. Töö teoreetilised alused 2. Töö käik 1. Protokollige mõõteriistade andmed. 2. Koostage skeem vastavalt töökohal olevale joonisele. Kasutage takistina R takistussalve, mõõdetavate takistitena Rx juhendaja poolt antud takisteid ja haru

Füüsika
211 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Äriplaan - toitlustus ettevõte

- Kohupiimakook 35.- · Lastele Grillitud kanalõigud magushapus kastmes riisi ja salatiga 60.- Nuudlid valikuliste lisanditega 40.- Riis valikuliste lisanditega 40.- · Joogid Mahlad 15.- / 25.- Coca Cola joogid 12.- / 20.- Lisanduvad teenused: Toitlustuskoht pakub võimalust ruumides korraldada sünnipäevasid ja pidustusi. Selleks on ruumis võimalus paigutada lauad ühte suuremasse gruppi. 9. TURUSTAMINE Reklaam: Hea ja läbimõeldud reklaam on firma edukuse üheks aluseks. Reklaam loob eelised konkurentide ees, tõstab ettevõtte käivet, loob ettevõttele hea maine. Samal ajal ei ole mõtet teha reklaami peale liigseid kulutusi ja see pole ka võimalik, kuna algaval ettevõttel pole lihtsal ressursse. Täiesti asjatu on näiteks nn. reklaam posti teel, sest inimesed on tüdinenud sellest pahnast, mida neile postkasti topitakse ja keegi seda ei loe. Samuti ei tule kõne alla (vähemalt esialgu) raadio- ja telereklaam,

Äritegevuse alused
793 allalaadimist
thumbnail
40
doc

Praktika aruanne - raamatupidamine

TALLINNA MAJANDUSKOOL Majandusarvestuse- ja maksunduse osakond xxxxxx ,,Tuha Talu OÜ" Praktikaaruanne Õpperühm:xxxxx Juhendaja: xxxxxx Tallinn 2008-2009 SISSEJUHATUS...................................................................................................... 4 1. TUHA TALU OÜ STRUKTUUR, AJALUGU JA TEGEVUSVALDKONNAD....................................................................................6 2. TUHA TALU OÜ TURUNDUSTEGEVUS, TARNIJAD JA KLIENDID NING KONKURENDID..........................................................................................7 3. TUHA TALU OÜ PERSONALITÖÖ...............................................................8 4. TUHA TALU OÜ RAAMATUPIDAMISE TÖÖKORRALDUS JA TÖÖJAOTUS................................................................................................

Raamatupidamine
863 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Pakkumine

suudavad müüa erinevaid hulki kõikide võimalike hindadega. Pakkumine muutub kui toodete arv suureneb või väheneb iga hinnaga. Pakkumise suurenedes liigub pakkumiskõver paremale, vähenedes vasakule. Turupakkumine Kõikide müüjate koondpakkumine Pakkumist mõjutavad - Muutused tootmise piirkuludes (materjalide tegurid omahind, tööjõuhind, energiakulu, tehnoloogia muutus) - Muutus müüjate või tootjate arvus - Ootuste muutus Piirkulu Kulud, mida tootjad kannavad, et toota kaupu piir- (lisa)kogustes. Kuidas individuaalne bensiini pakkumine annab kokku turupakkumise (hinnad kroonides) Tabel 1 Alfa Beeta Gamma Teiste Liitri hind pakkumine pakkumine pakkumine pakkumine kokku

Majandus
16 allalaadimist
thumbnail
14
doc

3 päeva menüü

( zelatiini, apelsinimahl, apelsini tükid, suhkrut/ vahukoor, suhkur, vanilje) piim/ keefir- 200g leib/ sai- 30g Õhtu- grillvorstid/ saslõkk- 130g Grillitud köögiviljad- 70g Mahl/ vein- 200g 7 2 MENÜÜ STANDARDISEERIMINE JA HINNA KALKULEERIMINE TOIDUNIMETUS Ananassi-kohupiimakook 1 portsioni omahind 3,63 väljatulek (ml/g) 95g kasumi 1 portsioni müügihind 13,00 % 67% valmist.portsj.arv x (tk) 25 1 kao ühiku koguse Jrk TOIDUAINE ühik bruto % 1 neto x bruto x neto hind hind

Kokandus
114 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Puhkemaja äriplaan

toitlustada ja luua head võimalused lõõgastumiseks, puhkuse nautimiseks.Maja esimesel korrusel asub kaminasaal 50 m2 ja suur tuba 40 m2, mida saab kasutada söögitoana ja kuhu mahub ka biljardilaud.Olemas on köögiplokk koos elektripliidi, küpsetusahju ja külmkapiga.Lisaks sellele on esimesel korrusel kontoriruum ning majutamiseks 5 tuba (8 m2) ja teisel korrusel 7 tuba, millel on rõdud. Kõik toad on kahekohalised. Majast eraldi järve kaldal on saun, kus võib korraga viibida umbes 7 inimest. Saunas on eraldi 20 m2 kaminaruum. Veega varustamine toimub oma puurkaevust ja kanalisatsioon on lokaalne.Hoone mõlemal korrusel on dussiruumid ja tualetid, mis on üldkasutatavad. Hoone vajab seestpoolt san. remonti, mille teostab rendile andja ja esimesel poolaastal käivitamiseks on renditasu kokkulepitult madal. Hoone sisustamiseks ei ole vaja eriti suuri kulutusi, sest toad

Ärijuhtimine
510 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Tootmistehnika alused MET0010 Hinna pakkumine

5,3 Tabel 3.1 Ajanormid 5 4. Tehnilis-majandsulikud näitajad ja pingipargi arvutus 4.1 Väljalasketakt = ( Fa × 60 × K0) / N, kus Fa ­ tegelik aastane ajafond tundides (1-vahetuseline töö 2030, 2-vah. 4015); K0 ­ tegur, mis võtab arvesse organisatsioonilis-tehnilised, ümberhäälestamiste ja muud kaod. arvutatakse detaili tehnoloogiline omahind. K0 keskmiselt 0,75-0,8; N ­ detaili aastaneprogramm, tk. = (2030 × 60 × 0,75) / 7500 = 12,18 min/tk 4.2 Tootmise tüüp Tootmise tüüp määratakse operatsiooni kinnistusteguri järgi. Ks = / ttk keskm , kus ttk keskm ­ operatsiooni keskmine tükiaeg; ttk keskm = ttk i / n, kus ttk i- i-nda operatsiooni tükiaeg; n ­ operatsioonide arv. Kui Ks 1, siis on masstootmine; Ks = 2-10 suurseeriatootmine; Ks 10-20 (kesk)seeriatootmine; Ks > 20 väikeseeriatootmine.

Tootmistehnika alused
192 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Elektroonika jae- hulgimüük äriplaan

4 4) Hinna määramine Olulisimaks faktoriks, millega tuleb arvestada, on nõudlus piirkonnas ja pakkumise hind. Kuna ettevõtte strateegiaks on müüa süsteemseid lahendusi, mitte üksikuid tooteid, on hinnastamise küsimus lõpptarbijale paindlikum.. 5) Turustamine Ettevõte töötajad tegelevad pidevalt uute toodete ja lahenduste tutvustamise ja pakkumisega. Peamisteks reklaamikanaliteks on: otsepostitus, reklaam ajalehes, Internetis, infokataloogides ja aeg-ajalt kohalikus Viru raadios. Meie suureks eeliseks on mitmete nimekate kaubamärkide esindamine, mis annab võimaluse saada osa nende turundustoest oma reklaami ja müügiedendustegevusele. 6) Müügimeetod Müügitöötajad tutvustavad kaupa kohapeal ja reklaamimise teel. Kliendile pakutakse alati talle sobivat lahendust hinna ja kvaliteedi suhtes. Kõikidest müügiartiklitest on plaanis müüa vähemalt kahte erinevasse

Majandus
429 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Juuksurisalongi äriplaan

: 14802 (Sinikosmeetika 10.10.10) (Netshop 10.10.10) 3.4 Side- ja reklaamikulud Kuutasu telefoni, interneti ja digi-tv eest on umbes 455.-. Liitumistasu on 95.- Sidekulud ühekordselt 95.- ja igakuiselt 455.- (Elion 10.10.10) Reklaamikulud on ühekordsed. 2 nädalat enne salongi avamist paneme Valga linna kohalikku lehte ,,Valgamaalane" reklaami uue salongi avamise kohta 400.-. Leht ilmub nädalas kolm korda ja reklaam ilmub neljas järjestikuses lehes. Visiitkaardid 200tk 450.-, mida jagame enda tuttavatele ja anname hiljem kõigile salongi külastajatele. Uksele paneme sildi 345.- ja ka tänavapoolsele aknale 300.-. Laseme teha ka salongile kodulehekülje umbes 1500.-, kus on meie hinnakirjad ja tooted/teenused, mida pakume. Reklaamikulud kokku 2995.- (Adograaf 10.10.10) (Edge team 10.10.10) 3.5 Stardikapital ja tegevuskapital Sk-stardikapital Pv- põhivahendid Vv- väikevahendid M- materjalid

Juuksur
670 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Äriplaan

Kirjelda ettevõtte põhitegevuse realiseerimiseks vajalike põhiressursse alljärgnevas tabelivormis. Ressurss Ressursi varu Lauanõud 600 Joogid 500 Lauad,toolid 200 10. Turu analüüs 10.1 Turusituatsioon ja arengutrendid. Kirjelda lühidalt oma sihtturgu ning seda millised väljavaated antud turul on aasta, 2-3 aasta pärast.  Reklaam ajalehes  Reklaamplakatid  Anda välja kohviku tutvustav voldik  Jagada flaiereid 10.2 Turu analüüs (ülevaade tegevusharust, turu potentsiaali hinnang, sihtgrupi kirjeldamine). Meie klient on eraisik, kes elab ühiselamuses ja lähiümbruses. Suuremas hulgas meie kliendid on tudengid, kes elavad nooruses 5 ja 9 ühiselamutes ja kellel on väga kiire elutempo ja kes ei jõua ise valmistada endale toitu. 11. Konkurents. Kirjelda ja analüüsi konkurente

Tootmine
78 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun