Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"teenindusettevõte" - 27 õppematerjali

teenindusettevõte on oma tegevuses orienteeritud klientidele.
thumbnail
2
odt

Nimetu

osaga tegelevad antud valdkonna spetsialistid. VISIOON Areneda ühtsetel On olla juhtiv Turvateenuste Rohkem Koostöös õpime põhimõtetel teenindusettevõte spetsialiseerumine laiendada enda tundma Teie toimivaks ehitus- ja ja paindlukkus. infosüsteemi. eesmärke ja kaupluseketiks kodukaupade turul Mobiilse seire Viia ellu tegevusstrateegiat kasvas välja Eestis. Juhtiv olla laialdasem uudseid ­ alles neist igapäevase töö tähendab meie kasutuselevõtt firma tehnoloogiaid

Varia → Kategoriseerimata
46 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Klienditeenindus 21. sajandil

Klienditeenindus Kõige rohkem teenindajaid 40%, töötab kaubanduses. Statistika näitab, et enamasti on klinditeenindajate palk tagasihoidlik. Varem või hiljem jõuab iga teenindusettevõte faasi, kus otsib kliendisuhete paremaks haldamiseks abi IT-lahendustest. Ideaalis tuleks ITd kasutada standartse, kiire ja mittepersonaalse teeninduse pakkumiseks klientidele, kes tahavad vähe maksta ja on ettevõttele seega vähem väärtuslikud. See vabastab inimressurssi, et pakkuda personaalset teenindust neile, kes väärivad ja väärtustavad paindlikku teenindust ehk maksavad selle eest. Madalat hinda jahtiv klient tahab panna teenindajat rohkem lubama, kui viimasele jõukohane.

Majandus → Klienditeenindus
15 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

TEENINDUS PROTSESS

TEENINDUSPROTSESS Ettevõtte teenindusprotsess põhineb äriideel ja teeninduskontseptsioonil. Ettevõtte äriidee vastab järgmistele küsimustele: Kellele? ­ kes on ettevõtte kliendid Mida? ­ milliseid tooteid/ teenuseid ettevõte pakub Kuidas? ­ kuidas tooted/ teenused toodetakse ja kliendini viiakse. Ettevõtte teeninduskontseptsioon näitab, kuidas ettevõte kavatseb lahendada teatavat kindlat tüüpi probleeme mingil kindlal viisil. Teeninduskontseptsioon peab olema konkreetne ja kõigile arusaadav. Teeninduskontseptsiooniga määratletakse peatoode/ teenus ja lisateenused, samuti viis, kuidas teenuspakett klientidele kättesaadavaks tehakse ning kuidas kliendiga suheldakse. Teenindusprotsessina võib käsitleda erinevate teenindustoimingute kompleksi, millega saavutatakse soovitud tulemus. Teenindusprotsessi võib käsitleda ka kui ostja-müüja suhet. Teenindusprotsessis osalevad: Klient Teenindusümbrus (keskkond) Ettevõtte t...

Majandus → Teenindus ja müük
109 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Armin Karu

ARMIN KARU LÜHIBIOGRAAFIA Sündinud 31 juuli 1965 Tallinnas. Isa, Jaan Karu, oli Tallinna Polütehnilise Instituudi õppejõud. 1988. aastal alustas 23aastane Karu Eesti lippude ja vimplite valmistamisega tootmiskooperatiivis E.G.O., sellega sai alguse tema edu. "Äripäev" valis Armin Karu 2006. aasta tegijaks. 1. märtsil 2007 omandas Karu 250,2 miljoni krooni eest 11 kasiinot haldava kasiinoketi Kristiine Kasiinod. Äripäeva 2009. aastal avaldatud rikaste TOP-is oli Armin Karu 23. kohal, kus tema vara hinnati 990 miljonile kroonile. TV3 saatesarjas "Mantlipärija" otsis Armin Karu endale töötaja, kelle aastapalk oleks miljon krooni. Karu oskab eesti, inglise, soome ja vene keelt. Tema hobid on merendus, metsajooks, mootorsaanisõit ja tennis. Varajasem haridustee Tallinna 7. Keskkool Pirita 36. Keskkool Tallinna Polütehnikum Tallinna 1. Õhtukeskkool Ametikäik · Pärast keskkooli lõpp...

Majandus → Majandus
21 allalaadimist
thumbnail
7
odt

Fazer Referaat

tööd ja tegevust arendama. Koostöö õnnestub, kui koostöö tugineb tugevale ühisvaimule. Toimiv koostöö on kordaminekute eelduseks. Ühendades oma oskused, suudab Fazer saavutada klientide usalduse ja täita ühised eesmärgid. 6 Freddy Kriisa Fazer MAITSEELAMUSED Fazeri kontserni missiooniks on luua maitseelamusi. Fazeri visiooniks on olla juhtiv toitlustus- ja teenindusettevõte valitud turgudel. Fazer soovib olla oma valdkonnas teerajajateks nii nende klientide, tarbijate kui ka personali vaatenurgast. Fazer liigub valitud peaeesmärgi suunas vaid ühise kaardi­ kontserni strateegia ­ abil. 7

Toit → Pagar-kondiiter
56 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Ettevõtluskeskkond Eestis

Ettevõte on majandusüksus, mille kaudu ettevõtja tegutseb. Ettevõte koosneb asjadest, õigustest ja kohustustest, mis on määratud või olemuselt peaksid olema määratud ettevõtte tegevuseks. Ettevõtteid liigitatakse erinevate tunnuste alusel. Ettevõtteid võib liigitada näiteks ettevõtte suuruse, toodangu iseloomu, majandusharu, domineeriva tootmisfaktori, omandivormi järgi. Tegevused, millega ettevõtja kokku puutub on otseselt seotud ettevõtte tegevusalast. Tootmis- või teenindusettevõte, toitlustus-või IT teenuseid osutav ettevõte, neis kõigis on vajalik tegeleda ettevõtte juhtimisega, kapitali hankimise ja rakendamisega või varustamisega. http://e-ope.khk.ee/oo/evoti/ettevotlus/ettevtluskeskkond.html http://e-ope.khk.ee/oo/evoti/ettevotlus/ettevtluse_thtsus_ja_vajadus.html http://e-ope.khk.ee/oo/evoti/ettevotlus/ettevtlus_ja_ettevtja.html http://e-ope.khk.ee/oo/evoti/ettevotlus/ettevtete_liigitus.html http://e-ope.khk.ee/oo/evoti/ettevotlus/ettevtte_funktsioonid.html

Majandus → Ettevõtluskeskkond
64 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

aluse – strateegilise teeninduskontseptsiooni – olemust. Teema on sedavõrd tähtis, kuna analüüsialuse ettevõtte edasiseks arenguks on kriitiline viia tegevus vastavusse strateegilise teeninduskontseptsiooni põhimõtetega. Töö eesmärgiks on analüüsida ettevõtte tegevuse vastavust strateegilise teeninduskontseptsiooni põhimõtetega. Analüüsi aluseks on valitud Eesti telekommunikatsiooniturul tegutsev jaemüügi ja teenindusettevõte AS Esmofon. Uurimustöö eesmärgi saavutamiseks on püstitatud järgmised ülesanded: - anda ülevaade strateegilise teeninduskontseptsiooni teoreetilisest olemusest; - analüüsida Esmofoni senist tegevust vastavalt strateegilise teeninduskontseptsiooni teoreetilisele mudelile; - leida Esmofoni tegevuse võimalikud probleemsed valdkonnad ning analüüsida nende tekkimise põhjusi;

Majandus → Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
10
rtf

Toitlustusosakonna praktika laeval Star.

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS HOTELLITEENINDUS XXX Toitlustusosakonna praktika Aruanne Juhendaja: XXX Pärnu 2013 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS........................................................................................................................... ETTEVÕTTE ISELOOMUSTUS................................................................................................ TÖÖOHUTUS.............................................................................................................................. TÖÖPÄEVA KIRJELDUS........................................................................................................... KOKKUVÕTE...........................................................................

Toit → Köögi õpetus
35 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Fazer

Nad kohustuvad tagama kvaliteedi, mis innustab neid jätkuvalt oma tööd ja tegevust arendama. Koostöö õnnestub, kui nende koostöö tugineb tugevale ühisvaimule. Toimiv koostöö on kordaminekute eelduseks. Nad ühendavad oma oskused ja suudavad saavutada klientide usalduse ja täita ühised eesmärgid. Loome maitseelamusi Fazeri kontserni missiooniks on luua maitseelamusi. Fazeri visiooniks on olla juhtiv toitlustus- ja teenindusettevõte valitud turgudel. Nad soovivad olla oma valdkonnas teerajajateks nii enda klientide, tarbijate kui ka personali vaatenurgast. Nad liiguvad valitud peaeesmärgi suunas nende ühise kaardi­ kontserni strateegia ­ abil. FAZERI TOOTED · Fazeri 100% Rukis ja ainult rukis Rukkitäistera- ja rukkikroovjahust valmistatud rukkileib. · Fazeri Häää Rukkileib Rukkikroovjahust rukkileib. · Fazeri Must leib Tume rukki- ja nisujahust magushapu vormileib.

Toit → Pagar-kondiiter
44 allalaadimist
thumbnail
5
doc

1. KT küsimuste vastused.

I kontrolltöö teemad 1. Majanduse mõiste ja olemus Majandus on ühiskonna ja selle liikmete olemasoluks ning arenguks vajalike aineliste eelduste pideva taastootmise süsteem, mis hõlmab eranditult kõiki inimesi. 2. Alternatiivsete valikute tegemine ja ratsionaalne käitumine Ratsionaalne majanduslik käitumine *majanduselus osalejad püüavad saavutada enda jaoks suurimat kasulikkust mingite piirangute raames *Sarnaste huvidega majanduselus osalejaid nimetatakse majandussubjektideks 3. Majandussubjektid Majandussubjektid on: *majapidamised (eraisikud e tarbijad), *ettevõtted *ja riik. 4. Majanduse ringkäigu mudel 5. Vajadused ja ressursside piiratus Vajadus(ed) ehk tarve on puuduse tunne, mida rahuldatakse kaupade (hüviste) ja teenuste tarbimisega Kõikide soovide ja vajaduste täitmiseks lihtsalt ei jätku ressursse. Kõik tehtud valikud moodustavadki suure osa meie igapäevasest majandustegevusest. Ressursid on piiratud, s.t nii palju perekon...

Majandus → Mikro- ja makroökonoomika
845 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Klienditeeninduse konspekt

nõustaja, ehitaja, maalri, elektriku, turvatöötaja, laohoidja jt töö. Kõigi nende töö olemus on suunatud teiste inimeste, aga ka kogu ühiskonna teenindamisele ning sisaldab lisaks teistele tähtsatele tegevustele ja toimingutele teenindustegevusi. Sellest vaatenurgast on nad kõik (kliendi)teenindajad. Sõna teenindus tundub kõige paremini sobivat liitena väljendamaks teenuse või ettevõtte tüüpi või teenuse saamise kohta, näiteks autoteenindus, teenindusettevõte või teeninduskeskus, samuti aga üldistavas kontekstis, näiteks teenindusmajandus, teeninduskultuur, teenindusprotsess, teenindus üldiselt jms. Sageli, eriti kõnepruugis kasutatakse seda ka teenindamise sünonüümina ­ no oli seal alles hea / halb teenindus . Tavaliselt on seejuures tegemist samuti üldistamise ja umbisikulisusega. Teenindusmõttekultuuri seisukohast on neil kahel mõistel ­ teenindus ja teenindamine küll oluline nüansivahe, kuid määravaks on siiski

Majandus → Klienditeenindus
100 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Teenindusorganisatsiooni analüüs

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Turismiosakond Karin Rosenberg TH1 TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSORGANISATSIOONIS PÕLDMA KAUBANDUSE AS Uurimistöö Juhendaja: lektor Tiina Viin, MA Kaasjuhendaja: assistent Tiina Tamm, MSc Pärnu 2015 SISUKORD TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSORGANISATSIOONIS PÕLDMA..........1 KAUBANDUSE AS..........................................................................................................1 SISUKORD.......................................................................................................................2 SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. TEENINDUSKULTUURI TEOREETILINE KÄSITLUS...........................................5 ...

Muu → Akadeemiline kirjutamine ja...
31 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

Külalisarhiiv Kinnituskiri Toitlustamise korraldamine majutusettevõttes Kellele on suunatud majutusettevõtte turundus ? Millised on majutusettevõtte turunduse eesmärgid ? Terminoloogia: Revenue Center- majutusettevõtte tulukeskused, kohad kus müüakse midagi Support Center- majutusettevõtte tugikeskused Kohad kus rahadega ei arveldata. Tavaliselt pole klientide vaateväljas. Administraator, toateenindus, laomajandus. Teenindavad tulukeskused. Hotell- on kombineeritud teenindusettevõte, mille äritegevuseks on majutus- ja toitlustusteenuste ning arvukate meelelahutus ­ja muude lisateenuste osutamine. Miscellaneus guest services Superior class room- parema sisseseade ja asukohaga tuba Business class room ärikülalisele sisustatud tuba, kus rohkem tehnikat, vaiksem korrus jne Delux- luksuslik tuba-suurem, parem sisseseade, parem asukoht Executive floor- esinduskorrus, kus on paremad toad; võimalik eraldada

Turism → Majutus
72 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Abikoka/Köögi praktikaaruanne

tundus hea koht praktika teostamiseks ja kogemuste saamiseks. Samas oli hea väike võrdlus olemas teise laevaga ja mandril olevate köökidega. Rootsi liini laevades on hea graafik st. 2 nädalat tööl ja samapalju järjest vaba. Ettevõtte tutvustus: Tallink kontserni töötajaid, on maal ja merel kokku üle 6000. Taust on erinev nii haridustaseme kui ka töökogemuse poolest, kuid on ühine eesmärk: olla Läänemere regiooni parim teenindusettevõte. Tallinki tegutsemisvaldkonda mõjutavad pidevad muutused ning klientide ja sidusrühmade ootused. Samas annab pidev muutuste protsess Tallinkile uusi võimalusi arenguteks ja seeläbi vastata paremini ootustele. Ühise eesmärgi saavutamine nõuab palju. Seepärast ongi tähtis hoolitseda iga Tallinki töötaja edukuse ja heaolu eest. Mida ka tõesti tehakse. Tallink toetab igat töötaja individuaalset arengut ja pakub mitmekülgseid tööülesandeid

Toit → Kokandus
82 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Majandusalused

Hea Eesti rahvas. Kõige valusama küsimusena ootab meilt vastust tööpuudus. Headel majandusbuumi aegadel kujunes arusaam, et töötu ise on oma hädas süüdi. Nüüd see nii enam ei ole. Ettevõtted on koondanud inimesi mitte nende kehva töö, vaid majandusliku häda sunnil. Sestap peame me kõik -- nii valitsus kui riik laiemalt; ettevõtted, seltsid ja kirikud; erakonnad ja perekonnad -- pingutama selle nimel, et töötuks jäänud inimeste ja nende lähedaste kannatusi leevendada. Sellele kõigele ei ole lihtsaid vastukäike. Me peame lahendusi otsima kõikide võimalike ideede seest ja tabude tagant. Me peame pingutama, et tööpuuduse majanduslikud ja eriti sotsiaalsed tagajärjed ei jätaks ühiskonna kudedesse paranematuid haavu. Meist keegi ei saa väita, justkui tabanuks tööpuuduse kasv meid ootamatult. Jah, on riike, kus olukord on praegu veelgi rängem. See tõdemus lohutuseks ei kõlba. See vaid selgitab, et me pole ainulaadsed. Aga oma probleemi ...

Majandus → Majandus
34 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Majandus ja ettevõtluse alused.

Seetõttu enne kui otsustada ettevõtjana tegutsemise üle, tuleks hoolega kaaluda enda tugevaid ja nõrku külgi, hinnata valmisolekut vastutada, võtta riske, loobuda hobidest või teistest meelistegevustest. Ettevõtjaks olemine mõjutab suhteid perekonna ja sõpradega. Tulevane ettevõtja peaks mõtlema, mis on tegelik motiiv ettevõtlusega alustamiseks. Tegevused, millega ettevõtja kokku puutub on otseselt seotud ettevõtte tegevusalast. Tootmis- või teenindusettevõte, toitlustus-või IT teenuseid osutav ettevõte, neis kõigis on vajalik tegeleda ettevõtte juhtimisega, kapitali hankimise ja rakendamisega või varustamisega. Alljärgnev on loetelu ettevõtte põhitegevustest (A.Reiljan ettevõtte funktsioonid) : 1. Juhtimine (juhtimine, planeerimine, organiseerimine ja kontroll) 2. Finantseerimine (kapitali hankimine) 3. Investeerimine (kapitali rakendamine) 4. Varustamine (tööjõu, tootmisvahendite ja materjalide hankimine) 5

Majandus → Majanduse alused
59 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Väliskaubanduse esimene KT

tööjõu või kapitali omanikele. f. Väliskaubanduse institutsionaalne infrastruktuur Eestis (Eesti väliskaubandus ·Eesti siseturg on liiga väike tootmaks kõiki vajalikke kaupu. Selleks ei jätku kapitali ega tööjõudu (st 2/3 ressurssidest) => vajadus impordi järele ·Tõhusa tootmise korral ületab tootmise maht enamikul juhtudel Eesti turu oma vajaduse (iga tootmis-/ teenindusettevõte taotleb mastaabisäästu) => vajadus ekspordi järele) 3. Rahvusvahelised organisatsioonid väliskaubanduses a. Euroopa Liit · Euroopa riike hõlmav majanduslik ja poliitiline ühendus, kuhu kuulub (hetkel) 28 liikmesriiki · De facto ­ Euroopa Söe- ja Teraseühenduse asutamine 1951 (Pariisi leping) · De jure ­ Maastrichti leping 1992 · Veel 6 aluslepingut, sh Lissaboni leping (TFEU) 2010 b. Maailma Kaubandusorganisatsioon (WTO) · Loodi 1995

Logistika → Baaslogistika
8 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Teedeehituse eksami vastused

klassi maanteele teelaiend laiusega vähemalt 5m ja sõltuvalt liiklussagedusest täisosa pikkusega 10-25m. Kaldosa vähim pikkus peab olema 30m. Kiirteel ja I klassi maanteel tuleb infokaart paigaldada alati parklasse või suletud taskusse. 134. Teenindusjaamad ja tanklad -nende asukohad tuleb ette näha teeprojektis. Teenindusjaam on autokasutajale mõeldud vähemalt ühe kinnise teenindushalliga(remondiboks, pesula jm) teenindusettevõte, kus müüakse autokütust, määrdeaineid ja tagavaraosi ning osutatakse vajalikke teenuseid(vesi, WC, telefon, prügikastid). Teenindusjaamas võidakse osutada ka muid teenuseid(kaubandus, toitlustus). Tanklas puudub kinnine teenindushall ja teenuste nomenklastuur on väiksem kui teenindusjaamas. Teenindusjaama kavandamisel tuleb arvestada: kehtivate sanitaarnõuetega; rajatise tehnoloogiast tuleneva

Ehitus → Ehituskonstruktsioonid
165 allalaadimist
thumbnail
38
doc

Teedeehitus TÖ-le

Rajatakse veekogu, vaatamisväärsuse või kauni koha juurde; ette nähtud sõidukite parkla, puhkeala ja sanitaarlala, einestamisvõimalused, lauad, toolid, prügiskastid, käimla. 135. Parklad Põhi- ja tugimaanteedel 10-70 km tagant. Mõeldud sõidukite juhuslikeks lühiajalisteks peatumisteks. Tähistatakse märgiga maantee ääres. 136. Teenindusjaamad ja tanklad Asukohad tuleb ette näha teeprojektis. Autokasutajale mõeldud teenindusettevõte, kus müüakse autokütust, määrdeaineid, tagavaraosi ja osutatakse teenuseid. 137. Mis mõjutavad mürataset (vähemalt 5) Kiiruspiirang, liiklussagedus, ristmiku lahendus, sõidutee liik ja seisukord, raskete sõidukite osatähtsus liikluses. 138. Millega võib vähendada liikumis- ja liiklusmüra (vähemalt 10) Planeerimisega, liikluskorraldusega, müratõkkeseintega, teekatte liigi valikuga, maantee trasseerimisega, maanteeäärse metsaga, raske veoliikluse

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkonnakaitse
81 allalaadimist
thumbnail
62
doc

Seadusandlus ja õigusregulatsioonid noorsootöö kontekstis

esindamise organisatsioonilt eelnevalt loa (litsentsi) muusikateose avalikuks esitamiseks (autoriõiguse seadus). Avalik koht Üldsusele avatud kohaks loetakse territooriumi, ehitist või ruumi, mis on avalik asi või mis on antud üldiseks kasutamiseks, või kuhu sellise koha omanik/valdaja võimaldab sissepääsu individuaalselt (tänav, väljak, park, spordirajatis, lauluväljak, turg, puhkeala, teater, kino, klubi, diskoteek, kauplus, toitlustusäri, teenindusettevõte, ühissõiduk, hotell, motell jms). Millal ei pea maksma? Autoritasu ei nõuta, kui teost esitatakse teaduslikel, hariduslikel, informatsioonilistel, õigusemõistmise ja halduslikel eesmärkidel, samuti õiguspäraselt avaldatud teose või selle osa kasutamisel illustreeriva materjalina õppe- või teaduslikel eesmärkidel nende eesmärkidega motiveeritud mahus ja tingimusel, et selline kasutamine ei taotle ärilisi eesmärke (autoriõiguse seadus). Kellele maksta?

Õigus → Õigus
28 allalaadimist
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

töös heatahtlik nali tööülesanded. Klient tunnetab ära, kui teenindaja on väsinud, ei jaksa enam suhelda, tunnetab kui teda ignoreeritakse või peetakse tüütuks. Kliendi ja teenindaja vaheline suhtlemine peab olema võimalikult sundimatu. Kliendikeskne teenindus põhineb arusaamisel, et klientide teenindamine, nendele hüvede loomine, on teenindusettevõtte põhiülesanne. Iga teenindusettevõte on oma tegevuses orienteeritud klientide teenindamisele mitte enda mugavale äraolemisele. Teenindusettevõte tähendab väga erinevaid tootmisesse kaasatud ressursse: personal, kliendid, tehnoloogia, materiaalsed ressursid, süsteemid, juhtimine. Klientide silmis kasulikuks peetavad kriteeriumid muutuvad kogu aeg ja seepärast peab muutuma pidevalt ka teenindus ja selle kvaliteet

Majandus → Teenindus
102 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

Igale sihtrühmale lähenetakse erinevalt, kliente meelitatakse reklaamide, soodustuste, tutvustuste ja otsekontaktide abil. Terminoloogia: · Revenue Center- majutusettevõtte tulukeskused, kohad kus müüakse midagi · Support Center- majutusettevõtte tugikeskused Kohad kus rahadega ei arveldata. Tavaliselt pole klientide vaateväljas. Administraator, toateenindus, laomajandus. Teenindavad tulukeskused. · Hotell- on kombineeritud teenindusettevõte, mille äritegevuseks on majutus- ja toitlustusteenuste ning arvukate meelelahutus ­ja muude lisateenuste osutamine. · Miscellaneus guest services · Superior class room- parema sisseseade ja asukohaga tuba · Business class room ärikülalisele sisustatud tuba, kus rohkem tehnikat, vaiksem korrus jne · Delux- luksuslik tuba-suurem, parem sisseseade, parem asukoht · Executive floor- esinduskorrus, kus on paremad toad; võimalik eraldada

Turism → Majutus
89 allalaadimist
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

 Teenida ühest tehingust võimalikult suurt kasumit  Probleemiks on pidev vajadus uute klientide järele 3) Kliendisuhe Customer relationship - The development of an ongoing connection between a company and its customers. The relationship involves marketing communications, sales support, technical assistance and customer service. The relationship is measured by the degree of customer satisfaction through the buying cycle and following receipt of goods or services. 4) Teenindusettevõte - Ettevõtlusega tegelev äriühing, mille põhitegevusala on mitmesuguste teenuste osutamine. 5) Tootmisettevõte - Ettevõtlusega tegelev äriühing, mille põhitegevusala on mitmesuguste toodete tootmine (? – tuletatud eelmisest) 6) Lubadus – osa turundusest, mis meelitab uusi kliente ja kujundab uusi suhteid. Turunduse ülesanne on lubaduse andmine. Kui lubadusi ei täideta, ei suudeta säilitada ega tugevdada suhet. 7) Vahetus, tehing – vahend, millega täidetakse lubadusi

Majandus → Turunduse juhtimine
97 allalaadimist
thumbnail
85
pdf

Konspekt

Mainori Kõrgkool Matemaatika ja statistika Loengukonspekt Silver Toompalu, MSc 2008/2009 1 Matemaatika ja statistika 2008/2009 Sisukord 1 Mudelid majanduses ............................................................................................................. 4 1.1 Mudeli mõiste ......................................................................................................................... 4 1.2 Matemaatilise mudeli struktuur ja sisu ................................................................................... 4 2 Funktsioonid ja nende algebra............................................................................................... 5 2.1 Funktsionaaln...

Matemaatika → Matemaatika ja statistika
559 allalaadimist
thumbnail
78
pdf

Majandusmatemaatika

y = ax + b y1 = 2x y5 = -2x + 10 y2 = 0 y6 = 2x + 20 y3 = 5x y7 = 2x + 10 y4 = -2x Joonis 31 Joonis 32 6.12 Teenindusettevõte osutas teenust 20 krooni eest, kuus osutati teenust 4000 kliendile. Kui hind tõsteti 25 kroonini, vähenes klientide arv 400 võrra. Kui suur oleks klientide arv olnud, kui hind oleks tõstetud 23 kroonini (Eeldame, et seos klientide arvu ja teenuse hinna vahel on lineaarne). 6.13 Ujumisklubi liikmemaks on 1500 kr 12-nädalase suveperioodi eest. Kui astuda klubisse peale suveperioodi algust, on liikmemaks proportsionaalselt väiksem

Majandus → Raamatupidamise alused
399 allalaadimist
thumbnail
192
pdf

NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT

kollektiivse esindamise organisatsioonilt eelnevalt loa (litsentsi) muusikateose avalikuks esitamiseks (autoriõiguse seadus). Avalik koht Üldsusele avatud kohaks loetakse territooriumi, ehitist või ruumi, mis on avalik asi või mis on antud üldiseks kasutamiseks, või kuhu sellise koha omanik/valdaja võimaldab sissepääsu individuaalselt (tänav, väljak, park, spordirajatis, lauluväljak, turg, puhkeala, teater, kino, klubi, diskoteek, kauplus, toitlustusäri, teenindusettevõte, ühissõiduk, hotell, motell jms). Millal ei pea maksma? Autoritasu ei nõuta, kui teost esitatakse teaduslikel, hariduslikel, informatsioonilistel, õigusemõistmise ja halduslikel eesmärkidel, samuti õiguspäraselt avaldatud teose või selle osa kasutamisel illustreeriva materjalina õppe- või teaduslikel eesmärkidel nende eesmärkidega motiveeritud mahus ja tingimusel, et selline kasutamine ei taotle ärilisi eesmärke (autoriõiguse seadus). Kellele maksta?

Muu → Amet
36 allalaadimist
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

Et eelkombinatsioonist saaks lõppkombinatsioon, on vaja välistegurit, s.o. klienti või tema objekti. Pärast kliendi sooviavaldust või tellimust kujundatakse ooteseisundis olevatest tootmisteguritest teenuse osutamise hetkeks tootmistegurite lõppkombinatsioon. Teenuse protsessuaalne iseloom väljendub eriti selgesti selles, et paljude teenuste korral on protsess ­ teenuste osutamine ise ­ tarbija huvi keskmes. Näiteks võib tuua teatri, mis on samuti teenindusettevõte. Tarbijatele pakub selle teenuse juures huvi protsess, kuidas talle seda teenust. Vajadused, mille rahuldamist teenindusettevõttelt oodatakse, on keskendunud rohkem teenuse osutamise protsessile kui lõpptulemusele. Teenuse osutamise välisteguri, kliendi või tema objekti kaasamine sünkroniseerib teenuse tootmise ja tarbimise. Eelpoolnimetatud teatrietenduse kui teenuse osutamiseks on vaja sünkroonset ajalist ja ruumilist kontakti teenuse pakkuja ja kliendi vahel

Majandus → Juhtimine
299 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun