Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Omatooted (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Omatooted #1 Omatooted #2 Omatooted #3 Omatooted #4 Omatooted #5 Omatooted #6 Omatooted #7 Omatooted #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-02-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 29 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor sweetthing Õppematerjali autor
Töö eest on saadud 5

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
docx

Ettevõtte analüüs -Selver AS

Loovad sõbraliku õhkkonna, teenindavad kiiresti ja asjatundlikult, pakuvad kvaliteetseid kaupu ja Selveri Köögi maitsvaid tooteid. Selveri kauplused asuvad liikluse sõlmpunktides ja võimaldavad seetõttu kliendile kiiret ja mugavat poeskäiku. Selveri eripäraks on oma Selveri Köök , mis pakub laias valikus maitsvaid ja uudseid salateid, kulinaaria- ja pagaritooteid. Lisaks on Selveril juba suur hulk oma kaubamärki kandvaid tooteid, mis on valmistatud spetsiaalselt Selverile. Kõik omatooted on tervislikud, sõbraliku ja silmatorkava kujunduse ning hea hinnaga. Iga nädal saavad meie kliendid valmistada Selveri retseptide järgi isuäratavaid toite ja koguda neid kauplustest Selveri retseptikaante vahele. Selveril on kasutusel ka kinkekaardid , mida on hea sünnipäevadeks ja muudeks tähtpäevadeks oma sõpradele ja tuttavatele kinkida. Selveris töötab üle Eesti kokku ca 3000 inimest. Selveri igapäevases töös lähtuvad nad järgmistest põhiväärtustest:

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
110
docx

Toidukaubaõpetuse õpimapp

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: Liina Maasik, MA Mõdriku SISUKORD SISUKORD..........................................................................................................................2 SISSEJUHATUS..................................................................................................................4 1KAUBAMÄRK.................................................................................................................5 1.1Ajalooline taust ja areng.............................................................................................5 1.2Kaubamärgi kaitse.......................................................................................................7 2KAUBAMÄRK LEIBUR..................................................................................................8

Toidukaubaõpetus
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

Programm „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013“ SIRJE REKKOR ANNE KERSNA ANNE ROOSIPÕLD MAIRE MERITS TOITLUSTUSE ALUSED KOHANDANUD: ANA KONTOR 2013 1 SISUKORD 1. Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid 4  Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed 4  Kiirtoiduettevõtted 6  Kohvikud 8  Sööklad ja teised suurköögid 10  Restoranid 13  Baarid 19  Catering-ettevõtted 21 2. Toitumise alused

Analüüsimeetodid äriuuringutes



Meedia

Kommentaarid (1)

silja.segal profiilipilt
silja.segal: aitäh!
17:14 03-12-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun