Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"stockmann" - 38 õppematerjali

stockmann – see otse Sul hüüab:
Stockmann

Kasutaja: Stockmann

Faile: 6
thumbnail
13
ppt

Stockmann - esitlus

Stockmann 2012 Der Standort Liivalaia 53 Die Geschichte Georg F. H. Stockmann Jahr 1862 Die erste Filiale in Estland1993 Die Abteilungen Ewaren Trinkwaren Haushaltsartikel Hygienartikel Kulinarien Verkaufen Getränke Speise Zeitungen/Zeitschriften Fischwaren Babywaren Tabakwaren Haushaltsartikel Viehfutter Sonderangebote Hullud Päevad Preisnachlasse Obst und Gemüse Polen Spanien Holland Frankreich Vietnam Indonesien Estland Die Platzierung In der Nähe des In Kassennähe: Eingangs: Süigkeiten Obst und Gemüse

Keeled → Saksa keel
5 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Omatooted

Säästu toodete puhul säästab meie hea klient oluliselt oma ostukorvis, kuna ETK omamärgi tooted Säästu on alati omas kvaliteediklassis soodsaima hinnaga. Meieri tooted on ainult ETK Grupi kauplustes müügil olevad hea hinna ja kvaliteedi suhtega piimatooted. Valikusse kuuluvad kilepiim, keefir, pett, hapukoor, kohvikoor, vahukoor. Stockmann Stockmanni omatoode ­ värske ja maitsev valik Stockmann Herkku omad märgid on Stockmann Gourmet, Stockmann Delicatess ja Stockmann Meals. Kõik tooted valmistatakse Stockmanni omade retseptide järgi oma köögis või allhanke korras. Kui Stockmann Delicatess sarja kuuluvad igapäevaseks nautimiseks sobivad tooted, siis Stockmann Gourmet sari sisaldab parimast toorainest valmistatud hõrgutisi. Stockmann Meals valmisroad valmistatakse põhiliselt Stockmanni omas köögis ja tooteid müüakse Gourmet letis või valmis pakendatuna. Toodetel on kvaliteedigarantii

Õigus → Müügiõpetus ja...
29 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Henrik Ibseni näidendid

söögitoas kuulis, oli see tema jaoks nagu kord läbitud tundmus. Talle tundus, et näeb enda ees kummitusi - ,,paarike verandalt, kes käib kummitamas". Ta arvas, et me kõik oleme kummitused ja et meis kummitab kõik see, mis me oleme pärinud oma vanematelt ning ka igasugused vananenud arusaamad ja uskumused. Nad ei ela enam meis, kuid on ikkagi meie sees igavesti olemas. Näidendi ,,Rahva vaenlane" kesksed tegelased on doktor Tomas Stockmann, tema vend Peter Stockmann ja ajalehe "Rahva Sõnumitooja" toimetaja Hovstad. Doktor Stockmann, kes on ühe Norra linnakese terviseveekuurordi ast, avastab, et vesi kuurordis on saastunud ning et see on inimeste tervisele ohtlik. Ajalehe toimetaja Hovstad soovib sellest artikli kirjutada, kuid kui doktori vend Peter sellest teada saab, keelab ta artikli trükki lasta, tuues põhjuseks, et puhastamine läheks kalliks maksma ja linn on just tuntud tänu kuurortile ja jõukusele. Doktor

Kirjandus → Kirjandus
202 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Õiglane kaubandus

ebavõrduse vähendamisse, kindlustades samas kvaliteetse ja eetilise toote. Keskkond. Õiglane kaubandus premeerib ja julgustab keskkonda säästvat põllumajandust ja tootmist. Kus Eestis müüakse õiglase kaubanduse tooteid ? Eestis saab osta õiglase kaubanduse märgiga tooteid mitmetest mahepoodidedest nagu And, Parim Pood,Looduspere jms. Lisaks on õiglase kaubanduse tooted saadaval ka suuremates kauplustes ja jaemüügikettides nagu Kaubamaja, Stockmann, Prisma, Rimi, Selver, Konsum jt. Too 5 näidet mis tooteid ja kus müüakse ? 1. Coco ICA, I Love 125 Ri Ekologisk Kakao a Eco g mi 2. Coco Van 10x25g Prisma, Tallinna Kaubamaja, Stockmann, Solaris, Drinking Chocolate a Houten (250g) Maxima

Logistika → Baaslogistika
11 allalaadimist
thumbnail
7
xlsm

VBA Massiivid

On antud tabel kaupade hindadega kroonides erinevates kauplustes (allikas www.hind24.ee) ja E kurss kroonides. Luua peaprogramm , mis kirjeldab kõik muutujad ja objektid ning käivitab vajalikud funktsioonid ja alamprogrammid: - alamprogramm, mis loeb antud tabel töölehelt VBA massiivi; - alamprogramm, mis loeb rida kaupluste nimedega VBA massiivi; - alamprogramm, mis loeb veeru kaupade nimetustega VBA massiivi; - alamprogramm, mis moodustab uue massiivi hindadega eurodes; - alamprogramm, mis väljastab saadud tabeli töölehele 3 rida allapoole antud tabelist; - alamprogramm, mis väljastab töölehele VBA massiivist rea kaupluste nimedega ; - alamprogramm, mis väljastab töölehele VBA massiivist veeru kauplade nimetustega ; - alamprogramm, mis leiab uues tabelis kõige odavama keefiri Tere hinna ja vastava kaupluse Kasutatavatele lahtritele määrata nimed. Tulemus peaks välja nägema nagu lehel Näide. Dokument salvestada H: k...

Informaatika → Arvutid ii
72 allalaadimist
thumbnail
18
pptx

TALLINN

TALLINN Karl-Markus Koskor Location northern coast of the country Things to see • Toompea castle • Town Hall Square • Kadrorg Palace • St.Catherine Passage • Zoo • Old Town Things to do • Seaplane Harbour • KUMU Art museum • Tallinn TV Tower • Russalka Accommodation • Viru Hotel • Kreutzwald Hotel • Hotel Ülemiste • Tähetorn Hotel • Kalev Sba& Waterpark Shopping • Ülemiste • Kristiine • Norde Centrum • Sikupilli • Stockmann

Keeled → Inglise keel
2 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Tarbijakäitumine

Tarbijakäitumine Kiire kaootiliste kasvu aastad 1991-1994 Noorusliku optimism aastad 1995-1998 · uued brändid · pallju uringuid selleks,et kaardistada brändide tuntust,tarbimist,turuosa,mainet 1995-1998 Lääne turundajad · Läänetarbijate tarbimis-ja ostukäitumine olid võõrad,tellisidmahukaid U&A (usage and attitude)uuringuid · Rahvusvahelised turundajad panustasid rohkelt reklaami ning blokeensid mõned turud(tarbijateadvuses) 1995-1998 1996.aastal tõid nii blokeeritud turu näide Leaf Oy kui ka Kalev ... 1995-1998-relansseerimise näide Näide Eestis Kalev,Mars,Snickers oli üle 40 % turust Anneke (ilma meedia toetuseta) Karuna (ulutaslik meediakampaania) Leedu brand Lineaarse kasvuaastad 2001-2008 jaemüüjate tugev... Jaekaubandus- B,C-Stockmann D,E-Prisma

Majandus → Majandus
11 allalaadimist
thumbnail
10
xls

Pangakaartide võrdlus

Võrrelge kolme suurima Eestis tegutseva panga poolt eraisikutelele pakutavaid pangakaar Veergu A kirjutage kaardi nimetus. Vajadusel lisage ridu Veergudesse B-G kirjutage võrreldavad andmed kaartide kohta Pangakaartide võrdlus 12/5/2016 AS SEB Pank Deebetkaardid Deebetkaart Gold-deebetkaart ISIC kaardid Apteegikaart Krediitkaardid Määratud tagasimaksega- Püsimaksega- MasterCard World Elite Gold-krediitkaart Muud eraisikutele mõeldud kaardid SWEDBANK AS Deebetkaardid Deebetkaart Pluss Deebetkaart Seeniorkaart Noortekaart Krediitkaardid Püsimaksega krediitkaart Vaba tagasimaksega krediitkaart Gold vaba tagasimaksega krediitka Visa Platinum krediitkaart Muud eraisikutele mõeldud kaardid Nordea Bank AB Eesti filiaal Deebetkaardid Nordea debit Nordea pildikaart Krediitkaardid Nordea Gold Nordea Credit Nordea Platinum Muud eraisikutele mõeldud kaardid Stockmann MasterCard PINS MasterCard Finnair Plus MasterCard egutseva...

Majandus → Pangandus
2 allalaadimist
thumbnail
42
docx

Tsiviilseadustiku üldosa seadus (TsÜS)

Tsiviilõiguse üldosa TSIVIILSEADUSTIKU ÜLDOSA SEADUS 1. Loeng ÜLDMÕISTED Õigus – riik – riigi poolt kehtestatud õigusnormide kogum, mille täitmine tagatakse riigi sunniga. Moraal – inimene – arusaam õigest käitumisest, moraal võib olla õigus vastane (kurjategija annab grupeeringu välja, siis see ei ole grupeeringu eetikaga/moraaliga kooskõlas) Religioon – Jumal – Käitumisreeglid mille on kehtestanud Jumal Tava – käitumise harjumus Õiglus – defineerimata Tarkus – oskus rääkida millestki keerulisest lihtsalt ja selgesti mõistetavalt Eraõigus – puu Miks jaguneb õigus kaheks 3 teooriat – sest vähemaga ei saa hakkama, defineerivad eraõiguse ja avaliku õiguse 1) Huviteooria – eraõigus on see, mis puudutab üksikisiku huve, avalik õigus on see mis puudutab riigi huve a. Probleemid – Ministeerium ostab auto (võlaõiguse valdkond), riik ostab auto – oleks nagu ...

Õigus → Tsiviilõiguse üldosa
36 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Tampere

Tornis asub pöörlev restoran. See on 124 meetri kõrgusel tornis ning täispöörde teeb restoran 45 minutiga. (Vikipeedia: ,,Näsinneula" 31.10.2012) Tamperes on tuntud jalgpalliklubi Tampere United ja korvpalli klubi Tampereen Pyrintö. Tamperes tegutsevad ka Tampereen Ilves ja Tappara, need on Soome läbi aegade edukaimad jäähokiklubid. Jäähokiga saab lähemalt tutvuda Soome jäähokimuuseumis. (Vikipeedia: ,,Tampere" 31.10.2012) Tamperes on kolm suurt kaubanduskeskust. Stockmann asub kohe raudteejaama kõrval, Sokos asub peatänava keskel ning Anttila Finlaysoni lähedal. Tamperes ei leidu ühtegi rahvusvahelist tippdisainerite poodi ega tuntuid moekaupade ja ehetepoodi. Toidupoode on Tamperes selle-eest üsnagi lihtne leida. Levinuimad on K-market, S-market, Sale, Siwa ja Lidl, supermarketitest aga Prisma ja Citymarket. Enamjaolt kõik poed on pühapäeviti suletud. (Wikitravel: ,,Tampere" 31.10.2012)

Eesti keel → Eesti keel
6 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Stilistika ja reklaamtekst

Reklaam kui kõnetus Kõnetus on keelenähtus, mis ilmub reklaami valda koos sõnalise reklaamtekstiga. Teisel isikul (sina ­ familiaarne, veidi pidulikum kirjalik Sina; teie ­ tavaline, ametlik- distantseeriv Teie) on keeles täita oluline funktsioon: pöördumine, adressaadi tähelepanu äratus. Käsk: Kuulake kõik! Küsimus: Tead sa mis? Jutustav lause: Ma pean sulle tunnistama, et... Sinatuse ja teietuse sobivus või kohatus sõltub reklaami kujundusstiilist. Kaubad-tooted jagunevad sinakaupadeks (isiklikud, varjatud, seespidiseks tarvitamiseks ­ intiimsemad, ihulähedasemad, inimsõbralikumad, silmatorkamatud, nt kosmeetika, alkohol ­ väljaarvatud eliitmargid) ja teiekaupadeks (kallimad, soliidsemad, luksusesemed, nt autod, kellad, kuldsõrmused) vastavalt oma psühholoogilisele distantsile, mis ostjal on antud kontekstis selle kaubaga. Stiilieksitus: ,,AS FEB-i" plakati ,,KÕIK UKSED SINU KODULE"...

Meedia → Reklaam ja imagoloogia
67 allalaadimist
thumbnail
9
xlsx

Tosca kattega

Kuumuta pidevalt segades;jaota ühtlaslet õuntele,küpseta 10-15 min 180C juures. klis, küpsetuspulber;sõelu ettevaatlikult vahustatud munaga. ;alanda 180C-ni kuni pealispind katsudes vetrub.Jahuta,eemalda paberilt. muna, suhkur, sidruni mahl;sega piim vaniljekastmepulbriga ühtlaseks. ad;küpseta 25 min 180C juures. r, jahu, mandlilaastud, sarapuupähklid, purustatud mandlid. min 180C juures. Hinnavõrdlus Toiduaine Stockmann Selver Kogus(kg) Hind Ühiku hind k.m.-ta Kogus(kg) Hind Muna 0,600 1,90 2,64 0,600 1,79 Suhkur 1,000 1,65 1,38 1,000 1,49 Nisujahu 2,000 1,58 0,66 1,000 1,25 Kartulijahu 0,500 0,89 1,48

Muu → Arvestus ja aruandlus
17 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Pakendite ringlussüsteem

MTÜ tegeleb kõigi pakenditega, millele ei ole määratud tagatisraha ehk panti. MTÜ Eesti Pakendiringlus aitab pakendiettevõtjal korrektselt täitaseadustega pandud kohustusi, ning võtab nii pakendiettevõtja kui ka riigi ees tingimusteta vastutuse taaskasutuse normide täitmise eest. Suuremad kaubandusettevõtted, kes on usaldanud pakendite tagasivõtmise kohustuse MTÜ Eesti Pakendiringlusele: A-Selver, R-Kiosk, VP Market, Comarket, RR Kaubandus, OG Elektra, Stockmann, Kaubamaja, Viru Keskus, Rocca al Mare Kaubanduskeskus jne. Eestis on pakendijäätmete kogumiseks 3 peamist viisi: pakendijäätmete tagasiostmine läbi taarapunktide; pakendijäätmete väljasortimine olmeprügist (Tallinna Jäätmete Sorteerimise Tehas); üleriigiline pakendijäätmete kogumisvõrk. MTÜ Eesti Pakendiringlus omab töötavat lahendust kõigi kolme osas: Taara Liit müüb kõik oma kogutud pakendid MTÜ-le; Tallinna Jäätmete Sorteerimise

Muu → Pakendamine
35 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Tehnilise dokumentatsiooni mõistmine

kombinatsioone ­ saad olla ise barista ja leida oma lemmikmaitse! 2.1 Paulig Cupsolo kapslite kvaliteet · kapslid on õhukindlad, nii on tagatud kohvi kvaliteet ja ehtne aroom · alati sobiv kogus värsket kohvi, tassitäis korraga · kiireim ja mugavaim viis valmistada kuumi jooke · erinevalt mitmetest teistest kohvikapslitest ei sisalda Cupsolo kapslid alumiiniumi, seega on jäätmed ohutud. 2.2 Cupsolo masinat ja kapsleid müüvad · Euronics · Selver · Stockmann · Tallinna ja Tartu Kaubamaja · Rocca al Mare Prisma 3. SOOVITUSED JA JUHISED MASINA KASUTAMISEKS Uue masina põhjalikuks loputuseks enne esimest kasutuskorda vajutage 5 korda järjest loputusnupule. 3.1 MASINA KASUTAMINE · Joogi valmistamiseks täida veeanum värske veega, sisesta kapsel masinasse, vajuta nuppu ja naudi kohvi, teed või kakaod. · Automaatne loputus: alati kui seadme käivitad, tee kõigepealt loputus. Jäta meelde, et

Tehnoloogia → Tehniline dokumentatsioon
16 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Ibsen, Strindberg, Hemingway, Remarque,Shaw

Järgmised näidendid olid realistlikud ja proosavormis, käsitlesid inimese kohta ühiskonnas ja inimese hingeelu. ,,Nukumaja". Põhiprobleem on naiste roll ühiskonnas ja perekonnas. Naistesse suhtutakse sageli nagu ilusasse nukku, mitte nagu võrdsesse partnerisse. Nora hülgab pere, kui mõistab, et mees pole teda kunagi tõeliselt armastanud ja Nora pole kunagi mõelnud enda peale, mida tema elult tahab. ,,Rahva vaenlane". Peategelane on dr Stockmann, elab linnas, kuhu on rajatud supluskuurort tervisevetega turistidele. Eesmärk on raha. Dr avastab, et vees on ohtlikud ained, mis haigestavad inimesi. Ta tahab selle info avalikustada. Kogu linn hakkab teda põlgama ja taga kiusama. Sõnum: inimesi huvitab kasum, mitte tõde. August Strindberg Rootsi näitekirjanik, oli 3 korda abielus ja kirjutas naistest negatiivselt. Naisi kujutas ta

Kirjandus → Kirjandus
145 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Säästmine ja Ostuhullus

Referaat Säästmine ja ostuhullus. Majandus Koostaja: Raimond Ilves 10.12.08 Säästmine Säästmine on lühiajaline raha kogumine. Säästa on mõistlik nii ootamatute kui ka planeeritud väiksemate väljaminekute jaoks. Säästmine on oluliselt odavam kui väikelaenu võtmine. Kui oled suuteline väikelaenu tagasi maksma, siis oled sa suuteline ka koguma. Raha kogudes säästad laenuandjale makstava intressi. Sea endale eesmärgiks mitte võtta väikelaene! Tänapäeva ühiskonnas, kus laenamine ja krediitkaartide kasutamine on otsekui enesestmõistetav, on kindlustundel eriline tähendus. Palju turvalisem on elada, kui sul on paari kuu palk kõrvale pandud ning tead, et vajadusel saad sääste kasutada. Milleks säästa? Näiteks: · Igaks juhuks tagavaraks kui peaksid näiteks haigeks jääma või töökohta vahetama. · Mõneks kindlaks ostuks. · Reisiks ku...

Majandus → Majandus
57 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Eestis kasutatavad pangakaardid

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool IR XXX Eestis kasutatavad pangakaardid Referaat Õppejõud: Diana Tandru Mõdriku 2010 SISSEJUHATUS Peaaegu igapäevaselt kasutame me pangakaarte, et ühe või teise ostu eest maksta. Enamikes poodides ja asutustes, kus me saame mingit teenust või kaupa osta on kaardimaksevõimalus. Klienditeenindajad ei pööra eriti suurt tähelepanu, missuguse kaardiga kliendid maksavad, ometigi on olemad üsna palju erinevaid pangakaarte. Pangakaardid jagunevad automaadikaartideks ja maksekaartideks, millest maksekaardid veel omakorda deebetkaartideks ja krediitkaartideks. 1 AUTOMAADIKAARDID Automaadikaarti saab kasutada pangaautomaadist sularaha välja võtmiseks ja saldo kontrollimiseks. Poes automaadikaardiga maksta ei saa. Enamikes...

Majandus → Finantskavandamine
26 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Praktikaaruanne laomajanduse aines

Kiviõli Konsum Vastseliina Konsum Selver Mustakivi Kohtla-Järve Konsum Viljandi Comarket Selver Pelgulinna Kunda Konsum Viljandi Männimäe Selver Selver Pirita Narva Kaupmees Viljandi SPAR Selver Punane Narva Kerese Keskus Võru Kesklinna Konsum Selver Tondi Narva Konsum Võru Maksimarket Selver Torupilli Narva Rimi Võru Vilja Konsum Stockmann Rakvere Comarket Võru Vilja Selver Tabasalu kauplus Rakvere Krooni Selver Viimsi Market Rakvere Lilleoru kauplus Tallinn/Harjumaa Rakvere OG Elektra (Raja) Comarket Kadriorg Rakvere OG Elektra (Turu Comarket Marja kaubamaja) Comarket Nõmme Sillamäe Konsum Comarket Pallasti Tapa OG Elektra Comarket Pelgulinna Teistes maakondades: Comarket Saha-Loo Abja Konsum Comarket Szolnok

Logistika → Laomajandus
251 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Erivajadustega klientide kohta eripära toitlustamisel

Valga Kutseõppekeskus Dana Makejenko KS 14 VÕRDLUSTABEL erivajadustega klientide kohta eripärat toitlustamisel Referaat juhendaja: Klaire Vaher VALGA 2014 Dana Makejenko Võrdlustabel SISUKORD: lk 3 Sissejuhatus lk 4 Toidupüramiid lk 5 Taldrikureegel lk 5 Valgusfooritabel lk 6, 7 Võrdlustabel lk 8 Kõik on nii lihtne lk 9 Oma arvamus; Allikad: 2 Dana Makejenko Võrdlustabel SISSEJUHATUS MILLEKS VAJAME TOITU? Kõikideks igapäevasteks toiminguteks (liikumine, magamine, rääkimine, aga ka seedeelundite töö ja hingamine) vajab inimene energiat. Energiat saadakse toidust. Lisaks on söömine veel nauditav ja meeldiv tegevus, mis annab ka rahulolutunde. TOIT KOOS...

Toit → Kokk
15 allalaadimist
thumbnail
34
xlsx

Informaatika I kontrolltöö nr. 2

Kaup Ühik Comarket Kaubamaja Keskturg Banaan kg 1.02 € 1.28 € 0.38 € Apelsinid kg 0.95 € 1.41 € 0.77 € Kartul kg 0.21 € 0.34 € 0.19 € Sibul kg 0.31 € 0.32 € 0.32 € Kurk kg 3.19 € 2.11 € 0.77 € Tomat kg 1.46 € 1.60 € 1.15 € Piim TERE 2,5% 1L 0.35 € 0.99 € 0.44 € Piim 2,5% muu 1L 0.73 € 0.46 € 0.48 € Keefir TERE 1L 0.43 € 0.99 € 0.70 € Keefir GEFILUS 1L 0.76 € 0.86 € 0.89 € Hapukoor TERE 20% 400g pakk 0.50 € 0.61 € 0.63 € Hapukoor 20% muu 500g pakk 0.54 € 0.67...

Majandus → Informaatika I
9 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Soome referaat.

15) Kesko, taaskasutus, 16) Lemminkäinen Group, asfalt 17) M-real, paber, 18) Neste Oil, kütus 19) Nokia, telekommunikatsioon, telefonid, 20) Nokian Jalkineet (Nokian Footwear), saapad 21) Nokian Renkaat (Nokian Tyres), rehvid, 22) Nordea, finants 23) Raisio Group, toit, 24) Rovio Mobile, videomängud 25) Sampo Bank, finants, 26) Sampo Group, kindlustus 27) Sanoma, raamatud ja ajakirjandus , 28) Silja Line, laevandus (Tallinnki poolt omatud) 29) Stockmann, jaemüük, 30) YLE, uudised 4. RAHVASTIK 4.1. Rahvastiku paiknemise üldiseloomustus Soome rahvaarv on 2013 aastal 5 429 400. Rahvastiku tihedus on 16 inimest ruutkilomeetri kohta. Suurem osa Soome rahvastikust paikneb suurte linnade ümbruses. Näiteks Helsingi ja Turku ümbruses. Joonisel 1. on toodud Soome rahvastiku paiknemine riigis. Mida tumedamat värvi on piirkond seda suurem rahvastiku tihedus on piirkonnas. Suurim rahvastiku tihedus on Helsingis, 2430 inimest ruutkilomeetrile.

Geograafia → Geograafia
49 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Tsiviilõiguse üldosa konspekt

numbrite jadad, ja ka digitaalne allkiri notariaalne kinnitamine (tähtsam kui) ---- notariaalne tõestamine (tõest) NB! tõendamine - tõendite esitamine kohtus Kaasus Anna ostis Stockmannist jope. Koju jõudes märkas, et turvaelement oli jopesse teinud augu. Anna viis jope poodi tagasi, ja nõudis selle väljavahetamist. Stockmanni kaubamaja keeldus, sest hilisemate pretensioonide eest nemad ei vastuta. Kas Annal on nõudeõigus Stockmanni ees? 1) Anna ja Stockmann 2) Jope 3) õigussuhe puudub. stockmanni pole kaasus OÜ X sõlmis AS Y-ga laenulepingu. Y kandis OÜ-le X raha üle. Laenu tagastamise tähtajal keeldus OÜ X raha tagastamast, sest laenuleping on kehtetu. Laenulepingule kirjutas alla 1 juhatuse liige, kuigi põhikirja (vähene materjal) kohaselt võib OÜ-s esindada 2 juhatajat koos. Kas laenuleping on kehtiv? 1) OÜ X ja AS Y 2) Raha 3) mõlemad eraõ. jur. isikud 4) Laenuleping on kehtiv.

Õigus → Tsiviilõiguse üldosa
3 allalaadimist
thumbnail
27
doc

KONSPEKT - TSIVIILÕIGUSE ÜLDOSA

individuaalsete tunnuste alusel (kunstiteos). Asendatav asi: liiv, muld, vesi, raha Asendamatu asi: leping, üür, tool klassis Kui tahad tagasi täpselt sama asja siis tegemist asendamatu asjaga. Asendatav, tagasi samas väärtuses asja. Annad laenuks 110 eurot, tagasi samas väärtuses, mitte täpselt sama raha tähte ­ asendatav. Annad diivani - tahad sama diivanit tagasi ­ asendamatu. Kaasus AS Tallinna Kaubamaja otsustas osta AS Stockmann kinnistu kaubanduspinna välja andmiseks. Sõlmiti leping ja kinnistusraamatusse kanti uue omanikuna AS Tallinna Kaubamaja. Kuu aega hiljem palus AS Tallinna Kaubamaja lepingu tühistada, kuna üldkoosolek oli keelanud juhatusel uut kinnistut osta. Juhatus, aga rikkus seda keeldu, seetõttu ei saa maksta ka raha. Kas leping on kehtiv ja, kes on kinnistu omanik? 1. AS Stockmann, AS Tallinna Kaubamja 2. Kinnistu ja raha 3. Subjektid on olemas 4

Õigus → Tsiviilõigus
115 allalaadimist
thumbnail
33
docx

Tsiviilõiguse üldosa kursuse põhjalik konspekt

OÜ ­ Y tegema töö ­ töö on üle antud 11. Omandi kohta pole küsitud ­ abstraktsiooniprintsiip puudub 12. Kas on õigus nõuda viivist ? Põhikirja järgi peab olema 2 juhatuse liiget kirjutama alla Oli kirjutanud 1. LOEB AINULT REGISTRISSE KANTUD ! PAR 34! PÕHIKIRJA OLDI KANTUD, MITTE REGISTRISSE.. Par 37! UURI RIIGIKOHTU LAHENDIT !!!!!!!!! . SEMINAR Kaasus ! Aktsiaselts Tallinna Kaubamaja otsustas osta AS Stockmann kinnistu kaubanduspinna väljaarendamiseks. Sõlmiti leping ja kinnistusraamatusse kanti uue omanikuna AS Tallinna Kaubamaja. Kuu aega hiljem palus AS Tallinna Kaubamaja lepingu tühistada, kuna üldkoosolek oli keelanud juhatusel uut kinnistut osta.Juhatus aga rikkus seda keeldu, seetõttu ei saa AS Tallinna Kaubamaja maksta ka raha.Kas leping on kehtiv ja kes on kinnistu omanik ? 1. AS Tallinna Kaubamaja ­ AS Stockmann 2. Õigussuhte objekt- raha ja kinnistu 3

Õigus → Tsiviilõiguse üldosa
426 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Ettevõtluse konspekt

1. "Ettevõtlus" ja "ettevõtja" ­ põhimõisted ja nende areng. (Orienteeruvalt tunda vähemalt Schumpeteri, Stevensoni ja Jarillo ning Burnsi määratlusi.) ``Enterpreneur'' PRS päritolu (15. Saj), tähistati isikut kes on aktiivne ja saavutab midagi. Kasutati ka vahendaja tähenduses kelleks olid maadeuurijad, kes sõlmisid kaupmeestega lepinguid nende kaupade müümiseks. Keskajal nimetati ettevõtjateks ürituste organisaatoreid ja aga ka suurte ehitusprojektide juhte. Eesti keeles ``antreprenöör''17.saj oli ettevõtja see, kes sõlmis riigiga igasuguseid lepinguid Läbivad jooned erinevates definitsioonides: firmaheaolu, isiklik huvi, kasumi motiiv, organiseerimine, planeerimine, initsiatiivi ülesnäitamine, riski ja vastutuse võtmine. Schumpeter ettevõtja on novaator, kes töötab välja ja rakendab uusi äriideid Stevenson ja Jarillo ettevõtlus on protsess, mille abil indiviidid, kes omal käel või organisatsioonide sees, püüdlevad v...

Majandus → Ettevõtlus
141 allalaadimist
thumbnail
50
docx

Tsiviilõiguse Üldosa

Viktor tasub ostu eest kaardiga. Pärast maksmist selgub, et kauba hulgas olnud kanamunad on katki läinud. Viktor nõuab kauba ümbervahetamist. Müüja sellest keeldub kuna kanamunad läksid katki teiselpool kassat. Ja viktor on asjad kätte saanud, müüja kauba eest ei vastuta. Seejärel teatas aga müüja, et kaardimakse tehing ei läinud läbi ja nõudis kaupa tagasi. Kes on kauba omanik? 1. Viktor ja Stockman 2. Kaup ja raha 3. Cancel, õigussuhe puudub Kui teame, et stockmann on AS 1. Viktor ja AS Stockmann 2. Kaup ja raha 3. Ok 4. Viktor ostab kauba, peale maksmist selgub, et kaup on defektiga ja müüja keeldub kaupa ümber vahetamast. Seejärel müüja ütleb, et kaardimakse ei läinud läbi ja nõuab kaupa tagasi. 5. Kanamunade omanik on Viktor, kuna ta võttis need kätte sõltumata tasumisest, muu kauba omanik ta pole/pole teada. Piret ostab Tallinna Kaubamajast allahinnatud saapad. Koju jõudes avastab ta, et saabaste lukk on katki

Õigus → Tsiviilõiguse üldosa
84 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Ettevõtlus alused eksami küsimused

Kordamisküsimused 1) Ettevõtja  1254 – 1324 Marco Polo – Reisidele asudes sõlmis kaupmeestega lepinguid.  1437.a Prantuse päritolu, sõnsat ENTREPRENEUR – Isik, kes on aktiivne ja saavutab midagi, vahendaja.  Keskajal – Paraadide ja muusikaliste ürituste organisaatorid, ehitusprojektide juht.  1725 R. Cantillon – Ettevõtja on isik, kes tegutseb riski tingimustes. Samal ajal hakkas kapitali andmise funktsioon eralduma ettevõtja funktsioonist.  1797 Beaudeau – Ettevõtja on isik, kes kannab vastutust ettevõetud tegevuse eest, see kes planeerib, kontrollib, organiseerib ja valdab ettevõtet.  1934 J.Schumpeter - ettevõtja on novaator, kes töötab välja ja rakendab uusi äriideid.  1978 Jõudis Eestisse, sõnatüvi ANTREPRENÖÖR – Eraettevõtja, teatri/tsirkuse/vms pidaja.  1985 R.Hisrich – Ettevütja on isik, kes kulutaboma aja ja jõu oma ettevõtmisele, ...

Majandus → Ettevõtlus alused
112 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Ettevõtluse alused eksam

vähe lisateenuseid jne. N. Säästumarket, Tele2 Diferentseerimis strateegia · Saavutada unikaalsus milleski, mida tarbija hindab · Oluline siis kui tarbijate vajadused on nii mitmekesised, et standardiseeritud toode neid ei rahulda · Võimaldab: o küsida oma toote eest kõrgemat hinda ja/või o suurendada müügimahtu ja/või · saavutada tarbijate margitruudus. N. EMT, Stockmann Fokuseeritud strateegia · Keskendumine kitsale turusegmendile · Eesmärk on teenindada sihtsegmendi tarbijaid konkurentidest paremini · Konkurentsieelise aluseks võivad olla: o Madalamad kulud nissi teenindamisel o Võime pakkuda nissi kuuluvatele tarbijatele midagi teistest eristuvat. 47. Ärimudel ­ 4 põhikomponenti. Põhistrateegia: kuidas ettevõte konkureerib: missioon, toodete/turgude ulatus, taotletav

Majandus → Ettevõtluse alused
975 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Eksam - Ettevõtluse alused vastused 2011

· NB! ei tohi loobuda omadustest ja teenustest, mida kliendid peavad olulisteks. Diferentseerimis strateegia · Saavutada unikaalsus milleski, mida tarbija hindab · Oluline siis kui tarbijate vajadused on nii mitmekesised, et standardiseeritud toode neid ei rahulda · Võimaldab: o küsida oma toote eest kõrgemat hinda ja/või o suurendada müügimahtu ja/või o saavutada tarbijate margitruudus. N. EMT, Stockmann · NB! Kõrgem hind peab kompenseerima diferentseerimiskulud Fokuseeritud strateegia · Keskendumine kitsale turusegmendile · Eesmärk on teenindada sihtsegmendi tarbijaid konkurentidest paremini · Konkurentsieelise aluseks võivad olla: o Madalamad kulud nissi teenindamisel o Võime pakkuda nissi kuuluvatele tarbijatele midagi teistest eristuvat. 46. Ettevõtluse areng Eestis majandusreformide käigus (seis enne 1985

Majandus → Ettevõtlus alused
93 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Eksam - Ettevõtluse alused vastused 2011

 NB! ei tohi loobuda omadustest ja teenustest, mida kliendid peavad olulisteks. Diferentseerimis strateegia  Saavutada unikaalsus milleski, mida tarbija hindab  Oluline siis kui tarbijate vajadused on nii mitmekesised, et standardiseeritud toode neid ei rahulda  Võimaldab: o küsida oma toote eest kõrgemat hinda ja/või o suurendada müügimahtu ja/või o saavutada tarbijate margitruudus. N. EMT, Stockmann  NB! Kõrgem hind peab kompenseerima diferentseerimiskulud Fokuseeritud strateegia  Keskendumine kitsale turusegmendile  Eesmärk on teenindada sihtsegmendi tarbijaid konkurentidest paremini  Konkurentsieelise aluseks võivad olla: o Madalamad kulud nišši teenindamisel 10

Majandus → Ettevõtluse alused
175 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Eksam - Ettevõtluse alused vastused 2011 (Juhan Teder)

 NB! ei tohi loobuda omadustest ja teenustest, mida kliendid peavad olulisteks. Diferentseerimis strateegia  Saavutada unikaalsus milleski, mida tarbija hindab  Oluline siis kui tarbijate vajadused on nii mitmekesised, et standardiseeritud toode neid ei rahulda  Võimaldab: o küsida oma toote eest kõrgemat hinda ja/või o suurendada müügimahtu ja/või o saavutada tarbijate margitruudus. N. EMT, Stockmann  NB! Kõrgem hind peab kompenseerima diferentseerimiskulud Fokuseeritud strateegia  Keskendumine kitsale turusegmendile  Eesmärk on teenindada sihtsegmendi tarbijaid konkurentidest paremini  Konkurentsieelise aluseks võivad olla: o Madalamad kulud nišši teenindamisel o Võime pakkuda nišši kuuluvatele tarbijatele midagi teistest eristuvat. 46.Ettevõtluse areng Eestis majandusreformide käigus (seis enne 1985

Majandus → Ettevõtlus
19 allalaadimist
thumbnail
82
docx

TsÜS küsimused eksamiks

katki teistpool kassat ja Viktor on need kätte võtnud, seega on kauba omanik ja müüja enam kauba eest ei vastuta. Seejärel teatas müüja, et kaardimaksetehing ei läinud läbi ja nõudis kaupa tagasi. Kes on kauba omanik?  Subjektid: Stockmanni kaubamaja ja Viktor  Objekt:toiduained ja raha  Subjektid füüsiline isik ja stocmann  Õigussuhe puudub.  II subjektid AS stockmann ja Viktor  Objektid:raha ja toiduained  Subjektide kontorll:+  Õigusuhe: viktor paned kassa letile asjad ja tasub müüjale, ja saab kauba.  Abstraktsioonikontroll: Kaudse tahteavaldusega kokkulepe oli olemas. Valdus üle antud, olemas. Valdus on öeldud vaid kanamunade suhtes. Vähemalt kanamunade omanik on Viktor. Munad katki- lepingu mittekohane täitmine

Õigus → Tsiviilõiguse üldosa
53 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Ettevõtluse alused - Eksamiks kordamine

N. Säästumarket, Tele2 - NB! ei tohi loobuda omadustest ja teenustest, mida kliendid peavad olulisteks. Diferentseerimis strateegia: - Saavutada unikaalsus milleski, mida tarbija hindab - Oluline siis kui tarbijate vajadused on nii mitmekesised, et standardiseeritud toode neid ei rahulda - Võimaldab: *küsida oma toote eest kõrgemat hinda ja/või *suurendada müügimahtu ja/või *saavutada tarbijate margitruudus. N. EMT, Stockmann - NB! Kõrgem hind peab kompenseerima diferentseerimiskulud Fokuseeritud strateegia: - Keskendumine kitsale turusegmendile - Eesmärk on teenindada sihtsegmendi tarbijaid konkurentidest paremini - Konkurentsieelise aluseks võivad olla: *Madalamad kulud nišši teenindamisel *Võime pakkuda nišši kuuluvatele tarbijatele midagi teistest eristuvat. 49. Ärimudeli Kawasaki ja Osterwalderi järgi. Ärimudel G

Majandus → Ettevõtlus alused
59 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Ettevõtluse kordamisküsimused

Näiteks Säästumarket, Tele2, odavlennufirmad NB! ei tohi loobuda omadustest ja teenustest, mida kliendid peavad olulisteks. Diferentseerimisstrateegia Saavutada unikaalsus milleski, mida tarbija hindab Oluline siis kui tarbijate vajadused on nii mitmekesised, et standardiseeritud toode neid ei rahulda Võimaldab: küsida oma toote eest kõrgemat hinda ja/või suurendada müügimahtu ja/või saavutada tarbijate margitruudus. Stockmann, EMT NB! Kõrgem hind peab kompenseerima diferentseerimiskulud Parimate kulude tagaja strateegia Madalate kulude kombineerimine toote minimaalsest nõutavast tasemest veidi paremate omaduste, teeninduse ja/või kvaliteediga "More value for the money." Estonian Air, Elisa NB! Suur oht, et sõnum "ei jõua kohale" Fokuseeritud ehk turunissi strateegiad Keskendumine kitsale turusegmendile Eesmärk on teenindada sihtsegmendi tarbijaid konkurentidest paremini

Majandus → Ettevõtluse alused
243 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

Tarbijakäitumine eksam konspekt

ettevõtet. Kasutati Mystery shopping meetodit. ETI indeksi väärtused 4-pallisel skaalal aastate lõikes: x 3,11 x 3,23 x 3,33 x 3,30 x ??? (EMOR ei avalda, heal juhul vaid raha eest) x ??? 2012 hinnati kõrgeimalt (tähestikuliselt): Danske Bank, Elion, Estravel, Nordea Pank, Politsei- ja Piirivalveamet, SEB, Swedbank, Tele2, Töötukassa, Viasat. 2011 hinnati kõige kõrgemalt (tähestikuliselt) EAS, Eesti Energia, Ekspress Hotline, Elion, Elisa, Haigekassa, Sampo Pank, Stockmann, Swedbank, Tele2. 12 4. KLIENDILOJAALSUSE OLEMUS JA LOJAALSUSPROGRAMMID 4.1. Kliendilojaalsuse olemus, liigid ja tähtsus R.L. Oliver defineerib lojaalsust kui sügavat pühendumust jätkuvalt osta või eelistada kindlat toodet või teenust, põhjustades sellega kordusoste vaatamata turu olukorrale või turunduspüüdlustele, mis võiksid klienti kutsuda brändi/ettevõtet vahetama.

Majandus → Tarbijakäitumine
222 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Ettevõtluse alused - eksami kordamisküsimused

NB! ei tohi loobuda omadustest ja teenustest, mida kliendid peavad olulisteks. Diferentseerimisstrateegia Saavutada unikaalsus milleski, mida tarbija hindab Oluline siis kui tarbijate vajadused on nii mitmekesised, et standardiseeritud toode neid ei rahulda Võimaldab: küsida oma toote eest kõrgemat hinda ja/või suurendada müügimahtu ja/või saavutada tarbijate margitruudus. Stockmann, EMT NB! Kõrgem hind peab kompenseerima diferentseerimiskulud Parimate kulude tagaja strateegia Madalate kulude kombineerimine toote minimaalsest nõutavast tasemest veidi paremate omaduste, teeninduse ja/või kvaliteediga "More value for the money." Estonian Air, Elisa NB! Suur oht, et sõnum "ei jõua kohale" Fokuseeritud ehk turunissi strateegiad Keskendumine kitsale turusegmendile Eesmärk on teenindada sihtsegmendi tarbijaid konkurentidest paremini

Majandus → Ettevõtlus
168 allalaadimist
thumbnail
70
docx

Tsiviilõiguse üldosa seaduse konspekt

Viktor nõuab kauba ümbervahetamist.Müüja sellest keeldub kuna kanamunad läksid katki teistpool kassat ja Viktor on need kätte võtnud, seeg aon kauba omanik ja müüja enam kauba eest ei vastuta.Seejärel teatas müüja, et kaardimaksetehing ei läinud läbi ja nõudis kaupa tagasi.Kes on kauba omanik. Subjektid: Stockmanni kaubamaja ja Viktor Objekt:toiduained ja raha Subjektid füüsiline isik ja stocmann Õigussuhe puudub. II subjektid AS stockmann ja Viktor Objektid:raha ja toiduained Subjektide kontorll:+ Õigusuhe: viktor paned kassa letile asjad ja tasub müüjale, ja saab kauba. Abstraktsioonikontroll: Kaudse tahteavaldusega kokkulepe oli olemas. Valdus üle antud, olemas. Valdus on öeldud vaid kanamunade suhtes. Vähemalt kanamunade omanik on Viktor.Munad kahti lepingu mittekohane täitmine.Kanamunade omanik on viktor, muu kauba suhtes pole teada v on stokmann omanik. Tehingu vorm.

Õigus → Õigus ja eetika
26 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

millisele sihtrühmale on tegevus suunatud. (Fitzsimmons, 1998, lk. 127) 12 Käesoleva bakalaureusetöö autor toob siinkohal näitena esteetilise ning eksklusiivse Stockmanni kaubamaja ja teiselt poolt ainult odavatele hindadele rõhuva Säästumarketi. Säästumarketile omaseid võtteid, kus sooduspakkumises olev kaup on paigutatud suures koguses eraldi ning vastavalt markeeritud, kasutab ka Stockmann. Viimane võrdlus näitab eelkõige seda, et Säästumarketi poolt kasutatav lähenemine on üks turunduslikest võtetest, kuid mõningal juhul on see ka ettevõttele tervenisti omane. Rajatise kujundamisel tuleb arvestada ka ühiskonnaga ning ümbritseva keskkonnaga. Keskkonna osas tuleks tähelepanu pöörata kasutatavatele materjalidele, võimalikule õhu saastele, jäätmekäitlusele, maa–alustele rajatistele jms. (University of Washington, 2001)

Majandus → Ärijuhtimine
30 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun