Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Medistiinilise labori infosüsteem (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Medistiinilise labori infosüsteem #1 Medistiinilise labori infosüsteem #2 Medistiinilise labori infosüsteem #3 Medistiinilise labori infosüsteem #4 Medistiinilise labori infosüsteem #5 Medistiinilise labori infosüsteem #6 Medistiinilise labori infosüsteem #7 Medistiinilise labori infosüsteem #8 Medistiinilise labori infosüsteem #9 Medistiinilise labori infosüsteem #10 Medistiinilise labori infosüsteem #11 Medistiinilise labori infosüsteem #12 Medistiinilise labori infosüsteem #13 Medistiinilise labori infosüsteem #14 Medistiinilise labori infosüsteem #15 Medistiinilise labori infosüsteem #16 Medistiinilise labori infosüsteem #17 Medistiinilise labori infosüsteem #18 Medistiinilise labori infosüsteem #19
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-04-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 15 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Natalia_N Õppematerjali autor
Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemidesse”
MEDITSIINILINE LABOR

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
34
pdf

Logistikafirma, Projekt aines “”

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemidesse” LOGISTIKAFIRMA Üliõpilane: xxxxxxxxxxxxx Õpperühm: EALBxxx Matrikli nr.: xxxxx Juhendaja:xxxxxx Tallinn 2015 SISUKORD 1 ÜLDVAADE ........................................................................................................................................ 3 1.1. TAUST ........................................................................................................................................... 3 1.2. ORGANISATSIOONI EESMÄRGID .......................................................................

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
28
docx

Sissejuhatus universaalne projekt

Ettevõte põhiprotsessid on:  klient esitab tellimust;  räägitakse läbi tellimuse tingimusi;  toimub tellimuse töötlemine (tööde plaanimine ja teostamine, vajalikke dokumentide vormistamine);  toimetatakse kõike dokumente kliendile;  tellimus täidetud. 1.4. PÕHIOBJEKTIDE LOETELU Ettevõte põhiobjektid on järgmised:  Klient  Tellimus  Tingimused  infosüsteem 2  Lastidokumendid  Lastimisoperatsioonid. 1.5. TEGUTSEJATE LOETELU Ettevõttega seotud tegutsejad on:  Klient Ettevõte tegutsejad on:  Arvestaja  Talman 1.6. INFOVAJADUSTE LOETELU Ettevõte tegutsemisega seotud infovajadused:  Tellimus  Tellija  Dokumendid  Lastimistööd

Sissejuhatus informaatikasse
thumbnail
24
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse projekt

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemidesse” TORUTÖÖDEGA TEGELEV ETTEVÕTE Üliõpilane: Õpperühm: Matrikli nr.: Juhendaja: Karin Rava Tallinn 2014 0 SISUKORD SISUKORD.............................................................................................1 1 Üldvaade...............................................................................................2 2 Infosüsteemi eesmärgid.......................................................................4 3 Infosüsteemi funktsionaalne vaade....................................................

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
14
doc

Sissejuhatus Infosüsteemidesse: e-pood

tellimus täidetud. 3 1.4 Tegutsejate loetelu Analüüsitavas organisatsioonis tegutsejad on: Admin Laohaldur Klient Kuller Tarnija 1.5 Infovajaduste loetelu Ettevõte tegutsemisega seotud infovajadused: Tellimus Tellija Dokumendid Kaup 4 2 Infosüsteemi eesmärgid Eesmärk: Pidevalt uuenev koduleht Eelis: Pidevalt uuenev infosüsteem Mõõt: Infosüsteemis on laoseis pidvalt nähtav selle kasutajatele Eesmärk: Meilt kliendini kiire ja täpne kuller teenus. Eelis: Pakid ei lähe kaduma ja klient saab kiirelt oma kauba kätte Mõõt: Ettevõtte töötajad ja ka klient saab jälgida paki asukohta kättetoimetamisel internetist. 5 3 Infosüsteemi funktsionaalne vaade Toodete ostmine ja müümine

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
17
doc

Mahekaubanduse E-Pood

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines "Sissejuhatus infosüsteemidesse" MAHEKAUBA E-POOD Üliõpilane: Allar Plaksi Õpperühm: EALB-31 Matrikli nr.: 062005 Juhendaja: Tarmo Veskioja Tallinn 2009 1 SISUKORD 1.ÜLDVAADE.................................................................................................................................................3 1.1.TAUST.....................................................................................................................................................3 1.2.LAUSENDID.......................................................

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
17
docx

Sissejuhatus Infosüsteemidesse iseseisev töö. Ehituskaupade hulgimüügifirma

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemidesse” EHITUSKAUPADE HULGIMÜÜGIFIRMA Üliõpilane: Õpperühm: Matrikli nr.: Juhendaja: Karin Rava Tallinn 2014 SISUKORD TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL........................................................................................................1 INFORMAATIKAINSTITUUT.............................................................................................................1 INFOSÜSTEEMIDE ÕPPETOOL........................................................................................................1 ÜLIÕPILANE:...............

Sissejuhatus infosüsteemidesse
thumbnail
8
docx

Sissejuhatus Infosüsteemidesse

Tulika Grupp on kontsern, kuhu on koondunud takso- ja transporditeenuseid osutavad ettevõtted. Esimeseks kontserni taksofirmaks oli AS Tulika Takso aastast 1993. Järgnevas projektis kirjeldatakse Tulika taksofirma infosüsteemi. Projektis vaadeldakse seda osa, kus klient tellib endale taksofirmalt teenuse ning kuidas taksofirma kliendi tellimust täidab. Vaatluse alla ei kuulu taksofirma rahaline käive ning töötajate palga maksmissüsteem. Kirjeldatav infosüsteem peab toetama taksofirmas toimuvat tellimisprotsessi ning selle täitmist, vastavalt kliendi, dispetseri ja taksojuhi suhtlemist jälgides. Tegemist on lihtsustatud organisatsiooniga. Tulika taksofirma on osa suuremast organisatsioonist. Klient helistab taksofirmasse ning soovib saada taksot oma asukohta. Klient pannakse ootele. Dispetser kontakteerub seejärel taksojuhtidega ning avaldab kliendi asukoha. Taksojuht, kes soovib pakkumist vastu võtta, ütleb seda

Infosüsteemide analüüs ja projekteerimine
thumbnail
11
docx

Arvuti Tehnika e-pood

Infosüsteemi haldamine Lao haldamine Kauba transport Tegutsejate loetelu Admin Laohaldur Klient Kuller Tarnija Infovajaduste loetelu Toote tehnilised näitajad (Klient) Toote hind (tarnija, admin, klient) Toote mõõtmed (kuller, laohaldur) Laoseis (laohaldur, admin) Tarneaeg (klient) Kinnitus kauba tasumise kohta (admin, laohaldur, kuller) Kliendi andmed (kuller) Kauba kättesaamis kinnitus (admin) Infosüsteemi eesmärgid Eesmärk: Pidevalt uuenev koduleht Eelis: Pidevalt uuenev infosüsteem Mõõt: Infosüsteemis on laoseis pidvalt nähtav selle kasutajatele Eesmärk: Võimalus maksta internetpangas Eelis: Klient saab tasuda ükskõik, kus, kui ta saab ligi internetipangale Mõõt: Pangalink e-poes. Eesmärk: Meilt kliendini kiire ja täpne kuller teenus. Eelis: Pakid ei lähe kaduma ja klient saab kiirelt oma kauba kätte Mõõt: Ettevõtte töötajad ja ka klient saab jälgida paki asukohta kättetoimetamisel internetist. Eesmärk: Hoida kokku püsikuludelt

Infosüsteemi projekteerimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun