Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Majanduse kordamisküsimused vastused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas saab rakendada tarbijakäitumise tundmist?
  • Millised on hinnaelastsuse erinevad variandid?
  • Kuidas liigitatakse vajadusi?
  • Kuidas grupp mõjutab üksiktarbijat?

Lõik failist

Kordamisküsimused
  • Kuidas saab rakendada tarbijakäitumise tundmist?
    • turunduskeskkonna analüüsil
    • turu segmenteerimisel
    • toote/brändi positsioneerimisel
    • turundusmeetmestiku ( marketing mix) - toote, selle hinnakujunduse , väljapaneku, toetusvahendite (promotsioon, reklaam jne) kujundamisel
    • turundusuuringutes

  • Tarbijate käitumist mõjutavate tegurite liigendus .
    Psühholoogilised tegurid:
    Sotsiaal-demograafilised tegurid:
    • vanus
    • rahvus
    • haridus
    • pere
    • elukoht
    • tulutase
    • töökaaslased, sõpruskond
    • huvid, elustiil
    • religioon jne
    Sotsiaal-majanduslikud tegurid:
    • ühiskonna struktuur
    • seadusandlus, normid
    • konkurents , pakkumine, hinnatase jne

  • Millised on hinnaelastsuse erinevad variandid? Kuivõrd mõjukas võib olla hinnasoodustuskampaania erinevates tooterühmades, mida iseloomustab erinev hinnaelastsus ?
    • Ülielastsed tooted (nõudluse suhteline muutus on suurem kui hinna suhteline muutus, näiteks hinda vähendati 10%, kuid müük kasvas 30%) – harva ostetavad tooted ja kõrge emotsionaalse lisaväärtusega tooted/teenused;
    • Normaalelastsusega tooted (hinna ja nõudluse suhteline muutus on võrdväärne) – keskmise emotsionaalse lisaväärtusega tooted/teenused;
    • Alaelastsed tooted (hinna suhteline muutus on suurem kui nõudluse muutus) – sageli ostetavad tooted, näiteks esmatarbekaubad ;
    • Jäiga elastsusega tooted (nõudlus ei sõltu hinna muutusest) hädavajalikud tooted/teenused, näiteks ravimid .

  • Psühholoogilised hinnapiirid. Millised on ohud brändile hinnasooduskampaaniate liigsel kasutamisel ?
    Tarbija teadvuses eksisteerivad igas tootegrupis psühholoogilised hinnapiirid ning teatud hinnapiirist madalamal kaob tarbijal usk
  • Vasakule Paremale
    Majanduse kordamisküsimused vastused #1 Majanduse kordamisküsimused vastused #2 Majanduse kordamisküsimused vastused #3 Majanduse kordamisküsimused vastused #4 Majanduse kordamisküsimused vastused #5 Majanduse kordamisküsimused vastused #6 Majanduse kordamisküsimused vastused #7
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-09-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 17 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor ksbajeva Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    7
    docx

    Tarbijakäitumine

    Kordamisküsimused 1 Kuidas saab rakendada tarbijakäitumise tundmist? turunduskeskkonna analüüsil turu segmenteerimisel toote/brändi positsioneerimisel turundusmeetmestiku (marketing mix) - toote, selle hinnakujunduse, väljapaneku, toetusvahendite (promotsioon, reklaam jne) kujundamisel turundusuuringutes Tarbijate käitumist mõjutavate tegurite liigendus. TARBIJAST ENDAST JA TEMA SUHESTATUSEST ÜMBRUSEGA TULENEVAD TEGURID Psühholoogilised tegurid ­ vajadused, motivatsioon, hoiakud, isiksusetüüp, emotsionaalsed ressursid jne Sotsiaal-demograafilised tegurid vanus rahvus haridus pere elukoht tulutase töökaaslased, sõpruskond huvid, elustiil religioon jne ÜMBRITSEVAST KESKKONNAST TULENEVAD TEGURID Sotsiaal-majanduslikud tegurid ühiskonna struktuur seadusandlus, normid konkurents, pakkumine, hinnatase jne Millised on hinna

    Tarbijakäitumine
    thumbnail
    82
    pdf

    Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

    INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

    Turundus
    thumbnail
    29
    doc

    Turunduse alused

    ja kasutuses olevate hindadega on võimalik piisavalt kasumit saada (tasuvusanalüüs). 6.1. Hinna tähendus Kitsamas mõistes on hind toote väärtus rahas väljendatuna. Seega on hind rahasumma, mida nõutakse mingisuguse toote või teenuse eest. Laiemalt võttes on hind väärtuste kogum, mida ostja on nõus vahetama toote omamise või tarbimise tulenevate kasumite vastu. Kusjuures kasulikkus võib olla vormi-, aja-, ja kohakasu. Hinnal on tähtis osa nii üksiku organisatsiooni kui kogu majanduse seisukohalt. Ettevõttes on toote turunõudluse peamine määraja hind. See avaldab mõju ettevõtte kasumlikkusele ja turuosale. Hinnast oleneb nii firma kogutulem kui ka kasum. Hinna mõju firmale tuleb hästi välja kasumivõrrandist: Kasum = kogutulu (hind x müügikogus) ­ kogukulu 6.2. Hinnaotsuste mõjurid Hinanotsustusi mõjutavad nii firma sisesed kui välised tegurid (vt joonis) Ettevõtte hinnakujunduse sisemõjuriteks on: · turundus ­ eesmärgid ja strateegiad

    Turunduse alused
    thumbnail
    46
    docx

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

    TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatak

    Turundus
    thumbnail
    57
    docx

    Turundus - konspekt eksamiks

    pakkumine. Hinnakujunduse sisemõjurid:  turunduseesmärgid ja –strateegiad;  toote omadused ja kulud;  müügiprognoos ja kasumiplaan;  tegelik ja plaanitav turuosa;  hinnakujundusmeetodid;  hinnakujundusorganisatsioon. Hinnakujunduse välismõjurid:  turg ja nõudlus;  tarbijate reaktsioonid;  konkurentide hinnad ning turupakkumine;  turustuskanali nõuded;  hinnaseadused;  majanduse seisund,  kaubanduse areng,  valitsuse tegevus jm. Hinnastrateegiad Hinnaliidri strateegia - Ettevõte on hinnaliider, keda kõik konkurendid

    Turundus
    thumbnail
    60
    doc

    Tarbija ostukäitumine

    5. TARBIJATE OSTUKÄITUMINE Turunduskontseptsiooni kohaselt on turundustegevuse aluseks tarbijate vajaduste selgitamine ja järgnev rahuldamine sobiva turunduskompleksi abil. Seega sõltub turunduse resultatiivsus tarbijate ja nende ostukäitumise tundmisest. Ostukäitumise all mõeldakse kõiki tegevusi ja otsustusi, mis seonduvad kaupade valimise, ostmise ja ostujärgse kasutamisega. Teatavasti ei saa tarbija ennast olulisel määral ümbritsevast keskkonnast eraldada, seepärast on ka tema käitumine sünnipäraste karakteristikute, ümbritseva keskkonna ja turundustegevuse vastasmõju tulemus. Kahjuks puudub tänapäeval üldine teooria, mis selgitaks piisava põhjalikkusega, miks tarbijad käituvad just nii, nagu nad käituvad. “Pigem võib võlukepikese abil rauda kullaks muuta kui ostjaid tunda ja nende käitumist ennustada,” on kriitiliselt kommenteerinud selle valdkonna alaseid teadmisi oma turundusõpikus Geoffrey Randall (Randall, 1993: 37). Teisa

    Tarbijakäitumine
    thumbnail
    24
    docx

    TURUNDUSE KONSPEKT

    TURUNDUSE EKSAM Peatükk 6 ,, Toode" Toode ­ pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks ja tähelepanu äratamiseks. Võib olla nii toode, teenus, inimene, organisatsioon, kogemused või idee. TARBEKAUBAD Mugavustooted · Tarbija ostab tihti ja kohe, kulutades minimaalselt aega ja energiat ostu sooritamiseks. · Toote teisi alternatiive ei kaaluta · Madala hinnaga ja neid on saadaval igal pool nt seep, ajalehed ja muud majapidamistarbed · Esmatarbetooted ­ tarbitakse tihti, rutiinselt ja igas leibkonnas · Impulsstooted ­ ostetakse kiiresti ja planeerimata impulsi ajel. Kui toode pole hetkel saadaval siis seda tavaliselt ei osteta · Hädaostutooted ­ ostetakse pärast tugeva vajaduse tekkimist. Pole aega uurida alternatiive nt kui vihma hakkab sadama, ostab vihmavarju, lambipirn põleb läbi ostab uue lambi Valiktooted · Ostetakse harvem ja mõeldakse hoolikalt läbi nende

    Turundus
    thumbnail
    120
    docx

    TURUNDUSE ALUSED

    Staatus Toonitada kvaliteeti, eriti head maitset. 3. Tajumine Tajumine on protsess, mille käigus on inimene stiimulile avatud, ta valib, selekteerib ja tõlgendab infot ning tal kujuneb teatav pilt endast ja ümbrusest. Inimesed tajuvad meeleorganitega, toodet võetakse vastu silmadega, kõrvadega, kätega, keelega ja ninaga. Turundaja peaks taju tunnetamiseks leidma vastused kahele küsimusele: 1) kus on see piir, kust alates tarbijad hakkavad midagi kuulma, nägema, haistma; 2) millise reklaamisõnumiga saaks eristuda teiste omataoliste hulgast. Tajumine on valikuline protsess, s.t. saades korraga palju infot, jõuab sellest teadvusesse küllalt vähe. Tarbija ise otsustab, kas olla infole avatud või mitte. 4. Õppimine Õppimiseks nimetatakse kogemustest tulenevat inimese käitumise muutumist

    Turunduse alused




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun