1. Algoritm. Algoritmi keerukus. Ajalise keerukuse asümptootiline hinnang. Erinevad keerukusklassid: kirjeldus, näited. 1.1 Algoritm • Mingi meetod probleemi lahendamiseks, mida saab realiseerida arvutiprogrogrammi abil. • Algoritm on õige, kui kõigi sisendite korral, mis vastavalt algoritmi kirjeldusele on lubatud, lõpetab ta töö ja annab tulemuse, mis rahuldab ülesande tingimusi. Öeldakse, et algoritm lahendab arvutusülesande. • Selline programm, mis annab probleemile õige vastuse piiratud aja jooksul. • Kindlalt piiritletud sisendi korral vastab ta järgmistele kriteeriumitele: o lõpetab töö piiratud aja jooksul; o kasutab piiratud hulka mälu; o annab probleemile õige vastuse. • Parameetrid, mille järgi hinnata algoritmide headust: o vastava mälu hulk; o töötamise kiirus ehk vajatava aja hulk.
1. Algoritm. Algoritmi omadused. Keerukus. Ajalise keerukuse asümptoodiline hinnang. Erinevad keerukusklassid. Algoritm on mingi meetod probleemi lahendamiseks, mida saab realiseerida arvutiprogrammi abil. Algoritm peab olema määratud nii täpselt, et seda suudaks täita isegi arvuti. Täidetavaid samme ei tohi olla liiga palju. Algoritm peab lahendama ülesande õigesti erinevate sisendandmete korral. Algoritmi 5 olulist omadust: 1. Lõplikkus. Algoritmi töö peab lõppema peale lõpliku arvu sammude läbimist. 2. Määratletus. Algoritmi iga samm peab olema rangelt ja ühemõtteliselt määratud iga juhu jaoks. 3. Sisend. Algoritmil on sisendandmed, mille hulk võib olla null. 4. Väljund. Algoritmil on vastus(ed), millel on täpselt määratud seos sisendandmetega. 5. Efektiivsus (tulemuslikkus). Algoritm peab olema nii lihtne, et on lõpliku ajavahemiku jooksul pliiatsi ja
Punkt 4 punkt, vale - 0. Lahtrisse Punkte pange valem, mis lei eesti inglise hinnang punktide (õigete vastuste) summa. koer dog 1 dog Õiged vastused võiks olla eraldi veerus kass cat 1 cat laud table 1 table lahter cell Koostada tulpa Kontroll valem arv number 1 number kontrollivad andmeid tulbas Vä kui of 0 if vastav lahter on tühi või antud korral on tingimus Tõene, jääb lahter tulbas Kontroll tühjaks.
..................................................... 14 9.Põhitegevused lehtedega..........................................................................................................................14 10.Põhitegevused ridade ja veergudega......................................................................................................15 11.Enamkasutatavad hiirekursori tahendused.............................................................................................17 12.Aktiivne lahter ja lahtriplokid................................................................................................................17 13.Info sisestamine lahtritesse.................................................................................................................... 17 14.Andmeseeriate sisestamine....................................................................................................................18 15.Andmete märgistamise võimalused....................................
kass cat 1 cat laud table 1 table lahter cell 1 cell arv number 1 number kana chicken 1 chicken aju brain 1 brain tegum task 1 task Andmete kontroll Nimi Väärtus Kontroll a 50 Kui 0 < a <= 100, jääb lahter tühjaks, vastupidisel juhul te b 35 Kui c <= b <= a, jääb lahter tühjaks, vastupidisel juhul tek c 13 Kui c < b või c>= a, jääb lahter tühjaks, vastupidisel juhul täht a Kui täht on a, b või c, jääb lahter tühjaks, vastupidisel juh r tühjaks, vastupidisel juhul tekst Viga! tühjaks, vastupidisel juhul tekst Viga! ter tühjaks, vastupidisel juhul tekst Viga!
lahtriteks. See ongi see ruudustik, mida töövihiku avamisel näete.Veerud paiknevad töölehel vertikaalselt, ülevalt alla. Read on töölehel horisontaalselt, vasakult paremale. Lahter on koht, kus üks veerg ja üks rida ristuvad. Igal veerul on ülaservas tähestikuline päis. Esimesel 26 veerul on tähed A-st Z-ni. Iga tööleht koosneb kokku 16 384 veerust, nii et pärast Z-i algavad tähed uuesti paaris, AA-st kuni AZ-ni. Vt joonist 2.
. . . Aadress, kuhu siirdutakse Koht, kus klõpsatakse 19 HREF ( Hyper Reference) hüperviit URL ( Uniform Resource Locator) soovitud teksti aadress . ... ( on tekst, millel klõpsata) Kui vajutad siiia, siiis satud NG kodulehele Lahendus : Kui vajutad siia , siis satud NG kodulehele . Piirjoonega tühi lahter saavutatakse spetsiaalse tühikumärgi kasutamisega Nimi Saalihoki Võrkpall Korvpall Jüri Ei Ei Jah Christel Jah Ei Jah 20 Tabelid Kasutatakse parasiid koode: