Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kus saab õppida lenduriks? (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kus saab õppida lenduriks?
  • KUS SAAB ÕPPIDA LENDURIKS?

Lõik failist



sisukord





sisukord 1
1.Kus saab õppida lenduriks? 2
Kui sa tahad minna õhusõiduki juhtimise või lennuliiklusteeninduse erialadele, pead sa läbima tervisekontrolli. Enamiku uuringuid viib läbi perearst , vaid mõnedele terviseuuringutele suunab edasi erialaarstile. Terviseuuringute tulemusi läheb vaja nendel kandidaatidel, kes psühholoogiliselt sobivad piloodiks/lennujuhiks ja mahuvad psühholoogiliste katsete + riigieksamite + indivi-duaalse vestluse tulemuste põhjal esimese 20-30 hulka. 3
2. Eritingimused 5
3.töö iseloom 7
4.palk ja muud soodustused 10
5.töötingimused 11
lisa 12


1.Kus saab õppida lenduriks?



Eestis
saab ainult ühes õppeasutuses õppida lenduriks ja see kannab nimetust Eesti Lennuakadeemia (ELA), endise nimetusega Tartu
Lennukolledž.
Eesti
Lennuakadeemia on riiklik rakenduskõrgkool, mis asutati 13.04.1993.a
eesmärgiga luua Eesti Vabariigis vajatava lennunduskaadri koolitust teostav ja koordineeriv keskus. Kolledži õppeprotsess on üles
ehitatud õppemoodulite süsteemile, mis võimaldab õppetööd läbi
viia kesk- ja kõrgemas astmes. Vastavalt vajadusele teostatakse
tegevspetsialistide täiend- ja ümberõpet.
ELA
eripära seisneb selles, et kolledžil on väikearvuline
koosseisuline õppejõudude kaader . Õppetööd viivad lepingulistel
alustel läbi Eesti ja välismaa lennundusettevõtetes ning
kõrgkoolides töötavad vastava eriala kogenud spetsialistid .
Sellega garanteeritakse koolitusprotsessi püsiv kvaliteet ja
vastavus Rahvusvahelise Tsiviillennunduse Organisatsiooni (ICAO) ning
Vasakule Paremale
Kus saab õppida lenduriks #1 Kus saab õppida lenduriks #2 Kus saab õppida lenduriks #3 Kus saab õppida lenduriks #4 Kus saab õppida lenduriks #5 Kus saab õppida lenduriks #6 Kus saab õppida lenduriks #7 Kus saab õppida lenduriks #8 Kus saab õppida lenduriks #9 Kus saab õppida lenduriks #10 Kus saab õppida lenduriks #11 Kus saab õppida lenduriks #12
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-10-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 25 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor liiis0 Õppematerjali autor
Tegin ametimapi lendurist, selle töö eest sain viie.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
168
pdf

Lendude hilinemisest põhjustatud kulude juhtimine Estonian Air AS näitel

 reisijatevedu tellimuslendudel  kaubavedu Lisaks kuulub ettevõtte koosseisu maapealse teenindamise divisjon, mis tegeleb nii Estonian Airi kui ka teiste lennufirmade reisijate ja lennukite maapealse teenindamisega Tallinna Lennujaamas. Maapealse teeninduse divisjon tegutseb vabaturu tingimustes. /21/ AS-il Estonian Air on üks tütar- ja kaks ühisettevõtet: /21/  AS Estonian Air Regional (osalus 100%), mis käitab lennukeid Saab 340, sooritades koostöös emaettevõttega kommertslende lähipiirkondadesse;  Eesti Aviokütuse Teenuste AS (osalus 51%), mis pakub Tallinna Lennujaamas lennukite kütusega tankimise teenust;  AS Amadeus Eesti (osalus 60%), mis pakub kohalikele reisibüroodele broneerimissüsteeme ja vastavat tuge. Estonian Airi lennukipark koosneb neljast lennukist: kaks Boeing 737-500, kaks Boeing 737-300

Ärilogistika
thumbnail
14
doc

Vahitüürimehe kohustused

Vahiohvitseri kohustused ankruvahis Valvsus ankruvahis on niisama tähtis kui igal muul ajal. Eesmärk on märgata iga ohtu varakult. Kõik laevad liiguvad seal aeglaselt ja on piiratud manööverdusvõimalustes. See võib esile kutsuda klassikalisi näiteid valest tegutsemisest, näiteks võib kapten soovida ankrus seisva laeva vööri eest läbi "lõigata". Samal ajal ei suuda ta küllalt kiiresti liikuda ja kantakse hoovusega ohtlikult teise laeva poole. Ankrukohas saab laevu tavaliselt identifitseerida nime järgi. Varakult märgatud probleemi saab tihti lahendada raadiotelefonil sidet võttes. Kuid VO peab endale aru andma, et ainult asjast rääkimine ei ole küllaldane intsidendi vältimiseks ja pea olema valmis ette võtma tegevust. Ankruvahis olev tüürimees peab: - määrama ja kandma sobivale kaardile laeva asukoha niipea kui olukord võimaldab - kontrollima piisavalt sageli meremärkide ja kergesti äratuntavate objektide peilingute

Laevade ehitus
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

I ÜLESANNE Koostage nimekiri võimalikest eesmärkidest, mis sobivad kooli õpilasomavalitsusele, et süvendada kooli õpilaste sotsiaalset aktiivsust ning demokraatliku käitumist õpilaste õiguste tagamisel. Aega on 8 minutit. Merlecons ja Ko OÜ 7 II ÜLESANNE Loetlege võimalikult palju erinevaid õpilasüritusi, mida saab korraldada õpilasomavalitsus. Aega on 6 minutit. Merlecons ja Ko OÜ 8 EBAVÕRDSED VAHENDID Tööjuhend grupile Teie grupil tuleb täita järgmised ülesanded: 1. Valmistada valgest paberist ring diameetriga 7,5 cm. 2. Valmistada kollast värvi paberist toru pikkusega 12 cm. 3. Teha rohelist värvi paberist ruut küljepikkusega 14 cm, mille keskel on valge ruut mõõtmetega 7x7 cm. 4

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
11
docx

Mereõiguse eksami kordamisküsimused

Laevade kokkupõrke juriidilised aspektid: 1) Administratiivne – (lipu)riigi organid on huvitatud juhtumite analüüsimisest ja olukorra parandamisest. 7 2) Tehniline - seadmete ja konstruktsioonide ohutumaks muutmine 3) Õiguslik - vastutus vara vigastusest või hävimisest tulenevate kahjude eest - kahjude hüvitamine Vastutuse liigid: kriminaalne, distsiplinaarne ja tsiviilvastutus. Lipuriigi kohus saab üksnes algatada kriminaal- või distsiplinaarmenetlust kapteni või kelle tahes muu merelaeval teenistuses oleva isiku vastu juhul kui kokkupõrge või mõni muu navigeerimise intsident on leidnud aset avamerel. Vastutuse ulatus: - kokkupõrke korral tuleb tekkinud kahjud kompenseerida teisele laevale, sellel olevale kaubale või reisijatele. - kui mõlemad laevad on süüdi, nn „mõlemad-süüdi“ (both-to-blame). Kahjud jagatakse 50/50.

Kategoriseerimata
thumbnail
78
pdf

Merepraktika aruanne: Praktikakoht Victoria I

käsipidurit. Lastes kangi lahti, paat peatub. Paadi väljaviimine on lubatud, kui paadis on mitte 30 üle 2 inimese. Paat asetub automaatselt paaditeki kõrval asendisse kus on võimalik paati minek. Selleks tuleb reguleerida bousingute pikkus asendisse "L". Paatidesse minek Tõsta ligihoidva tali pidurikangi. Selle tulemusel eemaldub paat aeglaselt laeva pardast ja jääb rippuma paadilööpritele. Eemaldamiskiirust saab reguleerida piduriga, vältides paadi pendeldamist. Ligihoidva tali eemaldamiseks paadi küljest, eemalda lukust splint ja seejärel pööra lukust käepidet. Paat on valmis veeskamiseks. Paadi veeskamiseks tõsta paadi vintsi pidur, milleks on kaks võimalust: 1. Paadist: Tõmba tugevalt distantsjuhtimise trossi käepidet. Selle tulemusel paat laskub kuni on jõudnud veepinnani. Laskumine peatub koheselt, kui lasta trossi käepidemest lahti. 2

Merepraktika
thumbnail
103
doc

Meresõiduohutus ja laeva juhtimine

Eelnimetatut tööd tuleb teha võimalikult varem, kuna tugeva tuule ja juba kõrgekstõusnud lainetusega ning õõtsumisega on see kiirustav, ebamugav ja ohtlik. Tormi lähenemisest teavitatakse laevaperet ja reisijaid. Laevajuht peab teadma: ükskõik millise ettevaatusabinõu eiramine võib põhjustada raskeid tagajärgi! 2. Tuule ja lainetuse poolt laevale avaldatav mõju. Laeva käitumine tormis. Praktilised järeldused, mida teadaolevatest juhtudest saab kinnitada ka teoreetiliste põhjendustega, on kokku võetavad alljärgnevaga. Vööripoolse laine puhul ei ole kunagi mõistlik hoida suurt kiirust, kuid alandada seda tuleb mõistlikult ja põhjendatud piires, võttes arvesse juhitavuse kaotuse võimalikkust. Kiiruse vähendamisega saavutatakse: lainelöökide jõu vähendamine vööri- ja põhjakonstruktsioonidele, kuna nende löökide tugevus sõltub laeva ja laine summaarse kiiruse ruudust;

Ohutus ja ohuteave
thumbnail
252
doc

Merekool praktika aruanne tüürimeestele

Järgneva aruande koostasin ma vastavalt nõuetele, mis on seatud madruse meresõidupraktika aruande koostamisel. Aruanne aitab mul õpitut veel paremini tundma süvendatult. Pööran tähelepanu asjadele, mida ma veel ei teadnud ja mis on minu jaoks uus. Aruannet on kindlasti huvitav koostada, kuna koolis teoreetiliselt õpitu võib laevas olla hoopis teistmoodi ja kuna see on mu esimene aruanne, siis ma ei loodagi, et see perfektne tuleb. Loodan praktikas õppida kõike vajalikku, mida madrus peab teadma ja teha oskama. Aruande tegemine kindlasti suurendab minu teadmisi madruse valdkonnas, sest sisuka aruande tegemiseks tuleb palju infot otsida ja lugeda. Peale tööpäeva on küll väga raske aruandele keskenduda, kuid loodan, et saan hakkama ja sean omale eesmärgi aruanne valmis saada enne praktika lõppu. Praktika ajal aruande tegemise eelis on kindlasti see, et

Praktika aruanded
thumbnail
42
docx

Kaubandusliku meresõidu õigus

(ei ole täitmiseks kohustuslikud ei füüsilistele/juriidilistele isikutele kui kohtutele) LOE: Juridica 2002, nr 4: Laevaregister Eestis ja sellega seotud praktilised probleemid. Kaubandusliku meresõidu seadusega ühineti ka Londoni ”Vastutuse piiramise konventsiooniga” merinõuete (maritime claim) korral. Laevaga tekitatud kahju korral on võimalik piirata vastutust. maritime claim – merinõue, nõue laevaomaniku (reederi) vastu, mille alusel saab piirata vastutust ja laeva arestida. Merinõudeid on ainult teatav hulk. Näide: laevatööline kukkus merre ja uppus. Ameerikas elav naine esitas nõude 2,5 milj. dol eest, kuid laevaomanik ütles, et tema lastutus on piiratud 1 milj, suuremas osas temaei vastuta. Vastutuse piiramise fond: laeva ja laevaomaniku muud vara ei arestita, juhul kui ta oma vastutuse piirmäära ulatuses moodustab kohtu juures vastutuse piiramise fondi.

Mere- ja transpordiõigus




Meedia

Kommentaarid (1)

mark104 profiilipilt
mark104: tänan
19:23 19-09-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun