Facebook Like
Küsitlus


Kujutav Geomeetria kodune graafiline töö 2. Variant nr 3 (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
TARTU ÜLIKOOLI NARVA KOLLEDŽ
Jekaterina  Sei
KELA  1 AÜ
NOORUKIEA  PSÜHHOLOOGILISED  ISEÄRASUSED OBJEKTISUHETE
TEOORIA VAATEPUNKTIST
Referaat
Juhendaja   lektor  Sergei Džalalov
NARVA 2014
SISUKORD
SISUKORD.......................................................................................................................2
SISSEJUHATUS...............................................................................................................3
1NOORUKIIGA................................................................................................................4
2VARANE  NOORUKIIGA ...............................................................................................5
2.1OBJEKTISUHTED..................................................................................................5
2.1.1Vanemad............................................................................................................5
2.1.2Sõbrad ja  iidolid .................................................................................................6
3KESKMINE NOORUKIIGA..........................................................................................7
3.1OBJEKTISUHTED..................................................................................................7
3.1.1Vanemad............................................................................................................7
3.1.2Töö leina puhul..................................................................................................8
3.1.3Arenemine heteroseksuaalsete objektivalikute suunas......................................8
4HILISNOORUKIIGA...................................................................................................10
4.1OBJEKTISUHTED................................................................................................10
4.1.1Lahendamata oidipaalkonfliktid täiskasvanutel..............................................10
5KOKKUVÕTTE............................................................................................................12
6KASUTATUD KIRJANDUS........................................................................................13
2
SISSEJUHATUS
Kuulates praegu vanemaid, kelle on lapse jõudnud noorukiea staadiumisse, neil on raske
oma   lastega   leida   ühistkeelt   ja   üldse   hakkama   saada.   Kui   ma    küsisin ,   et   kuidas   sa
kirjeldaksid   oma   lapse   noorteiga,   siis   enamus   ütles,   et   see   on   keeruline,   täis
arusaamatusi, masendust, sõnakuulmatuse ja oma mina näitamise aeg. Seepärast mul
tekkis huvi teada saada, miks  noorukid näitavad end sellisena vanematele.
Oma   referaadi   kirjutamise   käigus   ma   tahaks   välja   uurida,   mis   üldse   on   noorteiga.
Missuguseid objektisuhteid eelistavad noorukid ning miks just neid? Kui  nooruki  iga
jaguneb etappideks, siis kas igal etapil on samad eelistused objektisuhetel või mitte?
Kõikidele minu poolt püstitatud küsimustele ma püüan saada ka vastuseid referaadi
kirjutamise käigus.
3
1 NOORUKIIGA
Noorukiiga   on    arenguetapp ,   mille   eesmärk   on   lapse   järkjärguline   eraldumine
lapsepõlvest   ja   saamine   personaalseks   täiskasvanuks.   (Laste-   ja   noortepsühhiaatria
2006:44) Noorusiga oma eri etappidega algab umbes 12-13-aastaselt ning kestab umbes
21-23-aastaseks    saamiseni .   Noorusiga   algab   eelnoorusega   ning   lõpeb   noore
täiskasvanuna. (Brummer, Enckell 2007:55) Selle aja sisse mahub mitmeid etappe ja
arenguülesandeid.
Nooruseas    puberteedi    somaatilis- hormonaalsed    muutused   käivituvad   ja   nõuavad,   et
kogu isiksus neile reageeriks. Keha muutumine ja  seksuaalsuse  tugevdamine seavad
kahtluse alla senise, lapsepõlves ülesehitatud tasakaalu. Meele ja keha näitelavale  astub
seksuaalsus koos oma ahvatluste, lootuste, soovide, küsimuste ja hirmudega ning seda
sootuks teisel moel kui varem. (Brummer, Enckell 2007:55)
Noorukiiga   erineb   lapsepõlvest   selle   poolest,   et   noorukil   on   palju   täiskasvanuga
samastumise kaudu saadud teadmisi. Täiseast erineb noorukiiga selle poolest, et nooruk
on sotsiaalselt ebaküps ja tal puuduvad täiskasvanu kogemusmaailm.  Varase   lapseea
individuaaliseerumis- ja latentsiperiood on noorukil arengu 
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla

Registreeri ja saadame uutele kasutajatele faili TASUTA e-mailile


Konto olemas? Logi sisse

Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-12-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 24 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor suur0rg Õppematerjali autor

Lisainfo

Teema: Koonuslõiked

Töö on hinnatud hindega 4

Märksõnad


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid




Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun