Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kolmekäiguline lõunasöök (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Kolmekäiguline lõunasöök #1 Kolmekäiguline lõunasöök #2 Kolmekäiguline lõunasöök #3 Kolmekäiguline lõunasöök #4 Kolmekäiguline lõunasöök #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-12-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 48 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor llaurak Õppematerjali autor
EelroogKlassikaline Caesari salat vutimunagaPearoogSous-vide (50ºC) valmistatud lõhefilee, selleri ja rohelise herne kreem, võiga praetud miniköögiviljad, valge veini- sidruni kasteJärelroogBrüleekreemMineraalvesi, must leib / kõrvitsaseemne kukkel / tomati-basiilikukukkel

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Teeninduskäik

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUS TOITLUSTUS- JA MAJUTUSOSAKOND SINU NIMI RESTORANITEENINDUS ISESEISEV TÖÖ JUHENDAJA: NIMI TARTU 2009 Serveerimisvahendid Arv Taldrikud: 8 Eelroataldrikud 2 Järelroataldrikud 2 Pearoataldrikud 2 Puljongitassid + alustaldrikud 0 Supitaldrikud + alustaldrikud 0 Leivataldrikud 2 Kohvi-/teetassid + alustaldrikud 0 Magustoidupokaalid + alustaldrikud 0 Joogiklaasid (veinide, vee) 2 Eelroanuga ja -kahvel 2 Pearoanuga ja ­kahvel 2 Järelroanuga ja ­kahvel 2 Koogikahvel 0 Võinuga

Restoraniteenindus
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

Programm „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013“ SIRJE REKKOR ANNE KERSNA ANNE ROOSIPÕLD MAIRE MERITS TOITLUSTUSE ALUSED KOHANDANUD: ANA KONTOR 2013 1 SISUKORD 1. Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid 4  Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed 4  Kiirtoiduettevõtted 6  Kohvikud 8  Sööklad ja teised suurköögid 10  Restoranid 13  Baarid 19  Catering-ettevõtted 21 2. Toitumise alused

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun