Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Inimeste juhtimine organisatsioonis (7)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks organisatsioonis puudub korrektne kiire meeldiv ja sõbralik teenindus?
Inimeste juhtimine organisatsioonis #1 Inimeste juhtimine organisatsioonis #2 Inimeste juhtimine organisatsioonis #3 Inimeste juhtimine organisatsioonis #4 Inimeste juhtimine organisatsioonis #5 Inimeste juhtimine organisatsioonis #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-11-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 244 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 7 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor maie kiik Õppematerjali autor
Tegemist analüüsiga, mis on tehtud ühe kohviku põhimõttel. Analüüsi eest sain 24 punkti 30-st.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
docx

Organisatsiooni analüüs

ise, mida teevad. Juhatajal on kombeks käia üritusel kontrollimas, kuidas töötajad hakkama saavad. Ürituse lõppedes saavad teenindajad juhata käest noomida. Kes tegi, mida ja kuidas valesti. Ja selline juhatajapoolne käitumine on alati suuremate ürituste lõppedes. Ühelt poolt on juhataja vaba ehk mittesekkuva liidri stiiliga juht - väldib võimu ja vastutust! Teiselt poolt on aga autokraatliku stiiliga ­ pidev kontroll ja noomimine. PROBLEEMI MÄÄRATLEMINE Miks organisatsioonis puudub korrektne, kiire ja organiseeritud teenindus? Töötajatel (eriti asendus teenidajatel) puuduvad kindlad töö ülesanded, puuduvad reeglid. Ei peeta kiirkoosolekuid (enne suurema ürituse algust), ei koolitata oma uusi ega ka varem tööle asunud töötajaid. Juhataja ei premeeri töötajaid töö tulemuste eest. Ei korraldata kuu koosolekuid või muid kollektiivseid koosviibimis, kus saaks rahus läbi arutada töö ülesandeid ning tehtud vead, uuendused, parendused, ettepanekud

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

raames sõlmitakse uusi tutvusi ning juhataja sõnul on nii mitmegi ettevõttega koostöö alguse leidnud just kliendipäeva raames. Kohvikus informatsioon liigub kolmel erineval viisil: · ülevalt alla · horisontaalselt · alt ülesse Ülevalt alla liikuv sõnum näitab juhtimistegevust, horisontaalselt liikuv sõnum inimestevahelist koostööd ja ülesminev info töötajate kaasatust ja rahulolu. 2.3.. Ametlik ja mitteametlik suhtlemine. Eric Berne`i järgi igas organisatsioonis või kollektiivis eksisteerib kolm tasandit ehk ego-seisundit, mida inimesed kasutavad suhtlemisel teiste inimestega: laps, täiskasvanu ja vanem. Igal tasandil on oma head ja halvad jooned. Kõigil kolmel tasandil on suur tähtsus, sest üheski inimeses ei esine ükski tasand puhtal kujul. Inimesel on kasulik välja töötada mõni tehnika, eriti kollektiivis suheldes ebameeldivate situatsioonide vältimiseks.

Personalijuhtimine
thumbnail
19
odt

TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne

valmistatud tooteid kauplustest. Kohvik kasvatab väga palju juurvilju, puuvilju ja marju ise. See annab ettevõttele kasu ja saab pakkuda kodumaist toorainet. Ettevõtte ise valmistab ka õunamahla, oma õuntest. Hinnakujundus: Mida toote eest küsida, millise hinnatasemega turule siseneda ja millisega seal püsida? - on väga oluline küsimus iga ettevõtja jaoks. Toodete hinnad Treegeri kohvikus kujunevad vastavalt Paide linna inimeste ostuvõimele. Osad hinnad tuleb kujundada vastavalt eelarvele. Mõni kord kujundatakse hind kokkuleppes klientidega. Ettevõtte saavutab oma eesmärgid tarbijate vajaduse rahuldamiseks ja kasu saamiseks. Suuremad tarnijad on: · Aida OÜ ­ piima ja vorstitooted. · AS Balt-Hellin ­ kondiitri tooraine. · Vilmix OÜ ­ kondiitri tooraine. · Viciuani Baltic OÜ ­ kalatooted. · Sacco OÜ ­ puhastusvahendid. · AS Maag Grupp ­ lihatooted.

Töö-ja palgakorraldus
thumbnail
17
odt

ÄRIEETILISED PROBLEEMID ETTEVÕTTES

2012 Sisukord Sissejuhatus..................................................................................................................................3 1. Ärieetika..............................................................................................................................5 1.1. Probleemid ettevõttes..................................................................................................5 1.2. Eetiline juhtimine........................................................................................................6 2. Probleem , eesmärk ja ülesanded........................................................................................8 2.1. Metoodika....................................................................................................................9 2.2 Intervjuu.............................................................................................................

Ärieetika
thumbnail
26
odt

Strateegilise juhtimise praktika

külastada oma raha eest. Igal kliendil on omad soovid, teenindamine võtab kaua aega ( kui iga inimese teenindamine võtab 30s või isegi rohkem, siis kulub selleks juba tund). Kohvik on sel puhul töö organiseerinud nii, et valmistab ette kolmest praest koos joogiga koosneva komplektlõuna ühe hinnaga. Praed tuuakse järjest baariletile, ning teenindamine läheb sujuvalt ja kiirelt. Arvlemine toimub koheselt sularaha, kaardimakse või arve esitamise teel ülekandega. Suurema hulga inimeste teenindamiseks kasutatakse ka rootsilauda, mis kiirendab tööprotsessi. Töötajatel on ettenähtud sanitaarriietus. Regulaarselt töötajad läbivad toiduhügieeni koolituse, sanitaarkontrolli, ettevõtte poolt korraldatakse täiendkoolitusi, võimaldatakse osa võtta toidumessidest. Ettevõte saavutab oma eesmärgid tarbijate vajaduste rahuldamiseks ja kasu saamiseks. Treegeri Kohviku OÜ on organisatsiooniturg -- ettevõte, kes ostab tooteid ja teenuseid edasiseks

Strateegiline juhtimine
thumbnail
46
doc

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

............ 5 1. EESTVEDAMINE JA LIIDRIKS OLEMINE......................................................7 1.1LIIDRI MÕISTE JA EESTVEDAMISE OLEMUS ............................................................ 7 1.2LIIDRI EELDUSED JA TUNNUSED.............................................................................7 1.3LIIDRI TÜÜBID......................................................................................................10 1.4EESKUJUKS OLEMINE JA EESTVEDAMISE TÄHTSUS ORGANISATSIOONIS..............10 1.5LIIDRI ÜLESANDED...............................................................................................11 1.5.1Otsustamine..................................................................................................11 1.5.2Vastutamine..................................................................................................14 1.5.3 Võim ja delegeerimine...............................................................................

Juhtimine
thumbnail
40
doc

Mittemateriaalsete hüvede olulisus Eesi ettevõtetes

Inimene mõtestab oma tegevust kasust lähtuvalt. Tegevusviisi valikul lähtub ta selle võimalikust emotsionaalsest ja materiaalsest kasulikkusest. Inimene pingutab üldjuhul siis, kui see tegevus loob talle heaolutunde. / 14 / Inimeste motivatsioon on kaasaja äris kõige suurem ja seni kasutamata reserv tulemuste parandamiseks. Selle reservi rakendamist võiks nimetada arukaks inimeste juhtimiseks. / 14 / Tööst tüdinud ja alamotiveeritud töötajad tähendavad iga firma jaoks viitsütikuga pommi: suur kaadrivoolavus ja lahkunud töötajate kaudu leviv negatiivne imago viivad varem või hiljem raskustesse ka kõige edukama ettevõtte. / 13 / Rahulolevad ja oma tuleviku suhtes kindlad töötajad on iga ettevõtte jaoks olulised,

Sotsioloogia
thumbnail
12
doc

Juhi käitumise mõju alluvate käitumisele

1 Internet. http://www.gwinnettnetwork.com/ArticleWhatMakesAGreatLeader.htm. Inglise keelest tõlkinud töö autor. 3 Juhi käitumise mõju alluvate käitumisele 1. JUHT ON 1. Vähemalt ühe isiku ülemus 2. kes valdab tarvilikku mõjujõudu, 3. seab tegevuse eesmärke, korraldab, kontrollib 4. suudab inimeste käitumist sihipäraselt mõjutada 5. saavutab tulemused teisi tööle pannes, 6. loob tulemuste saavutamiseks tarvilikke ressursse ja tingimusi 7. tagab vastuolude tuvastamise, loomise ja ületamise kaudu seatud sihtide saavutamise, 8. seisab hea organisatsiooni kestuse ja arengu eest.2 Juht (ingl.k. manager) on amet, millega kaasneb õigus, kohustus ja vastutus tagada organisatsiooni ettenähtud toimimine.3 Organisatsioonid on nagu autod

Juhtimise alused




Kommentaarid (7)

kaarika profiilipilt
kaarika: Ei õnnestunud seda faili avada, mahavisatud punktid
14:54 29-09-2010
ggustav profiilipilt
ggustav: Oli väga palju abi ja andis ideid!
13:08 17-10-2010
tkhan profiilipilt
tkhan: üllatavalt sidus.
10:54 23-03-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun