Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Organisatsiooni analüüs (7)

5 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks organisatsioonis puudub korrektne kiire ja organiseeritud teenindus?
Vasakule Paremale
Organisatsiooni analüüs #1 Organisatsiooni analüüs #2 Organisatsiooni analüüs #3 Organisatsiooni analüüs #4 Organisatsiooni analüüs #5 Organisatsiooni analüüs #6 Organisatsiooni analüüs #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-05-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 291 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 7 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor krepo k Õppematerjali autor
Antud analüüs on hinnatud 4. On käsitletud teooriaid ja viidatud lk-dele õpikust.
Käsitletud on probleemi hotellis

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

Inimeste juhtimine organisatsioonis

Mainori Kõrgkool Maie Kiik Jõhvi Õppekeskus Juhtumisituatsiooni analüüs 1.Sissejuhatus Tegemist on kohvikuga, mis asub kultuuriasutuses. Kohvikus töötab üks noor naine, kes on põhikohal ülenjäänud kuus tüdrukut on need, keda kutsutakse siis kui on tegemist mingi suurema üritusega või siis, kui põhikohaga olev neiu ei saa üksi lihtsalt hakkama. Ainult põhikohaga töötaval neiul on erialane haridus, teistel puudub. Kõikide tüdrukute tööülessanneteks on klientide teenindamine, kohviku laudade korras hoidmine jne. Kohviku

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 12.12.12 Sissejuhatus. Minu personalijuhtimise praktika aruanne kajastab kogutud uusi teadmisi ning ettevõtte tutvustust olles Treegeri Kohviku OÜ praktikant. Praktika käigus pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega, ettevõttes kasutatava tarkvaraga, töökeskkonna ja selle ohutusega ning dokumendihalduse ja asjaajamise korraldusega. Lugeja saab teada, millist rolli mängib ettevõttes personalijuhtimine, millised eesmärgid ja ülesanded on. 1. Organisatsiooni ülesehitus. Kohvik kuulus 1994. aastani Paide Kultuurikeskuse alla. 1. aprillil 1995. aastal loodi aga uus

Personalijuhtimine
thumbnail
17
odt

ÄRIEETILISED PROBLEEMID ETTEVÕTTES

..............................................................................8 2.1. Metoodika....................................................................................................................9 2.2 Intervjuu.....................................................................................................................10 2.3 Intervjuu baaridamiga ja kokkaga..............................................................................12 2.4. Tulemuste analüüs ja järeldused................................................................................14 Kokkuvõtte.................................................................................................................................16 Kasutatud kirjandus...................................................................................................................17 2 Sissejuhatus

Ärieetika
thumbnail
19
odt

TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool II Ä KÕ Nastasja Musienko TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 2011 SISSEJUHATUS. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega. Praktikaettevõte, Treegeri Kohviku OÜ teenindab Kultuurikeskuses toimuvaid kultuurisündmusi, seminare, õppepäevi ­ eelisjärjekorras. Tavapäevael on kohvik avatud kõikidele klientidele. Kuna praktika teema on ,,Töökorralduse praktika", siis pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Kõige rohkem tähelepanu pean pöörama töökorraldusele:

Töö-ja palgakorraldus
thumbnail
26
odt

Strateegilise juhtimise praktika

tutvustust olles Treegeri Kohviku OÜ praktikant. Praktika käigus pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Praktikaaruandega tahan välja tuua olulise osa nii juhtimises kui ka väljakujunenud juhtimise strateegiates,millist rolli see mängib,millised on eesmärgid ja ülesanded. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, strateegilise dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega, ettevõtte töökeskkonna ja selle ohutusega ning dokumendihalduse ja asjaajamise korraldusega.. 1.Üldiselomustus Paide Kultuurikeskuse kohvikusse asusid tööle neli praeguseni töötavat toitlustusala inimest, 3. jaanuaril 1994. aastal. Algselt kuulus kohvik Paide Kultuurikeskuse alla, seega olid ka töötajad kultuuritöötajate nimekirjas

Strateegiline juhtimine
thumbnail
20
docx

Ettevõtte tutvustus

Meie arvates on kõige täpsem kasutada ettevõtte kirjeldamisel kitsamat määratlust, kuna jaekaubandus üksi on väga lai mõiste. Määramatusega kohanemiseks tuleb ettevõttel kohaneda keskkonna keerulisusega sisekeskkonna eristumise abil. Selle tulemusel keskenduvad erinevad sisestruktuuri elemendid erinevatele keskkonna aspektidele, kas siis puhverdamise või piiride laiendamise abil. Rakvere Maksimarket kasutab oma ettevõtte määramatusega kohanemiseks pigem puhvreid ehk organisatsiooni kaitsmist väliskeskkonna kahjustavate mõjude eest, kui piiride laiendamist. Ettevõtte kasutatavad puhvrid: 1. Spetsiaalsete ametikohtade loomine. Töötaja vastutab oma kindla ülessande eest, kuid samas eeldatakse tööalast mitmekülgsust. 2. Müügipinna ja sortmendi jaotamine toidu- ja tööstuskaubaks, mille eest vastutavad erinevad isikud. 3. Ettevõtte müügialase informatsiooni edastamiseks kasutatakse kliendilehti,

Majandus
thumbnail
24
doc

Delegeerimine-juhi tõhus abimees

02.09). On olemas kaks põhjust, miks peaks teistele delegeerima: · Kui arvatakse, et kõige parema kasu/tulemuse saadakse just siis, kui ise see töö ära teha, mitte teistele delegeerides. · Samuti ka seepärast, et läbi selle saab arendada töötajate oskusi ja motiveeritavust. See aitaks töötajatel ennast arendada. c. Kuidas delegeerida, kellele delegeerida-efektiivne delegeerimine Delegeerimise süvendamiseks tuleks läbi vaadata organisatsiooni struktuur. Suur juhtimistasandite arv tegelikult vähendab delegeerimist, sest iga tasand püüab oma olemasolu õigustada ja järgmist tasandit pisiasjades kontrollida. Eduka delegeerimise eelduseks on ühtne arusaam strateegilistest eesmärkidest ja prioriteetidest. Samuti tuleks alluvale kirjeldada võimalikult palju probleemi olemust ja riskitegureid(Samel, E. 20.03.09). Delegeerimine-juhi tõhus abimees?6

Ainetöö
thumbnail
5
doc

Tööalase probleemisituatsioonide analüüs

Tööalase probleemisituatsioonide analüüs Sissejuhatus Antud töö eesmärk on analüüsida probleemisituatsioone, mis kerkisid esile kahes erinevas ettevõttes. Eelkõige on keskendutud Abraham Maslow ja Frederick Herzbergi vajadustel põhinevatel motivatsiooniteooriatele. Lisaks on tegureid teistelt teoreetikutelt. Mõlemad situatsioonid on pärit kahe grupiliikme tööalastest kogemustest. Allikatena on kasutatud kursuse

Organisatsioonipsühholoogia




Kommentaarid (7)

juss8 profiilipilt
juss8: Põhjalik, kuid polnud abi.
23:03 08-01-2013
marcus00 profiilipilt
marcus00: päris hea, tänud semu
17:14 09-05-2017
tempo profiilipilt
tempo: asjalik ja põhjalik
20:09 02-01-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun