Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

INFOSÜSTEEMID (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Turismiosakond
AÜTH-2






KÄRSTNA PÕHIKOOLI
RAAMATUKOGU LAENUTUSPROGRAMMILE ÜLEMINEK

Äri analüüs ja pakkumiskutse


Juhendaja : Taavi Tamberg



Pärnu 2008

Sisukord
Sissejuhatus 3
1. Ettevõtte iseloomustus 4
1.1 Missioon 4
1.2 Visioon 4
1.3 Eesmärgid 4
1.4 Prioriteedid 4
2. Probleem ja IS visioon 6
2.1. Mõõdetavad tulemused 6
3. Analüüs 7
3.1 Laenutusprogrammi eesmärk 7
3.2 Laenutusprogrammi kasutajad 7
3.3 Laenutusprogrammi kasutamise protsess 9
3.4 Laenutusprogrammi kasulikkus lugejale 13
3.5 Laenutusprogrammi funktsioonid 15
3.6 IT kontekst ja turg 17
4. IS Nõuded 18
4.1 IS funktsionaalsed nõuded 18
4.2 IS mittefunktsionaalsed nõuded 18
4.3 Muud nõuded projekti käigule 18
4.4 Hankijate pakkumiste hindamise kriteeriumid 19
5. Projekti riskide maandamine 20
Kokkuvõte 21
Viidatud allikad: 22
Lisa 1. Protokoll 1 23
Lisa 2. Protokoll 2 24

Sissejuhatus


Valisime oma töö teemaks Kärstna Põhikooli raamatukogu laenutusprogrammile üleviimise, kuna ühiskond areneb pidevalt ja enamus raamatukogusid tegeleb arvutipõhise laenutamisega. See muudab laenutusprotsessi selgemaks ja kiiremaks. Tänu laenutusprogrammile on olemas ülevaade kogus olevatest teavikutest, tagastustähtaegadest, lugejate andmetest ja statistikast .
Kärstna Põhikooli raamatukogus on umbes 3000 raamatut, ligi 1000 metoodilist õpikut umbes sama palju fondeeritud õpikuid ning lisaks veel ajakirjad ja ajalehed. Praegu hallatakse seda kõike paberkandjatel. Minnes aga üle arvutipõhisele laenutamisele kantakse raamatud, metoodilised õpikud ja ajalehed – ajakirjad kõik programmi abil arvutisse . Olemas olevatest teavikutest saab kohe selgema ülevaate.
Oma töös püüame tuua välja põhjused, miks on ühele kooliraamatukogule vaja laenutusprogrammi ja kuidas see lihtsustab ning kiirendab raamatukoguhoidja tööd. Kasu ei saa sellest ainult raamatukoguhoidja, programmi saavad kasutada ka lugejad ja teised raamatukoguhoidjad.

1. Ettevõtte iseloomustus

1.1 Missioon


Kärstna Põhikooli missioon on luua õpilaste mitmekülgset ja võimetekohast arengut soodustav õpikeskkond, mis võimaldab kujuneda haritud inimeseks ja täisväärtuslikuks ühiskonnaliikmeks, kes tuleb toime edasiste õpingute ja eluga. (Kärstna Põhikooli … 2008)

1.2 Visioon


Kärstna Põhikool on  mõisakool, kus on isiksust arendav, koostööd soosiv ja turvaline õpikeskkond, mis kujundab õpilastes õpimotivatsiooni ning võimaldab omandada tugeva põhihariduse. Õpikeskkond kasutab mõisakooli ajaloolisi, kultuurilisi ja looduslikke võimalusi aktiivsete, iseseisvate ja vastutustundlike isiksuste kujundamisel.
2009 aastaks on Kärstna mõisakoolis nii kool kui lasteaed . (Kärstna Põhikooli … 2008)

1.3 Eesmärgid


Kärstna Põhikooli üldiseks eesmärgiks on tingimuste loomine oma koolipiirkonna lastele kohustusliku põhihariduse omandamiseks. Õppekava kaudu on põhiülesandeks olla osaline mitmekülgselt arenenud isiksuse kujunemisel, meie  tegevus lähtub õpilase arengu toetamisest, arvestades tema võimeid ja vajadusi. (Kärstna Põhikooli … 2008)

1.4 Prioriteedid


         Jätkuvalt kindlustada lõpetajate hea tase edasiõppimiseks võimetekohases õppeasutuses
         Õpilaste individuaalse arengu toetamine , kus  erinevate võimaluste pakkumise kaudu kindlustada õpilastele õppekava võimetekohasus
         Leida kvalifitseeritud õpetajate kaader
         Kaasajastada järjepidevalt õppevahendeid ja infotehnoloogiat
         Infotehnoloogia laialdane kasutamine igapäevases tegevuses
         Leida õpilastele rakendust koolivälise aja aktiivsemaks ja sisukamaks muutmiseks
         Väärtustada ajaloolist, kultuurilist ja looduskeskkonda, mida kodukooli- mõisakooli asukoht pakub
         Turvalise keskkonna 
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
INFOSÜSTEEMID #1 INFOSÜSTEEMID #2 INFOSÜSTEEMID #3 INFOSÜSTEEMID #4 INFOSÜSTEEMID #5 INFOSÜSTEEMID #6 INFOSÜSTEEMID #7 INFOSÜSTEEMID #8 INFOSÜSTEEMID #9 INFOSÜSTEEMID #10 INFOSÜSTEEMID #11 INFOSÜSTEEMID #12 INFOSÜSTEEMID #13 INFOSÜSTEEMID #14 INFOSÜSTEEMID #15 INFOSÜSTEEMID #16 INFOSÜSTEEMID #17 INFOSÜSTEEMID #18 INFOSÜSTEEMID #19 INFOSÜSTEEMID #20 INFOSÜSTEEMID #21 INFOSÜSTEEMID #22 INFOSÜSTEEMID #23 INFOSÜSTEEMID #24
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 24 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-06-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 48 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor made4 Õppematerjali autor

Mõisted


Kommentaarid (1)

Mumsik profiilipilt
Mumsik: Samalaadse töö tegemiseks on hea näpuga järge ajada.
12:07 28-12-2010


Sarnased materjalid

26
docx
Majandusinfosüsteemid
42
docx
Sissejuhatus infosüsteemidesse
7
docx
Infosüsteemid-äriprotsess
9
docx
Ettevõtteinfosüsteem
24
docx
Majandusinfosusteemid KT
5
doc
Operatsioonisüsteemid
51
odt
Infoteaduse lõpueksami küsimused ja vastused
1072
pdf
Logistika õpik



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun