Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Diagrammid - sarnased materjalid

netis, netist, facebook, club
thumbnail
314
xls

Hüdroloogia 2.praktikum

Pärnu jõe Äravoolu arvutamine 1948 Näitaja 1 2 3 4 5 Keskmine vooluhulk, m3/s 8.22 17.53 14.73 93.32 27.57 Suurim vooluhulk, m3/s 11.80 51.00 66.40 248.00 71.00 Väikseim vooluhulk, m3/s 6.29 4.45 4.46 22.20 13.70 Äravool, mln m3 22.02 43.93 39.45 241.88 73.84 Äravoolumoodul, l/s*km2 1.59 3.40 2.86 18.11 5.35 Äravoolukiht, mm 4.27 8.52 7.65 46.93 14.33 Sademed, mm 44.00 13.00 21.00 28.00 32.00 Äravoolutegur 0.10 0.66 0.36 1.68 0.45 Auramine, mm 39.73 4.48 13.35 -18.93 17.67 Auramistegur 0.90 0.34 0.64 -0.68 0.55 Mari Kirss, KKT III 6 7 8 9 10 11 12 Aasta 9.35 16.92 53.11 27.5

Hüdrosfäär
5 allalaadimist
thumbnail
10
odt

ÕPILASTE KÄITUMISHARJUMUSED JA TEADMISED TURVALISEST KÄITUMISEST INTERNETIST.

vältida või vähendada. Samuti on hulgaliselt materjali internetis, mis tutvustab turvalise käitumise reegleid. Antud asjaolust lähtudes püstitatakse hüpotees, et õpilased oskavad internetis turvaliselt käituda, oskavad riske vältida ja teavad, kust vajaduse korral abi saada. Antud uurimistöö eesmärkideks on välja selgitada, millised on õpilaste käitumisharjumused internetis ning kui teadlikud ollakse riskidest ja nende vältimise võimalustest netis. Uurimistöö koosneb kahest peatükist. Esimeses peatükis antakse ülevaaade interneti tähtsusest kaasaja inimese elus. Teises peatükis analüüsitakse küsitluse tulemusi ja tehakse järeldusi õpilaste teadmiste kohta ohutust käitumisest internetis. Andmed analüüsiks saadi küsitluse teel. Uurimistöös küsitleti kokku 111 inimest (õpilased ja täiskasvanud) Rakke ja Väike-Maarja gümnaasiumist . Ankeet sisaldas küsimusi järgmiste teemad kohta:

Informaatika
2 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Küberkiusamine ja selle liigid

8 MSN-messengeris 4 80% 0 Skype`is 3 62% 1 Suhtlusportaalides (näiteks Facebook, Rate.ee, Orkut, MySpace jne) 4 82% 1 Jututubades 3 68% 4 Mängutubades 2 44% 2

Arvutiõpetus
73 allalaadimist
thumbnail
103
xlsx

Andmeanalüüs

Teha midagi meelepärast Huvi puudumine tegevuse vastu Teha midagi meelepärast Huvi puudumine tegevuse vastu Mis te arvate, kas kõik loomupärased geeniused (nn. ,,geenidelt") on loomult laisad? jah ei ei ei ei ei ei jah ei jah ei jah ei jah ei ei ei ei ei jah ei ei ei ei ei Mis muudab teid laisaks peale järgnevate tegevuste tegemist ? Söömine Söömine Magamine Söömine Söömine, Voodis lebamine Unistamine arvutis ja netis olemine Sport Söömine, Sport Söömine, Unistamine Söömine Söömine, Unistamine Söömine Söömine Söömine Söömine Söömine Söömine, Arvutis olemine Söömine Söömine, Unistamine Söömine, Unistamine Oletame, et peate õppima midagi, mis teile teie arvates vajalik ei ole ja huvi ei paku, siis kas Üritate seda õppida võimalikult kiiresti, et saaksite edasi tegeleda millegi meelepärasega kui seda annab ära teha 5 min teen kohe

Andme-ja tekstitöötlus
5 allalaadimist
thumbnail
55
xlsx

Risttabelid

1. Millistes tegevustes äppe kasut 2. Kui kasutad äppe meelelahutuseks 3. Keskmiselt mitu tundi päevas e Meelelahutuses ja huvitegevuses, popcorn time 0.5 Meelelahutuses ja huvitegevuses, Youtube Meelelahutuses ja huvitegevuses, spotify Meelelahutuses ja huvitegevuses, Youtube 2 Meelelahutuses ja huvitegevuses, Facebook 0.5 Meelelahutuses ja huvitegevuses, Youtube 1 Meelelahutuses ja huvitegevuses, youtube 1 Meelelahutuses ja huvitegevuses, youtube 2 Meelelahutuses ja huvitegevuses,minuTV 1

Andme-ja tekstitöötlus
6 allalaadimist
thumbnail
30
odt

Arvuti kasutamine õpilaste seas

Kuressaare Gümnaasium ARVUTI KASUTAMINE ÕPILASTE SEAS Uurimistöö Koostaja: Risto Paiste Klass: 10A Juhendaja: Kuressaare 2009 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1.Arvuti.................................................................................................................................................5 1.1 Arvuti ajalugu............................................................................................................................5 1.2 Personaalarvuti...........................................................................................................................5 1.2.1 Pihuarvuti........................................................................

Informaatika
181 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Arvuti mõju silmanägemisele

5 Rohkem kui 4 tundi 0 % 3 Kokku vastuseid 2 2. Mille jaoks Te arvutit põhiliselt kasutate? (mitmed võimalikud vastused) 23.8 Tööasjadeks 15 % Koolitöödeks, õppimiseks 17 27% Mängimiseks 5 7.9% Ajaveetmiseks(orkut, facebook, MSN 41.3 26 jne.) % Kokku vastuseid 63 3. Kas peale arvutis olemist tunnete, et silmad kipitavad, valutavad? Jah 2 6.7% 23.3 Ei 7 % 2 Vahetevahel 70% 1 3 Kokku vastuseid 0 4

Uurimistöö
46 allalaadimist
thumbnail
276
xlsx

Andmeanalüüs 3

kord päevas sagedamini kui kord päevas sagedamini kui kord päevas sagedamini kui kord päevas sagedamini kui kord päevas sagedamini kui kord päevas sagedamini kui kord päevas sagedamini kui kord päevas kord päevas sagedamini kui kord päevas sagedamini kui kord päevas sagedamini kui kord päevas Missugust otsingumootorit te kasutate info leidmisel kõige sagedamini? Mis suhtlusportaali te kasutate? Orkut, Facebook Orkut, Facebook Orkut Orkut, Facebook Orkut, Facebook Ei kasuta midagi Orkut Facebook Ei kasuta midagi Orkut, Facebook Orkut, Facebook Orkut Odnoklassniki.ru Orkut, Facebook Orkut, Facebook, MSN Orkut Orkut, Facebook Orkut Orkut Orkut, Facebook, msn msn Orkut, Facebook Orkut, Facebook Orkut, Facebook Orkut Orkut Ei kasuta midagi Orkut, Facebook Orkut, Facebook odnoklassniki.ru Orkut, Facebook odnoklassniki.ru vkontakte.ru Orkut Orkut, Facebook Orkut, Facebook chat Orkut, Facebook Orkut Orkut, Facebook Facebook

Andmeanalüüs
44 allalaadimist
thumbnail
56
xlsx

Rakendusstatistika AGT-1 Excel fail

N N (variatsioonrida) Keskväärtus Dispersioon Standardhälve 12 1 45.12 1165.026667 34.1324869687 6 4 11 6 ÜL 4 62 7 Vahemikud Tõenäosus/laius 21 10 0-20 0.016 62 11 21-40 0.01 7 12 41-60 0.004 98 15 61-80 0.008 10 21 81-100 0.012 1 25 52 27 Normaaljaotus 27 33 Vahemikud Tõenäosus/laius 81 38 0-20 0.01

Rakendusstatistika
8 allalaadimist
thumbnail
110
xlsx

Digivahendid

12. Ankeedile vastamise kuupäev Mean 42979.74 Standard E 1.839294 Median 42984 Mode 42983 Standard D 26.84361 Sample Var 720.5792 Kurtosis 20.76526 Skewness -4.376422 Range 245 Minimum 42803 Maximum 43048 Sum 9154685 Count 213 1. kasutad tundides digiva 2. kasutad tundides? [Nutit 2.kasutad[Tahvelarvuti] 9/11/2017 18:50:48 0 Harva Harva 9/10/2017 21:35:04 Jah Harva Ei kasuta 9/10/2017 22:50:11 Jah Harva 9/10/2017 16:58:57 Jah Sageli Harva 9/13/2017 14:49:21 Jah Sageli Harva 9/13/2017 20:04:36 Jah Sageli Ei kasuta 9/13/2017 20:15:08 Jah Sageli Ei kasuta #VALUE! Jah Sageli

Informaatika
1 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Elektroonika vastused

PEATÜKK 5. KÜSIMUSED 5.1. Küsimused sissejuhatuse kohta 1. Kes avastas pooljuhtivuse? Jasmin 2. Millisel sajandil algas pooljuhtide uurimine? XX sajandil 3. Millal müüdi esimesed pooljuhtseadised? 1950-ndatel 4. Milliseid seadiseid nimetatakse passiivseteks? Takistus,Pool,Kondensaator 5. Millised on passiivsete seadiste karakteristikud? 6. Milliseid seadiseid nimetatakse aktiivseteks? Transistor 7. Millised on aktiivsete seadiste karakteristikud? 8. Millised seadised võivad salvestada energiat? Kondensaator 9. Nimeta seadiseid, mida võib kasutada kuumutajatena. Takistus 10. Kirjuta võimendusteguri valem. KU=Uout/Uin 11. Mis omadused eristavad voolu kui alalisvoolu ja kui vahelduvvoolu? 12. Kirjutage oomi seadus. I=U/R 13. Millega võrdub sagedus, kui periood on 10? f=1/T=1/10=0.1 14. Millega võrdub nurksagedus (ligikaudselt) kui periood on 10? 0.6 (=2f) 15. Millega võrdub tavalise toiteliini reaktants (ligikaudselt), kui mahtuvus on 0.1? 0.03 (XC= 1/(C;f=50 Hz) 16. Millega v�

Elektriahelad ja elektroonika...
112 allalaadimist
thumbnail
34
xls

Hinnangud, hüpoteesid, regressioon

Hinnangud, hüpoteesid, regressioon Proovitükk nr. 6 Kolmas kodutöö õppeaines Metsandusliku andmetöötluse alused Lähteandmeteks on Teie proovitüki 1. rinde enamuspuuliigi keskmine diameeter (rühmitamata andmed). Kopeerige see tulp sellele samale töölehele. Punkthinnangud, vahemikhinnangud, valimi maht Eeldame, et teie proovitükil mõõdetud andmete põhjal tahame teha järeldusi samalaadse üldkogumi kohta Selleks arvuta järgmised statistikud oma proovitüki kohta 1) Leida 1. rinde enamuspuuliigi diameetri kohta (rühmitamata andmetest) järgmised suurused: keskväärtuse hinnang (aritmeetiline keskmine), 4.921 dispersioon, 7.352 standardhälve, 2.712 standardhälbe viga 0.183 valimi maht,

Andmetöötlus alused
19 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Uurimustöö üsimustik

Sugu: M N * · M · N · Other: 1. Kui palju päevas veedate aega arvutiga mängimise peale ? * · a) Vähem kui pool tundi · b) Pool tundi kuni tund · c) 1-3 tundi · d) Rohkem kui 3 tundi · e) Ei mängi üldse arvutiga 2. Mis zanri arvutimänge eelistate ?( nimetage kuni 3 ) * · a) Action (märul) · b) Fps (first person shooter) (tulistamine inimese silmade vaatest) · c) RPG (rollikas, sisaldab tegelase arendamist mängu jooksul) · d) RTS (strategy) (käigupõhine stratreegia) · e) Spordimängud · f) Rallimängud · g) seiklusmängud (point and klick) · Other: 3. Millised mängude nimed allolevast nimekirjast on teile tuttavad ? * · a) Call of Duty · b) Darkisiders · c) Star Wa

Uurimistöö
24 allalaadimist
thumbnail
24
docx

XXX AS müügipersonali rahuloluuuring

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL XXX XXX AS müügipersonali rahuloluuuring Uurimustöö aines "Müügitöö" Juhendaja: XXX 2016 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS........................................................................................................ 3 1.UURIMISMEETOD................................................................................................. 4 2. HETKEOLUKORD................................................................................................. 5 2.1 Ülevaade vastajatest..................................................................................... 5 ............................................................................................................................ 5 2.2 Küsimuste analüüs..........................

Müügitöö alused
8 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Eesti keele kirjandus loovtöö luuletuste kohta

Kõige raskem oli kirjutada sissejuhatust ja kokkuvõttet. Raske oli ka seesama teooria osa. See töö väga raske polnudgi aga lihtsalt sihuke õudne, ja natuke raske. Kõige raskem luuletus mis ma tegin oli õnnelikus. Seal ma proovisin kõike kuidagi imelikult riimi panna, et tuleks nagu professionaalse kirjaniku tehtud. Töö käigus oli mõni asi väga raske, kuna mõistus enam hästi ei võtnud ja läksid üleridaliselt riimi. Seda töö käiku tehas ma olin ka netis, aga siis vaatasin muid videosid, või kuulasin mida videos räägitakse. Kokku öeldes, ma arvan, et ma tegin selle hästi, kuna pole kunagi nii pikka tööd teinud. Pole iialgi nii kaua aega ühte asja kirjutanud, alati on kiiremini valmis tehtud, alati on töö kähku tehtud. Seda tööd ma tegin sellepärast kaua, kuna siin oli vaja sissejuhatust, kokkuvõttet ja töö käiku. 2 Luuletused

Eesti keel
60 allalaadimist
thumbnail
37
odt

Uimastite kahjulikkus inimese tervisele ja perekonnasuhetele.

Kuressaare Gümnaasium UIMASTITE KAHJULIKKUS INIMESE TERVISELE JA PEREKONNASUHETELE Uurimustöö Koostaja: Kätriin Tamm Klass: 10 C Juhendaja: Anti Liiv Kuressaare 2009 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1.Uimastid ehk mõnuained...................................................................................................................4 1.1 Sõltuvus.....................................................................................................................................4 1.1.1 Sõltuvuse liike on mitmeid:...............................................................................................5 1.2 Uimastikahjustused inimese tervisele

Teadus tööde alused (tta)
260 allalaadimist
thumbnail
52
pdf

“RAUDBETOONKONSTRUKTSIOONID. PROJEKT”

Tallinna Tehnikaülikool Ehitiste projekteerimise instituut Kursuseprojekt aines "RAUDBETOONKONSTRUKTSIOONID. PROJEKT" Üliõpilane: S. Avdejev Matr. nr.: 000342 Juhendaja: J. Pello Esitatud: Arvestatud: Tallinn 2004 sisukord 1. LÄHTEÜLESANNE.................................................................................. 2 2. PLAADI ARVUTUS.................................................................................. 3 2.1. Koormused plaadile.........................................................................3 2.2. Plaadi sisejõud................................................................................ 3 2.3. Armatuuri dimensioneerimine..........................................

Raudbetoon
380 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Noored Eesti tööturul - uurimistöö

noorte võimalustest ning leidsin, et on üsna palju variante, läbi mille leida tööd või olla lihtsalt rohkem kursis oma võimalustega. 3.1 Võimalused läbi sotsiaalmeedia Sotsiaalmeedia olulisus on noorte seas kasvanud viimase viie aastaga väga palju. Üle 70% noortest peab seda väga oluliseks. Kõige rohkem kasutatakse Facebooki. Järgnevad Linkedin ning blogid. Kõige vähem oluliseks peetakse Twitterit.8 Isiklikult sotsiaalmeediaportaalis Facebook ringi vaadates on jäänud silma noorte enda postitused, milles keegi kirjutab, et otsib tööd, pakub tööd, keegi tema tuttav otsib töötajaid jne. Tänu nendele postitustele leiavad paljud noored tööd just tutvuste kaudu. Jagatakse ka erinevate töövahendusportaalide kuulutusi. Lisaks olen märganud erinevaid gruppe, kuhu inimesed saavad postitada oma tööpakkumine või soovi leida tööd.

Õigus
32 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Internet täna maailmas

kõigist teistes, talle saab endast kõike rääkida, ta mõistab sind ja sina teda. Kuidas suhelda virtuaalselt nii, et see oleks ka ohutu? 1.1. Turvalisus Internet ei saa olla turvaline ega ebaturvaline, vaid käitumine selles on kas rohkem või vähem turvaline," möönab koolitaja Kalev Pihl. ,,Täiskasvanud õpivad asju teisiti kui lapsed ning meie mõtlemine on täiesti erinev. Seetõttu ei saa me ka lapsele üheselt öelda, kuidas peab netis käituma või millised leheküljed on kasulikud. Tähtis on vaid Pihli sõnul meeles pidada, et internet on suhtluskeskkond. ,,Laps kohtub seal väga erinevate tegelastega, suhtleb nendega ning arvab, et tunneb neid. Loomulikult on täiskasvanud paremad inimestetundjad ning saaksid last võimaliku probleemi korral aidata. Kuid laps peaks seda teadma? Tihti kaotavad lapsevanemad oma ,,krediidi" ülistades laste netikasutuse oskusi ning korrates: ,,Sa oled arvutis minust targem"

Ainetöö
143 allalaadimist
thumbnail
136
xlsx

Statistika töö: binoomjaotus, intervallid

Kehakaal Sugu Tähtkuju Pikkus (cm) (kg) Jalanumber (binaarne) (järjestustunnus) (pidev) (pidev) (diskreetne) naine Neitsi 172 63 39 mees Vähk 182 64 41 naine Sõnn 155 62 38 naine Kalad 171 55 38 naine Kaksikud 170 58 38 naine Neitsi 179 58 41 naine Veevalaja 173 55 38 naine Jäär 173 55 38 naine Kaljukits 170 58 40 naine Neitsi 173 65 41 naine Kaksikud 170 64 40 mees Kaalud 178

Statistika
36 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Toiduainete koostise tabelid

TOIDUAINETE KOOSTISE TABELID Koostanud: Merle Rehand Roogade ninetused Kogus Valgud Rasvad Süsivesikud Kalorsus gr gr gr gr K/cal 1. Kirsi-mustsõstra-jõhvika rabarberi jook 200 0 0 22 92 2. Tomatimahl 200 2 0 7 38 3. Õuna-viinamarja jook 200 0.8 0 25.6 102 4. Ploomimahl 200 0.6 0 32.2 132 5. Viinamarjamahl 200 0.6 0 27.6 108 6. Õunamahl-morss 200 1 0 18.2 76 7. Mandariinimahl 200 1.6 0 18 86 8.Mineraalvesi

Bioloogia
36 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Meedia mõju käitumisele ja isiksusele

Uurimismeetodist rääkides, oli 40 küsitletut hi-tech tootajat (19 meest ja 21 naist), kes kirjeldasid end kui jututoa kasutajaid. 20-32 aastased osalesid jututoa aruteludes 20 minutit ning seejärel vastasid küsimustikele. ,,Päris-mina" küsimustik koosnes neljast küsimusest ning vastuseks sai olla vaid ,,jah" või ,,ei". Küsimusteks olid: kas avaldad end rohkem interneti- sõpradele, kui päris sõpradele ja kas on asju, mida sa ei saa jagada päris-elu sõpradega, kuid mida jagad netis. Järgmised 2 küsimust paluti hinnata skaalal 1-7. Kolmas küsimus oli, et milliseid tahke paljastad endast netis pigem kui päris-elus ning neljandaks pidi määrama perekonnaliikmeid, kes oleks üllatunud lugemast isiku emaili. Need 4 küsimust standartiseeriti ja siis leiti keskmine, et määrata ,,päris mina" indeksi. Mida kõrgem on skoor, seda suurem on võimalus, et ,,päris-mina" on paigutatud internetti. EPQ-R küsitlus (Amichai-

Isiksusepsühholoogia
76 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Turuuringu kokkuvõte

Turuuringu kokkuvõte Uurimustöö läbiviimiseks kasutasin surveymonkey programmi. Reklaamisin oma küsitlusi facebookis, bonsuna.com´is ja fitness.ee´s. Kokku vastas 169 tublit inimest ja sain oma küsimustele ammendavad vastused. Minu strateegia oli teha võimalikult kiirelt täidetav (1-2 min), lühike (10 küsimust) ja lihtne (valikvastused) küsitlus, et inimesed viitsiks sellele vastata. See tagas ka suhteliselt suure populaarsuse. Positiivne oli inimeste tagasiside, mis hoidis teemat aktiivsena ja motiveeris veelgi rohkem inimesi vastama. Minu jaoks üllatusena avaldati soovi küsitluse tulemuste kohta tagasisidet saada, mille ma lühendatult ka koostasin - kokku laadis turuuringu kokkuvõtet alla 39 inimest. Küsitluse peaeesmärk oli leida klientide tundlikkus asukoha ja hinna suhtes, populaarseimad treeningviisid, samuti populaarseimad külastusajad ja oluliseimad lisaväärtused spordiklubides. Kokkuvõttes olen tulemused välja toonud protsentides ja

Turundus
8 allalaadimist
thumbnail
79
xlsx

Algandmed

Spotify 5 youtube 2.5 Snapchat Duolingo Youtube 4 Google Candy Crush Saga 1 instagram 2.5 Fitness Gym 1 Quizlet Google translate instagram 1 google translate Yr.no 0.06 Instagram 0.4 Sõnastik facebook 5 google chrome Instagram 2 Snapchat 2 Youtube 2 MyFitness 0.5 Facebook 7 Facebook Snapchat 1.5 Instagram 1 Gmail youtube 2.5 Facebook 2.5 Eurosport 1.5 Google 1 Google Youtube 1 Ekool Facebook 1 MYouTube 0.5 To Do list Youtube 5 Google facebook 3 Youtube 1 Youtube Reddit 0.5 Facebook 2.5 Spotify 4.5 reddit 1 Instagram 1 Google 9GAG 2

Andme-ja tekstitöötlus
1 allalaadimist
thumbnail
65
odt

Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse

Kuressaare Gümnaasium ÕPILASTE SUHTUMINE SEKSUAALVÄHEMUSTESSE Uurimistöö Kuressaare 2008 Sisukord Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 1 1. Seksuaalne orientatsioon..................................................................................................................5 1.1 Inimeste klassifitseerimine nende seksuaalse orientatsiooni alusel..........................................5 1.1.1 Homoseksuaalsus...............................................................................................................5 1.1.2 Heteroseksuaalsus..................................................

Teadus tööde alused (tta)
114 allalaadimist
thumbnail
20
xlsx

Rakendusstatistika agt-1 mth0030 mth0031

i xi 1) N 25 1 0 Keskväärtu 46.2 2 2 Dispersioo 867.9167 3 7 Standardhä29.46043 4 10 Mediaan 46 5 15 Haare 99 6 28 7 29 8 30 9 31 10 32 11 32 12 42 13 46 14 47 15 47 16 48 17 53 18 68 19 70 20 75 21 75 22 79 23 94 24 96 25 99 5.3) 6. Konstrueerida samas teljestikus järgmised graafikud: 6.1 empiirilise jaotusfunktsiooni graafik 6.2 parameetritega a = 0, b = 100 ühtlase jaotuse jaotusfunktsiooni graafik 10) i xi yi x-xkesk y-ykesk (x-xkesk)2 1 4.3 4.6 1.22 1.44 1.4884 2 2.8 0.7 -0.28 -2

Rakendusstatistika
17 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Hispaania keele sõnad, peatükk 1

Sõnavara. Peatükk 1. 1 1) el apellido- perekonnanimi 2) la avenida- puiestee 3) Buenas tardes. ­ Tere õhtust. 4) Buenos dias. ­ Tere hommikust. 5) la calle- tänav 6) ¿Cual?- Mis?/Milline? 7) De nada- Ei ole tänu väärt. 8) la direccion- aadress 9) ¿Donde?- Kus? 10) en- sees, peal 11) Gracias.- Aitäh. 12) mi- minu 13) Muchas gracias- Tänan väga. 14) No hay de que.- Ei ole tänu väärt. 15) No. ­ Ei 16) el nombre- nimi 17) el numero (de telefono)- (telefoni) number 18) Por favor.- Palun. 19) el Sr. (SeÑor)- Hr/härra 20) la Sra. (seÑora)- Pr./proua 21) la Srta. (seÑorita)- Prl/ Preili. 22) Sí. ­ Jah. 23) su- Teie oma (viisakusvorm)tema oma 25) el telefono- telefon 26) un momento ­ üks moment 27) usted- Teie (viisakusvorm) 2 28) cero - 0 29) uno - 1 30) dos- 2 31) tres- 3 32) cuatro- 4 33) cinco- 5 34) seis- 6 35) siete- 7 36) ocho- 8 37) nueve- 9 38) diez- 10 39) once- 11 40) doce- 12 41) trece- 13 42) catorce- 14 43) quince- 15 44)

Hispaania keel
12 allalaadimist
thumbnail
36
docx

Uurimistöö "Õpikeskkond ja õpimotivatsioon"

Võhma Gümnaasium Õpikeskkond ja õpimotivatsioon Loovtöö Õpilane: Kaile Eiert 8.klass Juhendaja: Tiina Tart Võhma 2014 1 Sisukord Sissejuhatus................................................................................................... 3 Õpikeskkond ja õpimotivatsioon.....................................................................4 2. Õpilaste hinnangud õpikeskkonnale ja õpimotivatsioonile.........................7 2.1 Hea õpetaja tunnused...........................................................................7 2.2 Hinnang õpetajatele..............................................................................8 2.3 Hinnang direktorile.............................................................................. 10 2.4 Hinnang psühholoogile ja sotsiaalpedagoogile................

Pedagoogika
11 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Interneti positiivsed ja negatiivsed mõjud ühiskonnale

Sissejuhatus Tänu internetile on igasugune informatsioon kõigile väga lihtsasti kättesaadavaks tehtud. Iga päevaga suureneb interneti kasutajate hulk ning sellega ka internetis olev info. Selleks infoks võib lugeda kõike, mis netis leidub, nii suhtlusvõrgustikkudesse sisestatud andmeid kui ka näiteks spordi otseülekandeid interneti vahendusel. Kogu vajaminev informatsioon on vaid mõne kliki kaugusel ja saadaval 24 tundi ööpäevas ja 7 päeva nädalas. Tänu infotehnoloogia arenemisele muutuvad kiiremaks nii arvutid kui ka internet, samas langevad IT-kaupade hinnad ja nii on ka vaesematel inimestel endale võimalus soetada ,,pääse" virtuaalmaailma.

It eetilised, sotsiaalsed ja...
81 allalaadimist
thumbnail
150
pdf

Transport, keskkond ja elukvalitreet Tallinnas, 2007

Tallinna Ülikool SA REC Estonia Transport, keskkond ja elukvaliteet Tallinnas Monitooringusüsteemi väljatöötamine Sotsioloogiline uurimus TALLINN 2007 SISUKORD Transport, keskkond ja elukvaliteet Tallinnas............................................................... 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................... 3 LIIKLUSOHUTUS JA HÄIRITUS ............................................................................ 11 AKEN 1: 9 nõuannet pealinnas ellu jääda soovivale jalakäijale. Janar Filippov. Eesti Ekspress, (18.04.2003) ................................................................................................ 14 AKEN 2: Sõidutee ületamine. Teele Kitsing. (2005).................................................. 18 AKEN 3: Autojuhtidele iseloomulikud tunnused ja käitumine reguleerimata ülekäiguradadel. Jana Põldver. (2005

Keskkond ja säästev areng
9 allalaadimist
thumbnail
46
docx

PASSIIVNE SUITSETAMINE ÕPILASTE HULGAS

PASSIIVNE SUITSETAMINE ÕPILASTE HULGAS Uurimistöö Koostaja: Juhendaja: 22.03.15 SISUKORD KASUTATUD MÕISTEID............................................................................................3 SISSEJUHATUS............................................................................................................4 1. PASSIIVNE SUITSETAMINE..................................................................................5 1.1 Täpsemalt passiivse suitsetamise tähendusest......................................................5 1.2 Tubakasuits ja selle koostis............................................

Tervis
11 allalaadimist
thumbnail
22
xlsx

Painde- ja survetugevuse määramine

Jahvatuspeenuse määramine Kipsi kaalutis: 49.72 Jääk sõelal: 4.22 Normaalkonsistentsi määramine Vee hulk, % Taignakoogi Katse nr. kipsi massist diameeter, cm 1 60 42.31 2 55 23.1 3 50 21.3 21.3 4 47 16.4 16.5 5 48 18.5 18.3 203.4 105 212.8 224.8 105 184.8 212.6 105 199

Ehitus
6 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki. Töö teoreetilises osas uurisin sotsiaalmeedia liike ning kanaleid. Praktilise osa tarbeks postitasin sotsiaalmeediasse Facebook ühe pildi ja ühe video. Pildil ning videos palusin inimestel postitust jagada. Töö eesmärgiks oli uurida postituste mõju ning levikut. Lisaks sellele selgitada välja, missuguses formaadis postitused inimestele rohkem huvi pakuvad. Töö teoreetilise osa informatsiooni sain ma internetist. Saadud informatsioon oli mahukas, mistõttu ei tekkinud vajadust haarata mõne raamatu järele. Lisaks vaatasin erinevaid uudiseid sotsiaalmeedia mõju kohta.

Meedia
51 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun