Juhile tähendab see paremat nähtavust, kus objektid ilmuvad varem vaatevälja, võimaldades paremini tuvastada võimalikke ohtu. Legendi esituledes kasutatakse kõrge intensiivsusega gaas-lahenduslampe, mille kiir hajub tavaliste halogeenlampidega võrreldes vähem. Legendi taga-, piduri-, tagurdamistuled ja külgpeeglite suunatuled on kiirestisüttivad valgusdioodidega tuled see võimaldab ka teistel juhtidel Legendi paremini näha. AKTIIVNE JA PASSIIVNE MÜRAKAITSE Täiusliku rahuliku sõidukeskkonna saavutamiseks on Legendi juures kasutatud koos nii aktiivset kui ka passiivset mürakaitset. AKTIIVNE MÜRASUMMUTUS Aktiivseks mürakaitseks on Legendi salongis kasutusel aktiivne müra- summutussüsteem, mis pidevalt genereerib vastandfaasis helisid. Vastandfaasis helid summutavad aktiivselt müra. Tulemuseks on salong, milles viibimine mõjub rahustavalt. Süsteemi kuulub kaks mikrofoni ja aktiivkõlar. Mikrofonid n-ö kuulatavad
veose järele minev isik tingimusel, et tema jaoks on allpool luukide üle- mist serva istumiseks sobiv ja ohutu koht, kusjuures suurim lubatud sõidukiirus ei tohi ületada 60 kilomeetrit tunnis Kaitseväes ja Kaitseliidus tohib sõitjaid vedada inimeste veoks kohan- datud veoautodega, kusjuures suurim lubatud sõidukiirus ei tohi ületada 60 kilomeetrit tunnis Kaitseväes ja Kaitseliidus tohib sõitjaid vedada veoautodega vähemalt 18- aastane C- ja C1-kategooria auto juhtimisõigusega juht, kes on saanud sellekohase koolituse ja kellel on vähemalt 6-kuune veoauto juhtimise kogemus Muudatused liiklusreeglite osas Juht Kaitseväe ja Kaitseliidu sõitjate ja veose veo korra kehtestab kaitse- minister määrusega Pukseeritava seadme vedu toimub käesoleva seaduse § 63 alusel kehtes- tatud korras Juht ei tohi oma tegevusega ohustada jalakäijat, tasakaaluliikuri juhti ega jalgratturit
..........................................................................12 3.1 Tootluse tõstmine tarkvara näol.......................................................................................12 3.2 Tootluse tõstmine riistvara näol.......................................................................................12 4.1 Mugavus...........................................................................................................................13 4.2 Turvalisus.........................................................................................................................13 4.3 Tulevik............................................................................................................................. 14 KIRJANDUS............................................................................................................................. 16 3 SISSEJUHATUS
b. Söidukile, millel on sisse lülitatud sinine vilkur ilma erilise helisignaalita. c. Söidukile, mis töötab teel ja millel on sisse lülitatud kollane vilkur. 1. Te sõidate mööda maanteed ja näete tee ääres metskitse. Kuidas tuleks tegutseda? Jälgima looma käitumist. Kiirust suurendama, et metskitsest kiiresti mööda jõuda. Kiirust vähendama ja olema valmis pidurdamiseks.Kiirust vähendama ja olema valmis pidurdamiseks. 2. Auto pidurdusteekond оn... juhi reageerimisteekonna ja aeglustusteekonna summa; võrdne aeglustusteekonnaga; piduri rakendumisteekonna ja aeglustusteekonna summa; 3. Peatuda ei tohi... trammiteel või lähemal kui 1 m sellest; raudteeülesõidukohal; sõiduteel piiratud nähtavusega kohas; 5. Millist ligikaudset pikivahet ееssõitjаgа реаb hoidma kuival asulateel? 2 sekundit. 1 sekundit. 7. Milline juhi tegevus on õige?
1. Eesmised udutuled põlevad. 2. Roolivõim on kahjustusega. Seda hoiatust ei tohi kunagi eirata. Roolivõim võib lõpetada töötamise üsna kiiresti. 3. Tagumised udutuled põlevad. 4. Aknapesuvedeliku tase on madal. 5. Piduriklotsid on läbi. 6. Püsikiirusehoidja on sees. 7. Suunatuled. 8. Vihma- ja valgusesensor. Kui see põleb, siis ei pruugi need töötada. / Lähituled sisse lülitatud 9. Talve režiim – Annab märku, et auto on lülitanud ümber talve režiimile. Automaatkäigukastide puhul tähendab, et auto vahetab suurematele käikudele, et vältida rataste pöörlemist. /Madal temperatuur 10.Informatsiooni edastus tuli. 11.Eelsüüteküünlad. Enne auto käivitamist tuleb oodata, kuni tuli kustub. 12.Libeda tee hoiatus. Hoiatab juhti, et tee olud on libedad ja tuleb olla tähelepanelik. / Talvine sõiduseade 13.Probleem võtmega
Zero 100% antifriisjahutusvedelik kaitseb jahutussüsteemi tõhusalt jäätumise ja korrosiooni eest. Zero sobib nii autodesse kui tööseadmetesse ja selle lisaainete lisamisel on arvestatud tänapäevaste mootorite alumiiniumosadega. Segu korral mahuvahekorraga 1:1 saavutatakse külmakindlus 36C. Jahutusvedelik on nitriidi, amiini ja fosfaadivaba. JAHUTUSVEDELIKU KONTSENTRAAT 100% LÜHIKIRJELDUS: Kontsentreeritud jahutusvedelik auto jahutussüsteemi. Toode on sinist värvi. Valmistatud monoetüleenglükooli baasil.MÄRKSÕNAD: Roheline vedelik Tugevalt kontsentreeritud Sisaldab korrosiooni vastaseid ühendeid ja määrdeühendeid Saadaval nii väikepakendites, 200 liitristes vaatides ja ka lahtiseltEELISED: Madal hind, kuna toode on kontsentreeritud ning lahjendatakse destileeritud veega
Autode käigukastid. Käigukasti vajab auto mootori omapära tõttu: aeglaselt töötaval sisepõlemismootoril pole jõudu. Seepärast tekib raskusi auto paigaltvõtu ja kiirendamisega. Rataste veo tugevdamiseks suurendatakse vajadust mööda väntvõlli pöördemomenti käigkasti abil. Kui väiksem hammasratas pöörab suuremat, siis moment suureneb kiiruse vähendamise arvel. Käikude vahetamine toimub hammasrataste või hammasratasploki nihutamisega. Sõltuvalt edasikäikude arvust, jagunevad köigukastid kolme-, nelja-, viiekäiguliseks. Igal käigukastil on ka tagasikäik, mis saadakse nihutatava lisahammasrattaga. Sünkronisaatori ehitus
Mõnedel võimsamatel neljataktilistel mootoritel (MT-9 «Dnepr») on kepsu alumine pea lahtivõetav (vt. joon, 10, c) ja selles käsutatakse auto-tüüpi liugelaagseM. Näiteks mootoril «Dnepr» MT-9 käsutatakse auto «Moskvits-408» väntmehhanismi kolmekihilisi IragerasDgreid1, mis on tõst nud väntvõlli vastupidavuse. 15000-Lt. 40 000 krn ^läbi sõiduni. . ""
Kõik kommentaarid