Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Auto aktiivne ja passiivne turvalisus (6)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas töötavad?
  • Milleks displei kui on häälmärguanded?

Lõik failist

Tartu Kutsehariduskeskus
Mootorliikurid, laevandus ja lennundustehnika
Janno Puusepp
AT 109
Passiivne ja aktiivne turvalisus
Referaat
Juhendaja : Tauris Vijar
Tartu 2009

Sisukord


Sissejuhatus 3
1.Passiivne turvalisus 4
1.Turvavööd 4
2. Turvapadjad 6
3. Kahekordselt kaitstud reisijateruum 7
4. Lapse turvavarustus autos 8
2. Aktiivne turvalisus 10
1. Pidurid 10
2. Parkimisandurid 11
8. Aktiivne ja passiivne mürakaitse 13
10. Passiivne mürakaitse 14
Kasutatud kirjandus 15

Sissejuhatus


Passiivne turvalisus on: Esiteks kannab hoolt, et auto läheks korralikult kortsu. Autoasjameeste keeles kannab see küll nimetust - juhitud deformatsioon . Ning teiseks hoiab sõitjad autos selline metall, mis targalt kägardub, jäik kabiin ning aina tõhusamad turvavööd koos õhupatjadega, see kõik ongi passiivne turvalisus.
Aktiivne turvalisus hõlmab kõiki tegureid, mis juhtimist kergendavad ja
Vasakule Paremale
Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #1 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #2 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #3 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #4 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #5 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #6 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #7 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #8 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #9 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #10 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #11 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #12 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #13 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #14 Auto aktiivne ja passiivne turvalisus #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 263 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 6 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor janno123 Õppematerjali autor
auto turvalisusest tehtud referaat, sain 5-e

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
docx

Passiivne ja aktiivne ohutus

Juhile tähendab see paremat nähtavust, kus objektid ilmuvad varem vaatevälja, võimaldades paremini tuvastada võimalikke ohtu. Legendi esituledes kasutatakse kõrge intensiivsusega gaas-lahenduslampe, mille kiir hajub tavaliste halogeenlampidega võrreldes vähem. Legendi taga-, piduri-, tagurdamistuled ja külgpeeglite suunatuled on kiirestisüttivad valgusdioodidega tuled ­ see võimaldab ka teistel juhtidel Legendi paremini näha. AKTIIVNE JA PASSIIVNE MÜRAKAITSE Täiusliku rahuliku sõidukeskkonna saavutamiseks on Legendi juures kasutatud koos nii aktiivset kui ka passiivset mürakaitset. AKTIIVNE MÜRASUMMUTUS Aktiivseks mürakaitseks on Legendi salongis kasutusel aktiivne müra- summutussüsteem, mis pidevalt genereerib vastandfaasis helisid. Vastandfaasis helid summutavad aktiivselt müra. Tulemuseks on salong, milles viibimine mõjub rahustavalt. Süsteemi kuulub kaks mikrofoni ja aktiivkõlar. Mikrofonid n-ö kuulatavad

Auto õpetus
thumbnail
81
pptx

Uue LS muudatused liiklusreeglid 31.08.2010

veose järele minev isik tingimusel, et tema jaoks on allpool luukide üle- mist serva istumiseks sobiv ja ohutu koht, kusjuures suurim lubatud sõidukiirus ei tohi ületada 60 kilomeetrit tunnis Kaitseväes ja Kaitseliidus tohib sõitjaid vedada inimeste veoks kohan- datud veoautodega, kusjuures suurim lubatud sõidukiirus ei tohi ületada 60 kilomeetrit tunnis Kaitseväes ja Kaitseliidus tohib sõitjaid vedada veoautodega vähemalt 18- aastane C- ja C1-kategooria auto juhtimisõigusega juht, kes on saanud sellekohase koolituse ja kellel on vähemalt 6-kuune veoauto juhtimise kogemus Muudatused liiklusreeglite osas Juht Kaitseväe ja Kaitseliidu sõitjate ja veose veo korra kehtestab kaitse- minister määrusega Pukseeritava seadme vedu toimub käesoleva seaduse § 63 alusel kehtes- tatud korras Juht ei tohi oma tegevusega ohustada jalakäijat, tasakaaluliikuri juhti ega jalgratturit

Liiklusõpetus
thumbnail
16
doc

Nimetu

..........................................................................12 3.1 Tootluse tõstmine tarkvara näol.......................................................................................12 3.2 Tootluse tõstmine riistvara näol.......................................................................................12 4.1 Mugavus...........................................................................................................................13 4.2 Turvalisus.........................................................................................................................13 4.3 Tulevik............................................................................................................................. 14 KIRJANDUS............................................................................................................................. 16 3 SISSEJUHATUS

Baaskursus
thumbnail
204
docx

800 ARK'i eksamis esinevat küsimust

b. Söidukile, millel on sisse lülitatud sinine vilkur ilma erilise helisignaalita. c. Söidukile, mis töötab teel ja millel on sisse lülitatud kollane vilkur. 1. Te sõidate mööda maanteed ja näete tee ääres metskitse. Kuidas tuleks tegutseda? Jälgima looma käitumist. Kiirust suurendama, et metskitsest kiiresti mööda jõuda. Kiirust vähendama ja olema valmis pidurdamiseks.Kiirust vähendama ja olema valmis pidurdamiseks. 2. Auto pidurdusteekond оn... juhi reageerimisteekonna ja aeglustusteekonna summa; võrdne aeglustusteekonnaga; piduri rakendumisteekonna ja aeglustusteekonna summa; 3. Peatuda ei tohi... trammiteel või lähemal kui 1 m sellest; raudteeülesõidukohal; sõiduteel piiratud nähtavusega kohas; 5. Millist ligikaudset pikivahet ееssõitjаgа реаb hoidma kuival asulateel? 2 sekundit. 1 sekundit. 7. Milline juhi tegevus on õige?

Liiklus
thumbnail
333
docx

Transpordiameti teooriaeksami testid

1. Eesmised udutuled põlevad. 2. Roolivõim on kahjustusega. Seda hoiatust ei tohi kunagi eirata. Roolivõim võib lõpetada töötamise üsna kiiresti. 3. Tagumised udutuled põlevad. 4. Aknapesuvedeliku tase on madal. 5. Piduriklotsid on läbi. 6. Püsikiirusehoidja on sees. 7. Suunatuled. 8. Vihma- ja valgusesensor. Kui see põleb, siis ei pruugi need töötada. / Lähituled sisse lülitatud 9. Talve režiim – Annab märku, et auto on lülitanud ümber talve režiimile. Automaatkäigukastide puhul tähendab, et auto vahetab suurematele käikudele, et vältida rataste pöörlemist. /Madal temperatuur 10.Informatsiooni edastus tuli. 11.Eelsüüteküünlad. Enne auto käivitamist tuleb oodata, kuni tuli kustub. 12.Libeda tee hoiatus. Hoiatab juhti, et tee olud on libedad ja tuleb olla tähelepanelik. / Talvine sõiduseade 13.Probleem võtmega

Autokool
thumbnail
200
doc

Masina osadest ja kontroll

Zero 100% antifriisjahutusvedelik kaitseb jahutussüsteemi tõhusalt jäätumise ja korrosiooni eest. Zero sobib nii autodesse kui tööseadmetesse ja selle lisaainete lisamisel on arvestatud tänapäevaste mootorite alumiiniumosadega. Segu korral mahuvahekorraga 1:1 saavutatakse külmakindlus 36C. Jahutusvedelik on nitriidi, amiini ja fosfaadivaba. JAHUTUSVEDELIKU KONTSENTRAAT 100% LÜHIKIRJELDUS: Kontsentreeritud jahutusvedelik auto jahutussüsteemi. Toode on sinist värvi. Valmistatud monoetüleenglükooli baasil.MÄRKSÕNAD: Roheline vedelik Tugevalt kontsentreeritud Sisaldab korrosiooni vastaseid ühendeid ja määrdeühendeid Saadaval nii väikepakendites, 200 liitristes vaatides ja ka lahtiseltEELISED: Madal hind, kuna toode on kontsentreeritud ning lahjendatakse destileeritud veega

Masinamehaanika
thumbnail
20
odt

Autode Ehitus.

Autode käigukastid. Käigukasti vajab auto mootori omapära tõttu: aeglaselt töötaval sisepõlemismootoril pole jõudu. Seepärast tekib raskusi auto paigaltvõtu ja kiirendamisega. Rataste veo tugevdamiseks suurendatakse vajadust mööda väntvõlli pöördemomenti käigkasti abil. Kui väiksem hammasratas pöörab suuremat, siis moment suureneb kiiruse vähendamise arvel. Käikude vahetamine toimub hammasrataste või hammasratasploki nihutamisega. Sõltuvalt edasikäikude arvust, jagunevad köigukastid kolme-, nelja-, viiekäiguliseks. Igal käigukastil on ka tagasikäik, mis saadakse nihutatava lisahammasrattaga. Sünkronisaatori ehitus

Traktorid ja liikurmasinad
thumbnail
181
doc

A.Palu mootorratta raamat

Mõnedel võimsamatel neljataktilistel mootoritel (MT-9 «Dnepr») on kepsu alumine pea lahtivõetav (vt. joon, 10, c) ja selles käsutatakse auto-tüüpi liugelaagseM. Näiteks mootoril «Dnepr» MT-9 käsutatakse auto «Moskvits-408» väntmehhanismi kolmekihilisi IragerasDgreid1, mis on tõst nud väntvõlli vastupidavuse. 15000-Lt. 40 000 krn ^läbi sõiduni. . ""

Füüsika




Meedia

Kommentaarid (6)

txxxl profiilipilt
txxxl: sellest referaadist oli kasu, kui mitte nii palju kui ma lootsin
21:43 07-03-2010
JoeF21 profiilipilt
JoeF21: Üsna sisukas ja abiks ta oli - aitäh.
11:06 27-03-2011
toivo.varep profiilipilt
toivo.varep: aitas väga.. aitäh
19:07 17-10-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun