Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"turvapadi" - 23 õppematerjali

turvapadi on tavaliselt peidetud kas rooli või armatuurlaua sisse.
thumbnail
5
doc

Aktiivsed ja Passiivsed turvavarustused

Aktiivsed ja Passiivsed turvavarustused Audi A4 1,8T 120kW 2006 Aktiivne turvavarustus · ABS pidurid · Veojõukontroll · püsikiiruse hoidja · lisapidurituli · suverehvid · talverehvid · kliimaseade · stabiilsuskontroll · pidurdusjõukontroll · ksenoon tuled · roolivõimendi · vihmasensor · püsikiirushoidja · reguleeritav roolisammas Passiivne turvavarustus · turvapadi · turvavöö · turvavööde eelpingutid · peatoed · küljekardinad · signalisatsioon Volkswagen Golf 2.8l V6 150kW 20002 Aktiivne turvavarustus · ABS pidurid · Veoujõukontroll · Roolivõimendi · Stabiilsuskontroll · Külglibisemiseseade · Lisapidurituli · Ksenoontuled · Kliimaseade Passiivne turvavarustus · 8x turvapadi · Immobilaiser · Signalisatsioon · Peatoed

Auto → Aktiivsed ja passiivsed...
80 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Turvaseadised

Tähtis meelespidada Inimeste vigastuste vältimiseks peab kõikide turvapatjade laienduspind jääma selgeks. Roolirulli spiraalkaabel on piiratud pöörleva liikumisega. Rooliseadme lahtiühendamiseks tsentraliseerige rooli. Kahjustuste vältimiseks veenduge, et rool ja spiraalkaabel EI OLE pööratud enne ümberpaigutamist või selle ajal. Turvapadja ja täispuhutavaid kardinaid saab deaktiveerida diagnostiliste seadmete abil. Tagumise lapseistme kasutamisel peab esiistme turvapadi olema deaktiveerimise ajal varustatud resistentsuskontaktiga. SRS-juhtimismoodul ei käivita pürotehnilisi eelpinguteid elektriliselt. Eemaldage pürotehnilised eelpingutid kere parandamisel või keevitamisel. SRS-hoiatustuli Süsteemi toimimine Süüde lülitada sisse. SRS-hoiatustuli süttib. Lamp kustub umbes 4 sekundi pärast. Kui mitte: vaadake jaotist "Enesediagnostika". Kui hoiatustuli vilgub siis 15 sekundi jooksul on kõrvalistuja turvapadi välja lülitatud.

Auto → Autode lisa- ja mugavusseadmed
8 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Mugavus ja ohutuselektroonika süsteemid

Väiksemgi vigastus antud torude süsteemis viib töökorrast välja kõikide uste avamise või sulgemise. Vea määratlemiseks tuleb süsteemi kõik osad läbi kontrollida, mis on aeganõudev (kulukas) tegevus. Autol on veel mugavussüsteemideks: * elektrilised aknatõstukid * salongi - ja mootori eelsoojendusseadmed * handsfreesüsteem * auto distantskäivitussüsteem * haagise konksujuhtmed TURVAPADI Turvapadja süsteem autos koosneb kolmest põhikomponendist- nailonist turvapadi ise, andurist, mis reageerib tõukele, ning padja täitemehhanismist. Turvapadi on tavaliselt peidetud kas rooli või armatuurlaua sisse. Uuematel autodel on turvapadjad ka istmetes, ustes, põlvede juures, kasutatakse ka turvakardinaid. Turvapadja andur annab täitemehhanismile märku, kui aeglustusjõud on võrdne või suurem 16-25 kilomeetrise tunnikiirusega vastu seina sõitmise jõuga. Täitemehhanism on piltlikult öeldes pisike

Füüsika → Füüsika
36 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Turvaseadised : Laste turvatoolid

hoiustamisele(tellimisel saadetakse kaup teele,mis laos on) Ohud Tootjad teevad ka kvaliteedi kontrolli kinnitamaks et istmed on korralikult ühes tükis ja kõik kinnitused korralikud.Kuig siisk ei ole garanteeritud et kaasas olevaid juhiseid alati kuulda võetakse ja jälgitakse korralikult.Kuni 95% paigaldatud turvatoolidest ei pruugi olla õiged vastava lapse jaoks,valesti kinnitatud autosse,rihmad valesti peale pandud lapsele või isegi paigaldatud valesti etteistmele,kus on turvapadi.1997aastal hukkus 6last 10-st kuna lapsed olid valesti kinnitatud. Lõppsõna Kuigi laste jaoks on välja mõeldud turvavarustus,siis alati sellest ei piisa,kui inimesed ei jälgi ega loe juhendeid,mis on kaasa antud. Nagu ka öeldud,peab olema vastavalt lapse kaalule vastav turvatool,korralikult kinnitada autosse ja eesistmel,kus on ka turvapadi peab olema tool õigesti paigaldatud,jälgides kaasas olevaid juhendeid täpselt,muidu võib avarii väga draagiliselt lõppeda

Auto → Auto õpetus
46 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Referaat Genfi autonäitus

Kui varasematel aastatel võis seal näha mõnda üksikut aasia päritolu autohuvilist, siis nüüdseks käiakse seal autosid uudistamas ja pildistamas mitmekesi. Üks neist mõõdab, katsub ja uurib autot ning teine kirjutab kõik märkmikusse üles. Volvo oli sellel aastal väljas oma uue 5-ukselise luksuskompakti V40'ga. Uus Volvo V40 on enda klassis praeguseks ainuke auto, millel on küljes lisaks paljudele teistele ohutusfunktsioonidele ka jalakäija turvapadi. Kokkupõrkel jalakäijaga tunnevad auto esiosal olevad andurid kokkupõrke ära, selle peale paiskub umbes 15-20 cm üles kapott, mille alt tuleb välja turvapadi, mis katab esiklaasi ja kõige ohtlikumad kohad esiklaasi lähedal. Autol olevat peal ka uus tagant otsasõidu vältimissüsteem ,,City Safety", mis töötab nüüd ka 50km/h sõidukiiruse juures. 2011. aasta NÄITUS: 2011. aastal üllatas Genfi autonäitusel kõiki autotootja Saab, kes oli parasjagu siis majanduslikes raskustes

Kategooriata → Visuaalne kommunikatsioon
6 allalaadimist
thumbnail
9
pptx

Turvaseadised (autotehnik)

· Veojõukontroll ei lase auto rattal ringi käia. ABS ja veojõukontroll(VSA) · Võta akult klemmid maha ja oota mõni minut kuni kondensaatorid ka voolust tühjaks jooksevad. Oleneb autost, mõnel võib minna kuni tund. · Kui kondensaatorid on tühjaks jooksnud siis on aeg alustada turvapadja eemaldamist. Tavaliselt on nad kinni kas kahe torx otsaga poldiga või klambritega. Minu autol on poltidega. · Keerates kruvid lahti on turvapadi rooli küljest lahti kuid nüüd on turvapadja taga veel üks juhe mille sa pead lahti võtma. · Klambri peal on nn stopper, et pistik ei tuleks padjast välja. Eemaldades stopperi saate te tõmmata pistiku välja ja saate padja viia ohutusse kohta. · Kui toimingud padjaga said tehtud siin paned padjale kõigepealt pistiku järgi ja seejärel alles stopperi sisse. Kui pistik on paigas siis asetage padi rooli sisse tagasi ja keerake poldid tagantpoolt sisse tagasi.

Auto → Aktiivsed ja passiivsed...
20 allalaadimist
thumbnail
19
ppt

Roolimehhanism ja rooliajam

Vähendab rooli pööramiseks vajalikku jõudu. Rooliratas Roolivõll Roolirdeuktor Rooliratas on valmistatud terasest ja kaetud materjaliga, mis suurendaks mugavust sõites. Rooliratta sisse on nüüdisajal paigaldatud ka turvapadi ning erinevad mugavusseadmete lülitid (nupud). Roolisammas koosneb erinevatest liigenditest, et seda oleks võimalik ettenähtud kohtadest suunata. Roolisamba kaldenurka saab ka manuaalselt ja elektrooniliselt liigutada nii ette, taha, üles kui ka alla vastavalt juhi vajadustele. Hammaslatt roolisüsteemi kasutuselevõtmise põhimõte: see süsteem on kompaktsem, lihtsam, vastupidavam, täpsem ning võimaldab integreerida roolivõimendit.

Auto → Auto õpetus
129 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Gates ja auto

kaks korda töökindlam, kolm korda võimsam ja viis korda mugavam kui BMW, kuid selle autoga saaks sõita vaid viiel protsendil riigi maanteedest. Õlirohu-, bensiinihulga-, jahutusvedeliku temperatuuri jms. signaallambid asendataks ainult ühe suure punase tulega: "General car default". Liiklusõnnetuses ei avaneks auto turvapadi mitte kohe, vaid enne küsiks auto oma juhilt: "Are You sure?" Arvake ise, mitu juhti jõuab kiirusel 160 km/h vastu puud paiskudes "Yes" vajutada... Iga kord, kui BMW esitleks uut mudelit, peaksid kõik selle ostjad uuesti autokoolis käima, sest uuel autol

Auto → Auto õpetus
16 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Auto aktiivne ja passiivne turvalisus

Enamikul Toyota autodel on turvavöö eelpingestid ja jõupiirikud esiistmetel sõitjate jaoks, mis tõmbavad otsekokkupõrke korral turvavöö kiiresti tagasi ning kinnitavad sõitja sobiva jõuga. Toyota on aastast 2003 paigaldanud hoiatuslambi ja sumistiga turvavöö meeldetuletussüsteemi juhi- ja kõrvalistme jaoks ning peaaegu kõik Toyota sõiduautod on selle meeldetuletussüsteemiga varustatud. 2. Turvapadjad Turvapadja süsteem autos koosneb kolmest põhikomponendist- nailonist turvapadi ise, andurist, mis reageerib tõukele, ning padja täitemehhanismist. Turvapadi on tavaliselt peidetud kas rooli või armatuurlaua sisse. Uuematel autodel on turvapadjad ka istmetes, ustes, põlvede juures, kasutatakse ka turvakardinaid. Turvapadja andur annab täitemehhanismile märku, kui aeglustusjõud on võrdne või suurem 16-25 kilomeetrise tunnikiirusega vastu seina sõitmise jõuga. Täitemehhanism on piltlikult öeldes pisike tahkelkütusel töötav raketimootor, mis

Auto → Auto õpetus
263 allalaadimist
thumbnail
14
docx

SRS süsteem

Üks aku all ja teine aknapesuvedeliku paagi kõrval. Andurite tööpõhimõte seisneb g-jõudude tuvastamises. Kui registreeritakse ülemäära suur g-jõu muutus, siis saadetakse signaal SRS juhtplokki ja edastatakse käivitusimpulss turvapatjadele ja eelpingutussüsteemile ning esimesena rakendub eelpinguti 10ms jooksul ja peab selle aja jooksul pingutama 12cm turvavööd. Seejärel 20ms jooksul peab olema täitunud turvapadi. SRS süsteemiga seotud elemente tunneb ära selle järgi et neil on kas kollased juhtmed või pistikud. Joonis 3 - Kokkupõrke andur [2] Joonis 4 – SRS juhtplokk eesmise käetoe all [2] 5 SRS SÜSTEEMI HOOLDAMINE JA DIAGNOOSIMINE Hooldus- ja remonditöid tuleb alustada peale 90 sekundit võtme keeramist „LOCK” asendisse, samal ajal eemaldatakse – klemm. Seda on vaja teha selleks, et süsteemil on tagavara süsteem, mis toimib 90 sekundit ilma aku toiteta

Auto → Autode lisa- ja mugavusseadmed
7 allalaadimist
thumbnail
10
doc

ROOLIMEHHANISMID

ja rooliajam (tagab juhtrataste pöördumise sobiva nurga võrra ning rooli häireteta töö tee- ebatasasustel). Roolisüsteemi põhikomponendid: rooliratas, roolisammas, roolilatt, roolivardad, käänmik ning roolivõimendi. Rooliratas Rooliratas on valmistatud terasest ja kaetud materjaliga, mis suurendaks mugavust sõites. Rooliratta sisse on nüüdisajal paigaldatud ka turvapadi ning erinevad mugavusseadmete lülitid(nupud). Roolisammas Roolisammas koosneb erinevatest liigenditest, et seda oleks võimalik ettenähtud kohtadest suunata. Roolisamba kaldenurka saab ka manuaalselt ja elektrooniliselt liigutada nii ette, taha, üles kui ka alla vastavalt juhi vajadustele. Roolisamba küljes on ka roolilukusti, mis aktiveerub süütevõtme eemaldamisel. Roolilatt

Auto → Auto õpetus
16 allalaadimist
thumbnail
33
pptx

Auto Ajalugu

· 1935- automaatkäigukast · 1937- USA-s 1 auto 4,5 elaniku kohta. · 1938- F. Porche disainib A. Hitleri käsul rahvaauto VW Beetle. Kokku valmistati üle 16 miljoni auto. (Brasiilias ja Aafrikas valmistatakse seniajani!) · 1939- areng seiskus, pärast sõda toimus stiili areng. · 1951- Citroen 11B, esimene seeriaviisiliselt toodetud esirattaveoga auto. · 1954- esimesed turvavööd · 1956- esimene sissepritse MB 300SL · 1965- analoogne ABS süsteem · 1981- esimene turvapadi 1987- kaasreisija turvapadi · 1985- esimene ABS standardvarustused (Ford Scorpio) Veel fakte · Kõige vanem automark on Mercedes-Benz, mis on ainsa margina sama vana kui autoasjandus ise. Vanuselt teine tänini tegutsevad firmad on Peugeot, Fiat ning Renault. · Esimest korda müüdi auto ühelt firmalt ühele inimesele 123 aastat tagasi, kui 1888. a. ostis prantslane Emile Roger Carl Benzilt nii auto kui Benzi müügiõigused Prantsusmaal

Auto → Auto õpetus
7 allalaadimist
thumbnail
4
docx

ARKI TEOORIAEKSAM

34.Kes võib saada karistuse kindlustuslepinguta sõiduki kasutamise eest? Sõiduki juht 35.Kes võib sõlmida liikluskindlustuse lepingu? Iga isik, kellel on kindlustushuvi. 36.Kas valgustamata tunnelis sõites võib kasutada kaugtulesid? Jah 37.Märk hoiatab juhti lähenemisest...(hoiatusmärk jooksvatest lastest) Teelõigule, kus lapsed võivad sageli teele tulla. 38.Sõiduki istmel, mille ees on rakendumisvalmis olekus turvapadi, on keelatud sõidutada last... Seljaga sõidusuunda paigaldatud turvavarustuses. Lahtise turvavööga. 39.Kus on möödasõit keelatud? Raudteeülesõidukohal. Reguleerimata ülekäigurajal. 40.Kas tohin sõita parempöördeks eesseisva auto kõrvale? Jah, kui ristuval teel on pärisuunas kaks sõidurada ja sõidan teisele rajale. Jah, sõltumata ristuval teel olevate sõiduradade arvust. 41

Auto → Liiklusõpetus
53 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Referaat KULD

leidub ka palju püramiidides sees. Seal hoiti kirste surnutega, mis koosnesid kullast. Kunagisel ajal oli esimene kulla rakendus Egiptuses Ramses II ajal. Püstitati paleede ja templite otstesse kullast kõrgeid maste, mis siis hoidis ära äikest (taeva tuld). [6] Tänapäeval on kullal tohutult kasutusvaldkondi. Ta on väga hea elektrit juhtiv metall, mis ei tuhmu vähimalgi määral. See teebki kullast parima elektrikontaktide valmistamise materjali. Näiteks kõikides uutes autodes on turvapadi, kus on kullast vooluring. Arvutite klahvide all on ka kullast tehtud ühendused ja kiipidel kullaga kaetud osad. Nüüdisaja elektriseadmetes leidub alati mingil määral kulda. Sellest kollase läikega metallist valmistatakse ka ehteid. Ta ei ole toksiline, seega on seda naha vastas ohutu kanda. See on kindel, et peaaegu igal naisel sisaldavad nii mõnigi ehe kulda. Kuld on väga pilkupüüdev metall, just oma läike poolest. Kuld on tuntud ka meditsiinis kontrastainetes

Keemia → Keemia
17 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Nimetu

turvavööde eelpingutid. Eelpingutid rakenduvad erinevate andurite kaudu saadud signaalide abil, mille peale pürotehniline aine(gaas, vedelik jms.) surub ratta, mis on ühendatud turvavöö rulliku külge, mis pingutabki momentaalselt turvavöö. See seade võib rakenduda ka järsu kiirendamise või äkilise pidurdamise korral. Turvapatju[8] on väga erinevaid ja erinevates kohtades samuti. Olemas on isegi mootorratta turvapadjad. Turvapadi on erinevates riikides erinevalt programmeeritud rakenduma(st. et valmistajamaa seadustega kehtestatud määrustega). Turvapadja anduriks on MEMS(micro-electro-mechanical)kiirendusandur. Üldise ohutuse tagamiseks on turvapadi programmeeritud rakenduma juhul, kui andurite temperatuur tõuseb üle 150...200 kraadi(auto süttimine). Tänepäevased rakendumisalgoritmid on muutunud väga keerulisteks ning üritatakse vältida ebavajalikke rakendumisi, püüdes seejuures arvesse võtta aspekte nagu

Muu → Baaskursus
35 allalaadimist
thumbnail
13
docx

TKTK esimese aasta füüsika eksam

Näited:1. Välklamp fotograafias ­ laetud kondensaator tühjeneb kiiresti (samuti ka laserimpulsi saamiseks) 2. Kondensaator võib käituda amortisaatorina, siludes elektriahelas järske pingemuutusi3) Võnkering, mis on kogu raadioside aluseks, koosneb kondensaatorist ja induktiivpoolist 4) Arvuti detailide ühendamisel käituvad ühenduskohad kondensaatoritena 5) Kondensaatoriga käivitatakse auto turvapadi 6) Ülikondensaatoreid kasutatakse mäluseadmetes Kondensaatorite rööp-ja jada ühendus(joonised ja valemid) Skitseerida paberilt valemid ja skeemid. ALALISVOOL 4)Elektrivool, Ohmi seadus ahela osa kohta Elektrivool (suund), voolutugevus ja voolutihedus(valemid/mõõtühikud) Elektrivool on igasugune laengute korrapärane (suunatud) liikumine. Voolutugevus on ajaühikus juhi ristlõiget läbinud elektrilaeng

Füüsika → EHITUSFÜÜSIKA
36 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Volkswagen Golf

KOOLINIMI AT 333 MINU NIMI Volkswagen Golf Referaat Juhendaja ÕPETAJA NIMI Tartu 2009 Sisukord *Ajalugu * Volkswagen Golf (Rabbit) Mk I (1974 - tänapäev) * Volkswagen Golf (Rabbit) Mk II (1983­1992) * Volkswagen Golf (Rabbit) MkIII (1991­1997) * Golf VI elab vaid neli aastat. Volkswagen Golf on Volkswageni toodetav sõiduauto. Golf on oma üle 24 miljoni koostatud autoga Volkswageni enim müüdud mudel läbi ajaloo. Esimese ja viienda põlvkonna Golfe tuntakse USA-s ja Kanadas ka kui Volkswagen Rabbit Golfe toodetakse järgmiste keretüüpidega: kolmeukselise luukpärana, viieukselise luukpärana, universaalina (Estate/Variant) ning kabrioletina (Cabrio). Samuti on tootmises Golfi sedaankerega variant (Volkswagen Jetta). Ajalugu Volkswagen Golf on ajalooliselt tähtis automudel, sest see on tootmises alates 1974. aastast kuni tänapäevan...

Auto → Auto õpetus
129 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Juhtimisseadmed ja vedrustus

Roolisüsteemi moodustavad: Roolimehhanism (vähendab rooli pööramiseks vajalikku jõudu) ja rooliajam (tagab juhtrataste pöördumise sobiva nurga võrra ning rooli häireteta töö tee-ebatasasustel). Roolisüsteemi põhikomponendid: rooliratas, roolisammas, roolilatt, roolivardad, käänmik ning roolivõimendi. Joonis 4. Rooliratas Rooliratas on valmistatud terasest ja kaetud materjaliga, mis suurendaks mugavust sõites. Rooliratta sisse on nüüdisajal paigaldatud ka turvapadi ning erinevad mugavusseadmete lülitid (nupud). Joonis 5. Roolisammas Roolisammas koosneb erinevatest liigenditest, et seda oleks võimalik ettenähtud kohtadest suunata. Roolisamba kaldenurka saab ka manuaalselt ja elektrooniliselt liigutada nii ette, taha, üles kui ka alla vastavalt juhi vajadustele. Roolisamba küljes on ka roolilukusti, mis aktiveerub süütevõtme eemaldamisel. Joonis 6. Roolilatt

Auto → Auto õpetus
207 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Juhtimisseadmed ja veermik

abil. Roolisüsteemi moodustavad: Roolimehhanism (vähendab rooli pööramiseks vajalikku jõudu) ja rooliajam (tagab juhtrataste pöördumise sobiva nurga võrra ning rooli häireteta töö tee- ebatasasustel). Roolisüsteemi põhikomponendid: rooliratas, roolisammas, roolilatt, roolivardad, käänmik ning roolivõimendi. Rooliratas Rooliratas on valmistatud terasest ja kaetud materjaliga, mis suurendaks mugavust sõites. Rooliratta sisse on nüüdisajal paigaldatud ka turvapadi ning erinevad mugavusseadmete lülitid (nupud). Roolisammas Roolisammas koosneb erinevatest liigenditest, et seda oleks võimalik ettenähtud kohtadest suunata. Roolisamba kaldenurka saab ka manuaalselt ja elektrooniliselt liigutada nii ette, taha, üles kui ka alla vastavalt juhi vajadustele. Roolisamba küljes on ka roolilukusti, mis aktiveerub süütevõtme eemaldamisel. Roolilatt Hammaslatt roolisüsteemi kasutuselevõtmise põhimõte: see süsteem on kompaktsem, lihtsam,

Auto → Autoõpetus
70 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Kevadsemestri füüsika konspekt

oleneb:1. kondensaatori geomeetriast(k. kuju, katete vaheline kaugus, katete pindala)2.K. katete vaheruumi täitvast keskkonnast (dialektrikust). Näited: välklamp fotograafias-laetud k. tühjeneb kiiresti (samuti ka laserimpulsi saamiseks)2k. võib käituda amortisaatorina, siludes elektriahelas järske pingemuutusi.3.võnkering, mis on kogu raadioside aluseks, koosneb K. ja induktiivpoolist.4.arvuti detailide ühendamisel käituvad ühenduskohad kna. 5. kga käivitatakse auto turvapadi 6. ülik. kasutatakse mäluseadmetes. Kondensaatorite rööp-ja jadaühendus (Joonised lehe peal) Elektrivool on igasugune laengute korrapärane liikumine. Elektrotehnikas kasutatakse elektrivoolu energia transportimiseks. Nad ei tooda, vaid ainult muundavad neisse juhtmeid pidi toodavat elektrienergiat. Lisandub laengukandjate korrapäratule soojusliikumisele nende suunatud liikumine. Voolutugevus on ajaühikus juhi ristlõiget läbinud elektrilaeng. I=q/t, I=const 1A, amper.

Füüsika → Füüsika
17 allalaadimist
thumbnail
37
docx

Füüsika II eksami kordamisküsimused

2) Kondensaator võib käituda amortisaatorina, siludes elektriahelas järske pingemuutusi. 3) Võnkering, mis on kogu raadioside aluseks, koosneb kondensaatorist ja induktiivpoolist. 4) Arvuti detailide ühendamisel käituvad ühenduskohad kondensaatoritena. 5) Kondensaatoriga käivitatakse auto turvapadi. 6) Ülikondensaatoreid kasutatakse mäluseadmetes. · Kondensaatorite rööp- ja jadaühendus (+joonis ja valemid) Jadaühendusel liituvad mahtuvuste pöördväärtused, kogusummas tuleb mahtuvus väiksem, kui üksikutel kondensaatoritel 1/C = 1/C1 + 1/C2 + 1/C3 + ... + 1/Cn Rööpühenduse korral mahtuvused liituvad C = C1 + C2 + C3 + ... + Cn 4. Elektrivool, Ohm'i seadus ahela osa kohta

Füüsika → Füüsika
32 allalaadimist
thumbnail
204
docx

800 ARK'i eksamis esinevat küsimust

25. Märgi mõju kehtib ... märgist ettepoole; märgist tahapoole; järgmise ristmikuni; 26. Kas enne vasakpööret tohib sõita pärisuunalisele trammiteele, kui on üles pandud osutusmärk "Sõidurajad ja -suunad"? Ei tohi. Jah. Jah, kui seal on sõidutee tasasem. 27. Millal ei ole vaja turvavööd kinnitada? Sõitjal, kui tal on kaasas arsti kirjalik otsus temal turvavöö kasutamise vastunäidustuse kohta. Sõites sõidukiga, milles on turvapadi. Õuealal. 28. Tunnelis ei tohi... Lasta sõiduki mootoril töötada kestva sõidutakistuse ajal. Tagurdada. Pöörata tagasi. 29. Mida peate siin arvestama? Paremalt tulev sõidukijuht annab teile teed. Paremalt võib tulla sõiduk. Teie sõiduki pidurdusteekond pikeneb märja teekatte ja lehtede tõttu 30. Kas tohib sõita nooltuledega foori noole suunas, kui korraga põlevad ülemine ja keskmine nool? Tohib ainult otse. Ei tohi.

Auto → Liiklus
683 allalaadimist
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

sündmuskohal ei tohi olla avaneda ja ohustada patsiente võimalikke aktiveerijaid ja abistajaid, s.t ettevaatust (raadioside, mobiiltelefon, patsiendi eemaletoimetamisel EKG/defibrillaator). Kutsuda → peatükk „Vigastuste päästeteenistus, turvapadi tekkimise mehhanismid“ deaktiveerida, lasta kinnitada turvapadja püüdur 214 Elektrilöögid, õnnetused Patsiendi abistamine on alles → peatükk „Elektri- ja elektriseadmetega siis võimalik, kui välgutraumad“ kiirabimeeskonnale pole enam ohtu

Meditsiin → Esmaabi
313 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun