Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Teenindaja sõnaregister (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Teenindaja sõnaregister


  • A la carte toidukaart- kliendi tellimusel valmistatavate roogadega valik
  • Alfresco- terrasil serveeritav pidueine
  • Aperitiiv-söögiisu tekitav ( alkohoolne ) jook
  • Bankett - kõrgetasemeline pidusöök
  • Barista- kohvjookide valmistaja
  • Bool - marjadest, puu- ja köögiviljadest või nende mahldest ja siirupitest maitsestatud jook, millele lisatkse enne serveerimist gaseertud jooki
  • Borśś-peedisupp
  • brunch- hiline hommikusöök
  • Buffet laud- selve e iseteeninduslaud
  • Caffe latte-itaalia piimakohv, espresso +kuum piim
  • Caffe au lait - prantsuse piimakohv, kohv ja piim peavad olema ühtse temperatuuriga
  • Cappuccino- espressopõhjaline itaalia piimakohv rohke vahuga
  • Gourmet´- restoran - toidunautijatele mõeldud restoran
  • Guéridon teenindus-teenindamine spetsiaalselt kärult (abilaualt ratastega)
  • Dekanteerimine - veini valamine pudelist karahvini
  • Digestiiv- pealelõunajook- liköörid,brändid
  • Dinee- pidulik õhtusöök
  • Espresso - kange itaalia kohv, mille kõrvale serveeritakse alat ka klaas vett
  • Furśett-püstijalapidu
  • Ibrik-varrega nõu türgi kohvi keetmiseks
  • Jääkohv- külm kohv vahukoore ja vanilje jäätisega serveeritakse kõrges klaasis
  • Kokillnõu- merekarbikujuline portsionnõu kalasuupistete jaoks
  • Kokottnõu- varrega kastrulike köögiviljasuupistete jaoks, portsionnõu
  • Kanpee- väike kokteilivõileib
  • Melhior -vase ja nikli sulam metallnõude ja toiduriistade valmistamiseks
  • Menaaz- mitmekorruseline vaagen
  • Mice en place - teenindamiseks ettevalmistamine (iga asi oma kohale)
  • Molton- pehme aluslina
  • Mensuur -mõõduklaas alkoholi mõõtmiseks (2;4;8;12cl)
  • Piknik- eine looduses
  • Profitrool- keedutaignast väike küpsetis, mida täidetakse erinevate segudega
  • Ravioolid-pelmeeni sarnased, ruudukujulised
  • Sambukk- tarrendiga puuvilja- või marjavaht vahustatud munavalgest
  • Sommelier- veinikelner e sommeljee
  • Supee -pidulik õhtusöök
  • Śeiker- 3 osaline roostevabast terasest nõu segujoogi valmistamiseks
  • Table- d´hote- menüü- eelnevalt kooskõlastatud või ettevalmistatud roogadega toiduvalik
  • Tartelett-erinevate täidistega muretaignakorvike
  • Volovan -kaanega kausikest meenutav väike lehttaigna küpsetis
  • Humidor - sigarilaegas (sigarite hoidmiseks)
  • Teenindaja sõnaregister #1
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2010-05-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 43 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kadriurg Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    652
    pdf

    Asjaajamise alused

    See võib olla hod-dogi kärust kuni väga moodsate restoranideni. Kiirtoiduettevõtetes on enamasti  tooted samalaadsed, erinevad on vaid kastmed ja lisandid;  teenindus on samalaadne, sageli on iseteenindus;  informatsioon toodete ja hindade kohta on hästi nähtav;  hinnad ei ole kõrged;  interjöör on lihtne;  teenindusliin on lihtne. Tavaliselt saab toitu valida ja selle eest tasuda iseteenindusleti juures. Mõnes kohas pakendab tellitud toidu teenindaja ja paneb selle kandikule. Klient võtab ise toidu kaasa või viib lauda kandikuga. Kasutatud nõud viib ka klient ise ära kärusse või selleks mõeldud lauale. Iga ettevõttekett arvestab kindlat kliendirühma. 6 Klientideks on tavaliselt  lapsed ja noored,  pikamaa-autojuhid,  bussijuhid,  autodega reisijad,  turistid. Tooted arvestavad klientide soove ja vajadusi.

    Analüüsimeetodid äriuuringutes
    thumbnail
    193
    docx

    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

    vajadusei ja siis liiguvad kõrgemate vajaduste poole. 2 6. Konfliktid teeninduses Konfliktid teeninduses on igapäevane nähe. Klienditeenindajad peavad oskama konflikti lahendada nii, et klient lahkuks rahulolevana. Konfliktid tekivad, sest on vaja suhelda palju erinevate inimestega. See nõuab paindlikku suhtumist ja oskust tulla toime konfliktsetes olukordades. Sisekonflikt: teenindaja on konfliktis oma töö ja enda isikuga. Konflikt teenindaja ja kliendi vahel: tihti seisneb väheses või ebaadekvaatsees infovahetuses. Kui klient või teenindaja on iseloomust väga emotsionaalne on konfliktid kerged tekkima. 7. Konfliktide lahendamine teeninduses Iialgi pole võimalik ette näha konflikti kõiki põhjuseid ja lahendusvariante. Konflikti lahendused sõltuvad: teenindaja isiklikest omadustest kogemusest konkreetsest tegevusest ja olukorrast Konflikt laheneb kui teenindaja:

    Turismiettevõtlus



    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun