Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sissejuhatus suhtekorraldusse (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on uudisväärtus?
  • Kes mida kus millal?
  • Mis on sisekommunikatsioon?
  • Mis on sisekommunikatsioonis oluline?
  • Mida töötajad tahavad?

Lõik failist

sissejuhatus suhtekorraldusse
suhtekorraldus on strateegiline kommunikatsiooniprotsess, mis rajab mõlemapoolset kasulikke suhteid organisatsiooni ja avalikkuse vahel.
suhtekorraldus on tegevusala mis aitab organisatsioonidel kirjeldada oma olemust, väärtusi, ehitada organisatsioonikultuuri,mis põhineb dialoogil ja kaasamisel ning viia täide orgaisatsioonide vastutust ühiskonna ees
osapooled
- organisatsioon
-siht ja sidusrühmad
ELION – tootja, töötajad, tarnija, meedia, konkurent, sponsorsuhted, partner (EMT), klient , reklaamijad , emafirma, seadusandja
suhtekorralduse võtmesõnad
kaalutletud, plaanitud tegevus
juhtimisfunktsioon
sõnum
siht- ja sidusrühmad
avalik huvi
kahesuunaline kommunikatsioon
õpik: tench , yeomans: exploring public relations ,prentice hall
shirley harrisson: public relations. An introduction
seitel , the practice of public relations, 11th edition ,prentice hall
mis on eetika ?
teoreetiline eetika: hea/halb, õige/vale
praktiline,kutse-eetika
eetika teooriad: utilitarism , teleoloogia, deontoloogia , situatsioonieetka, vooruste eetika
www.eetika.ee
eetika

Sissejuhatus suhtekorraldusse #1 Sissejuhatus suhtekorraldusse #2 Sissejuhatus suhtekorraldusse #3 Sissejuhatus suhtekorraldusse #4 Sissejuhatus suhtekorraldusse #5 Sissejuhatus suhtekorraldusse #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-06-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 21 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristiina.tammik Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
34
docx

Suhtekorralduse eksamiteemad.

Vanderbilt, J.P. Morgan, Rockefeller, Frick “The public be damned!” Mudarookijad Kriitikud, ajakirjanikud !!!!!Suhtekorralduse algus: Esiteks kasutasid firmad reklaami Seejärel palkasid publitsistid. Need nähti kiirelt läbi Uus meetod – avalikud suhted Esimest korda kasutatud 1897 Year Book of Railway Literature Pressiteade, hilised 1800ndad  Esmakasutajad suured raudteefirmad  Vorm välja arendatud Esimene suhtekorraldusfirma 1900 Moodne suhtekorraldus !!! Ivy Ledbetter Lee (1877-1934) Wall Street reporter, sai suhtekorraldusnõustajaks 1904 Tuntuimad kliendid - Pennsylvania Railroad, Rockefelleri perekond Moto: ‘the public be informed’ Firmad peavad rääkima oma lugu ausalt, täpselt ja avatult, et võita avalikkuse arusaamist ja toetust Ludlow massimõrv, Colorado, 1913 Soovitas avatust, korraldas kaevanduse külastust, avalikustas heategevust Edward Bernays Kommunikatsioonikunst sotsiaalteadustes

Suhtekorraldus
thumbnail
12
pdf

Sissejuhatus Suhtekorraldusse (Kordamine Eksamiks)

• Suurettevõtted pidasid tollal kõige tähtsamaks kasumi teenimist. Suhtekorralduse algus: • Esialgu kasutasid firmad reklaami. • Hiljem palgati publitsistid, kes nähti rahva poolt kiirelt läbi. • Tekkis uus meetod - avalikud suhted. • Pressiteade - tekkis 1800. aastatel (esmased kasutajad raudteefirmad) • Esimene suhtekorraldusfirma - aastal 1900 Suhtekorraldus Eestis: • Modernne suhtekorraldus tekkis taasiseseisvusperioodil. • Tekkisid propagandakäsiraamatud • 1934 loodi Eesti Riiklik Propagandatalitus Suhtekorralduse algsed tegevusalad: • Sotsiaalteemad: karsklus, heategevus, propagada • Riiklike & rahvuslike väärtuste propageerimine !2 • Eesti tutvustamine välismaal • Valimisvõitlus 4

Sissejuhatus suhtekorraldusse
thumbnail
33
docx

Avalike suhete põhjalik konspekt

Avalikud suhted Suhtekorralduse kujunemislugu Mis on suhtekorraldus? · Suhtekorraldus on kogu organisatsiooni suhtlemisprotsessi organiseerimine ja juhtimine eesmärgiga saavutada hea arusaamine ning side organisatsiooni ja kindlate sihtgruppide vahel; see on kindel planeeritud ja pidev jõupingutus rajada ning säilitada head tahet ja vastastikust mõistmist organisatsiooni ning tema sihtgruppide vahel (F. Seitel, 1996) · 1923.a. oli suhtekorralduse isa E.Bernays (1891-1995) defineeritud suhtekorraldust

Avalikud suhted
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

Loeng 1 ­ Suhtekorralduse eesmärgid, funktsioonid. Suhtekorraldus kui elukutse. Suhtekorralduse seos personalitööga. Suhtekorraldus Eestis. Kommunikatsioon. Kommunikatsiooni sihtgrupid. Kommunikatsiooni protsess. Sõnumist arusaamine ja vastuvõtmine. Organisatsiooni sisemine- ja väline kommunikatsioon Suhtekorralduse alaliigid. Suhtekorraldus versus ajakirjandus, turundus ja reklaam. Imago ja maine. Organisatsiooni maine. Tööandja maine. Tööandja turundus. Maine mõju organisatsiooni edukusele. Õppekirjandus Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/ Üheaegselt saab internetis lugeda käsiraamatut 2 inimest: · Kasutaja 1> kasutajanimi: MainoriKõrgkool parool: DCY3T6u7 Kasutaja 2> Mainor Q0h18EOO

Suhtekorraldus
thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

lugematuid pressiteateid, korraldades sponsorprogramme ja koostades brosüüre, mõtlemata, kellele need tegelikult suunatud on ning kuidas tahetakse adressaadi suhtumist mõjutada või mida temalt oodatakse. Kogu "inimkonnaga" korraga rääkimine ei anna tavaliselt tulemusi. Organisatsiooni sihtgrupid võib üldjoontes jaotada kaheks: organisatsioonisisesed ja -välised. Nagu siinses käsiraamatus korduvalt rõhutatud, ei ole suhtekorraldus ainult organisatsioonist välja suunduv tegevus. Ta on kahes tähenduses kommunikatsioon sissepoole: suhtlus organisatsiooni liikmetega (st sisemiste sihtgruppidega) ning info kogumine väliskeskkonnast, sisemiste otsuste hõlbustamiseks. Organisatsiooni edu seisukohalt on sisene suhtlus väliste sihtgruppidega heade suhete loomise ja hoidmise teenistuses. Entusiastlik, oma firmast lugu pidav ning hästi informeeritud kollektiiv on

Suhtekorraldus
thumbnail
11
doc

Meediasuhete põhialused

· Loeng 4 · Meediasuhted Uudise kriteeriumid Proaktiivsed meediasuhted: pressiteade, pressikonverents Reaktiivsed meediasuhted: telefonipäring, intervjuu Meediakriis. Kriisikommunikatsioon Suhtekorraldus 2.0 ja sotsiaalmeedia Tunnitöö. Eksam · Meediasuhete põhialused 7.2 Meediasuhted on suhtekorralduse valdkond, kus organisatsioon informeerib laia avalikkust või olulisi sihtrühmi oma tegevusest või muudest sündmustest, kasutades seejuures meediakanaleid. PR-töötaja roll on leida üles ja edastada ajakirjanikele olulisi, arusaadavaid sõnumeid organisatsiooni tegevuse kohta tähenduslikus kontekstis

Suhtekorraldus
thumbnail
14
doc

Suhtekorralduse konspekt

PROPAGANDA Propaganda on mõne idee propageerimine. Avalikke suhteid eristab propagandast: · Eetikanormide olemasolu, mis keelavad valetamise · Hoolimine avalikkuse huvidest · Valmisolek dialoogiks,kompromissideks,läbirääkimisteks Propaganda on ühepoolne ja suletud, avalikes suhetes on suur tähtsus avatusel ja dialoogil. SISEMINE JA VÄLINE SUHTEKORRALDUS Väiksemas organisatsioonis tegeleb tegevjuht ise avalike suhete korraldamisega: organiseerib presentatsioone,peab lõunaid kohalike omavalitsuste juhtidega, korraldab sponsorlust.Suuremas organisatsioonis on selleks eraldi inimene. Ettevõtte sisese suhtekorralduse eeliseks on, et avalike suhete korraldajad organisatsiooni töötajana on kursis organisatsiooni ja selle kultuuriga

Suhtluskorraldus
thumbnail
3
odt

Kuidas pressiteadet koostada

Pressiteade PRESSITEADE Uudise kirjutamine ja formaat Vastab tõele, et sisu on vormist tähtsam, kuid siiski peaksite toimetajale andma teksti, millega on lihtne töötada. Halvastitrükitud formaat võib neid veenda, et töö parandamine võtab liiga palju aega. Uudiste formaadile on riigiti erinevad nõuded. Suurem osa järgnevatest soovitustest kehtivad siiski enamikes EL liikmesmaades. Formaat Sisestage informatsioon trüki- ja kirjatähtedes. See käib nii inimeste ka kohanimede kohta. Kas MACDONALD kirjutab oma nime MacDonald või Macdonald? Toimetaja ei oska seda ainult trükitähtedes kirjutatud teksti põhjal öelda. Märkige uudisele väljaandmise kuupäev. Kasutage "Avaldada kuupäeval...." (so embargo) ainult siis, kui olukord seda tõesti nõuab ja saate oma nõuet põhjendada. Andke selle inimese nimi ja telefoninumber, kellele meedia saab küsimuste esitamiseks, tsitaatide saamiseks, intervjuu või lisainfo küsimiseks helistada. Kirjap

Erinevad koolitused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun