Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"seitel" - 10 õppematerjali

Seitel

Kasutaja: Seitel

Faile: 0

Describing people - appearance

Describing people ­ appearance Vanus ­ age Teismelise eas ­ in one's teens Varastes/keskmistes/hilistes kahekümnendates ­ in one's early/middle/late twenties Elatanud ­ elderly Keskeas ­ middle-aged Noor täiskasvanu ­ a young adult Vastsündinud ­ new born baby Pikkus/kehaehitus ­ height/build Keskimist kasvu ­ of medium/average height Laiaõlgne ­ broad-shouldered Hea kehaehitusega ­ well-built Muskliline ­ muscular Sale ­ slim Tüse ­ plump Ülekaaluline ­ overweight Rasvunud ­ obese Juuksed ­ hair Sirged ­ straight Heledad ­ blond/fair Laines ­ wavy Lokkis ­ curly Krussis ­ frizzy Turris, püstised ­ spiky Lühikeseks pöetud ­ (close-)cropped Kiilanev ­ balding kiilaspea ­ bald Õlgadeni ­ shoulder-lenght Keskmise pikkusega - medium-lenght Punakaspruunid, ingveri tooni ­ ginger Seitel keskel ­ a centre parting Nägu, huuled, nina, põsed, kulmud, ripsmed ­ face, lips, nose, cheeks, eyebrows, eyelashes Nur...

Keeled → Inglise keel
3 allalaadimist
xls

3. kodune töö Tabelid

3 2..3 Koond Päring kuupäev tellija asula x, m y, m r, m 06.07.2009 Marju Kamin Pärnu 0,06 0,072 0,03 07.07.2009 Guido Saar Tallinn 0,17 0,204 0,085 08.07.2009 Juss Tool Viljandi 0,08 0,096 0,04 09.07.2009 Sulev Sepik Pärnu 0,15 0,18 0,075 10.07.2009 Simo Ahven Tartu 0,3 0,36 0,15 11.07.2009 Mikk Seitel Narva 0,19 0,228 0,095 12.07.2009 Laura Kaasik Tallinn 0,5 0,6 0,25 13.07.2009 Jaan Tamm Kuressaare 0,64 0,768 0,32 14.07.2009 Aadu Tuhk Tartu 0,35 0,42 0,175 15.07.2009 Tõnu Õun Narva 0,45 0,54 0,225 16.07.2009 Marju Kamin Pärnu 0,3 0,36 0,15 17.07.2009 Simo Ahven Tartu 0,25 0,3 0,125 18.07

Informaatika → Informaatika
342 allalaadimist

Soengurullide keeramistehnika

A- ja B-telge. A-telg on otsejaotus, mis algab juuksekasvupiirist otsmikult pea keskelt ning läbib pöörise ja lõpeb juuksekasvupiiril kaelal. A-telg jaotab pea paremaks ja vasakuks pooleks. B-telg on otsejoon, mis kulgeb üle pea kõige kõrgema osa ühe kõrva tipust teise kõrva tipuni. Soengurullide keeramine pealaele Soengurullide keeramist alustatakse pealaelt. Külje peale, kus klient kannab seitlit, tehakse soengurulli pikkune sirge seitel. Paralleelselt seitliga hakatakse pealaele keerama soengurulle. Paralleelselt seitliga eraldatakse sirge joonega soengurulli suurune ristkülikukujuline juuksesalk. Juuksesalk kammitakse läbi ja pingutatakse risti peanahaga. Keeratakse soengurull ja kinnitatakse rullinõelaga. Paralleelselt esimese rulliga keeratakse kolm kuni neli soengurulli. Rullide arv sõltub nende läbimõõdust. Soengurullide keeramine kukla keskosale Soengurullide keeramist jätkatakse pealaelt ja kukla keskosas.

42 allalaadimist

Keemilinelokk

Vertikaalselt keeratud keemilise loki rullid Verikaalne keemilise loki rullide keeramise skeem Verikaalne keemilise loki rullide keeramise skeem lühikestele juustele pikematele juustele Lühemate juuste korral võib kukla alumisele osale keerata keemilise loki rullid horisontaalselt. Rullide keeramist alustatakse kukla keskosast, siis üks kõrvaragune osa ja seejärel teine kõrvatagune osa. Seitel külje peal rullikeeramisskeem Eelteadmised See on keemilise loki rullikeeramisskeem, kui klient kannab seitlit külje peal. Selle skeemi järgi võib keerata keemilise loki rulle nii naistele kui meestele. Seda keemilise loki rullikeeramisskeemi võib kasutada erineva pikkusegajuuste korral. Erinevate tööde tegemisel juuksuritöös kasutatakse juuste jaotamiseks jaotusjoontena A- ja B-telge. A-telg on otsejaotus, mis algab juuksekasvupiirist

67 allalaadimist

SUHTEKORRALDUS

Loeng 1 ­ Suhtekorralduse eesmärgid, funktsioonid. Suhtekorraldus kui elukutse. Suhtekorralduse seos personalitööga. Suhtekorraldus Eestis. Kommunikatsioon. Kommunikatsiooni sihtgrupid. Kommunikatsiooni protsess. Sõnumist arusaamine ja vastuvõtmine. Organisatsiooni sisemine- ja väline kommunikatsioon Suhtekorralduse alaliigid. Suhtekorraldus versus ajakirjandus, turundus ja reklaam. Imago ja maine. Organisatsiooni maine. Tööandja maine. Tööandja turundus. Maine mõju organisatsiooni edukusele. Õppekirjandus Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/ Üheaegselt saab internetis lugeda käsiraamatut 2 inimest: · Kasutaja 1> kasutajanimi: MainoriKõrgkool parool: DCY3T6u7 Kasutaja 2> Mainor Q0h18EOO Vali menüüst: Käsiraamatud > Ärisari > Kommu...

Meedia → Suhtekorraldus
177 allalaadimist
odt

Juuksurite ajalooline kujunemine

IDA VIRUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS nimi 1 PJUE JUUKSURI AJALOOLINE KUJUNEMINE Referaat Juhendaja: SISIUKORD 1.Sissejuhatus 2.Muistne Rooma 3.Muistne Egiptus 4.Muistne Kreeka 5.Keskaeg 6.Renessanss 7.Barokk 8.Rokokoo 9.19. sajand 10.20. sajand 11. 21. sajand 12.Kokkuvõte 13.Kasutatud kirjandus 1.SISSEJUHATUS Referaadi teemaks on „Juuksurite ajalooline kujunemine“ , milles toon välja erinevate riikide ilu- ja moevoolu ajaloo, räägin ka sellest kuidas keskajal tekkis juuksuri amet ning kes ta oli. Iga teema kohta lisan ka mõne pildi. 2.Muistne Rooma Sel le tsivilisatsiooni areng oli algselt mõjutatud iidsest...

44 allalaadimist

Sissejuhatus suhtekorraldusse

sissejuhatus suhtekorraldusse suhtekorraldus on strateegiline kommunikatsiooniprotsess, mis rajab mõlemapoolset kasulikke suhteid organisatsiooni ja avalikkuse vahel. suhtekorraldus on tegevusala mis aitab organisatsioonidel kirjeldada oma olemust, väärtusi, ehitada organisatsioonikultuuri,mis põhineb dialoogil ja kaasamisel ning viia täide orgaisatsioonide vastutust ühiskonna ees osapooled -organisatsioon -siht ja sidusrühmad ELION ­ tootja, töötajad, tarnija, meedia, konkurent, sponsorsuhted, partner(EMT), klient, reklaamijad, emafirma, seadusandja suhtekorralduse võtmesõnad kaalutletud, plaanitud tegevus juhtimisfunktsioon sõnum siht- ja sidusrühmad avalik huvi kahesuunaline kommunikatsioon õpik: tench, yeomans: exploring public relations,prentice hall shirley harrisson: public relations. An introduction seitel, the practice of public relations, 11th edition,prentice hall mis on eetika? teoreetiline eetika: hea/halb, õige/vale...

Meedia → Suhtekorraldus
21 allalaadimist

Avalike suhete põhjalik konspekt

Suhtekorralduse kujunemislugu Mis on suhtekorraldus? · Suhtekorraldus on kogu organisatsiooni suhtlemisprotsessi organiseerimine ja juhtimine eesmärgiga saavutada hea arusaamine ning side organisatsiooni ja kindlate sihtgruppide vahel; see on kindel planeeritud ja pidev jõupingutus rajada ning säilitada head tahet ja vastastikust mõistmist organisatsiooni ning tema sihtgruppide vahel (F. Seitel, 1996) · 1923.a. oli suhtekorralduse isa E.Bernays (1891-1995) defineeritud suhtekorraldust kui avalikkusele antavat veenmiseks suunatud informatsiooni, et korrigeerida suhtumist ja tegusid ning jõupingutusi, et vastastikku integreerida organisatsiooni suhtumisi ja tegevusi organisatsiooni avalikkuse omadega. E. Bernay hakkas terminit kõige aktiivsemalt kasutama ja nimetas end esimesena suhtekorraldusnõustajaks.

Sotsioloogia → Avalikud suhted
137 allalaadimist
doc

Avalikud suhted (spikker) suhtekorraldus , avalikud suhted , public relations , avalikkus , PR , meediamonitooring ,

Sk on kogu o suhtlemisprotsessi organiseerim ja juhtimine eesmärgiga saavutada hea arusaamine ja side juhtimisotsustest ja suhetest o sidusrühmadega. Teooriast lähtuvalt tulemuslik o lahendab nii sidusrühmade organisats ja kindlate sihtgruppide vahel. See on kindel, planeeritud pidev jõupingutus rajada ja säilitada head kui juhtimisprobl täites nende ootusi. tahet ja vastastikku mõistmist o ja tema sihtgruppide vahel. Seitel. Eesmärk: harmoniseerida organisats D. Bates- 1990-ndate lõpp- ülevaade euroopa sk identiteediuuringud, eristumine ameerika sk-koolkonna siseseid ja väliseid suhteid nii, et organisats naudiks nii sihtgruppide heatahtlikkust , stabiilsust ja pikka iga. seisukohtadele. SK-ga seotud valdkonnad: turundus, reklaam, propaganda, ajakirjandus. Kasutat sarnaseid komunikats Ajalugu: 1800 e.m.a Sumeris info edastamine vaadete v tegevuste mõjutamiseks- bülletään

Sotsioloogia → Avalikud suhted
18 allalaadimist

Soengukunst ja kujundamine.

kammimisel ei jääks kuskile auke. · Rullide arv peaks olema vastavalt juukse pikkusele, tihedusele ja paksusele · Juuksesalgu paksus peab vastama rullide suurusele (suurele rullile paksem salk, väiksemale õhem) · Väikestest suurtesse rullidesse ja suurtest väikestesse rullidesse üleminek peab olema sujuv · Kui soovitakse seitliga või lahuga soengut, siis lahu juures olevad juuksed keeratakse alati ülepingeses. Kui kerge seitel, siis rullid vastavalt sellele täpselt mööda seitlit taha suunagu. · Kui klient kannab keskel lahku, siis on soovitav rullid keerata ülepea · Juukse ots peab olema ilusti venitatud rullile · Salkude jaotusjooned peavad olema korrektsed · Rullide keeramine toimub ümberpea, mitte ülevalt alla · Kui juus on jäänud liiga lokki, siis saab fööni ja rullharjaga lokilisust vähendada. 4.2. Föönisoengud

Kosmeetika → Iluteenindus
18 allalaadimist

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun